„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4 852 295,00 zł (słownie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4 852 295,00 zł (słownie złotych: cztery miliony osiemset pięćdziesiąt dwa tysiące dwieście dziewięćdziesiąt pięć 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWojnicz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wojnicz
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-07
  • Numer ogłoszenia559247-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 559247-N-2020 z dnia 2020-07-07 r.

Gmina Wojnicz: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4 852 295,00 zł (słownie złotych: cztery miliony osiemset pięćdziesiąt dwa tysiące dwieście dziewięćdziesiąt pięć 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz, krajowy numer identyfikacyjny 85166097300000, ul. Rynek  1 , 32-830  Wojnicz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 790 108, e-mail um@wojnicz.pl, faks 146 790 100.
Adres strony internetowej (URL): www.wojnicz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.wojnicz.pl/inwestor/przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.wojnicz.pl/inwestor/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
NIE
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Wojniczu, Rynek 1, 32-830 Wojnicz-Dziennik Podawczy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4 852 295,00 zł (słownie złotych: cztery miliony osiemset pięćdziesiąt dwa tysiące dwieście dziewięćdziesiąt pięć 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”
Numer referencyjny: ZP.271.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2. Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4 852 295,00 zł (słownie złotych: cztery miliony osiemset pięćdziesiąt dwa tysiące dwieście dziewięćdziesiąt pięć 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”. Wykonawca udzieli Zamawiającemu w 2020r. kredytu długoterminowego w walucie polskiej w kwocie 4 852 295,00 PLN (słownie złotych: cztery miliony osiemset pięćdziesiąt dwa tysiące dwieście dziewięćdziesiąt pięć 00/100) na warunkach określonych w umowie. Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.3.3. Okres kredytowania: lata 2020 – 2030.3.4. Kredyt będzie pobrany w jednej transzy od dnia 20 sierpnia do 30 września 2020r.3.5. Zamawiający przed uruchomieniem transzy kredytu przedłoży w Banku pisemna dyspozycję uruchomienia kredytu na formularzu bankowym a w przypadku braku takiego formularza w postaci własnego wniosku i przekaże ja Wykonawcy faksem lub e-mailem.3.6. Okres karencji w spłacie kapitału do 28 stycznia 2021 roku.3.7. Kredyt zostanie spłacony do 31.12.2030r.3.8. Spłata rat kapitałowych kredytu dokonywana będzie w miesięcznych ratach w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca w następujących terminach i kwotach:a) w 2021r. w kwocie 550 000,00 złotych (11 rat po 45 834,00 zł, 12 rata 45 826,00 zł);b) w 2022r. w kwocie 550 000,00 złotych (11 rat po 45 834,00 zł, 12 rata 45 826,00 zł);c) w 2023r. w kwocie 143 616,00 złotych (11 rat po 11 969,00 zł, 12 rata 11 957,00 zł);d) w 2024r. w kwocie 335 855,00 złotych (11 rat po 27 989,00 zł, 12 rata 27 976,00 zł);e) w 2025r. w kwocie 850 824,00 złotych (11 rat po 70 903,00 zł, 12 rata 70 891,00 zł);f) w 2026r. w kwocie 804 000,00 złotych (12 rat po 67 000,00 zł);g) w 2027r. w kwocie 580 000,00 złotych (11 rat po 48 334,00 zł, 12 rata 48 326,00 zł);h) w 2028r. w kwocie 346 000,00 złotych (11 rat po 28 834,00 zł, 12 rata 28 826,00 zł);i) w 2029r. w kwocie 346 000,00 złotych (11 rat po 28 834,00 zł, 12 rata 28 826,00 zł);j) w 2030r. w kwocie 346 000,00 złotych (11 rat po 28 834,00 zł, 12 rata 28 826,00 zł).3.9. Spłata odsetek w okresach miesięcznych w latach 2020-2030 następować będzie w ostatnim dniu roboczym miesiąca. Pierwsza płatność odsetek nastąpi ostatniego dnia roboczego miesiąca w miesiącu uruchomienia kredytu.3.10. Kwota wykorzystanego kredytu jest oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa równa jest wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o marżę banku.3.11. Stawkę referencyjną stanowi stawka WIBOR 1M wyliczona jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który naliczane jest oprocentowanie.3.12. Marża banku jest stała w umownym okresie kredytowania.3.13. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w każdym miesiącu w stosunku do rzeczywistej liczby dni w roku (365/365 oraz 366/366 w roku przestępnym).3.14. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych prowizji przygotowawczych, prowizji od uruchomionego kredytu ani żadnych dodatkowych prowizji i opłat od wcześniejszej spłaty kredytu a także innych stosowanych przez Bank prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu.3.15. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu w dogodnych dla siebie terminach, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy o zamiarze dokonania spłaty w terminie 3 dni przed jej dokonaniem. W takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczone będą wyłącznie od aktualnego zadłużenia i za faktyczny okres jego występowania a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat i prowizji z tego tytułu na rzecz Wykonawcy. W takich przypadkach Strony ustalą nowy harmonogram spłaty.3.16. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku zmiany sytuacji finansowej Zamawiającego tj. gdy w okresie obowiązywania umowy kredytowej zaistnieje zagrożenie przekroczenia relacji, o której mowa w art. 243 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 869 ze zm.), wówczas Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy z wnioskiem o zmianę harmonogramu spłat, który zostanie zaakceptowany przez obie strony umowy.3.17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłaty, bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu na rzecz Wykonawcy. W takich przypadkach Strony ustalą nowy harmonogram spłaty w formie aneksu do umowy.3.18. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową (kontrasygnowany przez Skarbnika Gminy).3.19. Zamawiający nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art.777 k.p.c.3.20. Dla potrzeb ustalenia ceny oferty należy przyjąć, że WIBOR 1M wynosi 0,23% oraz spłata rat kapitałowych będzie następowała w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca.3.21. Na rachunkach Zamawiającego w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne.3.22. Zamawiający nie był i nie jest w restrukturyzacji w innych bankach.3.23. Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań wobec ZUS lub US.3.24. U Zamawiającego nie był prowadzony program postepowania naprawczego i nie przystępuje on do jego realizacji w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.3.25. U Zamawiającego nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne na wniosek banków.3.26. Zamawiający nie posiada zobowiązań z tytułu wykupu wierzytelności, forfaitingu, faktoringu, eFinancingu, leasingu.3.27. Zamawiający nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom.3.28. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu projektu umowy, który nie może wykraczać poza określone w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia warunki. Po akceptacji projektu umowy przez Zamawiającego umowa zostanie zawarta w terminie ustalonym przez Zamawiającego.3.29. W ciągu ostatnich lat nie została podjęta uchwała o nieudzieleniu absolutorium organowi wykonawczemu Zamawiającego.3.30. Zamawiający nie może dopuścić do powstania zadłużenia przeterminowanego, ponieważ skutkowałoby to naruszeniem dyscypliny finansów publicznych. Zamawiający wyraża zgodę, aby oprocentowanie od zadłużenia przeterminowanego ustalane było w wysokości i wg zasad obowiązujących u Wykonawcy.3.31. Zamawiający nie przewiduje tzw. „raty balonowej” tj. spłaty całości kapitału na koniec okresu kredytowania.3.32. Zamawiający posiada 19 136 udziałów o wartości nominalnej 500,00 zł każdy na wartość 9 568 000,00 zł w Rejonowym Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Brzesku Sp. z o.o. REGON:850233890 oraz 1 akcję o wartości nominalnej 5 000,00 zł w Tarnowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w Tarnowie S.A REGON: 850367515.3.33. Zamawiający nie zawierał umów wsparcia.3.34. Zamawiający dopuszcza umieszczenie w umowie kredytowej zapisu „W sytuacji, gdy suma stawki bazowej WIBOR 1M oraz marży Banku będzie równa lub mniejsza 0 (słownie: zero), strony Umowy zgodnie postanawiają, że oprocentowanie Kredytu wyniesie 0,00% (słownie: zero procent)”.3.35. Zamawiający nie dopuszcza umieszczenia w umowie kredytowej zapisu „W przypadku, gdy stawka WIBOR 1M osiągnie wartość równą lub niższą od 0 (słownie: zero), do określenia stopy procentowej przyjmuje się stawkę WIBOR 1M na poziomie 0 (słownie: zero), powiększoną o marżę Wykonawcy”.3.36. W przeszłości nie wystąpiło i nie jest planowane przejęcie z mocy prawa przez Gminę Wojnicz zadłużenia żadnych innych podmiotów.3.37. Zamawiający nie posiada odrębnej uchwały Rady Miejskiej w Wojniczu w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. Limit zobowiązań z tytułu zaciąganego kredytu z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań a także upoważnienie Burmistrza do zaciągnięcia w/w zobowiązania zostały określone odpowiednio w § 4 pkt 4 oraz § 5 pkt 9 Uchwały budżetowej Gminy Wojnicz na rok 2020 Nr XIV/138/2019 z dnia 30 grudnia 2019r. zmienionej Uchwałą Nr XVII/180/2020 Rady Miejskiej w Wojniczu z dnia 4 czerwca 2020r. w sprawie zmian w budżecie Gminy Wojnicz na 2020 rok. 3.38. Sprawozdania budżetowe Gminy Wojnicz są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wojniczu w zakładce: Budżet i majątek – z podziałem na lata.3.39. Informacje o stanie mienia Gminy Wojnicz są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wojniczu w zakładce: Budżet i majątek – Majątek - z podziałem na lata.3.40. Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej do budżetu i WPF za lata 2017-2020 są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wojniczu w zakładce: Budżet i majątek.3.41. Zarządzenia Burmistrza Wojnicza dostępne są Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wojniczu w zakładce: Burmistrz – Zarządzenia.3.42. Uchwały Rady Miejskiej w Wojniczu dostępne są Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wojniczu w zakładce: Rada – Uchwały

II.5) Główny kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: 3.4. Kredyt będzie pobrany w jednej transzy od dnia 20 sierpnia do 30 września 2020r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 5.3.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca który:5.3.1.1. spełnią warunki dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działaności zawodowej tj: posiada zezwolenie na prowadzenie działaności bankowej a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia , zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U z 2016 r. poz. 1988 z późn zm) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działaności przed dniem wejścia w życie ustawy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę:6.3.2.1. posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działaności zawodowej:a) zezwolenie na prowadzenie działaności bankowej, a także realizacji usług objetych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1988 z póżn. Zm) a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działaności przed dniem wejścia w życie ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć:6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby.6.1.2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym:6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ;6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ.6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.6.1.5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.:6.1.5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia.6.1.5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym Wykonawcy o którym mowa w pkt 6.1.4.6.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt.6.1.4 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczeniao przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie w siedzibie Zamawiającego.6.3. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni, aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej.6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę:6.3.2.1. posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działaności zawodowej:a) zezwolenie na prowadzenie działaności bankowej, a także realizacji usług objetych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1988 z póżn. Zm) a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działaności przed dniem wejścia w życie ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:8.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach:8.2.1. pieniądzu,8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,8.2.3. gwarancjach bankowych,8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).8.3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej powinno zawierać następujące elementy:8.3.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą;8.3.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji;8.3.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji;8.3.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji;8.3.5. zapis, iż poręczyciel/gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta,8.3.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji,8.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:Gmina WojniczBSR Kraków o/Wojnicz: 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013powołując się na nazwę postępowania oraz nr sprawy. 8.5. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data i godzina uznania rachunku Zamawiającego).8.6. Oryginalne dokumenty wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w tym samym miejscu w którym składana jest oferta. Potwierdzone „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów należy dołączyć do oferty (nie dotyczy polecenia przelewu). Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Czas oczekiwania na wpływ środków na rachunek bankowy Zamawiającego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 144 ust. 1 PZP w stosunku do treści oferty na podstawie następujących okoliczności:• Możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu przez Zamawiającego na zasadach okreśłonych w SIWZ tj. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.• Możliwość zmiany harmonogramu spłaty na zasaach określonych w SIWZ szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.• Możliwośc zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku zmiany sytuacji finansowej Zamawiającego tj. gdy w okresie obowiązywania umowy kredytowej zaistnieje zagrożenie przekroczenia relacji, o której mowa w art. 243 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869 ze zm.) wówczas Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy z wnioskiem o zmianę harmonogramu spłat, który zostanie zaakceptowany przez obie strony umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pożyczki pod zastaw samochodu Iveco daily - Kryg
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuje pożyczki pod zastaw samochodu Iveco daily z silnikiem 2,3 l o mocy 130 KM przebieg 164229km izoterma z agregatem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wojnicz: „Budowa chodników w miejscowości Milówka i Olszyny, Gmina Wojnicz”.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wojnicz: Usługi dowozu uczniów z Gminy Wojnicz do szkół w roku szkolnym 2020/2021
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY BARCIANY
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI