Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 2.400.000,00 zł na: wyprzedzające...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 2.400.000,00 zł na: wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2, 3 i 4 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczebrzeszyn
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Szczebrzeszyn
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-14
  • Numer ogłoszenia561855-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561855-N-2020 z dnia 2020-07-14 r.

Gmina Szczebrzeszyn: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 2.400.000,00 zł na: wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2, 3 i 4 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczebrzeszyn, krajowy numer identyfikacyjny 95036860600000, ul. Pl. T. Kościuszki  1 , 22-460  Szczebrzeszyn, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 821 095, e-mail um@szczebrzeszyn.pl, faks 846 821 030.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szczebrzeszyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.szczebrzeszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.szczebrzeszyn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.szczebrzeszyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
przez operatora pocztowego, kurierem albo osobiście
Adres:
Urząd Miejski w Szczebrzeszynie, Plac Tadeusza Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn, pokój nr 12 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 2.400.000,00 zł na: wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2, 3 i 4 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych
Numer referencyjny: RZP.271.1.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.400.000,00 zł z przeznaczeniem na :- wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej - sfinansowanie planowanego deficytu - sfinansowanie zobowiązań z tytułu spłaty rat kredytów 2) Planowany okres kredytowania – Od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.10.2027 roku3) waluta - PLN4) oprocentowanie: zmienne -Stopa procentowa stanowi sumę stawki bazowej i stałej marzy banku.5) Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania - WIBOR 1 M . Do oferty należy przyjąć WIBOR 1 M z dnia 06.07.2020 r. ( tj. 0,23 ). 6) raty kapitałowe kredytu – płatne miesięcznie. Spłata miesięcznych rat kredytu - płatna w ostatnim dniu miesiąca kończącego kalendarzowy miesiąc począwszy od miesiąca marca 2021Spłata kredytu nastąpi w nw. kwotach i terminach31 marzec 2021- 100.000,00 zł30 kwiecień 2021- 50.000,00 zł31 maj 2021 - 50.000,00 zł30 czerwiec 2021 - 50.000,00 zł31 lipiec 2021 - 50.000,00 zł31 sierpień 2021- 50.000,00 zł30 wrzesień 2021 50.000,00 zł31 październik 2021 50.000,00 zł30 listopad 2021 - 50.000,00 zł30 kwietnia 2022 - 10.000,00 zł31 maja 2022 - 10.000,00 zł30 czerwca 2022- 10.000,00 zł31 lipca 2022 - 10.000,00 zł31 sierpień 2022- 10.000,00 zł30 wrzesień 2022 10.000,00 zł31 październik 2022 10.000,00 zł30 listopad 2022 - 10.000,00 zł31 grudzień 2022 - 20.000,00 zł28 luty 2023 - 10.000,00 zł31 marzec 2023 - 10.000,00 zł30 kwietnia 2023 - 10.000,00 zł31 maja 2023 - 10.000,00 zł30 czerwca 2023- 10.000,00 zł31 lipca 2023 - 10.000,00 zł31 sierpień 2023- 10.000,00 zł30 wrzesień 2023 10.000,00 zł31 październik 2023 10.000,00 zł31styczeń 2024- 10.000,00 zł28 luty 2024 - 10.000,00 zł31 marzec 2024 - 10.000,00 zł30 kwietnia 2024 - 10.000,00 zł31 maja 2024 - 10.000,00 zł30 czerwca 2024- 10.000,00 zł31 lipca 2024- 10.000,00 zł31 sierpień 2024- 10.000,00 zł30 wrzesień 2024 10.000,00 zł31 październik 2024 10.000,00 zł31styczeń 2025- 10.000,00 zł28 luty 2025 - 10.000,00 zł31 marzec 2025 - 10.000,00 zł30 kwietnia 2025 - 10.000,00 zł31 maja 2025 - 10.000,00 zł30 czerwca 2025- 10.000,00 zł31 lipca 2025 - 10.000,00 zł31 sierpień 2025- 10.000,00 zł30 wrzesień 2025 10.000,00 zł31 październik 2025 10.000,00 zł31styczeń 2026- 30.000,00 zł28 luty 2026 - 10.000,00 zł31 marzec 2026 - 10.000,00 zł30 kwietnia 2026- 10.000,00 zł31 maja 2026 - 10.000,00 zł30 czerwca 2026- 10.000,00 zł31 lipca 2026 - 10.000,00 zł31 sierpień 2026- 10.000,00 zł31styczeń 2027- 100.000,00 zł28 luty 2027 - 100.000,00 zł31 marzec 2027 - 150.000,00 zł30 kwietnia 2027- 150.000,00 zł31 maja 2027 - 150.000,00 zł30 czerwca 2027- 150.000,00 zł31 lipca 2027 - 150.000,00 zł31 sierpień 2027- 150.000,00 zł30 wrzesień 2027 150.000,00 zł31 październik 2027 150.000,00 zł7) - począwszy od 2021 r. odsetki od kredytów naliczane będą na bieżąco od kwoty faktycznego zadłużenia, płatne co miesiąc do ostatniego dnia każdego miesiąca na podstawie przesłanego przez bank zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek, przy uwzględnieniu przesunięcia wynikającego z udzielonej w ofercie karencji spłaty odsetekOdsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni.8) Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu, w całym okresie kredytowania, Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów ( opłat, prowizji );10) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowychkosztów ( opłat i prowizji ) i konieczności informowania wykonawcy o tym fakcie ;11) Zamawiający zastrzega sobie prawo (po uzyskaniu zgody wykonawcy) zmiany umowy kredytowej w zakresie harmonogramu spłat. Ewentualne zmiany umowy kredytowej w zakresie harmonogramu spłat, dotyczą przesunięć terminów spłat w całym okresie kredytowania a nie tylko w obrębie jednego roku, dokonywane będą w zgodzie z obowiązującymi przepisami, na zasadach określonych w umowie kredytowej i wymagać będą formy pisemnej. Zmiana harmonogramu spłat nie może spowodować zmiany oprocentowania kredytu;12) Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu przesunięcia terminu spłaty raty kapitałowej w okresie kredytowania.13) Zamawiający informuje, że:a) Rada Miejska w Szczebrzeszynie w § 12 uchwały budżetowej na rok 2020 z dnia 20 grudnia 2019r. upoważniła Burmistrza Szczebrzeszyna do zaciągania kredytów i pożyczek,b) przewiduje zabezpieczenie spłaty kredytu w formie weksla własnego in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zgodnie z art. 262 ust. 2 ustawy o finansach publicznych czynności prawnych polegających na zaciąganiu kredytów i pożyczek oraz udzielaniu pożyczek, poręczeń i gwarancji, a także emisji papierów wartościowych w gminie dokonuje wójt (burmistrz). Artykuł 46 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym stanowi, że oświadczenie woli w imieniu gminy w zakresie zarządu mieniem składa jednoosobowo wójt albo działający na podstawie jego upoważnienia zastępca wójta samodzielnie albo wraz z inną upoważnioną przez wójta osobą, c) Gmina Szczebrzeszyn nie korzysta z wykupu wierzytelności, factoringu, forfaitingu, leasingu,d) Gmina nie udzieliła poręczeń, gwarancji,e) Sprawozdania opisowe z wykonania budżetu dostępne są na stronach podmiotowych Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Szczebrzeszyn –zakładki: Budżet> sprawozdania finansowe, natomiast opinii RIO dostępne są w zakładce: Uchwały >Rio f) Uchwały Rady Miejskiej w Szczebrzeszynie , w tym dotyczące zmiany uchwały budżetowej, dostępne są na stronach podmiotowych Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Szczebrzeszyn –zakładki: Uchwały> Uchwały podjęte.14) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę co najmniej jednej osoby wykonującej następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac związanych z bezpośrednią obsługą i udzielaniem kredytu–jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy.6. 15)Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw firm podwykonawców. 16) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.17) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.18) Nie przewiduje się udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1pkt 7. 19) Nie przewiduje się rozliczenia w walutach obcych.20) Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.21) Nie przewiduje się zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

II.5) Główny kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2027-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek spełnią Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2019r. poz. 2357 z późn.zm.),a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)



III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy należy przedłożyć: zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2019r. poz. 2357z późn.zm.) dla banków utworzonych od 1998 r. lub równoważne dokumenty dla banków utworzonych przed1998 r.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Tak
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 80,00
termin uruchomienia kredytu 10,00
karencja w spłacie odsetek 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega sobie prawo (po uzyskaniu zgody wykonawcy) zmiany umowy kredytowej w zakresie harmonogramu spłat. Ewentualne zmiany umowy kredytowej w zakresie harmonogramu spłat, dotyczą przesunięć terminów spłat w całym okresie kredytowania a nie tylko w obrębie jednego roku, dokonywane będą w zgodzie z obowiązującymi przepisami, na zasadach określonych w umowie kredytowej i wymagać będą formy pisemnej. Zmiana harmonogramu spłat nie może spowodować zmiany oprocentowania kredytu;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa -nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji zawartych w jego ofercie. Uwaga: W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa -nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji zawartych w jego ofercie. Uwaga: W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji sanitarnej - Lublin, Turka
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje brygady do prac sanitarnych. Inwestycja na terenie m. Turka - budowa budynku wielorodzinnego. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI