Obsługa bankowa budżetu Powiatu Łowickiego w latach 2020-2023

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa bankowa budżetu Powiatu Łowickiego w latach 2020-2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁowicz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Łowicki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-13
  • Numer ogłoszenia574289-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574289-N-2020 z dnia 2020-08-13 r.

Powiat Łowicki: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Łowickiego w latach 2020-2023
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łowicki, krajowy numer identyfikacyjny 75014776800000, ul. ul. Stanisławskiego  30 , 99-400  Łowicz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 375 902, e-mail rip@powiatlowicki.pl, faks 468 375 015.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.lowicz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Ogłoszenie o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami będą umieszczone na stronie internetowej wskazanej poniżej.

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.powiat.lowicz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118 i 1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego.
Adres:
Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Łowiczu przy ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz (pokój nr. 21 na parterze).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Łowickiego w latach 2020-2023
Numer referencyjny: IZP.272.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Łowickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi podległymi Powiatowi Łowickiemu w okresie od 07.10.2020 r. do 06.04.2023 r. Zamówienie obejmuje Starostwo Powiatowe w Łowiczu oraz następujące jednostki organizacyjne Powiatu Łowickiego:1) I Liceum Ogólnokształcące w Łowiczu, 2) II Liceum Ogólnokształcące w Łowiczu, 3) ZespółSzkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łowiczu, 4) Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 CKZw Łowiczu, 5) Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 3 w Łowiczu, 6) Zespół SzkółPonadpodstawowych Nr 4 w Łowiczu, 7) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy wŁowiczu, 8) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Łowiczu, 9) Powiatowy Zarząd Dróg iTransportu w Łowiczu, 10) Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu, 11) Powiatowe CentrumPomocy w Rodzinie w Łowiczu, 12) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego wŁowiczu, 13) Dom Pomocy Społecznej „Borówek”, 14) Muzeum w Łowiczu, 15) CentrumKultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu, 16) Młodzieżowy OśrodekSocjoterapii w Kiernozi, 17) Powiatowa Biblioteka Publiczna w Łowiczu, 18) KomendaPowiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu, 19) Centrum Usług Wspólnych PowiatuŁowickiego. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę napodstawie umowy o pracę – w rozumieniu Kodeksu pracy - osób wykonujących następująceczynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) przyjmowanie przelewów do realizacji; 2)weryfikowanie przelewów złożonych do realizacji; 3) przyjmowanie wpłat gotówkowych narachunki bankowe; 4) dokonywanie wypłat gotówkowych; 5) sporządzanie opinii bankowych; 6) sporządzanie wyciągów bankowych; 7) pisemne informowanie o godzinie dokonaniawpływu wpłaty Kontrahenta na żądanie Zamawiającego; 8) przygotowywanie umówdotyczących obsługi bankowej; 9) wydawanie blankietów czekowych oraz zastrzeganieczeków zgubionych lub skradzionych.

II.5) Główny kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-10-07   lub zakończenia: 2023-04-06

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,iż posiada prawo wykonywania czynności bankowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnychna dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: - zezwolenie uprawniające dowykonywania czynności bankowych wydane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.Prawo Bankowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art.178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalnościprzed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe (wformie oryginału lub kopii oświadczonej za zgodność z oryginałem)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, októrej mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie oprzynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność zoryginałem). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, żepowiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia. 2. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjałinnych podmiotów do oferty należy załączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mudo dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Do oferty należydołączyć dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty orazpoświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie możepozyskać tych informacji z ogólnodostępnych, bezpłatnych baz danych, w szczególnościrejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacjidziałalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.).Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmowaćumocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopiipoświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z którychbędzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona doreprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
Nie dotyczy. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Nie dotyczy.
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Nie dotyczy.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Nie dotyczy.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Nie dotyczy.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Nie dotyczy.
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Nie dotyczy.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Nie dotyczy.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena za wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Łowickiego 50,00
Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym 40,00
Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Wstępny harmonogram postępowania:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy,korzystnych dla Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) zaistnieje konieczność rozszerzeniaprzedmiotu umowy w związku z koniecznością wykonywania zadań nałożonych na jednostkisamorządu terytorialnego ustawami; 2) pojawią się nowe produkty bankowe lub rozwiązaniaorganizacyjne, których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego. Warunkikorzystania z nich będą przedmiotem odrębnych ustaleń, zaś nowe produkty zastępującedotychczasowe mogą być wprowadzone do realizacji za zgodą Zamawiającego, na warunkachnie gorszych niż dla produktów zastępowanych; 3) wprowadzona zostanie modyfikacja bądźwymiana systemów informatycznych Banku lub Zamawiającego, w tym systemu finansowoksięgowego. 2. Ponadto Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówieńpublicznych dopuści zmianę umowy dotyczącą jej przedmiotu (w tym w zakresiewynagrodzenia Wykonawcy) w niżej wskazanych sytuacjach: 1) zmiany stawki podatkuVAT; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnejstawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczeniaspołeczne lub zdrowotne. 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczychplanów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. opracowniczych planach kapitałowych;- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na kosztywykonania zamówienia przez Wykonawcę, co zostanie przez Wykonawcę udowodnione. 2.1.Strony postanawiają, że dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia wwypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian wskazanych w ust. 2 i spełnienia warunkówopisanych poniżej. 2.2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 2 będzieobowiązywała od dnia zawarcia aneksu jednak nie wcześniej niż wejście w życiezmienionych przepisów oraz po otrzymaniu przez Zamawiającego dokumentów, o którychmowa w ust. 2.4 poniżej. 2.3. Zmiany umowy o których mowa w ust. 2 sąmożliwe i dopuszczalne tylko w sytuacji, w której zmiany te mają wpływ na kosztywykonania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę. Brak wpływu lub brak wykazaniaprzez Wykonawcę wpływu, o którym mowa powyżej uniemożliwia zmianę umowy. 2.4.Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 2 wymaga uprzedniego złożenia Zamawiającemupisemnego wniosku zawierającego: 2.4.1. w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1 - wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwotywynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie Umowy, w tym wykazanie związkumiędzy wnioskowaną zmianą wynagrodzenia a wpływem czynnika określonego w ust. 2 pkt 1 na koszt wykonania tego zamówienia; 2.4.2. w przypadku zmiany, o której mowa wust. 2 pkt 2 - wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładnewyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie Umowy, w tymwykazanie związku między wnioskowaną zmianą wynagrodzenia a wpływem czynnikaokreślonego w ust. 2 pkt 2 na koszty wykonania tego zamówienia. Wniosek powinienobejmować jedynie koszty wynikające z podwyższenia minimalnej wysokości wynagrodzeniaza pracę albo minimalnej stawki godzinowej. Zamawiający oświadcza, że nie będzieakceptował wzrostu kosztów wynikających z podwyższenia wynagrodzenia pracownikom lubosobom współpracującym z Wykonawcą na innej podstawie, które nie są konieczne dodostosowania do nowej wysokości wynagrodzenia minimalnego albo minimalnej stawkigodzinowej, w szczególności koszt podwyższenia wynagrodzenia powyżej wysokościwynagrodzenia minimalnego albo minimalnej stawki godzinowej; 2.4.3. w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 3 - wyczerpujące uzasadnienie faktyczne iprawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianieUmowy, w tym wykazanie związku między wnioskowaną zmianą wynagrodzenia a wpływemczynnika określonego w ust. 2 pkt 3 na koszty wykonania tego zamówienia. Wniosekmoże obejmować jedynie dodatkowe koszty spowodowane zmianami. 2.4.4. zmianywynagrodzenia z tytułu, o którym mowa w ust. 2 pkt 4 - będą dokonywane wgnastępujących zasad: w przypadku, gdy zmiana spowodowałaby zwiększenie obowiązkówfinansowych Wykonawcy, Wykonawca zainteresowany wprowadzeniem zmian powinienzłożyć do Zamawiającego pisemny wniosek dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułuwraz z uzasadnieniem i odpowiednimi dokumentami uzasadniającymi zmianę. Zmiany będąobowiązywały po podpisaniu przez strony stosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdyaneks do umowy nie zostanie zawarty w terminie 1 m-ca od dnia złożenia wniosku przezWykonawcę, Wykonawca ma prawo do wypowiedzenia umowy z zachowaniem 2-miesięcznego okresu wypowiedzenia. 3. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności,wymagają formy pisemnej i mogą być dopuszczone tylko w granicach unormowaniazawartego w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiana postanowień zawartejumowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygoremnieważności, a Wykonawca nie pobiera z tego tytułu opłat ani prowizji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie podania o przydział mieszkania- Pabianice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania17-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie podania o przydział mieszkania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI