„Obsługa bankowa budżetu Powiatu Raciborskiego i jego jednostek organizacyjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Obsługa bankowa budżetu Powiatu Raciborskiego i jego jednostek organizacyjnych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRacibórz
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Raciborski
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-23
  • Numer ogłoszenia639954-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 639954-N-2018 z dnia 2018-10-23 r.

Powiat Raciborski: „Obsługa bankowa budżetu Powiatu Raciborskiego i jego jednostek organizacyjnych”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Raciborski, krajowy numer identyfikacyjny 276255111, ul. Plac Okrzei  4 , 47-400  Racibórz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4597385, e-mail przetargi@powiatraciborski.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatraciborski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.powiatraciborski.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.powiatraciborski.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie pod rygorem nieważności, osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Adres:
Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4, 47-400 Racibórz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Obsługa bankowa budżetu Powiatu Raciborskiego i jego jednostek organizacyjnych”
Numer referencyjny: OR.VII.272.32.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Raciborskiego i jego jednostek organizacyjnych na jednakowych warunkach przez okres 48 miesięcy. Zamówienie obejmuje następujące jednostki oraz wszystkie nowo powstałe w trakcie trwania zamówienia: - Powiat Raciborski - Plac Stefana Okrzei 4, 47-400 Racibórz, - Starostwo Powiatowe w Raciborzu - Plac Stefana Okrzei 4, 47-400 Racibórz, - Pracownicza Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa przy Starostwie Powiatowym w Raciborzu, - Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - ul. Kasprowicza 11, 47-400 Racibórz, - II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza - ul. Kard. S. Wyszyńskiego 3, 47-400 Racibórz, - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - ul. Wileńska 6, 47-400 Racibórz, - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Mechanik - ul. Zamkowa 1, 47-400 Racibórz, - Zespół Szkół Ekonomicznych - ul. Gimnazjalna 3, 47-400 Racibórz, - Zespół Szkół Specjalnych - ul. Królewska 19, 47-400 Racibórz, - Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - ul. Jana 14, 47-400 Racibórz, - Młodzieżowy Dom Kultury - ul. Stalmacha 12, 47-400 Racibórz, - Międzyszkolny Ośrodek Sportowy - ul. Klasztorna 9, 47-400 Racibórz, - Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy - ul. Szkolna 2, 47-430 Rudy, - Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - ul. Klasztorna 6, 47-400 Racibórz, - Powiatowy Urząd Pracy - ul. Klasztorna 6, 47-400 Racibórz, - Powiatowy Zarząd Dróg - ul. 1 Maja 3, 47- 400 Racibórz, - Dom Pomocy Społecznej „ Złota Jesień” - ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - ul. Klasztorna 6, 47-400 Racibórz, - Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim - ul. Zamkowa 2, 47-400 Racibórz. 3.2. Obsługa bankowa obejmować będzie: 1) Posiadanie przez Wykonawcę siedziby lub oddziału banku mieszczącego się w granicach administracyjnych Miasta Racibórz. 2) Utworzenie i prowadzenie punktu kasowego Banku w Starostwie Powiatowym w Raciborzu przy Pl. Okrzei. Kasa będzie czynna w godzinach i dniach pracy Starostwa Powiatowego tj. w chwili obecnej: - poniedziałek, środa, czwartek 7:30 – 15:30, - wtorek: 7:30 – 17:00, - piątek: 7:30 – 14:00 W przypadku zmiany godzin urzędowania Wykonawca zostanie poinformowany o tym fakcie drogą pisemną. Zostanie zawarta z Bankiem umowa w sprawie nieodpłatnego użyczenia pomieszczenia punktu kasowego. Umowa główna na obsługę bankową zostanie zawarta pomiędzy Bankiem, a Powiatem Raciborskim. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia indywidualnych umów na prowadzenie obsługi z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi w terminie umożliwiającym prawidłową realizację umowy. 3) Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, pomocniczych i innych niezbędnych w bieżącej działalności Powiatu Raciborskiego i jego jednostek organizacyjnych (w tym także kont dodatkowych VAT do kont rozrachunkowych wg wskazań jednostki). Szacunkowa ilość wszystkich posiadanych kont bankowych – 115 + 36 - dodatkowe konta VAT. W razie potrzeby otwarcie nowych rachunków bądź zamknięcie rachunków wskazanych przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne. 4) Otwarcie i prowadzenie rachunków walutowych dla każdej jednostki Powiatu, która zgłosi takie zapotrzebowanie. 5) Niezwłoczna realizacja poleceń przelewu, w tym przelewów zagranicznych, weryfikowanych według nazwy klienta i numeru rachunku. Średnia miesięczna ilość przelewów wewnętrznych: 380 (w ramach banku między jednostkami) Średnia miesięczna ilość przelewów: 14.100, w tym: - wychodzących 6.400, - przychodzących 7.700. 6) Przyjmowanie wpłat gotówkowych. Średnia miesięczna ilość wpłat gotówkowych na rachunek – 3.100. 7) Umożliwienie dokonywania w utworzonym w Starostwie Powiatowym punkcie kasowym i w oddziale banku, który wygra przetarg, bezgotówkowych płatności na rzecz Powiatu za pomocą wszystkich rodzajów kart płatniczych dostępnych na rynku przy użyciu terminala płatniczego (dotyczy płatności dokonywanych przez podatników, podatków i opłat lokalnych, innych należności budżetowych związanych z działalnością Powiatu oraz realizacją zadań własnych i zleconych Powiatowi np.: opłaty komunikacyjne, geodezyjne). 8) Dokonywanie wypłat gotówkowych na rzecz osób fizycznych i prawnych na podstawie polecenia wypłaty przygotowanego przez Zamawiającego np.: wypłaty zasiłków dla bezrobotnych, dofinansowania ze środków Powiatowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON), nagrody. Szacunkowa miesięczna ilość wypłat świadczeń dla osób fizycznych dokonywanych przez bank na podstawie polecenia wypłaty przygotowanego przez Powiat: 50. Średnia miesięczna ilość wypłat gotówkowych dokonywanych przez jednostki organizacyjne powiatu: 60. 9) Średnia miesięczna ilość czeków – 32, w tym e-czeki - 10 10) Szacunkowa ilość czytników – 56 11) Szacunkowa ilość kart do czytników – 81 12) Codzienne przygotowywanie i dostarczanie do siedziby Zamawiającego wyciągów bankowych z rachunków za każdy dzień roboczy w terminie do dnia następnego w formie elektronicznej i papierowej z ustaleniem salda, przelewy powinny być czytelne opatrzone szczegółowym opisem na dokumencie bez dokumentów źródłowych. Usługa ta powinna być dostępna dla wszystkich jednostek organizacyjnych Powiatu. Ponadto dla jednostki Starostwo Powiatowe wyciągi bankowe w formie papierowej powinny być dostępne w punkcie kasowym utworzonym i prowadzonym w Starostwie przy Placu Stefana Okrzei 4 w Raciborzu. 13) Zapewnienie ciągłości dostarczania obsługiwanym jednostkom druków obowiązujących w banku w ramach bieżącej obsługi. 14) Udostępnienie i realizację czeków (lub zastępczej formy poboru gotówki) przez posiadacza rachunków oraz jego jednostki organizacyjne. 15) Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej dla Powiatu Raciborskiego i jego jednostek organizacyjnych w ramach którego umożliwiona będzie: realizacja przelewów, sprawdzanie stanu rachunków, uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych w dniu bieżącym i w dniach poprzednich na rachunkach bankowych, w tym: instalacja systemu, obsługa systemu, bezpłatne przeszkolenie pracowników, aktualizacja i serwis systemu bankowości elektronicznej, bezpłatne świadczenie usług konsultacyjno-doradczych w sprawach związanych z obsługa bankową. W przypadku wystąpienia awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjęcie działań w celu jej usunięcia. Za przestoje spowodowane awarią systemu naliczane będą kary umowne. 16) W przypadku awarii w punkcie kasowym (brak Internetu, zepsucie sprzętu, itp.) zapewnienie sprawnej obsługi klientów poprzez ręczne przyjmowanie wpłat. 17) Możliwość składania dokumentów w wersji papierowej w punkcie kasowym znajdującym się w Starostwie (min. przelewy), gdy brak możliwości przesłania zlecenia w formie elektronicznej (np. blokada karty). 18) Wykonawca będzie prowadzić dla zamawiającego rachunek skonsolidowany. Przez rachunek skonsolidowany zamawiający rozumie konsolidację na koniec każdego dnia roboczego sald rachunków bankowych wskazanych przez zamawiającego. W przypadku, gdy na rachunku budżetu powiatu wystąpi saldo debetowe, suma sald uzyskana wskutek konsolidacji posłuży do zredukowania debetu – w takiej sytuacji zamawiający poniesie koszty kredytu w rachunku bieżącym jedynie do takiej wysokości, w jakiej debet na wskazanym rachunku nie zostanie zredukowany przez sumę sald pozostałych rachunków podlegających konsolidacji. Środki służące redukcji debetu na rachunku budżetu powiatu nie będą podlegały oprocentowaniu – oprocentowanie dotyczyć będzie dodatniej sumy sald uzyskanej podczas konsolidacji sald. Konsolidacja będzie przeprowadzona w sposób wirtualny, tj. bez dokonywania przeksięgowań sald między rachunkami. Odsetki z tego tytułu bank będzie przekazywał na jeden rachunek wskazany przez zamawiającego. Bank będzie codziennie przekazywał raport z konsolidacji sald. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania tych danych w formie dziennego raportu przesyłanego elektronicznie. 19) Możliwość zaciągania kredytu w rachunku bieżącym. Minimalna wysokość kredytu 8.000.000 zł. Kredyt zostanie uruchomiony i realizowany bez dodatkowych opłat poza oprocentowaniem zmiennym, uwzględniającym stawkę średniego jednomiesięcznego WIBOR-u za miesiąc poprzedni i marżę banku stałą w całym okresie trwania umowy. W uchwale budżetowej na kolejne lata może ulec zmianie wysokość kredytu zaciąganego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu Raciborskiego. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco (podpisany przez dwóch członków Zarządu Powiatu Raciborskiego) wraz z deklaracją wekslową (podpisaną przez dwóch członków Zarządu Powiatu Raciborskiego i kontrasygnowaną przez Skarbnika Powiatu Raciborskiego). 20) Możliwość wglądu w rachunki bankowe jednostek organizacyjnych Powiatu przez Starostę i Skarbnika Powiatu. 21) Wydawanie historii prowadzenia rachunków, opinii bankowej i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych oraz innych opinii i zaświadczeń na potrzeby Zamawiającego. 22) Udzielanie "na hasło" osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, w przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych. 23) Średniomiesięczne saldo środków pieniężnych na rachunku głównym budżetu Powiatu wynosi około 500.000 zł. Lokowanie środków na lokatach bankowych: średnio 30 lokat na miesiąc na kwotę ok.1.400.000 zł. 24) Oprocentowanie środków na wszystkich prowadzonych rachunkach. Wysokość oprocentowania środków na rachunkach zgodnie z ofertą Banku. Wysokość oprocentowania środków zgromadzonych na rachunkach obliczana będzie według zmiennej stopy procentowej, uwzględniającej stawkę średniego jednomiesięcznego WIBID-u za miesiąc poprzedni, skorygowanej o marżę banku stałą w całym okresie trwania umowy. 25) Miesięczna kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych Starostwa i podległych jednostek. 26) Automatyczne zakładanie - bez odrębnego zlecenia - lokat typu: „overnight” i „weekendowych” bez limitu, zgodnie ze stanem środków na rachunku, w przypadku gdy oprocentowanie lokaty będzie korzystniejsze od oprocentowania środków na rachunku. Dotyczy środków na rachunku skonsolidowanym Zamawiającego. 27) Lokowanie środków na innych lokatach krótko i długoterminowych ( z wyjątkiem „overnight” i „weekendowych”) dostępnych w ofercie Banku na warunkach każdorazowo ustalonych w wyniku indywidualnych negocjacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 28) Wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem rachunków wynikających z przepisów prawa bankowego. 29) Obsługa Powiatu w Banku poza kolejnością (Starostwo + jednostki organizacyjne). Zapewnienie wydzielonego stanowiska (osoby) do obsługi (również w zakresie obsługi kasowej) Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych. Zamawiający dopuszcza, by z wydzielonego stanowiska do obsługi korzystali inni klienci wykonawcy , a także dopuszcza kasową obsługę zamawiającego i jednostek organizacyjnych we wszystkich kasach placówki/oddziału, pod warunkiem obsługi zamawiającego i jednostek organizacyjnych poza kolejnością. 30) Możliwość rozmieniania pieniędzy przez Starostwo w punkcie kasowym. 31) Wydanie i obsługa dwóch kart płatniczych do rachunków bankowych Starostwa. W ramach świadczonej obsługi bankowej budżetu Powiatu Raciborskiego i jego jednostek organizacyjnych Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez Bank dodatkowych opłat ponad ustalona cenę ryczałtową, w tym w szczególności nie dopuszcza pobierania: - dodatkowych opłat za otwarcie i prowadzenie rachunku skonsolidowanego, rachunków bieżących, pomocniczych i innych niezbędnych w bieżącej działalności Powiatu i jego jednostek organizacyjnych, - dodatkowych opłat za zamknięcie rachunków wskazanych przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne, - prowizji ani opłat za realizację przelewów (w tym także zagranicznych), - opłat i prowizji do wydanych kart płatniczych (np. bez opłaty za wydanie karty, brak opłaty gdy Starostwo nie korzysta/nie płaci z karty/kartą), - opłat i prowizji od wypłat gotówkowych dokonywanych na rzecz osób fizycznych i prawnych np.: wypłaty zasiłków dla bezrobotnych, dofinansowania ze środków Powiatowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON), - opłat i prowizji od wpłat gotówkowych oraz realizowanych za pomocą karty płatniczej dokonywanych na rzecz Powiatu przez podatników, podatków i opłat lokalnych, innych należności budżetowych związanych z działalnością Powiatu oraz realizacją zadań własnych i zleconych Powiatowi ( np.: opłaty komunikacyjne, geodezyjne), - prowizji od klientów Starostwa dokonujących wpłaty na rachunek obcej instytucji dot. opłaty ściśle związanej ze sprawami załatwianymi w Starostwie i realizacją zadań statutowych Powiatu (np. wpłata do Urzędu Miasta dot. opłaty skarbowej), - opłat za wydawanie blankietów czekowych, opłat za wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek Zamawiającego i jednostek organizacyjnych, - opłat z tytułu instalacji, udostępniania, serwisu i usuwania ewentualnych awarii oraz aktualizacji w siedzibie Zamawiającego i jednostkach organizacyjnych pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz z tytułu przeszkolenia wskazanych pracowników, - opłat z tytułu zainstalowania czytników i kart do czytników, - opłat za sporządzanie i udostępnianie wyciągów bankowych, opłat z tytułu zmiany karty wzorów podpisów, - opłat i prowizji za przyjmowanie zagranicznych wpływów na rachunki Powiatu i jednostek organizacyjnych. Informacje zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, wyliczone są na podstawie danych za 2017 rok. 3.3. Wymagania dotyczące zatrudnienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:  obsługa punktu kasowego banku w Starostwie Powiatowym w Raciborzu. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy w zakresie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia stawianych wymagań oraz dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśniania w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia wymagań, c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 3) W celu potwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia spełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1), wykonawca na każde wezwanie przedłoży zamawiającemu odpowiednie dowody zgodnie z treścią wezwania. Wezwanie winno zawierać wykaz dowodów z listy dokumentów niżej wymienionych oraz terminy ich dostarczenia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego; wykonawca ma obowiązek przedłożyć oświadczenie zamawiającemu w terminie 7 dni od otrzymania wezwania, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy, o którym mowa w pkt a), wraz z dokumentami regulującymi zakres obowiązków, jeżeli zostały sporządzone; kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników), a informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; wykonawca ma obowiązek przedłożyć dokumenty zamawiającemu w terminie 14 dni od otrzymania wezwania, c) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie dowodów potwierdzających zgłoszenie pracowników przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych; wykonawca ma obowiązek przedłożyć zgłoszenia zamawiającemu w terminie 21 dni od otrzymania wezwania. 4) Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych dowodów, o których mowa w pkt 3) traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1). Z tytułu niespełnienia przedmiotowych wymagań zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1000 zł za każdy stwierdzony przypadek. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  48   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca winien posiadać uprawnienia do działania zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. 2017 poz. 1876 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1977 r. Prawo Bankowe, a w przypadku o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o którym mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ryczałtowa oferty 60,00
Wysokość kredytu udzielonego w rachunku bieżącym 5,00
Koszt kredytu w rachunku bieżącym 35,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, o którym mowa w punkcie 12.2. SIWZ, w formie pisemnego aneksu do umowy, w przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana wysokości wynagrodzenia może obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania zamówienia przez wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W celu zawarcia aneksu do umowy każda ze stron może wystąpić do drugiej strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, zawierającym uzasadnienie, w tym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie wykonawcy powinno ulec zmianie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-31, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna wynikająca z RODO: 1. Administratorem Państwa danych osobowych zbieranych i przetwarzanych przez Starostwo Powiatowe w Raciborzu jest Starosta Raciborski z siedzibą w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4, e-mail: starosta@powiatraciborski.pl. 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z wyznaczonym przez Administratora, Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@powiatraciborski.pl. 3. Państwa dane są przetwarzane w zdecydowanej większości w celu realizacji usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Raciborzu, na podstawie obowiązujących przepisów prawa dotyczących ustawowych zadań publicznych. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez Państwa jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych może być dobrowolne i wtedy zostają Państwo o tym poinformowani. 4. W celu realizacji usług innych niż wykonywanie obowiązku prawnego, Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane bez dobrowolnej i świadomej zgody. 5. W celu prawidłowej realizacji usługi, Państwa dane mogą być udostępniane innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. 6. W szczególnych przypadkach Państwa dane mogą być przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej. Starosta Raciborski informuje, że w tym celu zostały zastosowane zabezpieczenia chroniące Państwa dane osobowe przed ujawnieniem osobom trzecim. 7. Dane osobowe po zrealizowaniu celu ich przetwarzania będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa. W szczególności okresy przechowywania dokumentacji wynikają z kategorii archiwalnej określonej szczególnymi przepisami lub z umów dotyczących finansowania projektów unijnych. 8. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także uzyskania ich kopii, o ile nie ogranicza tego przepis prawa na podstawie którego, Państwa dane są przetwarzane. 9. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych, mają Państwo prawo do jej wycofania lub wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. 10. Mają Państwo także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych do innego administratora, o ile nie ogranicza tego przepis prawa, na podstawie którego Państwa dane są przetwarzane. 11. Administrator informuje, że o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu Państwa danych osobowych, wywołujących skutki prawne, przysługuje Państwu prawo do zakwestionowania tej decyzji, wyrażenia własnego stanowiska i uzyskania interwencji ludzkiej w procesie podejmowania tej decyzji. 12. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw