„Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.100.000,00...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.100.000,00 zł”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiątki
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Świątki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-04
  • Numer ogłoszenia530786-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 530786-N-2020 z dnia 2020-05-04 r.

Gmina Świątki: „Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.100.000,00 zł”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świątki, krajowy numer identyfikacyjny 51074320300000, ul. Świątki  87 , 11-008  Świątki, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 6169883, 6169890 w. 109, , e-mail przetargi@swiatki.pl, , faks 896 169 822.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.swiatki.pl/?c=179
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.100.000,00 zł”
Numer referencyjny: ROS.271.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Świątki długoterminowegokredytu w walucie polskiej, w wysokości 1.100.000,00 zł słownie : jeden milion sto tysięcyzłotych 2. Zakres zamówienia: 1) Kwota kredytu – 1.100.000,00 zł. 2) Okres kredytowania –do 31 grudzień 2035 r., 3) Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego – w terminiepięciu dni od dnia zawarcia umowy, przez przekazanie środków na rachunek podstawowyZamawiającego nr 47 8857 1025 3001 0000 0101 0001. 4) Spłata kredytu – w ratach półrocznych i kwartalnych a) pierwsza rata płatna 30.03.2021 w kwocie 2.500,00 zł płatne przezokres lat 2021-2023 płatnych na ostatni dzień miesiąca półrocza tj. czerwca i grudnia, b)następnie od 31.03.2024r. do 31.12.2024 roku raty kwartalne w kwocie po 2.500,00 zł. płatnena ostatni dzień m-ca każdego kwartału, c) następnie od 31.03.2025 do 31.12.2029 ratykwartalne w kwocie po 12.500,00 zł. płatne na ostatni dzień każdego m-ca kwartału, d)następnie od 31.03.2030 do 31.12.2034 r raty kwartalne w kwocie po 25.000,00 zł. płatne naostatni dzień m-ca każdego kwartału, e) następnie od 31.03.2035 do 31.12.2035 raty kwartalnew kwocie po 81.250,00 płatne na ostatni dzień m-ca każdego kwartału, 5) Oprocentowaniekredytu - według zmiennej stopy procentowej dla depozytów WIBOR 1M (PLN) wyliczanejjako średnia arytmetyczna z notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który naliczanebędą odsetki, powiększonej o marżę Wykonawcy. Marża Wykonawcy wyrażona w punktachprocentowych pozostaje na niezmienionym poziomie w całym okresie kredytowania. 6)Termin zapłaty prowizji przez Zamawiającego (jeśli będzie wymagana) – w dniu uruchomieniakredytu. 7) Spłata odsetek od kredytu w terminach kwartalnych - w ostatnim dniu miesiącakwartału począwszy od miesiąca września 2021 roku. 8) Płatność odsetek w terminach, októrych mowa w pkt.7) będzie bezwzględnie wymagalna. Skutki nie wywiązania się zpłatności określi umowa przygotowana przez Wykonawcę, zgodnie z ustawą Prawo bankowe.9) Płatność rat kapitałowych w terminach, o których mowa w pkt. 4) nie będzie bezwzględniewymagalna, pod warunkiem złożenia przez Zamawiającego pisemnego wniosku o odroczeniepłatności o czas oznaczony przy czym: a) wniosek powinien być złożony Wykonawcy przedterminem płatności raty kapitałowej, b) oznaczony czas przesunięcia płatności raty kapitałowejnie może wykraczać poza okres kredytowania, c) niespłacona rata kapitałowa będzie wchodziław skład niespłaconej części kapitału i zostanie oprocentowana na zasadach określonych wumowie. d) z tytułu przesunięcia terminu spłaty raty kapitałowej w okresie kredytowaniaWykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat lub prowizji. 10) Zamawiający zastrzega sobieprawo: a) spłaty większej kwoty kapitału niż rata roczna; b) wcześniejszej spłaty całości lubczęści kredytu, bez dodatkowych prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu; 11) Za spłatęrat kredytu oraz odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy.Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, spłata odseteknastępuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy.12) Kredyt nie będzie obciążony innymi należnościami i opłatami niż wymienione w ofercieWykonawcy. 13) Sposób płatności - przelew. 14) Forma zabezpieczenia kredytu - wekselwłasny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Podpisanie deklaracji wekslowej orazoświadczenia o poddaniu się egzekucji z tytułu wystawienia weksla nastąpi równocześnie zpodpisaniem umowy kredytu. 15) Zamawiający przedstawi na żądanie Wykonawcy dokumentypotwierdzające wykorzystanie kredytu.

II.5) Główny kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2035-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2035-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzyspełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2019 poz. 1843) oraz niepodlegają wykluczeniu z postępowania z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 tej ustawy.2. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1ustawy, sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków w przedmiotowympostępowaniu Zamawiający określa następująco: 1) Uprawnienia do wykonywaniaokreślonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ichposiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uznawarunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Komisji NadzoruFinansowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski w zakresie usługobjętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997roku Prawo bankowe (Dziennik Ustaw rok 2018 poz. 1876), a w przypadku określonym wart. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający uprawnienia dowykonywania czynności bankowych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy ospełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz odpowiedni dokument złożony napotwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ – zgodnie z formułąspełnia - nie spełnia. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniająwarunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1ustawy – Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia warunek powinien spełnić każdy z wykonawców.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy obraku podstaw do wykluczenia oraz na podstawie informacji zawartych w dokumentachzłożonych na potwierdzenie spełniania warunku wyszczególnionych w rozdz. IX SIWZzgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Załącznik nr 3 do SIWZ o braku podstaw do wykluczenia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków, oraz koncesję, zezwolenielub licencję.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływemterminu składania ofert tj. do godziny 1200 dnia 31-03-2020 r. wadium w wysokości 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych złotych). 2. Wykonawcy, których oferty niebędą zabezpieczone wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni zpostępowania. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego, prowadzone w Banku Spółdzielczym wJonkowie Oddział Świątki Nr konta bankowego: 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004, ouznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje datawpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzieskuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływemterminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 2) Poręczeniach bankowych lubporęczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasyjest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancji bankowej 4) Gwarancjiubezpieczeniowej 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6bust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 6) W zależności od wybranejformy wadium (ust. 2 pkt 2-5) – zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającegowniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy umieścić w kopercie wraz z ofertą.7) Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winnaspełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a)ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Świątki reprezentowaną przez Wójta GminyŚwiątki, b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), c) określać terminważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e)musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego wprzypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy tj. byćgwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłatyZamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach wskazanych w ustawie . f)Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawicielagwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np.złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8) Wadiumwniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9) Wadiummusi obejmować cały okres związania ofertą. 10) Oferta, która nie będzie zabezpieczonawadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona zprzedmiotowego postępowania. 11) Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocąprzelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdypieniądze wpłyną na podane konto przed upływem terminu określonego w ust. 1. 12)Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze ofertynajkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, któregooferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 13) Wadium Wykonawcy, którego ofertazostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie niezwłocznie zwrócone po zawarciuumowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytegowykonania umowy. 14) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosekWykonawcy, który wycofa swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek ozwrot wadium powinien być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy.15) Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymiz umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone okoszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy narachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nrrachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 16) Zamawiający zatrzymawadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowaw art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynikło to z przyczyn nieleżących pojego stronie. 17) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca,którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówieniapublicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawiezamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=e67566a0-8fbc-4397-... 23.03.2020Page 11 of 17
Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=e67566a0-8fbc-4397-... 23.03.2020Page 11 of 17
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=e67566a0-8fbc-4397-... 23.03.2020Page 11 of 17
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-12, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę zautomatyzowanej maszyny do wypiekania rożków waflowych
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę zautomatyzowanej maszyny do wypiekania rożków waflowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI