IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas uruchomienia kredytu |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Termin spłaty kapitału: 31 grudnia 2027 r. 2.Waluta kredytu: złoty polski (PLN). 3.Kwota kredytu: 2 392 973,00 zł (słownie: dwa miliony trzysta dziewięćdziesiąt dwa tysiące dziewięćset siedemdziesiąt trzy złote 00/100 ). 4.Karencja w spłacie kapitału: do 30 marca 2026 r., pierwsza rata kapitału 31 marca 2026 r. 5.Spłata odsetek: kwartalnie (ostatniego dnia kwartału), od rzeczywistego zadłużenia począwszy od kwartału w którym uruchomiony został kredyt. 1)Spłata kapitału: kwartalnie (ostatniego dnia kwartału), w kolejnych ratach: Data spłaty Kwota 31.03.2026 r. 147 243,25 zł. 30.06.2026 r. 147 243,25 zł. 30.09.2026 r. 147 243,25 zł. 31.12.2026 r. 147 243,25 zł. Razem rok 2026 588 973,00 zł. Data spłaty Kwota 29.03.2027 r. 451 000,00 zł. 28.06.2027 r. 451 000,00 zł. 30.09.2027 r. 451 000,00 zł. 31.12.2027 r. 451 000,00 zł. Razem rok 2027 1 804 000,00 zł. 6.Stawka bazowa kredytu: WIBOR 1M, oprocentowanie kredytu wynosi WIBOR 1M + m (stała przez cały okres kredytowania marża banku). 7.Oprocentowanie będzie naliczane od faktycznie wykorzystanych środków. Środki nie wykorzystane powinny być dostępne i zaliczone do kolejnej transzy, bez pobierania opłaty za niewykorzystane środki. Postawienie środków do dyspozycji Zamawiającego nie stanowi podstawy do naliczania odsetek. 8.Wymagany termin realizacji zamówienia ( podpisania umowy kredytowej ) – nie później niż 6 dni po złożeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego ( przelewem na konto Zamawiającego. 9.Prowizja od uruchomienia kredytu: 0%, 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez konieczności ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez konieczności ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. 12. Zabezpieczenie kredytu: weksel „in blanco” z deklaracją wekslową. 13.Dokumenty do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego: 1)Rb-27S, Rb-NDS, Rb-28S, Rb-N, Rb-Z - wg stanu na koniec II kwartału 2019 roku (30.06.2019 r.), 2)Wieloletnia Prognoza Finansowa na lata 2019 - 2027. 14.Za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni. 15.Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie. 16.Zamawiający zobowiązuje się dokonać w okresie objętym umową tj. do dnia 31 grudnia 2027 r. spłaty kredytu ( kapitał plus odsetki ) , zgodnie z załączonym harmonogramem spłat, który stanowi załącznik do umowy. 17.Termin spłaty kredytu i odsetek uważa się za zachowany z dniem wykonania polecenia przelewu czyli obciążenia rachunku gminy Małogoszcz. 18.Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczania kar umownych za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy z następujących tytułów: 1)zwłoka w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,5 % ceny ofertowej brutto określonej w formularzu ofertowym, za każdy dzień zwłoki, 2)za odstąpienie od umowy przez kredytobiorcę z przyczyn leżących po stronie banku w wysokości 10% ceny ofertowej brutto określonej w formularzu ofertowym, 3)a niewykonanie umowy — wysokości 10% ceny ofertowej brutto określonej w formularzu ofertowym. 19.Na cenę ofertową złoży się kwota odsetek oraz prowizja, które wynikną z ceny oferty. Cena ta będzie policzona na dzień podpisania umowy i wpisana w umowę. 20.Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie wierzytelności i długów na osoby trzecie. 21.W sprawach nieuregulowanych umową będą miały zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego, prawa bankowego oraz Wekslowego i Czekowego. 22.Sprawy sporne wynikające z zawartej umowy, rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego. 23.Zmiany do umowy do swej ważności będą wymagały formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku: 1)niekorzystnej sytuacji finansowej Zamawiającego, która może zwiększyć ryzyko banku, 2)obniżenia się wartości udzielanego zamówienia. Zmiany mogą obejmować: a) wydłużenie okresu kredytowania, b) zmianę wysokości rat kapitałowych. 24.Integralną częścią umowy jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz oferta banku.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-12-02, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: