„Obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych".
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLimanowa
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-24
  • ZamawiającyPOWIAT LIMANOWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-15
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00495404
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LIMANOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183337800

1.5.8.) Numer faksu: 183337880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.limanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 491893322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183337800

1.5.8.) Numer faksu: 183337880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.limanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 24/26

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183371707

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpslimanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpslimanowa.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rakoczego 9

1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-730

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 3310154

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dpsmszanadolna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsmszanadolna.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Szczyrzycu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczyrzyc 182

1.5.2.) Miejscowość: Szczyrzyc

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-623

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18332 0266

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsszczyrzyc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsszczyrzyc.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Orkana w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orkana 1

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183372059

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1lo.limanowa@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.1lo.limanowa.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. J. Piłsudskiego 81

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183371760

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsnr1.limanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsnr1.limanowa.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 8

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183372602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsmelimanowa@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zstio.edu.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 8

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183371737

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomagamy@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppp.zpo.limanowa.pl/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Komisji edukacji Narodowej w Tymbarku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tymbark 349

1.5.2.) Miejscowość: Tymbark

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-650

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0183325030

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zstymb@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zstymbark.pl/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Dobrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobra 364

1.5.2.) Miejscowość: Dobra

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-642

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183330029

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswdobra@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sosw-dobra.pl/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Techniczno - Informatycznych w Mszanie Dolnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Starowiejska 4

1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-730

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183319040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsti.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsti.edu.pl/

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. inż Józefa Marka w Mszanie Dolnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 2

1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-730

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0183310135

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp@mszana.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zspmszana.edu.pl/

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491898578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M.B. Bolesnej 43

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 478314700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppsplimanowa@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-limanowa/

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183337831

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.limanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.limanowa.pl/

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183375850

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krli@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://limanowa.praca.gov.pl/

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M.B. Bolesnej 16

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183375685

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@limanowa.pinb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://limanowa.pinb.gov.pl/

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183375826

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat.limanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpr-limanowa.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamawiający Powiat Limanowski działa w niniejszym postępowaniu w oparciu o art. 38 ust. 1, 2 i 3 ustawy Pzp w imieniu własnym i na rzecz 17 jednostek organizacyjnych Powiatu Limanowskiego. Powiat zawarł porozumienie z jednostkami w zakresie wspólnego przygotowania, przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego, które szczegółowo reguluje te zagadnienia.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3db7a1fc-839e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052693/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
3. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz. U. 2021 r. poz. 670);
b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz. U. 2020 r. poz. 332 ze zm.).
5. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie
PAdES;
b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego);
d) w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, zalecamy stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
6. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich
głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
7. Zamawiający dopuszcza pliki o wielkości do 80 MB w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx., .rtf, .odt, .xls, .xlsx.
8. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia
2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
9. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie „Data przesłania”;
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
10. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta: „Zapytania/Wyjaśnienia”, „Wiadomości”, „Dokumenty na wezwanie”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
11. Ofertę wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy (karta: „Oferta/Załączniki”), podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą w Limanowej przy ulicy Józefa Marka 9, 34- 600 Limanowa, tel. 18 33 37 816, e-mail starostwo@powiat.limanowski.pl;
b) osobą do kontaktu w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się telefonicznie pod nr tel.18 33 37 835 lub e-mail: iod@powiat.limanowski.pl ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
d) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres odpowiedni dla dokumentacji zamówień publicznych, zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
f) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych danych wynika z przepisów ustawy Pzp i jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania wymaganych danych wynikają z ustawy Pzp,
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż przetwarzanie odbywa się zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 oraz jeśli dotyczy art. 14 RODO (oświadczenia są ujęte w formularzu oferty – załączniku nr 1 do SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania przepisów RODO:
a) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia
2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień zwartej umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.272.25.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych, o których mowa w pkt 1, w okresie 4 lat, począwszy od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2027 r.
2. Obsługa bankowa będąca przedmiotem zamówienia obejmować będzie:
1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych i subkont dla Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych oraz rachunków funduszy celowych (w tym rachunków Państwowego Funduszu Rehabilitacji osób Niepełnosprawnych i Funduszu Pracy wg odrębnej umowy zawartej przez kierownika jednostki organizacyjnej powiatu wg właściwości merytorycznej odpowiedzialności), depozytowych oraz innych rachunków wynikających z przepisu prawa, w tym rachunków związanych z realizacją zadań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu UE i ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi w walutach PLN lub walutach wymienialnych podstawowych – EURO, USD, istniejących w dniu udzielenia zamówienia oraz utworzonych w okresie trwania umowy,
2) otwarcie i prowadzenie rachunków w walutach wymienialnych podstawowych - EURO, USD, istniejących w dniu udzielenia zamówienia oraz utworzonych w okresie trwania umowy,
3) realizację poleceń przelewu,
4) przyjmowanie wpłat gotówkowych,
5) przyjmowanie bez prowizji wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Zamawiającego,
6) codzienne sporządzanie wyciągów bankowych z rachunków za każdy dzień roboczy i udostępnienie ich w bankowości elektronicznej,
7) zapewnienie możliwości generowania i wydruku wyciągów w systemie elektronicznej obsługi bankowej,
8) zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej poprzez odpowiedni program, w ramach którego umożliwiona będzie: realizacja przelewów, sprawdzanie stanu rachunków, uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych w dniu bieżącym i w dniach poprzednich na rachunkach bankowych, w tym: instalacja systemu, obsługa systemu, bezpłatne przeszkolenie pracowników, serwis systemu bankowości elektronicznej, bezpłatnego świadczenia usług konsultacyjno – doradczych w sprawach związanych z obsługa bankową, pobranie czeków z systemu elektronicznego,
9) zapewnienie blankietów czeków gotówkowych lub czeków elektronicznych,
10) zapewnienie, że system obsługi elektronicznej o którym mowa w pkt 8, będzie funkcjonował na nieograniczonej liczbie stanowisk komputerowych Zamawiającego,
11) lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokaty terminowe,
a) na rachunkach lokat krótkoterminowych,
b) na lokaty weekendowe na kwotę sald rachunków zamawiającego, w przypadku gdy oprocentowanie lokaty będzie korzystniejsze od oprocentowania rachunku,
c) lokowanie środków na innych lokatach krótkoterminowych (z wyjątkiem weekendowej) i długoterminowych dostępnych w ofercie banku, na warunkach każdorazowo ustalanych w wyniku indywidualnych negocjacji,
12) możliwość wglądu w rachunki bankowe jednostek organizacyjnych Powiatu przez Starostę i Skarbnika Powiatu oraz innych osób upoważnionych przez Starostę,
13) wydawanie opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych na potrzeby Posiadacza rachunku,
14) zapewnienie możliwości dokonywania bez prowizji wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego (wypłat podejmowanych przez upoważnionych pracowników - kasjerów jednostek organizacyjnych Zamawiającego),
15) bank w ramach usługi elektronicznego przelewu zapewni usługę automatycznego sprawdzenia wprowadzonego rachunku bankowego kontrahenta z listą rachunków bankowych prowadzoną przez Ministerstwo Finansów w ramach tzw. „białej listy podatników”,
16) wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem rachunków wynikających z przepisów prawa bankowego,
17) potwierdzanie każdorazowo na wniosek Zamawiającego własnoręczności podpisów osób wskazanych w karcie wzorów podpisów i wydawanie stosownych zaświadczeń w tym zakresie,
18) wyznaczenie doradcy z podaniem jego danych kontaktowych, który będzie współpracował z Zamawiającym w zakresie obsługi bankowej, bieżących kontaktów operacyjnych, realizacji zastrzeżeń Zamawiającego, usuwania niezgodności itp., pracującego w godzinach pracy Zamawiającego. O zmianie osoby na stanowisku doradcy Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego;
19) usługę wpłat za pośrednictwem wrzutni w formie zamkniętej, Wykonawca umożliwi dokonywanie wpłat zamkniętych w formie wrzutów nocnych w tym celu udostępniając portfele i klucz do drzwiczek wrzutowych wrzutni, których zużycie będzie na bieżąco kontrolował i w przypadku stwierdzenia ich zużycia udostępni nowe, a także zapozna Zamawiającego ze sposobem korzystania z wrzutni,
20) prowadzenie w siedzibie Zamawiającego albo w lokalu zlokalizowanym na terenie Miasta Limanowa punktu obsługi klienta, który Wykonawca uruchomi nie później niż do 3 dni od dnia przejęcia obsługi bankowej i prowadził będzie do upływu terminu obowiązywania umowy; punkt winien być czynny co najmniej w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Limanowej, tj. w godz. Od 7.30 do 15.30. Zamawiający zastrzega, że w punkcie zlokalizowanym w budynku Starostwa Powiatowego niedopuszczalne jest prowadzenie działalności innej niż bankowa, np. ubezpieczeniowej. W przypadku rezygnacji z możliwości otwarcia punktu w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca udostępni co najmniej 2 kasy automatyczne (opłatomaty) wraz z oprogramowaniem, umożliwiające dokonywanie wpłat od osób trzecich, we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na terenie budynku Starostwa Powiatowego w Limanowej *
* Jest to opcja do wyboru przez Wykonawcę – Bank udostępni opłatomaty w przypadku gdy nie zdecyduje się na otwarcie punktu obsługi klienta w siedzibie Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca zdecyduje się prowadzić punkt obsługi klienta w siedzibie Zamawiającego, Zamawiający udostępni lokal w ramach umowy użyczenia (wzór umowy w załączeniu do SWZ).
3. Zamawiający Powiat Limanowski zawrze z Wykonawcą umowę kompleksową (generalną) na obsługę bankową, na podstawie której zostaną zawarte umowy indywidualne z jednostkami organizacyjnymi Powiatu Limanowskiego. Istotne postanowienia (PPU) stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zapewni jednakowe warunki prowadzenia obsługi bankowej wszystkim podmiotom objętym zamówieniem.
5. Za świadczenie wszystkich usług objętych zamówieniem Wykonawca będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową, zgodną ze złożoną ofertą. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji od Powiatu Limanowskiego i jego jednostek za wyjątkiem ww opłaty ryczałtowej. Miesięczna opłata ryczałtowa wyrażona w wartości brutto będzie opłatą stałą i nie będzie podlegać podwyższeniu w okresie realizacji zamówienia, za wyjątkiem waloryzacji przewidzianej w istotnych postanowieniach umowy.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w istotnych postanowieniach umowy (PPU) o obsługę bankową oraz pozostałych załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
Cena obsługi bankowej - 60 %
Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych – 40 %.
2. Punkty przyznawane za kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena obsługi bankowej (C)
W kryterium „Cena obsługi bankowej” oceniana będzie łączna cena obsługi bankowej budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych, w całym okresie trwania umowy (48 mcy) wyliczona w oparciu o zamieszczoną w formularzu kalkulację. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pkt. Oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.
Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga, gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2) Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych (Op)
W kryterium „Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych” oceniana będzie wysokość marży banku, wyrażona w punktach procentowych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaoferowana w pkt 2 formularza oferty. Marża ta będzie stała w całym okresie trwania umowy i wraz ze zmienną w okresie trwania umowy stawką WIBID, stanowić będzie o oprocentowaniu środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych.
W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 40 pkt. Oferta o najwyższej marży otrzyma 40 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.
Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Liczba punktów = (Op badanej oferty /Op najwyższe z badanych ofert) * 100 * waga, gdzie:
- Op badanej oferty – marża przyjęta do oprocentowania w ofercie badanej,
- Op najwyższe z badanych ofert – najwyższa marża przyjęta do oprocentowania wśród badanych ofert
W przypadku błędnego wypełnienia oferty w niniejszym kryterium (niezgodnie z zaleceniami Zamawiającego) np. brak wskazania wysokości marży, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty (P = C + Op, gdzie P = wynik oceny).
3. Punkty uzyskane w ramach kryterium oceny stanowić będą ocenę danej oferty. Oferta która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna ilość przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanym kryterium, będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności objętej zamówieniem tj. aktualne zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 2324 ze zm.), a w przypadku, o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
II. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalność gospodarczej lub zawodowej (określonego w pkt 6.2 ppkt 2 SWZ) Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: aktualne zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. z 2022 r. poz. 2324 ze zm.) lub dokumenty równoważne potwierdzające prawo prowadzenia na terenie RP działalności bankowej, zgodnie z przepisami przywołanej wyżej ustawy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca wraz z Formularzem oferty zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 10.2 SWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców na zasadach określonych w pkt 9.6. SWZ.
2) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w pkt 9.7 SWZ.
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w ppkt 3.
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 9.1. i 9.2. SWZ. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W przypadku spółki cywilnej, jeśli z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania Wykonawcy mogą załączyć do oferty umowę spółki cywilnej. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 ustawy Pzp.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt 7 SWZ natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 6.2 SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 10.2 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
7. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o którym mowa w pkt 6.2. ppkt 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz wskazanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ – III. Zmiana postanowień umowy.
2. Zamawiający przewiduje w szczególności następujące zmiany umowy:
1) Konieczność zmiany terminu obowiązywania umowy;
2) Zmiany wynikające z nowych rozwiązań organizacyjnych, modyfikacji bądź wymiany systemów informatycznych w tym systemu finansowo - księgowego Zamawiającego, wprowadzenie przez Bank nowych funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej, które będzie korzystne dla Zamawiającego, bez zmiany wynagrodzenia,
3) pojawienia się nowych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych służących realizacji i świadczeniu usług objętych przedmiotem zamówienia w inny sposób, niż to zostało określone w SWZ, a z których Zamawiający będzie zamierzał skorzystać,
4) wystąpienia zmian warunków finansowych lub ekonomicznych mających wpływ na warunki obsługi bankowej,
5) Zmiany przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, bez zmiany wynagrodzenia.
6) Pojawienia się nowych produktów bankowych, których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego, przy założeniu, że zmiana wynagrodzenia będzie niższa niż 10 % wartości wynagrodzenia – aktualnego w dniu zawarcia niniejszej umowy.
7) klauzule waloryzacyjne.
3. Zmiany umowy wymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Szczegółowo możliwe zmiany opisano w załączniku nr 4 do SWZ pn.: Istotne postanowienia (PPU).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy działającej pod adresem https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, ponadto na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.), z postępowania wykluczy:

a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pożyczki pod zastaw samochodu Iveco daily - Kryg
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuje pożyczki pod zastaw samochodu Iveco daily z silnikiem 2,3 l o mocy 130 KM przebieg 164229km izoterma z agregatem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI