IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa usługi |
60,00 |
Krótkoterminowy kredyt obrotowy odnawialny |
30,00 |
Termin uruchomienia kredytu |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
1. Do umowy zostaną wprowadzone następujące treści1) Określenie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem zawartym w SIWZ,2) Umowy zawierane będą oddzielnie z każdą jednostką organizacyjną,3) Stroną umowy będzie Powiat Nowodworski (jako posiadacz) – nazwa jednostki organizacyjnej (dysponent),4) W umowie z Powiatem nowodworskim zostanie określona miesięczna opłata ryczałtowa, która będzie wielkością stałą w całym okresie obowiązywania umowy,5) Opłaty będą wnoszone co miesiąc na podstawie dyspozycji jednostki w terminie do ostatniego dnia miesiąca za miesiąc bieżący na wskazany w umowie rachunek bankowy Wykonawcy,6) Bank zapewni dokładny opis operacji zawartych w wyciągach bankowych7) Bank umożliwi korzystanie z przeglądarki internetowej do obsługi sytemu bankowości elektronicznej,8) Bank ponosi odpowiedzialność za straty poniesione z tytułu nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji dyspozycji Zamawiającego. Ustala się karę umowną w wysokości 0,2% od kwoty operacji bankowych zrealizowanych nieterminowo lub nieprawidłowo za każdy dzień przekroczenia terminu i nieprawidłowej realizacji dyspozycji,9) Zamawiający jest obowiązany na bieżąco uzgodnić stan swoich rachunków na podstawie otrzymanych z Banku wyciągów oraz zawiadomień o stanie rachunków na koniec roku kalendarzowego,10) W przypadku stwierdzenia niezgodności salda rachunków, Zamawiający obowiązany jest zgłosić niezgodność w terminie 14 dni od daty otrzymania wyciągu lub zawiadomienia,11) Bank obowiązany jest niezwłocznie zbadać zgłoszoną reklamację i udzielić Zamawiającemu stosownych informacji. W przypadku ujawnienia pomyłki z winy Banku, Bank przeprowadza sprostowanie we własnym zakresie i ponosi odpowiedzialność jak w pkt 8, a w przypadku pomyłki w wypełnieniu zawiadomienia wysyła skorygowane zawiadomienie,12) Bank udzieli Powiatowi Nowodworskiemu krótkoterminowego kredytu obrotowego odnawialnego na pokrycie przejściowego deficytu budżetu, na podstawie odrębnego wniosku, do wysokości ustalanej w budżecie Powiatu, na warunkach określonych w SIWZ i ofercie Banku,13) Szczegółowe warunki dotyczące kredytu mogą być ustalone w odrębnej umowie zawieranej przed uruchomieniem kredytu, na warunkach określonych w SIWZ i ofercie Banku,14) Bank zapewni dokonywanie operacji bankowych na rachunkach posiadacza do ostatniego dnia roku kalendarzowego,15) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia – wykonywanie czynności rachunkowo-księgowych (w tym obsługa kas) oraz kontakt z Zamawiającym – których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy,16) Zamawiający wymaga aby zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę trwało przez cały czas realizacji przedmiotu umowy,17) Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić w każdej zawieranej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 16,18) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył oświadczenia, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Na każde żądanie Kredytobiorcy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia umów o pracę i/lub innych dokumentów, które będą jednoznacznie potwierdzały, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.2. Zapisy dotyczące kar umownych:1) Strony zgodnie oświadczają, że stosowanie kar umownych przyjmują w oparciu o Kodeks cywilny,2) Wykonawca zobowiązany jest do uiszczenia Kredytobiorcy kary umownej z tytułu:a) rażącego naruszenia niniejszej umowy, jeżeli pomimo pisemnego wezwania ze strony Zamawiającego nie dochodzi do usunięcia tego naruszenia, w wysokości 1 000,00 zł za każdy dzień istnienia tego naruszenia po terminie ustalonym w wezwaniu Zamawiającego;b) za nie przedłożenie oświadczenia o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę, kopii umów lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę we wskazanym terminie, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 500,00 zł za każdy dzień zwłoki, za każdego pracownika;c) za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze Stron z powodu okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 10 % sumy zamówienia określonej w ofercie;3) Zamawiający jest zobowiązany do uiszczenia Wykonawcy kary umownej za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze Stron z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w wysokości 10% sumy zamówienia określonej w ofercie; 3. Zamawiający zastrzega możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych w przypadku, gdy szkoda będzie wyższa od otrzymanej kary umownej.4. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów zawiadomień.5. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów mogących wyniknąć na tle niniejszej umowy jest sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.6. Wierzytelności wynikające z umowy nie mogą być przenoszone na osobę trzecią bez zgody Zamawiającego.7. Zmiany umowy nie mogą dotyczyć jej istotnych postanowień, z zastrzeżeniem ust. 2.8. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Banku, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:1) nałożenia na Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne nowych obowiązków w zakresie obsługi bankowej, w wyniku zmiany bezwzględnie obowiązujących przepisów ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie,2) zmian standardów świadczenia obsługi bankowej w sposób korzystny dla Zamawiającego nie skutkujących zmianą wynagrodzenia należnego Wykonawcy na podstawie umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania,3) zmian zasad rozliczeń międzybankowych krajowych i/lub zagranicznych w zakresie umożliwiającym uwzględnienie tych zmian w sposób korzystny dla Zamawiającego nie skutkujących zmianą wynagrodzenia należnego Wykonawcy na podstawie umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania.9. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego),2) zmiana danych teleadresowych,3) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem,4) Zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia Zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Banku, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:1) nałożenia na Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne nowych obowiązków w zakresie obsługi bankowej, w wyniku zmiany bezwzględnie obowiązujących przepisów ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie,2) zmian standardów świadczenia obsługi bankowej w sposób korzystny dla Zamawiającego nie skutkujących zmianą wynagrodzenia należnego Wykonawcy na podstawie umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania,3) zmian zasad rozliczeń międzybankowych krajowych i/lub zagranicznych w zakresie umożliwiającym uwzględnienie tych zmian w sposób korzystny dla Zamawiającego nie skutkujących zmianą wynagrodzenia należnego Wykonawcy na podstawie umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania.9. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego),2) zmiana danych teleadresowych,3) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem,4) Zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
21.12.2020, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
UWAGA!!!5. Ze względu na uwarunkowania spowodowane zagrożeniem epidemiologicznym, otwarcie ofert nastąpi bez osobistego udziału Wykonawców i zainteresowanych osób, przeprowadzonym w formie „transmisji on-line”.6. Informacja o zasadach i technicznych wymaganiach dotyczących otwarcia ofert w wymienionym trybie zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego: https://www.bip.nowydworgdanski.pl/318,zamowienia-publiczne, na 3 dni przed terminem otwarcia ofert.7. Zgodnie z art. 84 ust. 2, ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, ustawy Pzp, Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.8. Otwarcie ofert jest jawne i następuje po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest dniem ich otwarcia (art. 86 ust, 2 ustawy Pzp). 9. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę brutto, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.10. W trakcie otwarcia ofert zostaną podane nazwy i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie: ceny ofert, zaoferowane okresy gwarancji oraz zaoferowane terminy dostawy.11. Zamawiający umożliwia zapoznanie się z treścią złożonych ofert po wcześniejszym złożeniu wniosku o wgląd, w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.12. Wszelkie zmiany terminów dokonane przez Zamawiającego do upływu terminu składania ofert, wymagają od Wykonawcy aktualizacji zapisów niniejszego rozdziału.Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z „RODO”.1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).2. Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.3. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.4. Zamawiający wymaga, aby Oświadczenie takie, wykonawca złożył w składanej ofercie. 5. Treść Oświadczenia została ujęta przez zamawiającego we wzorze Oferty.Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w związku z zamówieniem publicznym.Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U .UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 z późn. zmianami) – dalej jako „RODO” informuję, że:1. Administratorem Państwa danych jest Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, reprezentowane przez Starostę Nowodworskiego, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, e-mail: starostwo@nowydworgdanski.pl, tel. (55) 247 36 68.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iod@nowydworgdanski.pl lub pisemnie na adres Administratora.3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 511 z późn. zmianami) oraz innych ustaw i przepisów regulujących wykonywanie zadań powiatu. W zakresie w jakim załatwienie sprawy odbywa się w sposób milczący, podstawą przetwarzania danych osobowych są również przepisy art. 122a – 122h ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256 z późn. zmianami).4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.