Udzielenie Gminie Jedlnia-Letnisko kredytu długoterminowego do wysokości 3 922 522,00...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Udzielenie Gminie Jedlnia-Letnisko kredytu długoterminowego do wysokości 3 922 522,00 zł
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJedlnia-Letnisko
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-20
  • ZamawiającyGmina Jedlnia-Letnisko
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-05
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Udzielenie Gminie Jedlnia-Letnisko kredytu długoterminowego do wysokości 3 922 522,00 zł

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jedlnia-Letnisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 43

1.5.2.) Miejscowość: Jedlnia-Letnisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-630

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 384 84 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlnia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie Gminie Jedlnia-Letnisko kredytu długoterminowego do wysokości 3 922 522,00 zł

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c08b6021-25c4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00207845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003975/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Udzielenie Gminie Jedlnia-Letnisko kredytu długoterminowego do wysokości 3 922 522,00 zł

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://jedlnia.biuletyn.net/?bip=1&cid=1216

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” oraz poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych innych ustaw lub rozporządzeń wykonawczych wymagają szczególnej formy dla danego dokumentu, wykonawca musi zastosować tą formę. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę jest Zamawiający.
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Jedlni-Letnisko ul. Radomska 43, 26-630 Jedlnia-Letnisko jest Pan Dariusz Matracki -iodo@jedlnia.pl.
3) przekazane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami przekazanych danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,
5) przekazane dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat lub realizacji i trwałości projektu od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do danych osobowych przekazanych w niniejszym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
osoba której dane osobowe zostały przekazane w niniejszym postępowaniu posiada:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących*;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba której dane osobowe zostały przekazane w niniejszym postępowaniu uzna że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje osobie której dane osobowe zostały przekazane w niniejszym postępowaniu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZPŚZ.271.23.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 616311,10 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Jedlnia-Letnisko kredytu bankowego do wysokości 3 922 522,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek.
2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie do 3 922 522,00 zł (słownie: trzy miliony dziewięćset dwadzieścia dwa tysiące pięćset dwadzieścia dwa złote 00/100) na warunkach określonych w umowie kredytowej.
3. Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. 305.2021 ze zm.).
4. Kredyt udzielony zostanie na okres od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2029.
5. Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzić go będzie nieodpłatnie w trakcie realizacji niniejszej umowy kredytowej.
6. Wykonawca dokona uruchomienia wszystkich transz kredytu zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego bez naliczania prowizji od niewykorzystanej części kredytu.
7. Wykonawca uruchomi środki kredytu zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego w dyspozycjach składanych do Wykonawcy, bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu.
8. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 31 grudnia 2021 roku.
9. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu.
10. Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej.
11. Kwota wykorzystanego kredytu oprocentowana będzie w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa będzie równa wysokości stawki bazowej powiększonej o stałą marżę Wykonawcy, ustalonej na podstawie złożonej oferty.
12. Zobowiązania zamawiającego z tytułu odsetek od kredytu regulowane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, jako suma zmiennej stawki bazowej WIBOR dla złotowych depozytów 1-miesięcznych na rynku międzybankowym, z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który naliczane będą odsetki, powiększonej o stałą marżę Wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty.
13. Odsetki są naliczane od salda kredytu według kalendarza rzeczywistego stosując formułę 365(366)/365(366)
14. O wysokości stawki bazowej (WIBOR 1M) stanowiącej podstawę obliczenia oprocentowania kredytu w danym miesiącu oraz o kwocie naliczonych odsetek za dany miesiąc, Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przez Wykonawcę w terminie do 7 dni przed datą płatności odsetek w danym miesiącu.
15. Marża Wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania.
16. Odsetki od wykorzystanego kredytu są naliczane na bieżąco w miesięcznych okresach obrachunkowych, za okres od pierwszego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca, a płatne będą do piętnastego dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, przy czym:
16.1 jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że ustalony termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytu;.
17. W okresie dostępności kredytu Wykonawca pobierze proporcjonalnie do kwoty uruchamianej transzy kredytu prowizję w wysokości wynikającej z rachunku kredytowego otwartego przez Wykonawcę.
18. Pobrane prowizje nie podlegają zwrotowi.
19. Zamawiający może dokonać wcześniejszej spłaty kredytu lub raty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy najpóźniej 7 dni przed terminem spłaty, każda inna zmiana wymaga zgody Banku. Przy czym wydłużenie okresu kredytowania poza ostatni z terminów określonych w § 4 pkt 5 umowy może nastąpić po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę i zawarciu aneksu do umowy po podjęciu uchwały przez Radę Gminy w Jedlin-Letnisko w sprawie zmiany uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w 2021 roku, jeśli termin ten wykraczałby poza 31 grudnia 2029 rok. Bank dokona wydłużenia okresu kredytowania pod warunkiem przeprowadzenia analizy sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego oraz pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego bieżącej i perspektywicznej zdolności kredytowej. Zmiana wysokości i terminu spłaty kredytu/raty kredytu nie spowoduje w żadnym z lat okresu kredytowania przekroczenia aktualnie obowiązujących dopuszczalnych wskaźników zadłużenia/obsługi zadłużenia Zamawiającego.
20. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy.
21. Wcześniejsza spłata całości lub części kredytu nie oznacza jego wypowiedzenia.
22. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji, za wyjątkiem opłat i prowizji, które będą ustalone w umowie.
23. Kredyt zostanie spłacony do 31 grudnia 2029 roku.
24. Spłata kredytu nastąpi w poniższych terminach:

Lp. Numer raty Data płatności Kwota
1 pierwsza 29 sierpień 2025 20 000,00 zł
2 druga 30 wrzesień 2025 20 000,00 zł
3 trzecia 31 październik 2025 20 000,00 zł
4 czwarta 28 listopad 2025 20 000,00 zł
5 piąta 31 grudzień 2025 20 000,00 zł
6 szósta 31 sierpień 2026 20 000,00 zł
7 siódma 30 wrzesień 2026 20 000,00 zł
8 ósma 30 październik 2026 20 000,00 zł
9 dziewiąta 30 listopad 2026 20 000,00 zł
10 dziesiąta 31 grudzień 2026 20 000,00 zł
11 jedenasta 31 marzec 2027 50 000,00 zł
12 dwunasta 30 kwiecień 2027 50 000,00 zł
13 trzynasta 31 maj 2027 50 000,00 zł
14 czternasta 30 czerwiec 2027 50 000,00 zł
15 piętnasta 30 lipiec 2027 50 000,00 zł
16 szesnasta 31 sierpień 2027 20 000,00 zł
17 siedemnasta 30 wrzesień 2027 20 000,00 zł
18 osiemnasta 29 październik 2027 20 000,00 zł
19 dziewiętnasta 30 listopad 2027 20 000,00 zł
20 dwudziesta 31 grudzień 2027 20 000,00 zł
21 dwudziesta pierwsza 31 styczeń 2028 100 000,00 zł
22 dwudziesta druga 29 luty 2028 100 000,00 zł
23 dwudziesta trzecia 31 marzec 2028 100 000,00 zł
24 dwudziesta czwarta 28 kwiecień 2028 100 000,00 zł
25 dwudziesta piąta 31 maj 2028 100 000,00 zł
26 dwudziesta szósta 30 czerwiec 2028 100 000,00 zł
27 dwudziesta siódma 31 lipiec 2028 100 000,00 zł
28 dwudziesta ósma 31 sierpień 2028 120 000,00 zł
29 dwudziesta dziewiąta 29 wrzesień 2028 120 000,00 zł
30 trzydziesta 31 październik 2028 120 000,00 zł
31 trzydziesta pierwsza 30 listopad 2028 120 000,00 zł
32 trzydziesta druga 29 grudzień 2028 145 556,00 zł
33 trzydziesta trzecia 30 kwiecień 2029 200 000,00 zł
34 trzydziesta czwarta 31 maj 2029 200 000,00 zł
35 trzydziesta piąta 29 czerwiec 2029 200 000,00 zł
36 trzydziesta szósta 31 lipiec 2029 200 000,00 zł
37 trzydziesta siódma 31 sierpień 2029 200 000,00 zł
38 trzydziesta ósma 28 wrzesień 2029 200 000,00 zł
39 trzydziesta dziewiąta 31 październik 2029 200 000,00 zł
40 czterdziesta 30 listopad 2029 400 000,00 zł
41 czterdziesta pierwsza 31 grudzień 2029 246 966,00 zł
RAZEM: 3 922 522,00 zł



25. Spłata kredytu będzie zabezpieczona w następujący sposób:
25.1 weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową;
25.2 oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego do kwoty stanowiącej 2-krotność kwoty przyznanego kredytu.
26. Dokumentację związaną z prawnym zabezpieczeniem stanowią:
26.1 weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową;
26.2 oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego.
27. Zamawiający dopuszcza kontrasygnatę Skarbnika Gminy na wekslu in blanco, deklaracji wekslowej oraz na oświadczeniu o poddaniu się egzekucji.
28. Dokumenty NIP, REGON, zaświadczenie dotyczące wyboru Wójta Gminy oraz uchwała dot. powołania Skarbnika Gminy zostaną przedłożone Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana do wykonania zamówienia przed podpisaniem umowy.
29. Zamawiający informuje, że sprawozdania budżetowe za 2019 i 2020 r. potrzebne do zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego są zamieszczone na stronie internetowej gminy tj. www.jedlnia.biuletyn.net w biuletynie informacji publicznej w zakładce Finanse.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty spełniające formalne wymagania, określone w niniejszej SWZ, złożone przez wykonawców niepodlegających wykluczeniu, będą oceniane według jednego kryterium najniższej ceny (100%).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U.2187.2019 ze zm.), a w przypadku, o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (Dz. U. 1896.2020 ze zm.), a w przypadku, o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 222 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 5 i 6, zgodnie z treścią zał. nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:
a) Oświadczenia i dokumenty wymagane w sekcji VIII - IX specyfikacji warunków zamówienia.
b) Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną wraz z cenami całkowitymi netto oraz brutto zawierające wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z niniejszej SWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
e) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne postanowienia umowy określone zostały w Załączniku 6 do SWZ.
2. Zgodnie z treścią art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy.
3. Zmiany istotnych postanowień umowy, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć:
3.1 zmniejszenia kwoty kredytu:
a) wystąpienie siły wyższej
b) dobra sytuacja finansowej Zamawiającego w bieżącym roku budżetowym
3.2 okresu kredytowania:
a) wystąpienie siły wyższej
b) zagrożenie utraty płynności finansowej Gminy Jedlnia-Letnisko
c) wydłużenie okresu kredytowania poza termin 31 grudnia 2029 roku może nastąpić po wyrażeniu zgody przez Bank i zawarciu aneksu do umowy oraz podjęciu uchwały przez Radę Gminy w Jedlni Letnisko w sprawie zmiany uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w 2021 roku. Bank dokona wydłużenia okresu kredytowania pod warunkiem przeprowadzenia analizy sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego oraz pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego bieżącej i perspektywicznej zdolności kredytowej.
3.3 zmiany harmonogramu spłat kredytu:
a) wystąpienie siły wyższej
b) zmniejszenie kwoty kredytu wpływające na zmianę wysokości rat kredytu

4. Siła wyższa oznacza wyjątkowe wydarzenie lub okoliczność:
 na którą Strony nie miały wpływu
 przeciw której Strony nie mogły się zabezpieczyć przed zawarciem umowy
 której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub przezwyciężyć
 której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez żadną ze Stron.
5. Warunki wprowadzenia zmian do umowy będą następujące:
a) zmiana może być inicjowana na wniosek złożony wraz z uzasadnieniem oraz wskazaniem podstawy prawnej i umownej,
b) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron umowy,
c) zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
d) zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji warunków zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty składane wyłącznie elektronicznie. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Jedlni-Letnisko, ul. Radomska 43, 26-630 Jedlnia-Letnisko, pok. 121 /sala konferencyjna/. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji online do deszyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie księgi rachunkowej spółdzielni mieszkaniowej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę prowadzenie księgi rachunkowej spółdzielni mieszkaniowej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.