Obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu bankowego w rachunku bieżącym dla Uzdrowisko...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu bankowego w rachunku bieżącym dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKołobrzeg
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-09-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-26
  • Numer ogłoszenia578270-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 578270-N-2020 z dnia 2020-08-26 r.

Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna: Obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu bankowego w rachunku bieżącym dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 28817100000000, ul. ks. Piotra Ściegiennego  1 , 78-100  Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 548 802, , e-mail m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl, , faks 94 35 225 16.
Adres strony internetowej (URL): www.uzdrpwosko.kolobrzeg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.uzdrowisko-kolobrzeg.ires.pl/8298/8298/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu bankowego w rachunku bieżącym dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Numer referencyjny: DPZ.271.22.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu bankowego w rachunku bieżącym – CPV: 66120000-71. Otwarcie, prowadzenie rachunku bankowego bieżącego i rachunków pomocniczych w PLN i EURO, z możliwością dokonywania operacji w formie elektronicznej – elektroniczny kanał dostępu, sposób komunikacji użytkownika z bankiem za pośrednictwem sieci teleinformatycznej i urządzeń elektronicznych, który może obejmować w szczególności:a) serwis internetowy,b) serwis telefoniczny,2. Realizacja poleceń przelewów.3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych.4. Dokonywanie wypłat gotówkowych.5. Prowadzenie usług lokat terminowych.6. Prowadzenie usług lokat over night.7. Potwierdzanie stanu salda.8. Dokonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem rachunku wynikających z przepisów prawa.9. Czeki elektroniczne ( System wypłat elektronicznych).10. Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat za:a) otwarcie i likwidacje rachunku,b) potwierdzanie sald i wyciągi bankowe,c) przelewy dokonywane przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich posiadających rachunek bankowy w banku prowadzącym obsługę bankową Zamawiającego,11. System elektroniczny bankowości winien zapewnić, co najmniej:a) dokonywanie operacji przelewów,b) wgląd w stan i historię operacji przeprowadzanych na własnych rachunkach bankowych,c) drukowanie wyciągów i potwierdzeń dokonanych operacji,d) współpracę systemu bankowości elektronicznej z programem finansowo-księgowym CDN OPTIMA.12. Bank określi indywidualne warunki cenowe dla produktów i usług bankowych obowiązujące przez cały okres 48-mio miesięcznej umowy tj: a) koszt jednostkowy prowizji za jeden przelew zewnętrzny oraz opłata za prowadzenie rachunku (kwotowo), b) opłata za wpłaty gotówkowe na rachunki w PLN i w walutach wymienialnych (procentowo)13. Bank udzieli kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w wysokości 3 000 000,00 PLN (słownie trzy miliony zł 00/100) z n/w warunkami:a) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR 1M -, zmieniane jeden raz każdego miesiąca, powiększone o stałą marżę banku,b) odsetki od wykorzystanego kredytu liczone w okresach miesięcznych,c) kredyt udzielany na okresy 48-miesięczne i przedłużany na następne okresy po pozytywnej weryfikacji kondycji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego.14. Bank musi posiadać Oddział w miejscowości Zamawiającego.Informacje dodatkowe:15. Zabezpieczenie kredytu:1. Zamawiający dopuszcza zabezpieczenie przyznanego kredytu w postaci:a) ustanowienia hipoteki umownej,b) weksla in blancoc) poddanie się egzekucji zgodnie z prawem bankowym.2. Zamawiający wyłącza możliwość poręczenia przez organ założycielski.16. Zamawiający udostępni przez możliwość wglądu w siedzibie Zamawiającego, ewentualnie poprzez przesłanie na nośniku zewnętrznym, następujące dokumenty /skany/:a) sprawozdanie finansowe za 2017 r., 2018 r., 2019 r.,b) aktualny odpis z KRS,c) decyzje Urzędu Skarbowego w sprawie nadania numeru NIP,d) zaświadczenie o numerze identyfikacji REGONe) zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z należnymi opłatami,f) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnymi opłatami.17. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są w pkt.: III. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12,13.18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.20. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.21. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.22. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów.23. Zamawiający udostępni w razie potrzeby również przy podpisywaniu umowy następujące dokumenty:a) kopię umowy z NFZ,24. Zamawiający ponadto udostępni w swojej siedzibie, na życzenie Wykonawcy:a) raport biegłego rewidenta z badań sprawozdań finansowych wraz z opinią za 2017, 2018 i 2019,b) sprawozdanie finansowe za I kwartał 2020 i I kwartał 2019 r.25. Zamawiający oświadcza, że na dzień 31.05.2020 r. posiada odroczone płatności z tytułu zobowiązań publiczno-prawnych dotyczących składek ZUS i podatku od osób fizycznych PIT w związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną . Spółka skorzystała z możliwości odroczenia płatności wynikających z Tarczy -COVID 19.26. Zamawiający posiada kredyt w rachunku bieżącym oraz kredyt inwestycyjny w jednym banku.27. Zamawiający nie udzielił poręczeń za zobowiązania osób trzecich.28. Informacja na temat zaciągniętych przez Zamawiającego zaangażowań kredytowych wg stanu na dzień 31.05.2020 r.Nazwa Banku/Instytucji finansowej (także leasing, gwarancje) Kwota i rodzaj zaangażowania w tys. PLN Wysokość średniomiesięcznej raty Termin spłaty Zabezpieczenia (dla hipotek nr KW) przedmiot zabezpieczenia, wartość zabezpieczenia) Kwota (pierwotna) i rodzaj przyznanego limitu (w tym informacja czy jest on odnawialny czy nie) Kwota netto pozostała do spłaty na dzień 31.05.2016 BGŻ BNP Paribas Kredyt odnawialny 3 000 000,00 22.10.2020r. hipoteka umowna(4.500.000,00 zł) - KW Nr KO1L/00007734/8BGŻ BNP Paribas Kredyt inwestycyjny 5.501.498,60 82.111,00 31.10.2025r. hipoteka umowna(10.500.000,00 zł) KW Nr KO1L/00021818/5 Informacje na temat struktury należności z tytułu dostaw i usługNazwa Obroty w ciągu 12 miesięcy Należności ogółem z bilansu na dzień 31.12.2019. W tym należności przeterminowane Od 01.01.2019 Do 31.12.2019 do 30 dni 30-90 dni > 90 dniNależności ogółem 2.591.414,02 W tym należności przeterminowane z tyt. dostaw i usług 166.095,42 108.408,10 7.380,00 50.307,32Odpisy na należności ogółem 48.292,32 Należności netto 2.543.121,70 Główni odbiorcy:Narodowy Fundusz Zdrowia 24.851.750,35 1.980.605,71 Voyager Kamil Puzio 1.624.656,12 9.631,89 Food Investment SA 421.617,81 0,00 Idea Spa Travel S. z o.o. 355.902,57 6.233,76 Informacje na temat struktury zobowiązań z tytułu dostaw i usługNazwa Obroty w ciągu 12 miesięcy Zobowiązania ogółem z bilansu na dzień 31.12.2019 W tym zobowiązania przeterminowane Od 01.01.2019 Do 31.12.2019 do 30 dni 30-90 dni > 90 dniZobowiązania ogółem 3.207.882,49 Główni dostawcy:Food Investment S.A. 6.339.952,72 741.835,07 Miejska Energetyka Cieplna 1.953.540,88 241161,17 Usługi Remontowo-Budowlane Dawidziuk Mirosław 1.867.132,03 7.175,08 Energa – Obrót SA 1.140.933,45 193.281,17 29. Zamawiający informuje, że na rozliczenia międzyokresowe bierne składa się utworzenie rezerw na świadczenia pracownicze, tj. nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalne i niewykorzystane urlopy oraz inne rezerwy.30. Pozycja inne przychody operacyjne obejmuje otrzymane kary i odszkodowania, rozwiązane odpisy aktualizujące należności, amortyzację nkup i inne.31. Zamawiający nie korzysta z faktoringu lub innych form wykupu wierzytelności.32. Zamawiający stosuje kompensaty w rozliczeniach z dostawcami i odbiorcami.33. Dane ilościowe i jakościowe dotyczące wymaganych usług bankowych:a) ilość rachunków bieżących i pomocniczych: 1 rachunek bieżący, 4 pomocniczych,b) Zamawiający wykorzystuje 5 stanowisk do obsługi bankowości internetowej,c) przelewy elektroniczne zewnętrzne ok. 1000/miesięcznie, papierowe nie realizujemy, wewnętrzne– 20/miesięcznie,d) wpłaty –ok. 20 w miesiącu, wypłaty – ok.4 w miesiącu, w formie otwartej jak i zamkniętej kasy,e) warunek przedmiotu zamówienia dotyczący wyciągów jest spełniony poprzez generowanie wyciągów elektronicznych i potwierdzeń przez system bankowości internetowej,f) „Uzdrowisko Kołobrzeg” S.A. dopuszcza możliwość lokowania środków na lokatach terminowych poza bankiem z którym podpisze umowę o kompleksowej obsłudze,34. Na dzień 31.05.2020 r. „Uzdrowisko Kołobrzeg” S.A. posiada rachunki bankowe w dwóch bankach:Bank podstawowy do bieżącej obsługia) rachunek podstawowy + pomocnicze, w tym w euro, b) rachunek do kredytu inwestycyjnego, c) rachunek ZFŚS.Bank dodatkowy do obsługi lokata) rachunek podstawowy b) rachunek oszczędnościowy35. Brak umów leasingu na dzień 31.05.2020r.36. Plan działalności na 2020r., został zatwierdzony przez Zarządu, a także Właściciela.37. W celu obliczenia ceny zamówienia należy przyjąć, że w dniu uruchomienia kredytu określonym na dzień 23.10.2020 r. nastąpi uruchomienie pełnej kwoty kredytu, tj. 3.000.000,00 zł.

II.5) Główny kod CPV: 66120000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  48   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;a) Oświadczenie Wykonawcy nr 1 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ),b) koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności bankowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: • Oświadczenie Wykonawcy nr 1, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ),
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Oświadczenie Wykonawcy nr 1 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ),b) jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art.26 ust.2b ustawy). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 1a do SIWZ,3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:• Oświadczenie Wykonawcy nr 1, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ);
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Oświadczenie Wykonawcy nr 2 o braku podstaw do wykluczenia – (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Oświadczenie Wykonawcy nr 2 o braku podstaw do wykluczenia – (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
5.000,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym – (miesięczna stawka oferowana na dzień 31.05.2020-z tabeli nr 1, załącznik nr 5 do SIWZ ) 40,00
Prowizja z tytułu udzielenia kredytu 30,00
Prowizja za gotowość od niewykorzystanej kwoty kredytu - miesięczna 15,00
Opłata za wpłaty i wypłaty gotówkowe na rachunki w PLN i w walutach wymienialnych 7,00
Opłata za przelewy zewnętrzne elektroniczne za cały okres kredytowania 5,00
Opłata za prowadzenie rachunku za cały okres kredytowania 3,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-10, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w wysokości 15 000 zł- Bobolice
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania03-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w wysokości 15 000 zł, najlepiej na 36 miesięcy, jestem współwłaścicielem domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI