Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane w celu zabezpieczenia terminowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane w celu zabezpieczenia terminowej zapłaty umówionego wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pod nazwą "Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Paradyżu"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoParadyż
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Paradyż
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-20
  • Numer ogłoszenia625131-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 625131-N-2019 z dnia 2019-11-20 r.

Gmina Paradyż: Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane w celu zabezpieczenia terminowej zapłaty umówionego wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pod nazwą "Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Paradyżu"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Paradyż, krajowy numer identyfikacyjny 59064826700000, ul. Konecka  4 , 26-333  Paradyż, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 758 40 82, e-mail przetargi@gminaparadyz.pl, faks 44 758 40 24.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminaparadyz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gminaparadyz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera
Adres:
Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane w celu zabezpieczenia terminowej zapłaty umówionego wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pod nazwą "Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Paradyżu"
Numer referencyjny: ZP.271.11.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane w celu zabezpieczenia terminowej zapłaty umówionego wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pod nazwą „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Paradyżu” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia gwarancji zapłaty za roboty budowlane zwanej dalej „gwarancją zapłaty” w jednej z form przewidzianych w art. 649[1]–649[5] ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm.) objęte umową na wykonanie zadania pod nazwą „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Paradyżu” na rzecz Wykonawcy robót Ecol Unicon Sp.zo.o. z siedzibą w Gdańsku, kod pocztowy 80-067 Gdańsk, przy ul. Równej 2, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000194595- w okresie jej obowiązywania z tytułu wynagrodzenia wynikającego z tej umowy, zaakceptowanego na piśmie przez Zamawiającego zgodnie z art. 649[3] § 1 KC. 1) Umowa nr 19/2019 na zadanie pod nazwą „ Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Paradyżu” została zawarta w dniu 13 marca 2019 roku. Do umowy zawarto: Aneks nr 1 z dnia 31.07.2019r. w sprawie zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego zamówienia na wniosek Wykonawcy robót Aneks nr 2 z dnia 28.08.2019 r. dotyczący: 1. zapłaty faktur składanych przez Wykonawcę za roboty wykonane przez Podwykonawców po dostarczeniu oświadczeń Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców potwierdzających dokonanie zapłaty całości należnego wynagrodzenia wraz z dowodem zapłaty, co najmniej na 14 dni roboczych przed terminem płatności, co warunkuje wypłatę wynagrodzenia, 2. zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego zamówienia na wniosek Wykonawcy robót. Wartość wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i innymi pracami, określona w umowie wynosi: 14 174 418,06 zł brutto. Na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania Zamawiający dokonał płatności w wysokości 3 803 529,00 zł na rzecz Wykonawcy robót. Kwota gwarancji zapłaty nie będzie wyższa niż 10 370 889,06 zł. Planowany termin zakończenia realizacji zadania inwestycyjnego wskazany w umowie to 30.04.2020 r. Zamawiający oświadcza, iż na dzień ogłoszenia niniejszego przetargu wszystkie wymagalne należności wykonawcy robót przysługujące mu wobec Zamawiającego zostały zapłacone. 2) Zamawiający posiada zabezpieczenie środków finansowych na wykonanie zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Paradyżu” w: - Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Paradyż na lata 2019 – 2024.. - umowie o dofinansowaniu projektu Nr UDA-RPLD.05.03.02-10-0010/17-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 zawartą dnia 07.05.2018 roku. Dofinansowanie w wysokości 7 756 996,07 zł pochodzi ze współfinansowania UE w ramach działania V.3 Gospodarka wodno- kanalizacyjna, - umowie o dofinansowanie ze środków WFOŚiGW w Łodzi nr 80/OW/PD/2019 w formie pożyczki i dotacji z dnia 30.07.2019r. - interpretacji indywidualnej pozwalającej gminie Paradyż na dokonywania odliczania podatku Vat za pomocą rzeczywistego prewspółczynnika opartego na kryterium ilości ścieków odprowadzonych w ramach transakcji zewnętrznych podlegających VAT, w sumie ilości ścieków odprowadzonych w ramach ogółu wszystkich transakcji/zużyć (tj. zarówno transakcji zewnętrznych podlegających VAT i potrzeb własnych niepodlegających VAT), proporcja oparta na ilości m3 na rok 2019 wynosi 97%. 3) Gwarancją zapłaty jest zgodnie z art. 649[1] §2 KC, tj.: a) gwarancja bankowa b) gwarancja ubezpieczeniowa c) akredytywa bankowa d) poręczenie banku udzielone na zlecenie inwestora. 4) Zamawiający nie przewiduje ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów związanych z uzyskaniem gwarancji zapłaty poza: a) kosztem jednorazowej prowizji za przygotowanie gwarancji wyrażonej w % od kwoty udzielonej gwarancji b) kosztem prowizji za udzielenie gwarancji płatnej za każdy rozpoczęty trzymiesięczny okres podjętego zobowiązania z tytułu udzielonej gwarancji wyrażonej w % od aktualnego salda gwarancji. 5) Gwarancja zapłaty powinna zawierać warunek, iż Wykonawca przed dokonaniem płatności na rzecz Wykonawcy robót wyłącznie kwoty umówionego wynagrodzenia wynikającego z umowy ( prawidłowo wystawiona faktura Vat wraz z protokołem odbioru bez uwag, oświadczeniami i potwierdzeniami o zapłacie dla Podwykonawców), każdorazowo wystąpi do Zamawiającego pisemnie o potwierdzenie zasadności wezwania Wykonawcy robót. Zamawiający potwierdzi zasadność wysokości wynagrodzenia wynikającego z umowy nr 19/2019 z dnia 13 marca 2019 r. dotyczącej zadania pod nazwą „ Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Paradyżu”- roboty budowlane,. zgodnie z warunkami tej umowy, z zastrzeżeniem że kwota ta zostanie pomniejszona o: a) dokonane przez Zamawiającego płatności na rzecz Wykonawcy robót, b) ewentualne kary umowne przysługujące Zamawiającemu od Wykonawcy robót, c) ewentualną zapłatę dokonaną na rzecz podwykonawcy robót. 6) Zamawiający nie przewiduje ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów związanych z udzieleniem gwarancji zapłaty. 7) Zamawiającemu przysługuje możliwość odstąpienia od zawartej umowy o udzielenie Gwarancji zapłaty w trybie art. 649[1] KC w następujących przypadkach: a) jeśli wykonawca robót budowlanych wycofa żądanie gwarancji zapłaty, b) jeśli ustanie byt prawny umowy zawartej z Wykonawcą robót., c) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o okolicznościach wymienionych w lit a) ÷ c) (art. 145 ustawy Pzp) z zastrzeżeniem dokonania zwrotu oryginału gwarancji Wykonawcy. Odstąpienie od umowy w powyższych przypadkach nie będzie traktowane jako odstąpienie „z winy Zamawiającego” i nie mogą go obciążać z tego tytułu jakiekolwiek kary umowne lub inne negatywne konsekwencje. W przypadku, gdy na dzień odstąpienia od Umowy, Gwarant dokonał wypłaty z gwarancji na rzecz Wykonawcy robót, Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu Gwarantowi wszelkich kwot wypłaconych z tytułu gwarancji wraz z ustawowymi odsetkami za okres od dnia wypłaty z gwarancji do dnia zwrotu. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym w zakresie określenia zapisów gwarancji zapłaty.

II.5) Główny kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie, o którym mowa w art. 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe albo w art. 7 ustawy z 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
w ofercie należ złożyć: 1. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - zgodnie z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ, 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W ofercie należy złożyć: 1. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ, 2. Koncesje, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W ofercie należy złożyć:.1. Wypełniony formularz ofertowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena (C) 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający ustala istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia istotnych postanowień w projekcie umowy o udzielenie gwarancji bankowej, który zostanie przedłożony do akceptacji Zamawiającemu przed podpisaniem umowy ostatecznej. Treść umowy może ulec zmianie, z zachowaniem sensu i warunków zawartych w SIWZ. 2. Gwarancja zapłaty powinna zawierać warunek, iż Gwarant (Wykonawca) dokona płatności na rzecz Beneficjenta gwarancji zapłaty (Wykonawcy robót) wyłącznie kwoty umówionego wynagrodzenia wynikającego z umowy nr 19/2019 z dnia 13.03.2019 roku (wraz z Aneksami Nr 1 i 2), na zadanie "Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Paradyżu"„ zgodnie z warunkami zapłaty wynikającymi z tej umowy. 3. Gwarancja zapłaty zostanie udzielona na kwotę nie wyższą niż 10 370 889,06 zł brutto (słownie: dziesięć milionów trzysta siedemdziesiąt tysięcy osiemset osiemdziesiąt dziewięć złotych 06/100). 4. Wydanie dokumentu gwarancji zapłaty Zamawiającemu nastąpi maksymalnie w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Termin ważności gwarancji zapłaty obejmuje okres co najmniej od dnia wydania dokumentu gwarancji zapłaty Zamawiającemu do dnia 31.05.2020 r. 5. Wyłącznym zabezpieczeniem wierzytelności Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikających z tytułu udzielonej gwarancji będzie weksel własny in - blanco. 6. Wykonawca zawiadomi niezwłocznie Zamawiającego, jednocześnie - w formie pisemnej za pośrednictwem poczty tradycyjnej i na adres mailowy: gmina@gminaparadyz.pl o otrzymanym od Wykonawcy robót wezwaniu do zapłaty sumy gwarancyjnej. Wezwanie do zapłaty sumy gwarancyjnej może dotyczyć wyłącznie kwoty umówionego wynagrodzenia wynikającej z faktury dla której upłynął termin płatności zgodny z umową nr 19/2019 dnia 13.03.2019 roku (wraz z Aneksami Nr 1 i 2),z zastrzeżeniem, że kwota ta zostanie pomniejszona o: a) dokonane przez Zamawiającego płatności na rzecz Wykonawcy robót, b) kary umowne przysługujące Zamawiającemu od Wykonawcy robót, c) ewentualną zapłatę dokonaną na rzecz podwykonawcy robót 7. Zobowiązanie Wykonawcy z tytułu gwarancji będzie ulegało zmniejszeniu proporcjonalnie do kwot zapłaconych przez Zamawiającego na rzecz wykonawcy robót budowlanych. 8. Zmiany umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności, przy czym dopuszcza się możliwość zmiany następujących postanowień umowy, określając warunki takiej zmiany: 1) skrócenia okresu, na który umowa została zawarta w razie zwrócenia Gwarantowi przez Wykonawcę robót oryginału gwarancji lub rozwiązania umowy z Wykonawcą robót, w szczególności w razie odstąpienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót od tej umowy, 2) zmiany wynagrodzenia za udzielenie gwarancji zapłaty odpowiednio do zmiany okresu obowiązywania umowy. 3) kwota gwarancji zapłaty może ulec zmianie, ale nie będzie wyższa niż 10 370 889,06 zł brutto. 4) wydłużenia okresu, na który umowa została zawarta w przypadku zmiany okresu obowiązywania umowy Nr 19/2019 z dnia 13.03.2019r. 9. Zamawiającemu przysługiwać będzie możliwość odstąpienia od zawartej umowy o udzielenie Gwarancji zapłaty w trybie art. 649[1] KC w następujących przypadkach: a) jeśli Wykonawca robót budowlanych wycofa żądanie gwarancji zapłaty, b) jeśli ustanie byt prawny umowy nr 19/2019 z dnia 13.03.2019r. na zadanie „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Paradyżu”, c) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o okolicznościach wymienionych w lit a) ÷ c) (art. 145 uPzp) z zastrzeżeniem dokonania zwrotu oryginału gwarancji Gwarantowi. Odstąpienie od umowy w powyższych przypadkach nie będzie traktowane jako odstąpienie „z winy Zamawiającego” i nie mogą go obciążać z tego tytułu jakiekolwiek kary umowne lub inne negatywne konsekwencje. 10. Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy w terminie 3 dni roboczych od chwili, gdy powziął wiadomość o okolicznościach wskazanych w pkt 8 . 11. W związku z udzieleniem gwarancji Zamawiający zapłaci gwarantowi prowizją za czynności związane z udzieleniem i obsługą Gwarancji. Płatność prowizji należnych Wykonawcy nastąpi: 1) W przypadku prowizji za przygotowanie gwarancji po przekazaniu Zamawiającemu gwarancji zapłaty, 2) W przypadku prowizji za udzielenie gwarancji po rozpoczęciu każdego trzymiesięcznego okresu podjętego zobowiązania z tytułu udzielonej gwarancji w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury Wykonawcy lub innego dokumentu o równoważnej wartości dowodowej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-29, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pożyczki - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pożyczki. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Doposażenie bazy dydaktycznej szkół
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa paliw w 2020 r.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Paradyż: "Przebudowa drogi wewnętrznej w Wójcinie B"
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI