Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiłki
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-04
  • ZamawiającyGmina Miłki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00282314
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miłki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazurska

1.5.2.) Miejscowość: Miłki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-513

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminamilki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminamilki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność statutowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8da4f8a9-0e68-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020871/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Uruchomienie kredytu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.gminamilki.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.gminamilki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdziałem II SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z rozdziałem XXI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z rozdziałem XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FN.272.01.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji obligacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Kwota kredytu w PLN: 1 109 027,70 zł.
a) Prognozowane odsetki od kredytu- zgodnie z ofertą.
b) Przewidywany termin postawienia Kredytu do dyspozycji Zamawiającego
5 sierpnia 2022 roku. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. Zamawiający może zmienić w/w termin lub rozłożyć kredyt na transze bez dodatkowych prowizji i opłat bankowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. W przypadku przedterminowej spłaty części kredytu Wykonawca dokona aktualizacji „Harmonogramu spłat rat kapitałowych kredytu”, bez kosztów obciążających Zamawiającego.
c) Okres karencji kredytu w spłacie: 18 miesięcy.
d) Kredyt zostanie spłacony w 36 ratach.
e) Terminy spłat kwot rat kapitałowych:
do 15 marzec 2024 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2024 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2024 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2024 roku – 30 806,32 zł
do 15 marzec 2025 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2025 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2025 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2025 roku – 30 806,32 zł
do 15 marzec 2026 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2026 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2026 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2026 roku – 30 806,32 zł
do 15 marzec 2027 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2027 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2027 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2027 roku – 30 806,32 zł
do 15 marzec 2028 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2028 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2028 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2028 roku – 30 806,32 zł
do 15 marzec 2029 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2029 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2029 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2029 roku – 30 806,32 zł
do 15 marzec 2030 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2030 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2030 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2030 roku – 30 806,32 zł
do 15 marzec 2031 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2031 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2031 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2031 roku – 30 806,32 zł
do 15 marzec 2032 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2032 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2032 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2032 roku – 30 806,50 zł
f) Spłata odsetek w ratach kwartalnych począwszy od odsetek za III kwartał 2022 roku płatnych do 30 września 2022 roku do ostatniej spłaty odsetek do 15 listopada 2032 roku na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez Bank w drodze faksu w terminie 7 dni przed data płatności odsetek.
W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny
od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu czy odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. W okresie spłaty kredytu odsetki płatne będą od zadłużenia malejącego.
g) Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej obowiązującej w okresach, za które są naliczane odsetki. Od wykorzystanego kredytu odsetki liczone według zmiennej stopy procentowej stanowiącej sumę stopy bazowej WIBOR 3M obowiązującej w okresie, za które odsetki są naliczane i marży Banku. Oprocentowanie kredytu ulega zmianie w zależności od zmiany stopy bazowej WIBOR 3M i ustalane jest dla jednomiesięcznych okresów obrachunkowych. Wysokość stopy bazowej WIBOR 3M ustalana jest jako stawka średnia WIBOR dla terminu 3- miesięcznego z okresu jednego miesiąca kalendarzowego, poprzedzającego okres, w którym obowiązuje. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia.
Dla potrzeb złożenia oferty stopa bazowa WIBOR 3 M z dnia 26 lipca 2022 wynosi 7 %.
Zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2032-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas uruchomienia kredytu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile nie wynika to z odrębnych przepisów.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający zezwolenia uprawniające do wykonywania czynności bankowych na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda: odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
1.1 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność
1.2 Jeżeli wykonawcami siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zawarł układu z wierzycielami, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda zezwolenia uprawniające do wykonania czynności bankowych na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.) na zasadzie spełnia/nie spełnia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://www.przetargi.gminamilki.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-04 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług doradcy do spraw zamówień publicznych
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług doradcy do spraw zamówień publicznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI