Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Łaziska Górne oraz jednostek organizacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Łaziska Górne oraz jednostek organizacyjnych Miasta Łaziska Górne
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁaziska Górne
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-16
  • ZamawiającyMiasto Łaziska Górne
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00045973
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Łaziska Górne
oraz jednostek organizacyjnych Miasta Łaziska Górne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łaziska Górne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 324 80 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@laziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Łaziska Górne
oraz jednostek organizacyjnych Miasta Łaziska Górne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccfd34ba-84d1-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015825/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Łaziska Górne oraz jednostek organizacyjnych Miasta Łaziska Górne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu miniPortalu , który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@laziska.pl, przy czym złożenie ofert odbywa się na zasadach określonych w pkt 18 SWZ. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ( ePUAP). Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z wejściem w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ,dalej „RODO”, informuję, co następuje:
zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Łaziska Górne z siedzibą władz w Urzędzie Miasta Łaziska Górne, Plac Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne;
- administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: pod adresem poczty elektronicznej: iod@laziska.pl; pisemnie na adres siedziby Administratora;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Łaziska Górne i jednostek organizacyjnych Miasta Łaziska Górne”, znak sprawy: RZPK.271.1.2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.),
- ponadto dane osobowe mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres trwania umowy. Następnie dane osobowe będą przechowywane w celach archiwalnych przez okres określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej, a w przypadku zamówień dofinansowanych ze środków zewnętrznych – przez okres trwałości projektu;
Ciąg dalszy w sekcji IX niniejszego ogłoszenia – pozostałe informacje

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w. oraz zgodnie z treścią pkt 28 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZPK.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pod nazwą „Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Łaziska Górne oraz jednostek organizacyjnych Miasta Łaziska Górne” i obejmuje 21 jednostek organizacyjnych Miasta Łaziska Górne. Zastrzega się, iż liczba jednostek Miasta, jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1. Otwarcie, prowadzenie i w razie konieczności zamknięcie rachunków podstawowych i pomocniczych Miasta Łaziska Górne oraz jego jednostek organizacyjnych;
2. Prowadzenie dla Miasta Łaziska Górne rachunku podstawowego budżetu oraz rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych Miasta Łaziska Górne w liczbie ok.120;
3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych w złotych;
4. Dokonywanie wypłat gotówkowych w złotych, w tym również możliwość wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków;
5. Realizacja czeków gotówkowych, wydawanie blankietów czekowych;
6. Realizacja zleceń płatniczych-przelewów:
a) wewnętrznych, która powinna następować nie później niż w ciągu 15 minut od złożenia dyspozycji,
b) zewnętrznych ( do innych banków), realizacja powinna następować
w ciągu jednego dnia roboczego, jeżeli dyspozycja została złożona do godz. 15OO to w tym samym dniu roboczym.
7. Przyjmowanie przelewów zagranicznych;
8. Dokonywanie przelewów zagranicznych z konta złotowego w walucie EUR (w tym również przelutowywanie);
9. Wydawanie opinii bankowej o prowadzonych rachunkach bankowych oraz innych opinii i zaświadczeń, na wniosek posiadacza rachunku;
10. Przechowywanie depozytów;
11. Generowanie i przekazywanie codziennie wyciągów bankowych
z rachunków za każdy dzień roboczy w terminie do następnego dnia roboczego;
12. Zapewnienie bezpłatnego przewozu gotówki utargowej z siedziby klienta tj. Urząd Miejski Łaziska Górne, MOSiR w Łaziskach Górnych, ZIM w Łaziskach Górnych i ZE w Łaziskach Górnych, do placówki Banku, na żądanie klienta oraz w dogodnej dla klienta formie (np. wpłaty zamknięte) do dwóch razy w tygodniu, a w okresie lipiec, sierpień każdego roku z MOSiR w Łaziskach Górnych do czterech razy w tygodniu. Wartość jednorazowej wpłaty nie przekroczy kwoty 30 000,00 zł;
13. Bank umożliwi obsługę Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych poza kolejnością po wcześniejszym uzgodnieniu takiej potrzeby z Bankiem;
14. Realizacja przelewów przekazywanych w formie papierowej
w wyjątkowych sytuacjach ( np. awarii systemu informatycznego, braku prądu, itp.);
15. Prowadzenie rozliczeń pieniężnych bezgotówkowych w systemie bankowości elektronicznej za pomocą usług internetowych na ok. 35 stanowiskach, w ramach której umożliwione będzie sprawdzanie stanu rachunków, składanie zleceń, odczytywanie historii operacji na rachunkach bankowych. Umożliwienie wglądu Skarbnikowi i Głównemu Księgowemu Miasta Łaziska Górne salda rachunków jednostek organizacyjnych Miasta Łaziska Górne;
16. Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej;
17. Zapewnienie obsługi systemu płatności masowych. Na zlecenie Zamawiającego wirtualna konsolidacja na koniec dnia środków pieniężnych na rachunkach wirtualnych-płatności masowych na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy;
18. Możliwość lokowanie wolnych środków pieniężnych bez odrębnego zlecenia, z rachunku podstawowego na lokaty krótkoterminowe: overnight-bez limitu, zgodnie ze stanem środków na rachunku;
19. Udzielanie Zamawiającemu w każdym roku odnawialnego kredytu
w rachunku bieżącym Miasta Łaziska Górne zgodnie z Uchwałą Budżetową.
20. Możliwość deponowania środków na oprocentowanych lokatach terminowych, na podstawie odrębnych decyzji Zamawiającego;
21. Bank zapewni realizację nie uwzględnionych w specyfikacji czynności i zleceń wynikających z działalności Miasta Łaziska Górne;
22. Zapewnienie utrzymania rachunków bankowych Zamawiającego i i jego jednostek organizacyjnych w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia realizacji Umowy oraz przekazania środków wpływających na te rachunki na rachunki wskazane przez Zamawiającego;
23. Bank musi posiadać zdolność do prowadzenia operacji w obrocie dewizowym oraz prowadzenia rachunków walutowych;
24. Za prowadzenie i obsługę rozliczeń pieniężnych Bank będzie pobierał zryczałtowaną opłatę miesięczną. Na wniosek klienta możliwe jest otwarcie kolejnych rachunków pomocniczych bez pobierania przez Bank dodatkowych opłat;
25. Na zlecenie Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych Bank dokonuje na dzień 31 grudnia każdego roku „zerowania” kwot pozostałych na rachunkach bankowych na rachunek podstawowy organu Miasta Łaziska Górne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres został określony
w załączniku nr 2 do specyfikacji „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 3 do specyfikacji „Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa art.112 ust.2 ustawy Pzp dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawca winien wykazać, że posiada Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku oraz na rozpoczęcie przez bank działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe,
a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy – Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy – Prawo bankowe.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust 2 pkt 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
4.zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku oraz na rozpoczęcie przez bank działalności, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy – Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy – Prawo bankowe, o którym mowa w pkt 9.1.2 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt. 9.1 i 9.2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1.2 SWZ składają odrębnie:
a) Wykonawca/każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 4). W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również spółki cywilnej); Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.
4.Oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – składane w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt. 10.2.1 – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga:
a) Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b) Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy, z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego Pełnomocnika,
- czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony.
c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze.
d) Umowa konsorcjum nie może być umowa przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym.
e) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (pkt. 10.1.2 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zatem ten spośród wykonawców, który posiada zdolności do realizacji zamówienia, tj. spełnia warunki udziału w postępowaniu, powinien zrealizować zamówienie w zakresie, do wykonania którego niezbędne są te zdolności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2.2 SWZ, z którego musi jednoznacznie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowią załącznik do specyfikacji warunków zamówienia (załącznik nr 3).
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany mogą być dokonywane jedynie w granicach określonych w art. 455 ustawy Pzp.
Opis przewidzianych możliwości wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy, zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy - załącznik nr 3 do specyfikacji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-16 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-16 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

cd. informacji dot. RODO
podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
1 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebna pożyczka- Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebna pożyczka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI