„Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Lublinieckiego i podległych jednostek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Lublinieckiego i podległych jednostek organizacyjnych w latach 2022-2024”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubliniec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-15
  • ZamawiającyPowiat Lubliniecki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00259774
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Lublinieckiego
i podległych jednostek organizacyjnych w latach 2022-2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48343510500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Lublinieckiego
i podległych jednostek organizacyjnych w latach 2022-2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33360788-3e2a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000445/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Lublinieckiego i podległych jednostek organizacyjnych w latach 2022-2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego, dostępnego adresem: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/.
2) Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
3) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.272.26.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi budżetu Powiatu Lublinieckiego oraz podległych jednostek organizacyjnych. Jednostki organizacyjne Powiatu Lublinieckiego objęte przedmiotowym zamówieniem:
a) Starostwo Powiatowe w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec;
b) Dom Pomocy Społecznej „Zameczek”, ul. 74 GPP 2, 42-700 Lubliniec;
c) Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta”, ul. Cyrana 10, 42- 700 Lubliniec;
d) Dom Pomocy Społecznej, ul. Kochcicka 14, 42- 700 Lubliniec;
e) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec;
f) Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec;
g) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. P. Stalmacha 90, 42-700 Lubliniec;
h) Zespół Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych, ul. Ks. J., Szymały 3, 42-700 Lubliniec;
i) Zespół Szkół Zawodowych, ul. Klonowa 10, 42-700 Lubliniec;
j) Zespół Szkół Nr 1 im. A. Mickiewicza, ul. Sobieskiego 22, 42-700 Lubliniec;
k) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec;
l) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 1, ul. 74 GPP 2a, 42-700 Lubliniec;
m) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 2, ul. 74 GPP 2a, 42-700 Lubliniec;
n) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 3, ul. 74 GPP 2a, 42-700 Lubliniec;
o) Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych, ul. 74 GPP 2A, 42-700 Lubliniec;
p) Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Herbach, ul. Lubliniecka 10/12, 42-284 Herby;
q) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec;
r) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. PCK 10, 42-700 Lubliniec;
s) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec.
2) Wykaz jednostek organizacyjnych Powiatu Lublinieckiego objętych zamówieniem przedstawiony jest
wg stanu na dzień 30.09.2021 r. Liczba jednostek może ulec zmianie w następstwie zmian organizacyjnych w trakcie trwania umowy.
3) Jednostki organizacyjne Powiatu Lublinieckiego zawierają indywidualne umowy z wykonawcą wyłonionym w przedmiotowym postępowaniu, na warunkach wynikających ze złożonej oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (pkt)
1) Cena - opłaty i prowizje (wyrażone w złotych) – suma opłat i prowizji od czynności bankowych (P1) 60
2) Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych (stawka WIBID 1M x marża banku) (P2) 35
3) Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (stawka WIBOR 1M + marża, wyrażone w procentach) (P3) 5
Razem (P) 100

Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
UWAGA!
Niewypełnienie przez wykonawcę wszystkich wymaganych w ust.1 Formularza ofertowego informacji, uznane zostanie przez zamawiającego za złożenie oferty niezgodnej z warunkami zamówienia i skutkować będzie jej odrzuceniem.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) Cena - opłaty i prowizje (wyrażone w złotych) – suma opłat i prowizji od czynności bankowych” – (P1)
Waga – 60 pkt
Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
a) maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium,
wynosi 60,00 pkt.
b) oferta z najniższą oferowaną ceną za opłaty i prowizje wykazaną w Formularzu ofertowym za okres 3 lat „C min” otrzyma 60,00 pkt.
c) cena badanej oferty „Cbo” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg poniższego wzoru

C min
Wartość punktowa P1 = -------------------- x 60
Cbo

Uwaga:
Przez cenę za opłaty i prowizje należy rozumieć sumę opłat i prowizji podanych przez wykonawcę w formularzu ofertowym.

Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych (stawka WIBID 1M x marża banku) ” – (P2)
Waga – 35 pkt
Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
a) maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium,
wynosi 35,00 pkt.
b) oferta z najwyższym oferowanym oprocentowaniem środków pieniężnych na rachunkach bankowych „O max” otrzyma 35,00 pkt.
c) oferta badana „Ob” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg poniższego wzoru:

Ob
Wartość punktowa P2 = -------------------- x 35
O max

Ad.3) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (stawka WIBOR 1M + marża banku, wyrażone w procentach) ” – (P3)

Waga – 5 pkt

Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
a) maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium,
wynosi 5,00 pkt.
b) oferta z najniższym oferowanym oprocentowaniem kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (stawka WIBOR 1M + marża banku, wyrażone w procentach) „Ok min” otrzyma 5,00 pkt.
c) oferta badana „Okb” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg poniższego wzoru

Ok min
Wartość punktowa P3 = -------------------- x 5
Okb

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą sumą punktów z trzech kryteriów.
Łączna wartość punktowa (P) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = P1+ P2 +P3

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych (stawka WIBID 1M x marża banku)

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (stawka WIBOR 1M + marża banku, wyrażone w procentach)

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu
dotyczący/-e:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:

W celu wykazania spełniania w/w warunku wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że:
a) posiada ważne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U.2020.1896 t.j. z dnia 2020.10.28 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej musi udowodnić posiadanie odpowiedniego ważnego zezwolenia na rozpoczęcie działalności bankowej w kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

W celu wykazania spełniania w/w warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy tj:
a) w ciągu ostatnich 6 miesięcy przed miesiącem, w którym wyznaczono termin składania ofert, osiągnął współczynnik wypłacalności nie mniejszy od 10%;
b) w roku 2019 oraz 2020 osiągnął dodatni wynik finansowy.

4) zdolności technicznej lub zawodowej: nie dotyczy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:

a) ważnego zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U.2020.1896 t.j. z dnia 2020.10.28 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej musi udowodnić posiadanie odpowiedniego ważnego zezwolenia na rozpoczęcie działalności bankowej w kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
b) aktualnego na dzień składania ofert, oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ) , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy tj:
A) w ciągu ostatnich 6 miesięcy przed miesiącem, w którym wyznaczono termin składania ofert, osiągnął współczynnik wypłacalności nie mniejszy od 10%;
B) w roku 2019 oraz 2020 osiągnął dodatni wynik finansowy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z postanowieniami SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z postanowieniami SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi istotnymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw