Obsługa bankowa budżetu Gminy Miasto Lębork i gminnych jednostek organizacyjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Miasto Lębork i gminnych jednostek organizacyjnych oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLębork
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Lębork
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-31
  • Numer ogłoszenia643240-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 643240-N-2018 z dnia 2018-10-31 r.

Gmina Miasto Lębork: Obsługa bankowa budżetu Gminy Miasto Lębork i gminnych jednostek organizacyjnych oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, krajowy numer identyfikacyjny 77097973700000, ul. ul. Armii Krajowej  14 , 84300   Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 862 42 80, e-mail zp@um.lebork.pl, faks 59 862 24 27.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.lebork.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.um.lebork.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.um.lebork.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Lęborku ul. Armii Krajowej 14, 84 - 300 Lębork

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Miasto Lębork i gminnych jednostek organizacyjnych oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym
Numer referencyjny: FB.271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest: obsługa bankowa budżetu Gminy Miasto Lębork i gminnych jednostek organizacyjnych oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm. ). 2. Prowadzenie rozliczeń w obrocie krajowym i zagranicznym 3.Wykaz jednostek organizacyjnych podległych gminie (wszystkie mają siedzibę w Lęborku):1) Urząd Miejski 2) Przedszkole Nr 1 3) Przedszkole Nr 2 4) Przedszkole Nr 5 5) Przedszkole Nr 6 6) Przedszkole Nr 9 7) Przedszkole Nr 10 8) Szkoła Podstawowa Nr 1 9) Szkoła Podstawowa Nr 3 10) Szkoła Podstawowa Nr 4 11) Szkoła Podstawowa Nr 5 12) Szkoła Podstawowa Nr 7 13) Szkoła Podstawowa Nr 8 14) Centrum Sportu i Rekreacji 15) Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej 16) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. Obsługa bankowa dotyczy również nowo tworzonych jednostek w trakcie trwania umowy. 4. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2) Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Usługi bankowe według systemu bankowości elektronicznej. 2) Obsługę rachunków bieżących i pomocniczych. 3) Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych. 4) Lokowanie wolnych środków na lokatach bankowych. 5) Udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym Miasta. 6) Prowadzenie wirtualnego skonsolidowanego rachunku budżetu Miasta. 7) Obsługa płatności masowych przychodzących i wychodzących. 8) Wykonywanie dyspozycji gotówkowych i bezgotówkowych. 9) Realizacja zleceń płatniczych / przelewów z rachunków. 10) Wydawanie i obsługa kart płatniczych. 11) Sporządzanie i przekazywanie wyciągów z rachunków bankowych. 12) Prowadzenie punktu obsługi kasowej Urzędu Miejskiego w Lęborku. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Usługi bankowe według systemu bankowości elektronicznej; a) Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych. b) Zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej. c) Przeszkolenie pracowników oraz pełnienie asysty technicznej, serwisu w zakresie oprogramowania dotyczącego obsługi bankowej. d) Zapewnienie doradców bankowych oraz opiekunów systemu bankowości elektronicznej. e) Możliwość korzystania z systemu bankowości elektronicznej przez wielu użytkowników. f) Przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez Bank / Wykonawcę. g) W zakresie funkcjonowania system musi umożliwiać: - przeglądanie sald rachunków, transakcji na rachunkach, przelewów, słownika Kontrahentów i rachunków, również na rachunkach zamkniętych, - wystawianie poleceń przelewów krajowych i zagranicznych (także z datą przyszłą), ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, także kredytowych, z możliwością anulowania poleceń po wysłaniu, przed zleconą datą realizacji. Złożenie polecenia przelewu musi być możliwe również w przypadku braku środków na jego wykonanie, a transakcja zostanie zrealizowana natychmiast po pojawieniu się środków na rachunku, - przeglądanie, modyfikację i usuwanie poleceń przelewów przed wysłaniem do Banku, - tworzenie ewidencji danych Kontrahentów i rachunków, - przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach według rodzaju operacji, nazwy Kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych kryteriów. W trakcie trwania umowy musi istnieć możliwość przeszukiwania on-line zbiorów danych z całego okresu objętego umową oraz musi istnieć możliwość prowadzenia archiwum, - tworzenie paczek przelewów, - zatwierdzanie (zgodnie z kartą wzorów podpisów) , za pomocą narzędzi takich jak: karta mikroprocesorowa lub token sprzętowy przelewu/paczki przelewów przez dwie uprawnione osoby. - wysyłanie poleceń przelewów przez uprawnionego operatora, - Import Kontrahentów i przelewów w przygotowanych systemach finansowo-księgowych jednostek do systemu (jednostki są użytkownikami oprogramowania finansowo-księgowego firmy: Macrologicc ERP, Wolters Kluwer, Vulcan. Funkcja importu musi posiadać zabezpieczenie uniemożliwiające wczytanie plików z tymi samymi płatnościami, - eksport danych z systemu do systemów finansowo-księgowych jednostek dla potrzeb automatycznego rozksięgowywania wyciągów i obsługi płatności masowych. System musi umożliwić definiowanie dowolnej struktury plików wyjściowych. Obecnie wykorzystywane oprogramowanie firmy Radix, Macrologicc ERP oraz indywidualne formaty plików jednostek zdefiniowane na potrzeby obsługi płatności masowych. 2) Obsługa rachunków bieżących i pomocniczych dla Miasta oraz podległych jednostek organizacyjnych: a) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych, w tym: - rachunku bieżącego budżetu Gminy Miasto Lębork, w którym Zamawiający będzie uprawniony do zaciągania odnawialnego kredytu, - rachunków bieżących jednostek organizacyjnych (dochodów i wydatków), - rachunków przeznaczonych do obsługi projektów realizowanych przy współudziale środków z Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych, - pozostałych rachunków ( np. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, depozytowe, inne), - rachunków walutowych. b) Bank zobowiązany jest otworzyć i prowadzić na rzecz Zamawiającego rachunki w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej. c) Zastrzega się, że w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. d) Zerowanie rachunków bankowych zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetu Gminy. e) Zastrzega się aby wszystkie jednostki organizacyjne Gminy miały takie samo prawo do zawarcia umów na wykonanie bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. f) Z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Gminy zostaną zawarte odrębne umowy bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. 3) Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych: a) Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych będzie ustalane w oparciu o stawkę procentową WIBID 1M przemnożoną przez współczynnik zaoferowany przez Wykonawcę (podany z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Współczynnik zaoferowany przez Wykonawcę nie może być niższy niż 0,60. b) Kapitalizacja odsetek będzie naliczana w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca. c) Przekazanie naliczonej kapitalizacji odsetek od jednostek podległych i Urzędu (ze wskazanych rachunków) automatycznie na rachunek budżetu Gminy Miasto Lębork z zaznaczeniem nazwy jednostki. d) Oprocentowanie środków na rachunkach walutowych będzie oparte o stawki w wysokości nie niższej niż stosowane przez Wykonawcę. 4) Lokowanie wolnych środków na lokatach bankowych: a) Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość automatycznego deponowania środków na lokatach terminowych. Jeśli nadwyżki środków pieniężnych znajdujące się na rachunkach Zamawiającego na koniec dnia roboczego wyniosą co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) będą lokowane automatycznie. b) Oprocentowanie lokat terminowych będzie ustalane w oparciu o stawkę procentową WIBID 1M przemnożoną przez współczynnik zaoferowany przez Wykonawcę (podany z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Współczynnik zaoferowany przez Wykonawcę nie może być niższy niż 0,60 Współczynnik, który będzie stosowany do lokat musi być wyższy niż współczynnik stosowany do środków zgromadzonych na rachunkach w ciągu dnia. c) Kapitalizacja odsetek będzie naliczana w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca. 5) Udzielanie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu Miasta a) Bank zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu odnawialnego kredytu krótkoterminowego, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu dżetowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy Miasto Lębork w kwocie określonej corocznie uchwałą budżetową (maksymalna kwota kredytu 7 500 000 zł) b) Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego nastąpi w dniu 02 stycznia każdego roku. Umowa na kredyt odnawialny w rachunku bieżącym będzie zawierana na każdy rok oddzielnie. c) Jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki za rzeczywiście wykorzystany kredyt. d) Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym będzie liczone w oparciu o stawkę WIBOR 1M publikowaną w dniu korzystania z kredytu plus marża zaoferowana przez Wykonawcę (podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). e) Odsetki od kredytu w rachunku bieżącym spłacane będą w okresach miesięcznych. f) Jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu może być weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową, kontrasygnowany przez Skarbnika. 6) Prowadzenie wirtualnego skonsolidowanego rachunku budżetu Gminy Miasto Lębork dla; - podatków i opłat lokalnych, - opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, a) W konsolidacji uczestniczy rachunek bieżący budżetu Gminy Miasto Lębork, jako rachunek główny oraz rachunki wskazane przez Zamawiającego. Ilość rachunków podlegających konsolidacji może ulegać zmianie. b) Konsolidacja sald wskazanych rachunków bankowych będzie następowała na koniec każdego dnia roboczego. c) Ustalenie oprocentowania dla sumy sald rachunków objętych konsolidacją będzie się odbywać według następujących zasad: - Dodatnie saldo rachunku skonsolidowanego będzie oprocentowane w oparciu o stawkę procentową WIBID 1M przemnożoną przez współczynnik zaoferowany przez Wykonawcę (podany z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) , zgodnie z opisem w pkt. 5 ust. 3. Odsetki od dodatniego salda naliczane będą codziennie i podlegać kapitalizacji na koniec każdego miesiąca. - Ujemne saldo rachunku skonsolidowanego to saldo wykorzystania na dany dzień kredytu w rachunku Bieżącym, będzie oprocentowane w oparciu o stawkę procentową WIBOR 1M plus marża zaoferowana przez Wykonawcę (podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) Odsetki od kredytu w rachunku bieżącym naliczane będą codziennie a spłacane na koniec każdego miesiąca zgodnie z warunkami opisanymi w pkt. 5 ust. 5. d) Wykonawca będzie przekazywał codziennie raport z konsolidacji sald za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej. 7) Obsługa płatności masowych przychodzących i wychodzących: a) Wykonawca bezpłatnie wdroży i będzie prowadził dla Zamawiającego usługę identyfikacji wpłat masowych oraz zapewni współpracę tej usługi z systemem finansowo-księgowym Zamawiającego. b) Wykonawca zapewni otwarcie i obsługę wirtualnych rachunków dla kontrahentów masowych płatności (m.in. raty za wykup nieruchomości, podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny, podatek od środków transportowych oraz opłata za gospodarowanie odpadami. c) Identyfikacja płatności przychodzących i wychodzących będzie odbywała się w oparciu o nadany przez Zamawiającego unikalny identyfikator, który będzie umieszczony w indywidualnym numerze rachunku bankowego). d) Księgowanie operacji na rachunkach wirtualnych będzie odbywało się na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach. e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również płatności na wirtualne rachunki Kontrahentów przy użyciu kart płatniczych. f) Wykonawca uzna właściwy rachunek Zamawiającego wpłatami , które wpłynęły na rachunki wirtualne i przekaże je Zamawiającemu najpóźniej do godz. 9.00 następnego dnia roboczego, w formie elektronicznego pliku w formacie umożliwiającym wczytanie tych danych do systemu informatycznego Zamawiającego. g) Wykonawca przekaże podmiotom objętym zamówieniem informacje niezbędne do wygenerowania indywidualnych rachunków wirtualnych w terminie do 31 marca 2019 roku. 8) Wykonywanie dyspozycji gotówkowych i bezgotówkowych; a) Realizacja wpłat na rachunki Zamawiającego oraz wypłat z tych rachunków bez żadnych dodatkowych opłat i prowizji. b) Wykonywanie operacji za pomocą terminali do obsługi płatności kartami, np. VISA, MasterCard, Maestro. Akceptacja kart płatniczych z paskiem magnetycznym i procesorem. - prowizje od transakcji płatniczych związane z korzystaniem z terminali płatniczych będą ponoszone przez Wykonawcę, - w przypadku dokonywania płatności za pomocą kart płatniczych na wyciągu musi znaleźć się informacja o dacie operacji. c) Zapewnienie realizacji wpłat i wypłat w tym samym dniu co złożona dyspozycja. d) Realizacja zleceń stałych. e) Dyspozycje wypłaty z rachunku bankowego będą realizowane również z bieżących wpływów danego dnia. f) Realizacja operacji walutowych związanych z dokonywaniem płatności walutowych w wyznaczonym Oddziale Banku. g) Zamawiający nie wymaga konwoju. Będzie odbierał gotówkę we własnym zakresie. h) Możliwość telefonicznego zamawiania odbioru gotówki od Wykonawcy. i) Wypłaty dokonywane przez Zamawiającego do kwoty 30 000 zł (słownie trzydzieści tysięcy złotych) będą mogły być dokonywane bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia w punkcie obsługi kasowej. 9) Realizacja zleceń płatniczych / przelewów ze wszystkich rachunków Zamawiającego: a) Przelewy między jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego, posiadającymi rachunki w Banku wybranym do obsługi bankowej budżetu Gminy Miasto Lębork w czasie rzeczywistym. b) Przelewy zagraniczne w PLN i walutach obcych – koszty banku zagranicznego przy realizacji przelewów zagranicznych nie będą obciążały Zamawiającego. 10) Wydawanie i obsługa kart płatniczych; a) Na wniosek Zamawiającego Bank zobowiązany jest wydać karty płatnicze do indywidualnego rachunku bankowego z indywidualnym miesięcznym limitem wydatków na każdą kartę. b) Wykonawca nie będzie pobierał opłat ani prowizji z tytułu realizacji i rozliczania transakcji wykonywanych kartami płatniczymi przez Zamawiającego. c) Zwiększenie liczby kart nie może spowodować dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. d) Karty powinny umożliwiać dokonywanie płatności bezgotówkowych w punktach handlowo-usługowych oraz wypłat gotówki w kraju i za granicą. 11) Sporządzanie i przekazywanie wyciągów z rachunków bankowych Zamawiającemu. a) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i udostępnienia wyciągów bankowych w formie pliku elektronicznego najpóźniej do godz. 9;00 następnego dnia roboczego. b) W przypadku braku możliwości uzyskania przez Zamawiającego dostępu do wyciągów w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest przekazać wyciągi w formie papierowej. c) Wyciągi bankowe będą numerowane i powinny zawierać: - nazwę posiadacza rachunku i numer rachunku bankowego, - numer rachunku i pełną nazwę Kontrahenta, - informację o wpłatach i wypłatach, - wszystkie informacje, jakie zostały umieszczone w opisie płatności przez Kontrahentów, - datę operacji, - kurs przewalutowania płatności zagranicznych w przypadku operacji zagranicznych, - w przypadku dokonywania płatności przez Kontrahentów za pomocą kart płatniczych na wyciągu bankowym muszą się znaleźć dane dot. Kontrahenta dokonującego płatności, tytuł wpłaty, data operacji, - stan konta bankowego na każdy dzień roboczy. 12) Prowadzenie punktu obsługi kasowej Urzędu Miejskiego w Lęborku: a) Zamawiający wymaga, aby punkt kasowy był czynny od 02 stycznia 2019 roku. b) Punkt obsługi kasowej musi być otwarty co najmniej w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, tj.- od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00, - w terminach płatności podatków i opłat lokalnych w godzinach od 8.00 do 15.00. c) Do prowadzenia czynności obsługi kasowej Zamawiający wyznacza pomieszczenie usytuowane na parterze w budynku stanowiącym siedzibę Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14. d) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zaadoptować pomieszczenie na potrzeby prowadzenia obsługi bankowej i pokryć koszty prac adaptacyjno-remontowych i wyposażenia. Zamawiający zastrzega sobie aby Bank uzgodnił z Zamawiającym zakres planowanych prac i wygląd (Zamawiający umożliwi wizję lokalu przed złożeniem ofert). e) Lokal będzie użytkowany przez Bank na podstawie umowy najmu. f) Prowadzenie pełnej obsługi kasowej Urzędu Miejskiego, tj. przyjmowanie wpłat gotówkowych, realizowanie wypłat gotówkowych, dyspozycji wypłaty itp., w pomieszczeniach udostępnionych przez Urząd Miejski. g) Kasa musi umożliwiać dokonywanie płatności za pomocą kart płatniczych, w tym kart zbliżeniowych. h) Zapewnienie odprowadzenia gotówki na rachunek Zamawiającego w tym samym dniu co dokonana wpłata. i) Inne usługi świadczone przez punkt obsługi kasowej: - bank prowadzący punkt obsługi kasowej będzie mógł realizować w tym punkcie inne czynności bankowe wynikające ze świadczonych przez ten bank usług. j) Zapewnienie realizacji wpłat i wypłat w tym samym dniu co złożona dyspozycja. k) Kasa musi umożliwiać dokonywanie transakcji na rachunki wirtualne. l) Wykonawca uzna właściwy rachunek Zamawiającego wpłatami , które wpłynęły na rachunki wirtualne i przekaże je Zamawiającemu najpóźniej do godz. 9.00 następnego dnia roboczego, w formie elektronicznego pliku w formacie umożliwiającym wczytanie tych danych do systemu informatycznego Zamawiającego. m) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w zakresie obsługi kasowej. 7. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od Zamawiającego i jego jednostek oraz od Kontrahentów za: a) Wpłaty gotówkowe na rachunki Zamawiającego dokonywane w punkcie kasowym i siedzibie / placówkach banku. b) Wypłaty gotówkowe / Dyspozycje wypłat z rachunku Zamawiającego. c) Przelewy pomiędzy rachunkami Zamawiającego. d) Przelewy na rachunek prowadzony przez inny bank. e) Realizowanie operacji walutowych związanych z dokonywaniem rozliczeń krajowych i zagranicznych. Koszty banku zagranicznego nie będą obciążały Zamawiającego. f) Abonament za system bankowości elektronicznej. g) Wydawanie kart płatniczych. h) Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych. i) Wydawanie zaświadczeń i opinii. j) Obsługa płatności masowych przychodzących i wychodzących. k) Prowadzenie punktu obsługi kasowej Urzędu Miejskiego. 8. Z tytułu wykonywania, na doraźne zlecenie zamawiającego, innych czynności poza opisanymi w przedmiocie zamówienia, wybrany bank nie będzie pobierał opłaty i prowizji. 9. Siedziba banku, oddziału, filii banku w Lęborku. 10. Bank ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy na skutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku w wysokości odsetek ustawowych od kwoty niezrealizowanego w terminie zlecenia.

II.5) Główny kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66112000-8
66113000-5
66171000-9
30163000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-01-01
48

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest Bankiem w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 ze zm.). Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączonego dokumentu: metoda spełnia – nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: metoda spełnia - nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: metoda spełnia – nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualny dokument potwierdzający, że wykonawca jest Bankiem w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 ze. zm);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3 ppkt c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa powyżej – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 3. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z tym podmiotem, sposobu wykorzystania zasobów tego podmiotu do realizacji zamówienia oraz zakresu i okresu udziału tego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów w pkt. 1.3 niniejszego rozdziału. 4.Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania dokumentów elektronicznych powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowanych i informacyjnych) zaleca się aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Oprocentowanie środków na rachunkach w stosunku rocznym 40,00
Oprocentowanie wolnych środków – lokat terminowych w stosunku rocznym 10,00
Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym w stosunku rocznym 40,00
Prowizja bankowa od uruchomionego kredytu w rachunku bieżącym 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmianę warunków umowy w formie Aneksu do umowy w następujących przypadkach - włączenia nowo tworzonych jednostek budżetowych w trakcie trwania umowy, utworzenia nowych subkont - rachunków pomocniczych w trakcie trwania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-14, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pożyczki na spłatę zaległości - Sopot
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Pilnie poszukuję pożyczki m.in. na spłatę komornika i zaległości, które mam. Pracuje na umowę o pracę na pół etatu - dochód netto 3200 zł. Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą - dochód netto 2000 zł. Interesuje mnie pożyczka w kwocie 5000 zł, ewentualnie, jeżeli możemy zwiększyć kwotę i rozłożyć ją odpowiednio w czasie, to nawet byłbym zainteresowany 12000 zł na 48 miesięcy. Jeżeli chodzi o zabezpieczenie, to proponuję weksel, bądź ubezpieczenie. Niestety nie mam innej możliwości zabezpieczenia. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI