IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Nie dotyczy. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Nie dotyczy.
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Nie dotyczy.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Nie dotyczy.
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Nie dotyczy.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena za wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Łowickiego |
50,00 |
Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym |
40,00 |
Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Wstępny harmonogram postępowania:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy, korzystnych dlaZamawiającego w przypadku, gdy: 1) zaistnieje konieczność rozszerzenia przedmiotu umowy w związkuz koniecznością wykonywania zadań nałożonych na jednostki samorządu terytorialnego ustawami; 2)pojawią się nowe produkty bankowe lub rozwiązania organizacyjne, których wykorzystanie będziekorzystne dla Zamawiającego. Warunki korzystania z nich będą przedmiotem odrębnych ustaleń, zaśnowe produkty zastępujące dotychczasowe mogą być wprowadzone do realizacji za zgodąZamawiającego, na warunkach nie gorszych niż dla produktów zastępowanych; 3) wprowadzona zostaniemodyfikacja bądź wymiana systemów informatycznych Banku lub Zamawiającego, w tym systemufinansowoksięgowego. 2. Ponadto Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówieńpublicznych dopuści zmianę umowy dotyczącą jej przedmiotu (w tym w zakresie wynagrodzeniaWykonawcy) w niżej wskazanych sytuacjach: 1) zmiany stawki podatku VAT; 2) zmiany wysokościminimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych napodstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokościskładki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat dopracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. opracowniczych planach kapitałowych;- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonaniazamówienia przez Wykonawcę, co zostanie przez Wykonawcę udowodnione. 2.1. Strony postanawiają, żedokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek zezmian wskazanych w ust. 2 i spełnienia warunków opisanych poniżej. 2.2. Zmiana umowy, o której mowaw ust. 2 będzie obowiązywała od dnia zawarcia aneksu jednak nie wcześniej niż wejście w życiezmienionych przepisów oraz po otrzymaniu przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w ust.2.4 poniżej. 2.3. Zmiany umowy o których mowa w ust. 2 są możliwe i dopuszczalne tylko w sytuacji, wktórej zmiany te mają wpływ na koszty wykonania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę. Brakwpływu lub brak wykazania przez Wykonawcę wpływu, o którym mowa powyżej uniemożliwia zmianęumowy. 2.4. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 2 wymaga uprzedniego złożeniaZamawiającemu pisemnego wniosku zawierającego: 2.4.1. w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2pkt 1 - wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenianależnego Wykonawcy po zmianie Umowy, w tym wykazanie związku między wnioskowaną zmianąwynagrodzenia a wpływem czynnika określonego w ust. 2 pkt 1 na koszt wykonania tego zamówienia;2.4.2. w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2 - wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawneoraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie Umowy, w tymwykazanie związku między wnioskowaną zmianą wynagrodzenia a wpływem czynnika określonego wust. 2 pkt 2 na koszty wykonania tego zamówienia. Wniosek powinien obejmować jedynie kosztywynikające z podwyższenia minimalnej wysokości wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawkigodzinowej. Zamawiający oświadcza, że nie będzie akceptował wzrostu kosztów wynikających zpodwyższenia wynagrodzenia pracownikom lub osobom współpracującym z Wykonawcą na innejpodstawie, które nie są konieczne do dostosowania do nowej wysokości wynagrodzenia minimalnegoalbo minimalnej stawki godzinowej, w szczególności koszt podwyższenia wynagrodzenia powyżejwysokości wynagrodzenia minimalnego albo minimalnej stawki godzinowej; 2.4.3. w przypadku zmiany,o której mowa w ust. 2 pkt 3 - wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczeniekwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie Umowy, w tym wykazanie związku międzywnioskowaną zmianą wynagrodzenia a wpływem czynnika określonego w ust. 2 pkt 3 na kosztywykonania tego zamówienia. Wniosek może obejmować jedynie dodatkowe koszty spowodowanezmianami. 2.4.4. zmiany wynagrodzenia z tytułu, o którym mowa w ust. 2 pkt 4 - będą dokonywane wgnastępujących zasad: w przypadku, gdy zmiana spowodowałaby zwiększenie obowiązków finansowychWykonawcy, Wykonawca zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Zamawiającegopisemny wniosek dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu wraz z uzasadnieniem i odpowiednimidokumentami uzasadniającymi zmianę. Zmiany będą obowiązywały po podpisaniu przez stronystosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty w terminie 1 mcaod dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę, Wykonawca ma prawo do wypowiedzenia umowy zzachowaniem 2- miesięcznego okresu wypowiedzenia. 3. Wszelkie zmiany umowy pod rygoremnieważności, wymagają formy pisemnej i mogą być dopuszczone tylko w granicach unormowaniazawartego w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiana postanowień zawartej umowymoże nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, aWykonawca nie pobiera z tego tytułu opłat ani prowizji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-09, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: