Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 6 000000,00...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 6 000000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKalisz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-05
  • ZamawiającyPOWIAT KALISKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00248800
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 6 000000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KALISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Świętego Józefa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: (62) 501-42-00

1.5.8.) Numer faksu: (62)757-26-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jacek.jankowski@powiat.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 6 000000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b33a5646-370d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003455/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego w wysokości 6 000000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/72bdc4bc-9a86-4a9e-8310-ba29a67876ed

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub adresu
mailowego: jacek.jankowski@powiat.kalisz.pl z zastrzeżeniem ust. XVII pkt 2 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, lub adresu e-mail: jacek.jankowski@powiat.kalisz.pl - z zastrzeżeniem ust XVII pkt 2 SWZ.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal – ePuap, dostępnym pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Powiat Kaliski - Starosta Kaliski z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Kaliszu Plac Świętego Józefa 5,
62-800 Kalisz, nr tel. (62) 501-43-01, email: starosta@powiat.kalisz.pl.
2) Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych: tel. (62)5014233,
email: iod@powiat.kalisz.pl, adres do korespondencji - Starostwo Powiatowe
w Kaliszu, Plac Świętego Józefa 5, 62-800 Kalisz.
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
 ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,
 ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2020 r. poz. 164 ze zm.).
4) Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez czas trwania umowy, a następnie przez okres przechowywania dokumentacji postępowania lub umowy zgodnie z właściwą kategorią archiwalną, a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
5) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o:
 przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.),
 przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 ze zm.),
 przepisy właściwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiającego.
6) Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ustawy Pzp.
8) Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych. Konsekwencje niepodania określonych w tych przepisach danych wynikają z ustawy Pzp np. brak możliwości udziału w postępowaniu.
9) W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane osobowe mogą być przekazywane do państw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
10) W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują osobie, której dane dotyczą następujące uprawnienia:
 prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
 prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, z tym że skorzystanie
z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub jego załączników,
 prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
 prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
11) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
13) Prawo dostępu do danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i uzupełnienia podlegają ograniczeniu po przekazaniu akt zawierających dane osobowe
do archiwum zakładowego, na mocy art. 22b ust. 4 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 6.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych.
Charakterystyka kredytu:
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu do wysokości 6.000.000,00 zł (słownie: sześć milionów złotych 00/100).
2) Okres kredytowania: całkowita spłata kapitału i odsetek – do dnia 5 grudnia 2029 r.
3) Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego jednorazowo na podstawie wniosku o uruchomienie kredytu w ciągu liczby dni roboczych podanej przez Wykonawcę w wybranej ofercie od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego, nie później jednak niż do dnia 1 grudnia 2021 roku.
4) Spłata kapitału kredytu będzie następowała miesięcznie do 5-ego dnia miesiąca,
w 96 ratach miesięcznych, z tym że 52 raty po 40.000,00 zł począwszy od stycznia 2022 roku każda, 43 raty po 90.000,00 zł począwszy od maja 2026 roku każda oraz 1 rata - ostatnia w wysokości 50.000,00 zł w miesiącu grudniu 2029 roku.
5) W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.
6) Wysokość i terminy spłaty rat kredytu w szczególnie uzasadnionych przypadkach mogą zostać zmienione na wniosek Zamawiającego złożony wraz z odpowiednim uzasadnieniem, najpóźniej na 15 dni roboczych przed terminem płatności bieżącej raty kredytu.
7) W przypadku zamiaru odroczenia terminu płatności rat kapitałowych kredytu na okres do trzech miesięcy Zamawiający zobowiązany jest przedłożyć Wykonawcy pisemny wniosek w tym zakresie.
8) Zamawiający zastrzega możliwość przedterminowej spłaty rat kapitałowych kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. W przypadku zamiaru dokonania wcześniejszej spłaty części lub całości zadłużenia, Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego poinformowania o tym Wykonawcy na 7 dni roboczych przed dokonaniem spłaty podając wysokość i termin przedterminowej spłaty kredytu.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. W przypadku zamiaru rezygnacji z części kredytu Zamawiający zobowiązany jest przedłożyć Wykonawcy pisemny wniosek w tym zakresie.
10) Kredyt jest oprocentowany według zmiennej stawki WIBOR dla jednomiesięcznych depozytów międzybankowych (WIBOR 1M) obowiązującej na dwa dni robocze przed dniem, w którym nastąpiło postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego, powiększonej o marżę w wysokości podanej w stosunku rocznym przez Wykonawcę w wybranej ofercie.
11) Zmiana oprocentowania kredytu następować będzie pierwszego dnia miesiąca. Oprocentowanie kredytu w kolejnych okresach będzie ustalane według stawki WIBOR dla jednomiesięcznych depozytów międzybankowych (WIBOR 1M) obowiązującej w dniu zmiany oprocentowania, powiększonej o marżę w wysokości podanej w stosunku rocznym przez Wykonawcę w wybranej ofercie. W przypadku, gdy w danym dniu nie ogłoszono stawki WIBOR 1M, stosuje się stawkę WIBOR 1M obowiązującą według ostatniego notowania tej stawki w miesiącu poprzednim
12) W przypadku, gdy stawka referencyjna WIBOR 1M będzie ujemna, to przyjmuje się stawkę referencyjną na poziomie 0,00%.
13) Spłata rat odsetkowych będzie następowała w terminach miesięcznych do 5-ego dnia każdego miesiąca, począwszy od grudnia 2021 r.
14) W przypadku, gdy termin spłaty raty odsetkowej przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.
15) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od dnia powstania zadłużenia
do dnia poprzedzającego jego spłatę.
16) Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, a rok 365 dni.
17) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco Zamawiającego wraz
z deklaracją wekslową.
18) Marża Wykonawcy podana w wybranej ofercie będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w ust. XXIII pkt 2 ppkt 3 i 4.
19) Kredyt nie może być obciążony innymi kosztami niż odsetki od kredytu. Zamawiający nie przewiduje prowizji przygotowawczej oraz innych prowizji i opłat
w koszcie kredytu.
20) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wystawiania zaświadczeń, opinii
i innych dokumentów dotyczących współpracy oraz obsługi kredytu.
21) Pozostałe warunki realizacji zamówienia znajdują się w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 specyfikacji warunków zamówienia.
22) Przez cenę oferty w niniejszym postępowaniu rozumie się zsumowane koszty (wysokość odsetek) związane z udzieleniem i obsługą kredytu (koszt kredytu).
2. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę:
1) Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320
z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności w zakresie analizy sytuacji ekonomiczno-finansowej, obsługi kredytu (w tym np. prowadzenie rachunku Zamawiającego, naliczanie odsetek) w trakcie realizacji zamówienia.
2) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób,
o których mowa w pkt 2 ppkt 1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się
o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4) Sankcje z tytułu niespełnienia wymogu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1:
a) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego lub jego przedstawicieli lub Państwową Inspekcję Pracy braku spełnienia wymogu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 PLN za każdy taki przypadek,
b) za niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dowodów, o których mowa w pkt 2 ppkt 3 lit. a i b Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 PLN za każdy taki przypadek.
3. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 z późn. zm.) oraz realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia.
4. Kod opisujący przedmiot zamówienia wg CPV : 66113000-5 Usługi udzielania kredytu.
5. W celu umożliwienia Wykonawcy oceny zdolności kredytowej Zamawiającego, do specyfikacji warunków zamówienia dołączone zostały nw. dokumenty przedstawiające sytuację ekonomiczno-finansową Zamawiającego, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ:
1) sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 września 2021 roku,
2) sprawozdanie Rb-N kwartalne o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec III kwartału 2021 roku,
3) sprawozdanie Rb-Z kwartalne o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec
III kwartału 2021 roku,
4) sprawozdanie Rb-27S z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego okres sprawozdawczy: od początku roku do dnia 30 września 2021 roku,
5) sprawozdanie Rb-28S z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego okres sprawozdawczy: od początku roku do dnia 30 września 2021 roku,
6) zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek, wystawione dla Starostwa Powiatowego w Kaliszu przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
7) zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach, wystawione dla Starostwa Powiatowego w Kaliszu przez Urząd Skarbowy,
8) zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach, wystawione dla Powiatu Kaliskiego przez Urząd Skarbowy.
Uchwały budżetowe dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego, w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.powiat.kalisz.pl w zakładce „Rejestry publiczne” – „Rejestr Uchwał Rady Powiatu Kaliskiego – VI kadencja”.
Sprawozdania finansowe za 2020 rok, sprawozdania budżetowe za 2020 rok, informacja
o stanie mienia komunalnego Powiatu na dzień 31 grudnia 2020 roku oraz opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego,
w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.powiat.kalisz.pl w zakładce „Majątek publiczny”.
6. Jednocześnie Zamawiający informuje, że niżej wymienione dokumenty zostaną udostępnione Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy:
1) uchwała Rady Powiatu Kaliskiego w sprawie wyboru Starosty Kaliskiego,
2) uchwała Rady Powiatu Kaliskiego w sprawie wyboru Wicestarosty Kaliskiego,
3) uchwała Rady Powiatu Kaliskiego w sprawie powołania Skarbnika Powiatu Kaliskiego,
4) zaświadczenie o potwierdzeniu nadaniu numeru NIP Powiatowi Kaliskiemu,
5) zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON Powiatu Kaliskiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-12-05

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena - 60%
czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji – 40%
1) kryterium ceny – ilość punktów w tym kryterium wyliczona będzie (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) według następującego wzoru:

cena najniższa ze wszystkich złożonych ofert
liczba punktów = ................................................................................. X 60
cena w ofercie badanej

a) wysokość ceny należy podać w PLN,
b) kryterium ceny - oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów (60), pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty najtańszej.

2) kryterium czasu uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji – ilość punktów w tym kryterium wyliczona będzie (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) według następującego wzoru:


najkrótszy zaoferowany czas uruchomienia
kredytu od dnia przekazania dyspozycji
liczba punktów = ........................................................................................... X 40
czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania
dyspozycji w ofercie badanej

a) czas uruchomienia kredytu należy podać w dniach (roboczych),
b) przez czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji Zamawiający rozumie ilość dni niezbędnych do postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, licząc od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku o uruchomienie kredytu,
c) kryterium czasu uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji - oferta z najkrótszym czasem uruchomienia kredytu (jednak nie krótszym niż 1 dzień i nie dłuższym niż 5 dni (roboczych tj. od poniedziałku do piątku)) otrzyma maksymalną ilość punktów (40), pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty z najkrótszym czasem uruchomienia kredytu,
d) oferta Wykonawcy, który zaoferuje czas uruchomienia kredytu krótszy niż 1 dzień lub dłuższy niż 5 dni roboczych zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
2. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej obejmującej przedmiot zamówienia lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa na terenie Polski (dot. w szczególności przypadku, o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 z późn. zm.);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany będzie do złożenia podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień składania, tj. do dostarczenia na wezwanie aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej obejmującej przedmiot zamówienia lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa na terenie Polski (dot. w szczególności przypadku,
o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 z późn. zm.).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca sporządza ofertę na formularzu oferty (sporządzonym wg formularza określonego w załączniku nr 1 do SWZ). Ponadto wraz z formularzem ofertowym Wykonawca składa oświadczenia, o których mowa w ust. XIII pkt 1 SWZ oraz wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia:
1) formularz cenowy (sporządzony wg formularza określonego w załączniku nr 2 do SWZ),
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy),
3) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w pkt 5,
4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania (jeśli dotyczy) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ,
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (jeśli dotyczy) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ,
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaką część zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ust XIII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną:
a) warunek określony w ust. IX pkt 2 ppkt 2 SWZ musi spełniać co najmniej jeden
z Wykonawców, który będzie miał obowiązek uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia,
b) w stosunku do żadnego z nich nie mogą istnieć podstawy do wykluczenia, określone
w ust. X SWZ.
6. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w ust. XXIII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia lub wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
Termin uruchomienia kredytu: w ciągu liczby dni roboczych podanej przez Wykonawcę w wybranej ofercie od daty złożenia przez Zamawiającego wniosku o uruchomienie kredytu, nie później jednak niż do dnia 1 grudnia 2021 roku.
Termin zakończenia umowy kredytowej: całkowita spłata kapitału i odsetek do dnia 5 grudnia 2029 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję kredytu pod zastaw auta - Granowo
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję kredytu pod zastaw auta. Mam Toyotę Auris 2007 rok.