Kompleksowa obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych gminy Wiązownica

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych gminy Wiązownica.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWiązownica
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-22
  • ZamawiającyGmina Wiązownica
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00082084
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜Kompleksowa obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych gminy Wiązownica.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Wiązownica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 650900364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Warszawska

1.5.2.) Miejscowość: ˜Wiązownica

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜37-522

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜sekretariat@wiazownica.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://wiazownica.com/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Kompleksowa obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych gminy Wiązownica.

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-62f712ea-cd02-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00004314/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Kompleksowa obsluga bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych gminy Wiązownica

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://platformazakupowa.pl/wiazownica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/wiazownica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜8.1 W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami , w szczególności składanie oferty oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/wiazownica. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej określone w ustawie o świadczenia usług drogą elektroniczną określone w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344)8.2 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w zakresie składania dokumentów, wniosków (innych niż oferta i oświadczenia), zawiadomień oraz przekazywanie innych informacji może odbywać się na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica za pomocą formularza i przycisku „wyślij wiadomość” lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: sekretariat@wiazownica.com8.3 We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem zamawiający i wykonawcy będą posługiwać się numerem postępowania.8.4 Sporządzanie i przekazywanie informacji, w tym dokumentów w formie elektronicznej musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.8.5 Jeżeli Zamawiający lub Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.8.6 Przekazywane drogą elektroniczną informacje, w szczególności oferty, wnioski, zawiadomienia, oświadczenia i inne dokumenty uznaje się, że datą przekazania jest data zapisania pliku uwidoczniona w systemie (serwerze) platformy zakupowej. 8.7 Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści dokumentów przetargowych w terminie nie późniejszym niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Wnioski należy przesyłać za pośrednictwem platformy zakupowej lub za pomocą poczty elektronicznej.8.8 Wyjaśnienia treści SWZ, odpowiedzi na pytania wykonawców, modyfikacje treści SWZ, zakresu lub warunków udziału w postępowaniu, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zostaną opublikowane na stronie prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/wiazownica. 8.12 Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj:1) stały dostęp do sieci internetowej o przepustowości min 512 kb/s2) komputer klasy PC lub MAC z systemem operacyjnym MS Windows, Linux lub nowsze wersje, pamięć min 2 GB Ram, procesor Intel 2GHZ lub nowszy,3) przeglądarkę internetową, obsługująca TLS 1.2, w przypadku Internet Explorer minimalna wersja 10.04) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf,6) dokumenty w formacie PDF zaleca się podpisywać formatem PAdES lub XAdES8.13 Zamawiający dopuszcza formaty przesyłanych plików o wielkości do 75 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7a, html, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMlenc.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜IZ.271.20.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜4.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na kompleksową obsługę bankową budżetu gminy Wiązownica i jednostek organizacyjnych przez okres 4 lat (48 miesięcy) w okresie od dnia 01.07.2021 r. do dnia 30.06.2025 r.4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności obsługi bankowej:1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych, rachunków funduszy specjalnych i celowych (w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy krajowych lub UE), rachunku sum depozytowych,2) oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach Zamawiającego,3) przyjmowanie wpłat i realizowanie wypłat gotówkowych na terenie miejscowości Wiązownica, we wszystkie dni robocze roku, w godzinach 8:00 – 15:00,4) realizowanie wypłat gotówkowych świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, z funduszu alimentacyjnego dla osób fizycznych na podstawie zatwierdzonych przez Wójta Gminy i Skarbnika Gminy lub w zastępstwie przez osoby upoważnione, wskazane w karcie wzorów podpisów, list wypłat,5) lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych,6) automatyczne przeksięgowanie, po zamknięciu dnia operacyjnego salda środków pieniężnych z rachunku bieżącego Gminy oraz z rachunków bieżących jej jednostek organizacyjnych na rachunek lokaty typu overnight (O/N), 7) realizację poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samymbanku) w czasie rzeczywistym bez opłat,8) realizację wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR lub SORBNET,9) realizację poleceń przelewów we wszystkie dni robocze roku,10) objęcie systemem bankowości elektronicznej gminy i jednostek organizacyjnych, bez opłat za instalację i użytkowanie. System bankowości elektronicznej powinien umożliwić dostęp do rachunku na dowolnym komputerze Zamawiającego spełniającym wymogi techniczne, poprzez dostęp za pośrednictwem przeglądarki internetowej. W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie dokumentu papierowego, przy czym opłata za przelew papierowy nie może być wyższa niż za przelew elektroniczny.11) wydawanie blankietów czeków gotówkowych,12) wydawanie opinii bankowej o prowadzonych rachunkach oraz innych opinii i zaświadczeń,4.3 Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest do posiadania oddziału, filii lub punktu kasowego na terenie miejscowości Wiązownica, zapewniający obsługę gotówkową od poniedziałku do piątku w godzinach min od 800 do 1500. W przypadku nieposiadania oddziału, filii lub punktu kasowego Wykonawca zobowiązany jest w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy do utworzenia oddziału, filii lub punktu kasowego. 4.4 Do momentu utworzenia placówki Wykonawca zagwarantuje możliwość prowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.4.5 Obsługa budżetu Gminy Wiązownica prowadzona będzie na rzecz następujących jednostek gminnych:Urząd Gminy WiązownicaGminny Ośrodek Pomocy Społecznej,Szkoła Podstawowa w Szówsku,Szkoła Podstawowa w Wiązownicy,Szkoła Podstawowa w Zapałowie,Szkoła Podstawowa w Manasterzu,Szkoła Podstawowa w Mołodyczu,Szkoła Podstawowa w Piwodzie,Szkoła Podstawowa w Ryszkowej Woli,Dzienny Dom Senior+,Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Wiązownica w Wiązownicy,Gminne Centrum Kultury w Wiązownicy,Centrum Usług Wspólnych Gminy Wiązownica,2.5 W razie przekształcenia, łączenia lub tworzenia nowych jednostek Gminy będą one obsługiwane przez Bank i jego następców prawnych na zasadach i warunkach określonych w umowie. W razie przekształceń po stronie Banku, jego następcy prawni zobowiązani są wykonywać niniejszą umowę na niezmienionych zasadach.4.10 Wymagania związane z realizacją zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) 4.11 Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na umowę o pracę osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy – Kodeks pracy.W szczególności zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony, czas określony lub okres próbny, w pełnym wymiarze czasu pracy. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na umowę o pracę osoby, którym powierzone zostaną czynności związane z realizacją zamówienia – tj. - przyjmowanie przelewów do realizacji, - przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki bankowe, - dokonywanie wypłat gotówkowych, - wydawanie zaświadczeń, opinii i historii prowadzenia rachunków bankowych, - sporządzanie wyciągów bankowych, - prowadzenie obsługi kasowej w punktach kasowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Oprocentowanie środkow zgromadzonych na rachunku bieżącym, rachunkach pozostałych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Oprocentowanie lokat O/N na rachunku bieżącym gminy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜10.1 Zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu z postępowania, spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy. Uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówWarunek zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy. Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy. 10.2 Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dotyczący uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej winien zostać wykazany przez jednego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum, z zastrzeżeniem, że spełniający ten warunek Wykonawca będzie faktycznie realizował zamówienie.10.3 Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 10.4 Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp.). 10.5 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 10.6 Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji , w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej, lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.10.7 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie faktycznie dysponował zasobami tych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://platformazakupowa.pl/wiazownica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-22 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-21

2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sporządzenie odwołania do Sądu od decyzji ZUS- Korczyna
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania14-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sporządzenie odwołania do Sądu od decyzji ZUS. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI