Obsługa i rozliczanie transakcji bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu elektronicznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa i rozliczanie transakcji bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu elektronicznych systemów płatniczych w posiadanym przez Zamawiającego systemie sprzedaży i rezerwacji.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-06-07
  • ZamawiającyPaństwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00182030
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa i rozliczanie transakcji bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu elektronicznych systemów płatniczych w posiadanym przez Zamawiającego systemie sprzedaży i rezerwacji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa i rozliczanie transakcji bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu elektronicznych systemów płatniczych w posiadanym przez Zamawiającego systemie sprzedaży i rezerwacji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-643ec5f0-dd8f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056226/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.6 Płatności elektroniczne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/auschwitz,a,2113579,obsluga-i-rozliczanie-transakcji-bezgotowkowych-dokonywanych-przy-uzyciu-elektronicznych-systemow-pl.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.malopolska.pl/auschwitz,a,2113579,obsluga-i-rozliczanie-transakcji-bezgotowkowych-dokonywanych-przy-uzyciu-elektronicznych-systemow-pl.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na miniPortalu.
Ofertę, ofertę dodatkową (jeżeli Zamawiający będzie prowadził negocjacje) wraz z oświadczeniem z art. 125 ust. 1 Pzp składa się pod rygorem nieważności zgodnie z wyborem Wykonawcy w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Pozostała korespondencja będzie się odbywać na adres przetargi@auschwitz.org

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest umożliwienie przyjmowania przez Zamawiającego transakcji bezgotówkowych dokonywanych przez rezerwujących Karty Wstępu przy użyciu elektronicznych instrumentów płatniczych, w tym również kart płatniczych, poprzez świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, co najmniej następujących usług:
1.1.1. obsługa transakcji dokonywanych w drodze w pełni automatycznych przelewów elektronicznych w trybie Pay-By-Link umożliwiającym wykonanie szybkiego, bezpiecznego przelewu za dokonane zakupy - system automatycznie generuje w bankowości internetowej gotowy przekaz pieniężny, który po zatwierdzeniu przez płacącego jest realizowany na rzecz odbiorcy (obsługa powinna obejmować co najmniej następujące banki: PKO BP S.A., MBank, ING, Santander, Bank Pekao S.A, Millennium, Alior, Citibank, BOŚ Bank, Credit Agricole, BNP Paribas, Getin Bank, Plus Bank, Nest Bank
1.1.2. obsługa transakcji dokonywanych kartami płatniczymi – minimum: VISA (kredytowe, debetowe, biznesowe), Mastercard (kredytowe, biznesowe, debetowe, Maestro).
1.1.3. obsługa transakcji poprzez: portfele elektroniczne Masterpass, Visa Checkout, ApplePay i GPAY - na formatce płatniczej Wykonawcy czyli bez konieczności dodatkowych prac po stronie Zamawiającego;
1.1.4. BLIK;
1.1.5. obsługa transakcji w walucie użytkownika – bez konieczności zmian po stronie rozliczeniowej Zamawiającego/zmian w systemie sprzedaży i rezerwacji Iksoris;
1.1.6. obsługa transakcji poprzez przelewy tradycyjne – płatność dokonywana przy pomocy tradycyjnego przelewu bankowego. Uniwersalny kanał płatności umożliwiający płatność z dowolnego banku oraz umożliwiający automatyczne księgowanie transakcji. Podczas składania zamówienia system musi generować numer rachunku, na który należy dokonać przelewu. Każde zamówienie przelewowe ma swój indywidualny numer konta, powiązany bezpośrednio z numerem zamówienia. System ma obsługiwać płatność tradycyjną jak transakcję elektroniczną;

4.2.6.) Główny kod CPV: 66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214, ust. 1, pkt 7 Pzp w trybie zamówienia z wolnej ręki, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Zamówienia będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju usług co zamówienie podstawowe polegające na umożliwieniu przyjmowania przez Zamawiającego płatności bezgotówkowych dokonywanych przez rezerwujących Karty Wstępu przy użyciu elektronicznych instrumentów płatniczych, w tym również kart płatniczych, poprzez świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego – o wartości 45 000 zł

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Współczynnik obsługi płatności SLA

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
3.1. posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do świadczenia usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (tekst jednolity Dz.U. z 2021 poz.1907).
3.2. posiadania zdolności techniczne lub zawodowej; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie obsługiwał lub obsługuje płatności u co najmniej dwóch podmiotów przez okres co najmniej jednego roku, z roczną wartością płatności elektronicznych (obrotów) nie mniejszą niż 17 000 000 zł dla każdego z nich.
UWAGA: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełnienia warunku udziału waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

5. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty przedmiotowe:
5.1. zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi tj.:
5.1.1. certyfikatu zgodności ze standardem protokołu TLS (Transport Layer Security)).
5.1.2. certyfikatu zgodności ze standardem PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard).
5.2. oświadczenie Wykonawcy o kompatybilności elektronicznego systemu płatności oferowanego przez Wykonawcę z posiadanym przez Zamawiającego systemem sprzedaży i rezerwacji , o którym mowa w dziale III, w ppkt. 3.6 i 3.19 SWZ potwierdzające zgodność przedmiotu oferty z opisem przedmioty zamówienia zawartym w dziale III SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

5. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty przedmiotowe:
5.1. zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi tj.:
5.1.1. certyfikatu zgodności ze standardem protokołu TLS (Transport Layer Security)).
5.1.2. certyfikatu zgodności ze standardem PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard).
5.2. oświadczenie Wykonawcy o kompatybilności elektronicznego systemu płatności oferowanego przez Wykonawcę z posiadanym przez Zamawiającego systemem sprzedaży i rezerwacji , o którym mowa w dziale III, w ppkt. 3.6 i 3.19 SWZ potwierdzające zgodność przedmiotu oferty z opisem przedmioty zamówienia zawartym w dziale III SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewidział zmiany umowy zgodnie z punktami 31-43 Istotnych postanowień umowy o udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę, w
stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w:
1) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) zwanej dalej „ustawą tj. z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie Pzp wyklucza się::
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w dziale V, w pkt. 2 SWZ:
3.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w postepowaniu określonych w dziale V w pkt 2 SWZ do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję prywatnej pożyczki - Nowy Targ
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję prywatnej pożyczki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI