Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu leżajskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LEŻAJSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 8
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 172404500
1.5.8.) Numer faksu: 172404509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@starostwo.lezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.lezajsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu leżajskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d7f22a2-0dd7-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047412/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu leżajskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.starostwo.lezajsk.pl/12392/12392/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lezajsk, zwanej dalej Platformą,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy winni zapoznać się z Regulaminem Platformy, znajdującym się na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, oraz Instrukcjami dla
Wykonawców (link: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje ), w których zawarto wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, powinien posiadać konto na
Platformie. Rejestracja i konto na Platformie jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcji znajdującej się pod
linkiem: https://docs.google.com/document/d/1CETIe4hPE_fnKCUjWGpnw9yWhdbtc0YTlqtgUxMAwRo/edit Wykonawca
posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę i wyświetleniu się
komunikatu, że oferta została złożona.
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy
maksymalnej wielkości 150 MB.
Wiadomości przekazywane droga elektroniczną powinny w sposób jednoznaczny wskazywać numer postępowania oraz dane
identyfikujące Wykonawcę.
Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności, o których mowa w Rozporządzeniu Rady Ministrów z
dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 2247).
W przypadku podpisania dokumenty elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym osoba składająca taki podpis musi być umocowana w imieniu wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania Formularza składania oferty wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie
posiada konta, założył bezpłatne konto.
Jeżeli dokumenty elektroniczne, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać
załączone w osobnym miejscu w kroku 1 składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Zaleca się,
aby każdy dokument zawierający tajemnicę przedsiębiorstwa został zamieszczony w odrębnym pliku.
Oferta, oświadczenia i przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie
oświadczeń, zawiadomień, oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i
formularza „Wyślij wiadomość”, (nie dotyczy składania ofert, gdyż wiadomości nie są szyfrowane).
Szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w pkt 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (pkt 24 SWZ).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (pkt 24 SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Leżajskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi powiatu.
Wykaz jednostek objętych obsługą bankową:
1) Powiat Leżajski,
2) Starostwo Powiatowe w Leżajsku,
3) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Leżajsku,
4) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego,
5) Specjalistyczny Ośrodek Wsparcia dla Osób Doznających Przemocy Domowej
w Nowej Sarzynie,
6) Środowiskowy Dom Samopomocy w Jelnej,
7) Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku,
8) Dom Dziecka w Nowej Sarzynie,
9) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Leżajsku,
10) Biuro Obsługi Jednostek Samorządu Powiatowego w Leżajsku,
11) Dom Pomocy Społecznej w Brzózie Królewskiej,
12) Dom Pomocy Społecznej w Piskorowicach Mołyniach,
13) Zarząd Dróg Powiatowych w Leżajsku,
14) Zespół Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku,
15) Zespół Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Leżajsku,
16) Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Leżajsku,
17) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Leżajsku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi pkt 3 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria, gdzie 1% = 1 pkt:
• Cena – 60%
• Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym – 30 %
• Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych – 10 %
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pkt.
Zamawiający w niniejszym kryterium będzie przyznawał punkty według wzoru:
C = [(Cmin + 1): (Co + 1)] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty
Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zasady oceny kryterium „Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym” (K)
Kryterium „Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym” (K) - będzie rozpatrywana na podstawie oprocentowania podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 30 pkt.
Dla umożliwienia oceny ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M = 5,49 % z dnia 26.04.2024r.
W przypadku kryterium „Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym” oferta otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:
K = [(Kmin + 1) : (Ko + 1)] x 30 pkt
gdzie:
K – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium „Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym”
Kmin – najniższe oprocentowanie spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ko – oprocentowanie badanej oferty
4. Zasady oceny kryterium „Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych” (O)
Kryterium „Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych” (O) - będzie rozpatrywane na podstawie oprocentowania podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 10 pkt.
Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach, należy obliczyć w oparciu o stawkę procentową WIBID 1M powiększoną o stałą marżę określoną w ofercie Banku. Dla sporządzenia oferty należy przyjąć WIBID 1 M = 5,65 % z dnia 26.04.2024r.
W przypadku kryterium „Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych” oferta otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:
O = [(Oo + 1) : (Omax + 1)] x 10 pkt
gdzie:
O – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium „Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych”
Oo – oprocentowanie badanej oferty
Omax – najwyższe oprocentowanie spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert;
5. Łączna ocena oferty:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:
P= C + K + O
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
K – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym”
O - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych”
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
6. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
• Zamawiający nie określa.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
• Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli posiada aktualne (ważne) zezwolenie lub inny dokument uprawniający do
wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2023r. poz.
2488 ze zm.); a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający
rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
W przypadku banków zagranicznych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe należy przedstawić odpowiedni dokument z
kraju siedziby banku, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zezwolenie Komisji Nadzoru
Finansowego na prowadzenie działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w formie oddziału.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
• Zamawiający nie określa.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej;
• Zamawiający nie określa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy, o których mowa powyżej obejmują:
- Zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego (lub inny, właściwy
na podstawie przepisów prawa podmiot) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 2488 z późn. zm.)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania) – załącznik nr 2 do SWZ;
b) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) lub inny
dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
c) W przypadku oferty wspólnej, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika
do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
d) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy
Pzp - załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta
(tj. w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa
sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97
§ 2 ustawy z dnia 14.02.1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej
kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa
nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1
SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonują poszczególni wykonawcy.
4. Pełnomocnik pozostaje w stałym kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z
wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę
wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum / umowę spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający wymaga, przygotowania projektu umowy przez Wykonawcę z uwzględnieniem treści Istotnych postanowień
umowy określonych w załączniku nr 4.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano
wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za
koniecznością zmiany postanowień umowy określone w załączniku nr 4 – Istotne postanowienia umowy oraz art. 455
ustawy Pzp.
3. Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem
nieważności.
4. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne
okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w sposobie wykonania,
zakresie, wynagrodzeniu, terminie/terminach umownych. Protokół konieczności nie jest wymagany w przypadku podpisania
aneksu do umowy w oparciu o art. 455 ust. 2 Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lezajsk w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-17 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-15