Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie w latach 2022‑2025 kompleksowej obsługi bankowej Miasta Oświęcim oraz miejskich jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338429311
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie w latach 2022‑2025 kompleksowej obsługi bankowej Miasta Oświęcim oraz miejskich jednostek organizacyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2818334-3bc4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000893/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Obsługa bankowa budżetu Miasta Oświęcim lata 2022-2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania, tj. ZP.271.38.2021.IV
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e‑mail: zp@um.oswiecim.pl.
3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 2 pkt 2 adres e‑mail. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.38.2021.IV
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Miasta Oświęcim oraz miejskich jednostek organizacyjnych, finansowanych z budżetu Miasta Oświęcim w okresie od 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2025 r. obejmującej w szczególności:
1.1.) otwarcie, prowadzenie i likwidację bankowych rachunków bieżących i pomocniczych w PLN i w walutach obcych, rachunków splitpayment_VAT oraz rachunków wirtualnych płatności masowych,
1.2.) przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych (w formie elektronicznych lub papierowych zleceń) w obrocie krajowym i zagranicznym we wszystkich trybach (zwykłych, ekspresowych) oraz systemach (ELIXIR, SORBNET i innych),
1.3.) realizację wpłat i wypłat gotówkowych w PLN i walutach wymienialnych na/z rachunków Zamawiającego, w tym cykliczne co miesiąc w zakresie wypłat gotówkowych w PLN świadczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,
1.4.) umożliwienie dokonywania płatności przez kontrahentów na rzecz Zamawiającego za pomocą kart płatniczych, w tym płatności mobilnych w placówce Banku zlokalizowanej na terenie Miasta Oświęcim,
1.5.) negocjowanie kursów walut wymienialnych,
1.6.) zapewnienie w siedzibie Banku ośmiogodzinnej obsługi kasowej w dni robocze (w przedziale czasowym między godziną 08:00 a 20:00),
1.7.) sporządzanie i wydawanie opinii, zaświadczeń bankowych oraz informacji i potwierdzeń na wniosek posiadacza rachunku,
1.8.) świadczenie usługi polegającej na pisemnym potwierdzeniu umocowania osób uprawnionych ze strony Zamawiającego na podstawie posiadanej przez Bank Karty Wzorów Podpisów,
1.9.) lokowanie wolnych środków finansowych na negocjowanych rachunkach terminowych,
1.10.) udzielenie krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu,
1.11.) dostęp i korzystanie z systemu bankowości elektronicznej do prowadzenia obsługi rachunków bankowych za pośrednictwem bankowości elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej Banku,
1.12.) miesięczną kapitalizację odsetek na rachunkach bieżących i pomocniczych w przypadku oprocentowanych rachunków bankowych,
1.13.) automatyczne przekazywanie skapitalizowanych odsetek z wybranych rachunków bankowych na wskazany rachunek bankowy,
1.14.) automatyczne przekazywanie sald na koniec dnia z wybranych rachunków bankowych na wskazane rachunki bankowy‑ zgodnie z dyspozycją Zamawiającego.
1.15.) obsługę rachunków wirtualnych w ramach prowadzenia systemu identyfikacji płatności masowych,
1.16.) wydawanie i obsługę kart płatniczych do rachunków Zamawiającego,
1.17.) wydawanie i obsługa czeków do rachunków Zamawiającego,
1.18.) udostępnienie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych w danym dniu. Bank zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu oraz jednostkom organizacyjnym objętymi zamówieniem wyciągi bankowe w formie pliku elektronicznego w formacie PDF najpóźniej do godziny 8:00 następnego dnia roboczego. Wyciągi bankowe przekazywane w formie pliku elektronicznego muszą spełniać wszelkie cechy dowodu księgowego, oraz zawierać klauzulę, że w związku z art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1896 z późn. zm.) dokument jest wydrukiem i nie wymaga dodatkowego podpisu oraz stempla bankowego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego skutkującego brakiem możliwości udostępnienia wyciągów w formie elektronicznej, Bank zobowiązany jest przekazać bezpłatnie wyciągi w formie papierowej. Wyciągi w formie elektronicznej Bank udostępnia Zamawiającemu niezwłocznie po usunięciu skutków zdarzenia.
2) Miejskie jednostki organizacyjne finansowane z budżetu miasta Oświęcim:
2.1.) Urząd Miasta Oświęcim,
2.2.) Zarząd Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu,
2.3.) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu,
2.4.) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Oświęcimiu,
2.5.) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Oświęcimiu,
2.6.) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Oświęcimiu,
2.7.) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Oświęcimiu,
2.8.) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Oświęcimiu,
2.9.) Szkoła Podstawowa Nr 7 w Oświęcimiu,
2.10.) Szkoła Podstawowa Nr 8 w Oświęcimiu,
2.11.) Szkoła Podstawowa nr 9 w Oświęcimiu,
2.12.) Szkoła Podstawowa nr 11 w Oświęcimiu,
2.13.) Miejskie Przedszkole nr 7 w Oświęcimiu,
2.14.) Miejskie Przedszkole nr 14 w Oświęcimiu,
2.15.) Miejskie Przedszkole nr 15 w Oświęcimiu,
2.16.) Miejskie Przedszkole nr 16 w Oświęcimiu,
2.17.) Miejskie Przedszkole nr 17 w Oświęcimiu,
2.18.) Miejskie Przedszkole nr 18 w Oświęcimiu,
2.19.) Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Oświęcimiu,
2.20.) Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu,
2.21.) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu,
2.22.) Miejski Żłobek Nr 1 w Oświęcimiu.
3) Liczba jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. W przypadku powołania nowych lub likwidacji jednostek bądź otwierania nowych rachunków bankowych dla tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z ofertą Banku oraz zawartą umową.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66112000-8 - Usługi depozytowe
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena oferty w kryterium całkowite wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie opłat i prowizji (K1).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wartości wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w sekcji „całkowite wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie opłat i prowizji”, z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w rozdziale XVI ust. 7 SWZ. Liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa obliczona zostanie jako pomnożony przez liczbę 55 stosunek (iloraz) wartości najniższej ceny ofertowej spośród wszystkich ocenianych ofert do wartości ceny ofertowej oferty dla której punktacja jest obliczana, według wzoru:
K1=(Cmin/C)x55
gdzie:
K1-ilość punktów przyznana ofercie ocenianej
C-cena oferty ocenianej
Cmin-najniższa cena spośród cen wszystkich ocenianych ofert
2) Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku. Powyższe działanie nie ma zastosowania w sytuacji, gdy w postępowaniu złożona została tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
2. Ocena oferty w kryterium stała marża banku w całym okresie kredytowania (K2):
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wartości wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w sekcji „stała marża banku w całym okresie kredytowania”. Liczba punktów przyznana w kryterium marża banku obliczona zostanie jako pomnożony przez liczbę 5 stosunek (iloraz) wartości najniższej marży spośród wszystkich ocenianych ofert do wartości marży oferty dla której punktacja jest obliczana, według wzoru:
K2=(Mmin/M)x5
gdzie:
K2-ilość punktów przyznana ofercie ocenianej
M-marża oferty ocenianej
Mmin-najniższa marża spośród wszystkich ocenianych ofert
2) Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku. Powyższe działanie nie ma zastosowania w sytuacji, gdy w postępowaniu złożona została tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
3. Ocena oferty w kryterium oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych przez Bank (K3).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie danych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w sekcji „oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych przez Bank”. Liczba punktów przyznana w kryterium oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych przez Bank obliczona zostanie jako pomnożony przez liczbę 30 stosunek (iloraz) wartości oprocentowania badanej oferty do wartości najwyższego oprocentowania spośród złożonych ofert której punktacja jest obliczana, według wzoru:
K3=(Obo/Omax)x30
gdzie:
K2-ilość punktów przyznana ofercie ocenianej
Obo-oprocentowanie badanej oferty (%)
Omax-najwyższe oprocentowanie spośród złożonych ofert (%)
2) Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku. Powyższe działanie nie ma zastosowania w sytuacji, gdy w postępowaniu złożona została tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
4. Ocena oferty w kryterium czas uruchomienia kredytu (K4).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie danych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w sekcji „czas uruchomienia kredytu”.
2) Ilość punktów w kryterium doświadczenie przyznana zostanie proporcjonalnie do ilości wskazanych projektów spełniających warunki określone w pkt. 1, według poniższego schematu:
a) za uruchomienie wypłaty powyżej 14 do 20 dni roboczych przypadającym po dniu złożenia przez Zamawiającego wniosku o uruchomienie kredytu Wykonawca otrzyma 0 punktów
b) za uruchomienie wypłaty w powyżej 7 do 14 dni roboczych przypadającym po dniu złożenia przez Zamawiającego wniosku o uruchomienie kredytu, Wykonawca otrzyma 5 punktów,
c) za uruchomienie wypłaty w ciągu 7 dni roboczych przypadającym po dniu złożenia przez Zamawiającego wniosku o uruchomienie kredytu Wykonawca otrzyma 10 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 55
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: stała marża banku w całym okresie kredytowania
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych przez Bank
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas uruchomienia kredytu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających brak podstaw wykluczenia w postępowaniu. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tzn.:
a) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca uprawniony jest do wykonywania czynności bankowych tj. zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 1896 z późn. zm.). W przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe Wykonawca przedstawia oświadczenie potwierdzające rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe, a w przypadku banków państwowych pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów z podaniem rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
4. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile dotyczy), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
8. Jeżeli Zamawiający wymaga wniesienia wadium, dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu wadium musi wynikać, iż zabezpiecza ono ofertę złożoną przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami rozdziału XX od ust. 13 do ust. 21 SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-10 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-09