Prowadzenie Punktu Obsługi Kasowej w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prowadzenie Punktu Obsługi Kasowej w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1, w imieniu i na rzecz SO we Wrocławiu, SR dla Wrocławia–Krzyków oraz SR dla Wrocławia–Śródmieścia.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2021-08-20
  • ZamawiającySąd Okręgowy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-09
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie Punktu Obsługi Kasowej w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1, w imieniu i na rzecz SO we Wrocławiu, SR dla Wrocławia–Krzyków oraz SR dla Wrocławia–Śródmieścia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy we Wrocławiu

1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sądowa, 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-046

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71-37-04-295

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wroclaw.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.so.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sprawowanie wymiaru sprawiedliwości

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Krzyków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 896-10-03-995

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podwale 30

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław,

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wroclaw.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Śródmieścia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 896-10-03-972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podwale 30

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wroclaw.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zgodnie z Porozumieniem zawartym na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp pomiędzy Sądem Okręgowym we Wrocławiu, Sądem Rejonowym dla Wrocławia - Krzyków oraz Sądem Rejonowym dla Wrocławia - Śródmieścia, Sąd Okręgowy we Wrocławiu został wyznaczony jako Zamawiający upoważniony do przygotowania i przeprowadzenia postępowania oraz udzielenia zamówienia w przedmiotowym postępowaniu w imieniu i na rzecz wszystkich Zamawiających.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie Punktu Obsługi Kasowej w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1, w imieniu i na rzecz SO we Wrocławiu, SR dla Wrocławia–Krzyków oraz SR dla Wrocławia–Śródmieścia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86651a36-de4e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000013/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Prowadzenie punktu obsługi kasowej w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1, w imieniu i na rzecz SO we Wrocławiu, SR dla Wrocławia–Krzyków oraz SR dla Wrocławia–Śródmieścia.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający i Wykonawcy porozumiewają się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Portal SmartPZP, zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Portal SmartPZP jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl. 2. Składanie ofert oraz oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art.125 ustawy Pzp (Dz.U.2021.1129 t.j.), odbywa się przy użyciu Portalu SmartPZP, dostępnego pod adresem wskazanym w pkt.1. 3. Zamawiający wymaga złożenia oferty za pomocą Portalu SmartPZP, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Korzystanie z Portalu SmartPZP możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfikacji połączenia: a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego) • Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11, • Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek. • System operacyjny Windows 7 i późniejsze, b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP, • zainstalowanie środowiska Java w wersji min.1.8 (jre)• w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować
dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, • oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Pozostałe informacje zostały określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w I Rozdziale SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w I Rozdziale SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DG.2502-10/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 164350,40 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prowadzenia Punktu Obsługi Kasowej w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1, w imieniu i na rzecz Sądu Okręgowego we Wrocławiu, Sądu Rejonowego dla Wrocławia – Krzyków oraz Sądu Rejonowego dla Wrocławia – Śródmieścia, a w szczególności:
1.1 przyjmowanie i przekazywanie na rachunki bankowe Sądów gotówkowych wpłat sądowych oraz dokonywanie wypłat sądowych,
1.2 przyjmowanie wpłat sądowych przy użyciu instrumentów płatniczych z wykorzystaniem terminala POS, (Wykonawca wyposaży punkt kasowy w Zestaw POS, przeznaczony i umożliwiający przyjmowanie zapłaty przy użyciu instrumentów płatniczych. W terminalu POS akceptowane będą karty płatnicze zgodne z następującymi standardami: Visa, Visa Electron, VPay, MasterCard, Debit MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
1.3 sprzedaż elektronicznych znaków opłaty sądowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasad przyjmowania i przekazywania Wpłat Sądowych, dokonywania Wypłat Sądowych oraz sprzedaży e-znaków opłaty sądowej zawarte zostały w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SWZ - wzór umowy.

Zamawiający wymaga, by miejscem prowadzenia Punktu Obsługi Kasowej była siedziba Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30 we Wrocławiu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66172000-6 - Usługi przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Informacje zawarte w Rozdziale X SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie wszystkich osób świadczących obsługę kasową

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności posiadają zezwolenie wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego („KNF”) lub Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na świadczenie usług przekazu pieniężnego i prowadzą działalność m.in. w zakresie pośrednictwa w przyjmowaniu wpłat na rachunki bankowe. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał niżej wymienione dokumenty:
• w przypadku banków, oddziałów i przedstawicielstw banków zagranicznych lub instytucji kredytowych – aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 t.j. z późn.zm.), a w przypadku instytucji kredytowych lub oddziałów instytucji kredytowych aktualne zezwolenia właściwych władz nadzorczych państwa macierzystego;
• w przypadku krajowych instytucji płatniczych, biur usług płatniczych, agentów oraz oddziałów tych podmiotów, na które ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych nakłada obowiązek posiadania zezwolenia – aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego, wymagane i wydane na podstawie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2020 r. poz. 794 t.j. z późn. zm.), łącznie z aktualnym wpisem do rejestru dostawców usług płatniczych i wydawców pieniądza elektronicznego, prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego;
• w przypadku podmiotów będących spółdzielczymi kasami oszczędnościowo – kredytowymi, na które art. 7 ustawy z dnia 5 listopada 2009 r. o spółdzielczych kasach oszczędnościowo – kredytowych ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1643 t.j. z póź. zm.) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia – aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego, na podstawie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2020 r. poz. 794 t.j. z późn. zm.) łącznie z wpisem do rejestru dostawców usług płatniczych i wydawców pieniądza elektronicznego, prowadzonego przez Komisje Nadzoru Finansowego;
• w przypadku podmiotów będących biurami usług płatniczych, małymi instytucjami płatniczymi, krajowymi instytucjami płatniczymi lub kasami oszczędnościowo-kredytowymi, od których nie jest wymagane posiadanie zezwolenia na mocy obowiązujących przepisów prawa – aktualny wpis do rejestru dostawców usług płatniczych i wydawców pieniądza elektronicznego, prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, na podstawie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2020 r. poz. 794 t.j. z późn. zm.);
• w przypadku innych instytucji, uprawnionych na podstawie odrębnych przepisów – aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (DZ.U. z 2020 r. poz. 1041 t.j. z późn.zm.).
b) posiadają zdolność zawodową, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej 1 usługę (realizowaną na podstawie jednego zamówienia lub odrębnej umowy przez okres co najmniej 12 miesięcy) polegającą na prowadzeniu punktu obsługi kasowej w budynkach użyteczności publicznej . Wartość wykonywanej usługi w ramach jednego zamówienia nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto.

UWAGA!!! W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie wartości i czasu wykonywania danej usługi dotyczą części umowy już zrealizowanej tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert i te dane (wartość i czas) Wykonawca jest zobowiązany podać w wykazie usług, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

W przypadku składania oferty wspólnej warunek dotyczący posiadanej zdolności zawodowej musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.


W zakresie dotyczącym zdolności do:
1) występowania w obrocie gospodarczym,
2) sytuacji ekonomicznej lub zawodowej,
Zamawiający nie stawia warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I. Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat inny dokument potwierdzający, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 2) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne inny dokument potwierdzający, że przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 3) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. II. Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w w pkt I ppkt 1 i 2, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. III. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt I ppkt 1 i 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. IV Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III., lub gdy dokumenty nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1,2, 4, art. 109 ust. 1 pkt 1,2 lit. a i b oraz pkt 3 Pzp, Wykonawca zastępuje je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Wymóg ważności dokumentów, o którym mowa w pkt III. stosuje się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, które obejmują:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy–w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów–oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne odpowiednie dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
Z wykazu musi wynikać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, Wykonawca zrealizował bądź realizuje należycie w ramach jednej umowy co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu punktu obsługi kasowej w budynkach użyteczności publicznej, o wartości usługi nie mniejszej niż 100 000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych), i okresie realizacji co najmniej 12 miesięcy.
2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: • w przypadku banków, oddziałów i przedstawicielstw banków zagranicznych lub instytucji kredytowych – aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, a w przypadku instytucji kredytowych lub oddziałów instytucji kredytowych aktualne zezwolenia właściwych władz nadzorczych państwa macierzystego; • w przypadku krajowych instytucji płatniczych, biur usług płatniczych, agentów oraz oddziałów tych podmiotów, na które ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych nakłada obowiązek posiadania zezwolenia – aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego, wymagane i wydane na podstawie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, łącznie z aktualnym wpisem do rejestru dostawców usług płatniczych i wydawców pieniądza elektronicznego, prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego; • w przypadku podmiotów będących spółdzielczymi kasami oszczędnościowo – kredytowymi, na które art. 7 ustawy z dnia 5 listopada 2009 r. o spółdzielczych kasach oszczędnościowo – kredytowych nakłada obowiązek posiadania zezwolenia – aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego, na podstawie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych łącznie z wpisem do rejestru dostawców usług płatniczych i wydawców pieniądza elektronicznego, prowadzonego przez Komisje Nadzoru Finansowego; • w przypadku podmiotów będących biurami usług płatniczych, małymi instytucjami płatniczymi, krajowymi instytucjami płatniczymi lub kasami oszczędnościowo-kredytowymi, od których nie jest wymagane posiadanie zezwolenia na mocy obowiązujących przepisów prawa – aktualny wpis do rejestru dostawców usług płatniczych i wydawców pieniądza elektronicznego, prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, na podstawie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych • w przypadku innych instytucji, uprawnionych na podstawie odrębnych przepisów – aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z informacjami zawartymi w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy:
1) zmiana kwoty wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany w okresie realizacji umowy stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego,
2) zmiana kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, jeżeli w okresie realizacji umowy zmieni się wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiana kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, jeżeli w okresie realizacji umowy zmienią się zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zmiana kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, jeżeli w okresie realizacji umowy zmienią się zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 o pracowniczych planach kapitałowych,
5) zmiana kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, jeżeli w okresie realizacji umowy zmienią się ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia – przez zmianę ceny materiałów lub kosztów należy rozumieć wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie,
- z zastrzeżeniem, iż zmiana taka będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
6) aktualizacja danych Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku zmiany tych danych.
Szczegółowe warunki dokonywania zmian postanowień umowy zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie pisma o rozłożenie na raty do PARP- Kowary
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie pisma o rozłożenie na raty do PARP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa dogi gminnej w m. Skórka dz. nr ewid. 350/1
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: Remont dachu budynku koszarowego nr 5 w Świętoszowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1.038.100,00 zł
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI