IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy.
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy.
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy.
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy.
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
nie dotyczy.
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
nie dotyczy.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
nie dotyczy.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
nie dotyczy.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
nie dotyczy.
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
nie dotyczy.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
nie dotyczy.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
1) cena (Kc): |
60,00 |
2) termin uruchomienia kredytu od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego (Kt): |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy.
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
nie dotyczy.
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy.
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy.
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy.
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy.
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy.
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy.
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy.
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
nie dotyczy.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
nie dotyczy.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie dotyczy.
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy.
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały wskazane w istotnych dla Zamawiającego postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranych umów (w ramach każdej części zamówienia) - opisane w punkcie 1.16 ROZDZIAŁU XXVIII SIWZ .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
nie dotyczy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-08-12, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy.
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
oferty muszą być sporządzane w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Godziny pracy Urzędu: poniedziałek 8:00 – 17:00, wtorek – czwartek 7:30 – 15:30 i piątek 7:30 – 14:30. Zamawiający wyznacza następującą osobę do porozumiewania się z Wykonawcami, w sprawach dotyczących niniejszego postępowania: Marek Kochel (tel. 34 35 75 100 wew. 36, faks: 34 35 75 100 wew. 30 oraz e-mail: m.kochel@dobrodzien.pl).
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
„Udzielenie i obsługa kredytu I do kwoty 2.072.000,00 zł ”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 1 zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu I do kwoty 2.072.000,00 zł (słownie: dwa miliony siedemdziesiąt dwa tysiące złotych 00/100) z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie zadania „Rewitalizacja miasta Dobrodzień poprzez przebudowę placu rynku, zagospodarowanie terenu wokół Dobrodzieńskiego Ośrodka Kultury i Sportu oraz zagospodarowanie Parku Jordanowskiego w Dobrodzieniu” z uwzględnieniem następujących warunków: a) uruchomienie kredytu w roku 2019 na wniosek Kredytobiorcy złożony drogą pisemną bądź elektroniczną, pod warunkiem zapewnienia o wysłaniu oryginału pocztą, b) spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych, płatnych do 27 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, przy czym: - pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca, w którym wypłacono pierwszą transze kredytu, - ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu, a ostatnia rata odsetek płatna jest w terminie całkowitej spłaty kredytu, c) nie będzie naliczać się odsetek od kredytu spłaconego, d) w przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty, e) oprocentowanie kredytu w całym okresie kredytowania będzie liczone w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 1M dla depozytów międzybankowych z pierwszego dnia okresu odsetkowego (miesiąca) powiększoną o proponowaną stałą marżę banku, w przypadku, gdy pierwszy dzień okresu odsetkowego jest dniem ustawowo wolnym od pracy, bądź jeśli dniem wolnym od pracy dla Wykonawcy jest sobota stosuje się stawkę z kolejnego dnia roboczego następującego po tym dniu i ma ona zastosowanie do określania wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia roboczego miesiąca. W dniach danego miesiąca poprzedzających pierwszy dzień roboczy miesiąca stosowana będzie stawka obowiązująca w miesiącu poprzednim; f) spłaty rat kapitałowych będą następować w terminie do 15.03.2020 r. z zastrzeżeniem lit. g) i h) niniejszego pkt. g) w przypadku nie otrzymania przez Zamawiającego refundacji środków w ramach umowy o dofinansowanie do dnia 12.03.2020 r. Zamawiający zobowiązany jest do spłaty kredytu w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia wpływu na rachunek bankowy Gminy Dobrodzień refundacji poniesionych wydatków od instytucji zarządzającej tj. Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego. h) w przypadku, gdy Zamawiający (Kredytobiorca) nie otrzyma środków z tytułu refundacji poniesionych wydatków, Zamawiający spłaca kredyt ze środków własnych w terminie 30 dni od otrzymania pisemnej informacji o odmowie wypłaty środków z tytułu refundacji poniesionych wydatków. i) zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, j) prowizja płatna do 7 dni od dnia uruchomienia transzy, k) Zamawiający zastrzega sobie: - prawo wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub jego części bez ponoszenia dodatkowych kosztów (w przypadku wcześniejszej spłaty zobowiązania Zamawiający poinformuje bank o tym fakcie co najmniej 5 dni przed planowaną spłatą), - prawo nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - refinansowanie wydatków dokonanych w 2019 r. przed podpisaniem umowy, l) do wyliczenia odsetek przyjmuje się rzeczywistą ilość dni roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66113000-5, 66113000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
nie dotyczy.
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1) cena (Kc): |
60,00 |
2) termin uruchomienia kredytu od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego (Kt): |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie w ramach części nr 1 zamówienia należy zrealizować w/w terminie z zastrzeżeniem, iż w przypadku nie otrzymania przez Zamawiającego refundacji środków w ramach umowy o dofinansowanie do dnia 12.03.2020 r. Zamawiający zobowiązany jest do spłaty kredytu w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia wpływu na rachunek bankowy Gminy Dobrodzień refundacji poniesionych wydatków od instytucji zarządzającej tj. Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego oraz w przypadku, gdy Zamawiający (Kredytobiorca) nie otrzyma środków z tytułu refundacji poniesionych wydatków, Zamawiający spłaca kredyt ze środków własnych w terminie 30 dni od otrzymania pisemnej informacji o odmowie wypłaty środków z tytułu refundacji poniesionych wydatków.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
„Udzielenie i obsługa kredytu II do kwoty 585.480,00 zł ”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 2 zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu II do kwoty 585.480,00 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt pięć tysięcy czterysta osiemdziesiąt złotych 00/100) z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie zadania „Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Bzionków - Dobrodzień” z uwzględnieniem następujących warunków: a) uruchomienie kredytu w roku 2019 na wniosek Kredytobiorcy złożony drogą pisemną bądź elektroniczną, pod warunkiem zapewnienia o wysłaniu oryginału pocztą, b) spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych, płatnych do 27 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, przy czym: - pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca, w którym wypłacono pierwszą transze kredytu, - ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu, a ostatnia rata odsetek płatna jest w terminie całkowitej spłaty kredytu, c) nie będzie naliczać się odsetek od kredytu spłaconego, d) w przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty, e) oprocentowanie kredytu w całym okresie kredytowania będzie liczone w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 1M dla depozytów międzybankowych z pierwszego dnia okresu odsetkowego (miesiąca) powiększoną o proponowaną stałą marżę banku, w przypadku, gdy pierwszy dzień okresu odsetkowego jest dniem ustawowo wolnym od pracy, bądź jeśli dniem wolnym od pracy dla Wykonawcy jest sobota stosuje się stawkę z kolejnego dnia roboczego następującego po tym dniu i ma ona zastosowanie do określania wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia roboczego miesiąca. W dniach danego miesiąca poprzedzających pierwszy dzień roboczy miesiąca stosowana będzie stawka obowiązująca w miesiącu poprzednim; f) spłaty rat kapitałowych będą następować w terminie do 31.01.2020 r. z zastrzeżeniem lit. g) i h) niniejszego pkt. g) w przypadku nie otrzymania przez Zamawiającego refundacji środków w ramach umowy o dofinansowanie do dnia 29.01.2020 r. Zamawiający zobowiązany jest do spłaty kredytu w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia wpływu na rachunek bankowy Gminy Dobrodzień refundacji poniesionych wydatków od instytucji zarządzającej tj. Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego. h) w przypadku, gdy Zamawiający (Kredytobiorca) nie otrzyma środków z tytułu refundacji poniesionych wydatków, Zamawiający spłaca kredyt ze środków własnych w terminie 30 dni od otrzymania pisemnej informacji o odmowie wypłaty środków z tytułu refundacji poniesionych wydatków. i) zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, j) prowizja płatna do 7 dni od dnia uruchomienia transzy, k) Zamawiający zastrzega sobie: - prawo wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub jego części bez ponoszenia dodatkowych kosztów (w przypadku wcześniejszej spłaty zobowiązania Zamawiający poinformuje bank o tym fakcie co najmniej 5 dni przed planowaną spłatą), - prawo nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - refinansowanie wydatków dokonanych w 2019 r. przed podpisaniem umowy, l) do wyliczenia odsetek przyjmuje się rzeczywistą ilość dni roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66113000-5, 66113000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
nie dotyczy.
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1) cena (Kc): |
60,00 |
2) termin uruchomienia kredytu od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego (Kt): |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie w ramach części nr 2 zamówienia należy zrealizować w/w terminie z zastrzeżeniem, iż w przypadku nie otrzymania przez Zamawiającego refundacji środków w ramach umowy o dofinansowanie do dnia 29.01.2020 r. Zamawiający zobowiązany jest do spłaty kredytu w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia wpływu na rachunek bankowy Gminy Dobrodzień refundacji poniesionych wydatków od instytucji zarządzającej tj. Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego oraz w przypadku, gdy Zamawiający (Kredytobiorca) nie otrzyma środków z tytułu refundacji poniesionych wydatków, Zamawiający spłaca kredyt ze środków własnych w terminie 30 dni od otrzymania pisemnej informacji o odmowie wypłaty środków z tytułu refundacji poniesionych wydatków.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
„Udzielenie i obsługa kredytu III do kwoty 1.258.000,00 zł”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 3 zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu III do kwoty 1.258.000,00 zł (słownie: jeden milion dwieście pięćdziesiąt osiem złotych 00/100) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy z uwzględnieniem następujących warunków: a) uruchomienie kredytu w roku 2019 na wniosek Kredytobiorcy złożony drogą pisemną bądź elektroniczną, pod warunkiem zapewnienia o wysłaniu oryginału pocztą, b) spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych, płatnych do 27 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, przy czym: - pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca, w którym wypłacono pierwszą transze kredytu, - ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu, a ostatnia rata odsetek płatna jest w terminie całkowitej spłaty kredytu, c) nie będzie naliczać się odsetek od kredytu spłaconego, d) w przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty, e) oprocentowanie kredytu w całym okresie kredytowania będzie liczone w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 1M dla depozytów międzybankowych z pierwszego dnia okresu odsetkowego (miesiąca) powiększoną o proponowaną stałą marżę banku, w przypadku, gdy pierwszy dzień okresu odsetkowego jest dniem ustawowo wolnym od pracy, bądź jeśli dniem wolnym od pracy dla Wykonawcy jest sobota stosuje się stawkę z kolejnego dnia roboczego następującego po tym dniu i ma ona zastosowanie do określania wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia roboczego miesiąca. W dniach danego miesiąca poprzedzających pierwszy dzień roboczy miesiąca stosowana będzie stawka obowiązująca w miesiącu poprzednim; f) I rata kredytu w wysokości 396.000,00 zł zostanie spłacona do 30.04.2020 r., następnie spłata kredytu następować będzie w miesięcznych ratach kapitałowych, płatnych do 27 dnia każdego miesiąca, począwszy od 2023 r. do 2029 r., zgodnie z poniższym harmonogramem: - w roku 2023: 138.000,00 zł, tzn. raty od I do XII po 11.500,00 zł, - w roku 2024: 138.000,00 zł, tzn. raty od I do XII po 11.500,00 zł, - w roku 2025: 34.000,00 zł, tzn. raty od I do XI po 2.850,00 zł i XII rata 2.650,00 zł, - w roku 2026: 138.000,00 zł, tzn. raty od I do XII po 11.500,00 zł, - w roku 2027: 138.000,00 zł, tzn. raty od I do XII po 11.500,00 zł, - w roku 2028: 138.000,00 zł, tzn. raty od I do XII po 11.500,00 zł, - w roku 2029: 138.000,00 zł, tzn. raty od I do XII po 11.500,00 zł, g) zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, h) prowizja płatna do 7 dni od dnia uruchomienia transzy, i) Zamawiający zastrzega sobie: - prawo wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub jego części bez ponoszenia dodatkowych kosztów (w przypadku wcześniejszej spłaty zobowiązania Zamawiający poinformuje bank o tym fakcie co najmniej 5 dni przed planowaną spłatą), - prawo nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - refinansowanie wydatków dokonanych w 2019 r. przed podpisaniem umowy, j) do wyliczenia odsetek przyjmuje się rzeczywistą ilość dni roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66113000-5, 66113000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
nie dotyczy.
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2029-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1) cena (Kc): |
60,00 |
2) termin uruchomienia kredytu od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego (Kt): |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
„Udzielenie i obsługa kredytu IV do kwoty 1.020.000,00 zł”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 4 zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu IV do kwoty 1.020.000,00 zł (słownie: jeden milion dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek z uwzględnieniem następujących warunków: a) uruchomienie kredytu w roku 2019 na wniosek Kredytobiorcy złożony drogą pisemną bądź elektroniczną, pod warunkiem zapewnienia o wysłaniu oryginału pocztą, b) spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych, płatnych do 27 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, przy czym: - pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca, w którym wypłacono pierwszą transze kredytu, - ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu, a ostatnia rata odsetek płatna jest w terminie całkowitej spłaty kredytu, c) nie będzie naliczać się odsetek od kredytu spłaconego, d) w przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty, e) oprocentowanie kredytu w całym okresie kredytowania będzie liczone w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 1M dla depozytów międzybankowych z pierwszego dnia okresu odsetkowego (miesiąca) powiększoną o proponowaną stałą marżę banku, w przypadku, gdy pierwszy dzień okresu odsetkowego jest dniem ustawowo wolnym od pracy, bądź jeśli dniem wolnym od pracy dla Wykonawcy jest sobota stosuje się stawkę z kolejnego dnia roboczego następującego po tym dniu i ma ona zastosowanie do określania wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia roboczego miesiąca. W dniach danego miesiąca poprzedzających pierwszy dzień roboczy miesiąca stosowana będzie stawka obowiązująca w miesiącu poprzednim; f) spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach kapitałowych, płatnych do 27 dnia każdego miesiąca, począwszy od 2023 r. do 2030 r., zgodnie z poniższym harmonogramem: - w roku 2023: 46.200,00 zł, tzn. raty od I do XII po 3.850,00 zł, - w roku 2024: 48.000,00 zł, tzn. raty od I do XII po 4.000,00 zł - w roku 2025: 61.200,00 zł, tzn. raty od I do XII po 5.100,00 zł, - w roku 2026: 90.000,00 zł, tzn. raty od I do XII po 7.500,00 zł, - w roku 2027: 168.000,00 zł, tzn. raty od I do XII po 14.000,00 zł, - w roku 2028: 133.800,00 zł, tzn. raty od I do XII po 11.150,00 zł, - w roku 2029: 189.600,00 zł, tzn. raty od I do XII po 15.800,00 zł, - w roku 2030: 283.200,00 zł, tzn. raty od I do XII po 23.600,00 zł, g) zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, h) prowizja płatna do 7 dni od dnia uruchomienia transzy, i) Zamawiający zastrzega sobie: - prawo wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub jego części bez ponoszenia dodatkowych kosztów (w przypadku wcześniejszej spłaty zobowiązania Zamawiający poinformuje bank o tym fakcie co najmniej 5 dni przed planowaną spłatą), - prawo nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - refinansowanie wydatków dokonanych w 2019 r. przed podpisaniem umowy, j) do wyliczenia odsetek przyjmuje się rzeczywistą ilość dni roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66113000-5, 66113000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
nie dotyczy.
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2030-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1) cena (Kc): |
60,00 |
2) termin uruchomienia kredytu od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego (Kt): |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy.