Leasing operacyjny z dostawą używanego samochodu ciężarowego do wywozu odpadów (śmieciarki)...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Leasing operacyjny z dostawą używanego samochodu ciężarowego do wywozu odpadów (śmieciarki) z opcją wykupu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMogilno
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-10-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Usług Komunalnych Korzenna sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-23
  • Numer ogłoszenia613551-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613551-N-2019 z dnia 2019-10-23 r.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Korzenna sp. z o.o.: Leasing operacyjny z dostawą używanego samochodu ciężarowego do wywozu odpadów (śmieciarki) z opcją wykupu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Korzenna sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 12061729400000, ul. Mogilno  224 , 33-326  Mogilno, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 453 652, e-mail puk@korzenna.pl, faks 184 453 652.
Adres strony internetowej (URL): www.pukkorzenna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pukkorzenna.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Mogilno 224, 33-326 Mogilno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing operacyjny z dostawą używanego samochodu ciężarowego do wywozu odpadów (śmieciarki) z opcją wykupu
Numer referencyjny: PUK-2/2019/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Używany samochód ciężarowy do wywozu odpadów (śmieciarka) powinien spełniać poniższe wymagania: Podwozie: - rok produkcji min. 2009, - fabrycznie przystosowane pod zabudowę komunalną, - moc silnika w przedziale 230 - 250 KM, - silnik wysokoprężny, 6 cylindrowy o pojemności w zakresie 7000 ccm – 7500 ccm, - przebieg nie większy niż 150.000 km, udokumentowany, - wymiary pojazdu nie więcej niż: długość – 8,5m, szerokość – 2,50m, wys. 3,4m, - rozstaw osi pojazdu 4000 – 4100 mm, - skrzynia biegów manualna 6-biegowa, plus wsteczny, - nośność pierwszego zawieszenia min. 7000 kg, - nośność tylnego zawieszenia min. 11500 kg, - typ podwozia 4x2, tylna oś z ogumieniem bliźniaczym, - zawieszenie przednie mechaniczne resor, - zawieszenie tylne pneumatyczne, - dopuszczalna ładowność min. 7000 kg, - dopuszczalna masa całkowita 18000 kg, - stabilizator przedniej osi, - stabilizator tylnej osi, - ogumienie typu 315/70 R 22,5 lub podobne równoważne, - układ hamulcowy z systemem ABS, - przełożenie przekładni głównej dla tego typu pojazdów w granicach i=4,0 – 4,5, - układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, - zbiornik na ON z aluminium o pojemności min. 200 litrów, - zbiornik na Ad Blue z tworzywa sztucznego o pojemności min. 15 litrów, - pojazd zarejestrowany na terenie RP, - oświadczenie dostawcy o spełnieniu zgodności z normami CE, - kabina dzienna, fotele wyposażone w oddzielne pasy bezpieczeństwa, - kabina krótka i wąska umieszczona nad silnikiem, max. 2 stopnie wejściowe poniżej kabiny, - kabina z czołową osłoną przeciw słoneczną zewnętrzną, - prawe drzwi kabiny w dolnej części przeszklone zwiększające pole widzenia kierowcy, - siedzenie kierowcy sprawne z zawieszeniem pneumatycznym, - wnętrze kabiny bez widocznych zniszczeń i porozrywanej tapicerki, - kabina z zewnątrz bez nadruków i napisów, dopuszcza się oryginalne oznaczenia producenta podwozia, - komputer pokładowy, - lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, elektrycznie regulowane i ogrzewane, - lusterko przednie rampowe, - radio wraz z instalacją radiową, - tachograf cyfrowy, - pojazd wyprodukowany do ruchu prawostronnego z kierownicą umieszczoną fabrycznie z lewej strony, - łańcuchy obrotowe przy kołach tylnej osi ułatwiające poruszanie w trudnym terenie, - sygnalizator dźwiękowy dla włączonego biegu wstecznego, - lampa ostrzegawcza na kabinie oraz z tyłu na zabudowie, - pojazd po przeglądzie, sprawny, - przystawka odbioru mocy montowana w pojeździe fabrycznie od początku eksploatacji, - ogranicznik prędkości, - blokada mechanizmu różnicowego, - osłony antyrowerowe, - rura wydechowa standard z wydechem dolnym za kabiną, Dodatkowe wyposażenie: - kamizelka ostrzegawcza 2 szt., - gaśnica, - apteczka, - trójkąt ostrzegawczy, - klin pod koła, - przedni zderzak lakierowany fabrycznie w kolorze kabiny, - kolor ramy grafitowy fabryczny bez przelakierowań, - kolor kabiny i zabudowy fabrycznie taki sam bez przelakierowań. Zabudowa: - zabudowa śmieciarki składająca się z konstrukcji zamontowanej na podwoziu samochodu ciężarowego, płyty ugniatającej, wyrzutnika z tyłu zabudowy, instalacji hydraulicznej i mechanizmu sterującego, zabudowa montowana do podwozia z wykorzystaniem ramy pośredniej, przy użyciu sztywnych i elastycznych elementów łączących lub zgodnie z wytycznymi producenta - zabudowa jednokomorowa, - zabudowa z tego samego roku produkcji co podwozie, - pojemność zabudowy 16 m3, - odwłok połączony z korpusem zabudowy za pomocą górnych zawiasów i podnoszony przez dwa siłowniki hydrauliczne umieszczone na zewnątrz odwłoka po jednym z lewej i prawej strony odwłoka, w celu ułatwienia dostępu serwisowego, - ściany boczne gładkie bez użebrowań, przekrój poprzeczny zabudowy o kształcie owalnym, - odwłok zintegrowany jako jeden element z aparatem zasypowym, - zabudowa od początku zabudowana na obecnym podwoziu, - zabudowa fabrycznie przystosowana do obsługi pojemników 120 – 1100L na odpady komunalne, - mechanizm zgniatania liniowo-płytowy (szufladowy), - grzebień aparatu zasypowego jako jednolity na stałe element z hydraulicznie sterowanym podnoszeniem i opuszczaniem, - odwłok wyposażony w gumową uszczelkę na styku z zabudową, - kosz zasypowy wyposażony w płytę ugniatającą za pomocą której są transportowane odpady do komory skrzyni ładunkowej, - system kompresji umożliwia załadunek odpadów przy kompresji ok. 1:4, - ruch układu zagęszczającego odbywa się przy pomocy siłowników hydraulicznych dwustronnego działań, - dolna krawędź aparatu zasypowego na możliwie niskiej wysokości , nie więcej niż 1m, - jedna prowadnica płyty wypychającej umieszczona na środku podłogi w zabudowie, - dwa stopnie dla operatorów (ładowaczy) , - tylna ściana odwłoka pionowa, - okno wrzutowe szerokie o szerokości wew. min 2 m, - bez klapy rewizyjnej w zabudowie, - sterowanie funkcjami zabudowy na lewym i prawym boku odwłoka lub zabudowy oraz na panelu sterowniczym wew. kabiny. Pozostałe: Wykonawca ponadto dostarczy Zamawiającemu: - dokumenty gwarancyjne, - instrukcję obsługi, - świadectwo zgodności umożliwiające rejestrację pojazdu Wymagania dotyczące leasingu: - Leasing operacyjny. - Waluta leasingu: PLN. - Opłata inicjalna/wstępna: 45% wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT. - Okres finansowania: 24 miesiące + wykup - Raty leasingowe: 24 równe raty leasingowe. - Terminy płatności rat leasingowych będą określone w umowie leasingu. - Wartość końcowa wykupu - 20% wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT (po wpłacie wartości końcowej wykupu prawo własności przedmiotu zamówienia przechodzi na Zamawiającego). - Wysokość poszczególnych rat leasingowych ustalona w oparciu o stawkę WIBOR 1M. - Zamawiający ubezpieczy przedmiot leasingu we własny zakresie. - Podatek od środków transportu Zamawiający zapłaci na podstawie refaktury wystawionej przez Wykonawcę. Zamawiający akceptuje ogólne warunki leasingu pod warunkiem, iż nie będą one sprzeczne z postanowieniami niniejszej SIWZ oraz umowy. Wymagania dotyczące serwisu: - Wykonawca zapewni minimum 12 miesięczną i nie więcej niż 5500 km gwarancję na zespół napędowy oraz zabudowę. Termin naprawy gwarancyjnej do 14 dni, naprawa wykonywana u klienta lub we wskazanym serwisie w zależności od rodzaju usterki. - Wykonawca zapewni pojazd zastępczy w przypadku naprawy gwarancyjnej dłuższej niż 14 dni. - Zabudowa śmieciarki oraz podwozia posiadające autoryzowaną sieć serwisową w Polsce z pełnym dostępem do serwisu i części zamiennych, max. odległość do autoryzowanego stacjonarnego serwisu zabudowy śmieciarki max. do 200 km, podwozia max. 100 km - Stacjonarny serwis dostawcy pojazdów mogący realizować naprawy gwarancyjne max. do 200 km.

II.5) Główny kod CPV: 66114000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34144510-6
34144511-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności był krótszy – w tym okresie, wykonał minimum pięć dostaw śmieciarek o wartości zamówienia nie mniejszej niż 200.000,00 zł netto – każda z nich. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: - wykaz dostaw wykonanych (zgodnie z załącznikiem nr 8) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz z którego dostawy były wykonane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw (załącznik nr 8 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej. Długość 160 m bieżących. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI