Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.900.000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.900.000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetowego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtwock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Otwock
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-13
  • Numer ogłoszenia596408-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 596408-N-2020 z dnia 2020-10-13 r.

Gmina Otwock: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.900.000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetowego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock, krajowy numer identyfikacyjny 13268770000000, ul. ul. Armii Krajowej  5 , 05-400  Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 792 001, e-mail umotwock@otwock.pl, faks 227 794 225.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.otwock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.otwock.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.otwock.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016 r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego- przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku, kod 05-400, –budynek B, pok. nr 1.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.900.000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetowego.
Numer referencyjny: WZP.271.33.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.900.000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetowego.2. Okres kredytowania od dnia podpisania umowy kredytowej do 31.12.2033 roku.3. Karencja w spłacie rat kredytu do 30 marca 2022 roku.4. Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż 4.900.000 PLN bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.).5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny „in blanco” wraz z deklaracją wekslową.6. Spłata kredytu (kapitału) dokonywana będzie w 48 ratach kwartalnych, na ostatni dzień roboczy każdego kwartału poczynając od 31 marca 2022 roku. Harmonogram spłat przestawiamy poniżej:1) I rata w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) płatna do dnia 31 marca 2022 roku,2) II rata w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) płatna do dnia 30 czerwca 2022 roku,3) III rata w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) płatna do dnia 30 września 2022 roku,4) IV rata w wysokości 50.000 zł (słownie: (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) płatna do dnia 31 grudnia 2022 roku,5) V rata w wysokości 75.000 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 marca 2023 roku,6) VI rata w wysokości 75.000 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 czerwca 2023 roku,7) VII rata w wysokości 75.000 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 września 2023 roku,8) VIII rata w wysokości 75.000 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 grudnia 2023 roku,9) IX rata w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) płatna do dnia 31 marca 2024 roku,10) X rata w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) płatna do dnia 30 czerwca 2024 roku,11) XI rata w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) płatna do dnia 30 września 2024 roku,12) XII rata w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) płatna w do dnia 31 grudnia 2024 roku,13) XIII rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 marca 2025 roku,14) XIV rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 czerwca 2025 roku,15) XV rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 września 2025 roku,16) XVI rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 grudnia 2025 roku,17) XVII rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 marca 2026 roku,18) XVIII rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 czerwca 2026 roku,19) XIX rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 września 2026 roku,20) XX rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 grudnia 2026 roku,21) XXI rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 marca 2027 roku,22) XXII rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 czerwca 2027 roku,23) XXIII rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 września 2027 roku,24) XXIV rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 grudnia 2027 roku,25) XXV rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 marca 2028 roku,26) XXVI rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 czerwca 2028 roku,27) XXVII rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 września 2028 roku,28) XXVIII rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 grudnia 2028 roku,29) XXIX rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 marca 2029 roku,30) XXX rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 czerwca 2029 roku,31) XXXI rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 września 2029 roku,32) XXXII rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 grudnia 2029 roku,33) XXXIII rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 marca 2030 roku,34) XXXIV rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 czerwca 2030 roku,35) XXXV rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 września 2030 roku,36) XXXVI rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 grudnia 2030 roku,37) XXXVII rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 marca 2031 roku,38) XXXVIII rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 czerwca 2031 roku,39) XXXIX rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 września 2031 roku,40) XL rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 grudnia 2031 roku41) XLI rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 marca 2032 roku,42) XLII rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 czerwca 2032 roku,43) XLIII rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 30 września 2032 roku,44) XLIV rata w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych) płatna do dnia 31 grudnia 2032 roku.45) XLV rata w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) płatna do dnia 31 marca 2033 roku.46) XLVI rata w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) płatna do dnia 30 czerwca 2033 roku.47) XLVII rata w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) płatna do dnia 30 września 2033 roku.48) XLVIII rata w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) płatna do dnia 31 grudnia 2033 roku.7. Odsetki od kredytu naliczane są kwartalnie począwszy od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu. Spłata odsetek następowała będzie w terminach kwartalnych w kwotach wynikających z aktualnego zadłużenia do końca kwartału, za który odsetki zostały naliczone.8. Kredyt będzie wykorzystany do 31 grudnia 2020 roku. („na żądanie” tj. po pisemnej dyspozycji uruchomienia kredytu na rachunek Miasta).9. Zamawiający nie dopuszcza prowizji ani żadnych dodatkowych opłat za świadczone przez Wykonawcę usługi.10. Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o stawkę WIBOR 3M (z notowań na dzień 1 września 2020 roku na potrzeby badania ofert).11. Wysokość oprocentowania obliczana będzie według zmiennej średniej, wyliczonej jako średnia z 10 dni roboczych, poprzedzających dany okres odsetkowy, stawki WIBOR 3M.12. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienionymi w SIWZ.13. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości lub w części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu.14. Do naliczenia odsetek należy przyjąć kalendarz rzeczywisty.15. Oprocentowanie niespłaconych w terminie rat kredytu naliczane będzie w wysokości określonej dla odsetek ustawowych.16. Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe.17. Gmina nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 pkt 5 k.p.c18. Zamawiający wyraża zgodę na kontrasygnatę Skarbnika na umowie kredytowej, wekslu, deklaracji wekslowej.19. Wykonawca będzie terminowo przekazywał środki pieniężne na rachunek Zamawiającego.20. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN).21. Na rachunkach Miasta nie ciążą zajęcia egzekucyjne.22. W Mieście nie był prowadzony program naprawczy w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.23. Zamawiający nie posiada zobowiązań z tytułu obligacji, wykupu wierzytelności, forfaitingu, faktoringu, eFinancingu, leasingu.24. Zamawiający nie posiada podpisanych umów o charakterze publiczno – prywatnym.25. Miasto udzieliło poręczenia pożyczki w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dla Otwockiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. (data udzielenia 26.08.2008 rok, termin zapadalności 31.12.2032 rok), zobowiązania na dzień 30.06.2020 roku wynoszą 13.284.864 zł26. Miasto posiada zadłużenie z tytułu pożyczki w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na dzień 30.06.2020 roku w kwocie 3.349.418,18 zł, oraz z tytułu kredytów na sfinansowanie deficytu budżetowego w kwocie 18.350.000,00 zł. Ponadto posiada zobowiązanie w kwocie 500.000 zł z tytułu odroczenia płatności. Istotne postanowienia umowy:a) Okres kredytowania od dnia podpisania umowy kredytowej do 31 grudnia 2033 roku.b) Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do 30 marca 2022 roku.c) Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż 4.900.000 PLN, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.).d) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny „in blanco” wraz z deklaracją wekslowąe) Spłata kredytu (kapitału) dokonywana będzie w 48 ratach kwartalnych, na ostatni dzień roboczy każdego kwartału, począwszy od 31 marca 2022 roku.f) Odsetki od kredytu naliczane są w kwartalnych okresach obrachunkowych i płatne w terminie na ostatni dzień kwartału poczynając od 31 grudnia 2020 roku.g) Kredyt będzie wykorzystywany do 31 grudnia 2020 roku. („na żądania”).h) Nie dopuszcza się prowizji i żadnych dodatkowych opłat.i) Wysokość oprocentowania obliczana będzie według zmiennej średniej, wyliczonej jako średnia z 10 dni roboczych, poprzedzających dany okres odsetkowy, stawki WIBOR 3M.j) Oprocentowanie niespłaconych w terminie rat kredytu naliczane będzie w wysokości określonej dla odsetek ustawowych.k) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.l) Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu.m) Wykonawca będzie terminowo przekazywał środki pieniężne na rachunek Zamawiającego.n) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN)o) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy kredytowej w zakresie zmiany harmonogramu spłat rat kredytu.p) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, Zamawiający odstąpi od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.q) W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania czynności umowy. • Dołącza się dodatkowe informacje oraz dane do zbadania zdolności Zamawiającego:a) Uchwałę Budżetową na 2020 rok Miasta Otwocka (uchwała Nr XXII/227/19 z dnia 17 grudnia 2019 roku);b) Uchwałę Nr XXII/228/19 Rady Miasta Otwocka z dnia 17 grudnia 2019 roku w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Otwocka na lata 2020-2035;c) Uchwałę Nr XXV/252/20 Rady Miasta Otwocka z dnia 28 stycznia 2020 roku zmieniająca uchwałę Nr XXII/228/19 Rady Miasta Otwocka z dnia 17 grudnia 2019 roku w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Otwocka na lata 2020-2035 ;d) Uchwałę Nr XXVIII/282/20 Rady Miasta Otwocka z dnia 30 kwietnia 2020 roku zmieniającą uchwałę Nr XXII/228/19 Rady Miasta Otwocka z dnia 17 grudnia 2019 roku w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Otwocka na lata 2020-2035;e) Uchwałę Nr XXX/303/20 Rady Miasta Otwocka z dnia 27 maja 2020 roku zmieniającą uchwałę Nr XXII/228/19 Rady Miasta Otwocka z dnia 17 grudnia 2019 roku w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Otwocka na lata 2020-2035;f) Uchwałę Nr XXXI/316/20 Rady Miasta Otwocka z dnia 30 czerwca 2020 roku zmieniającą uchwałę Nr XXII/228/19 Rady Miasta Otwocka z dnia 17 grudnia 2019 roku w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Otwocka na lata 2020-2035;g) Stan zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów oraz poręczeń na dzień 30 czerwca 2020 roku,h) Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacie składek,i) Zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w podatkach i opłatach;j) Sprawozdania: Rb27S, Rb28S, RbNDS, RbZ ,RbN za lata 2017, 2018, 2019k) Sprawozdania: Rb27S, Rb28S, RbNDS, RbZ, RbN za II kwartały 2020 roku,l) Zaświadczenie o wyborze Prezydenta Miasta Otwocka;m) Uchwała XXV/249/20 Rady Miasta Otwocka z dnia 28 stycznia 2020 roku w sprawie powołania Skarbnika Miasta Otwockan) Uchwała Nr XXVIII/284/20 Rady Miasta Otwocka z dnia 30 kwietnia 2020 roku w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytuo) Uchwała Nr Wa.249.2020 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 10 czerwca 2020 roku w sprawie: opinii o możliwości spłaty przez Miasto Otwock kredytu długoterminowego w wysokości 9.900.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego.• W załączeniu projekt umowy.

II.5) Główny kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2033-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:  Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienie do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe.W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:  Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę udzielenia kredytu o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN brutto.W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : 10 000 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin wypłaty poszczególnych transz kredytu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Kredytobiorca zastrzega sobie prawo zmiany umowy kredytowej w zakresie zmiany harmonogramu spłat rat kredytu. Zmiana warunków umowy za zgodą obu Stron.2. Kredytobiorca przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:1) zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy do nowych przepisów prawa,2) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Kredytobiorca działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć.3. Zmiana warunków umowy wymaga pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmiany stawki oprocentowania, która jest dokonana w trybie określonym w § 3 niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług doradztwa prawnego - Płock, Gostynin, Sierpc
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług doradztwa prawnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.