Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojcieszków oraz podległych gminnych jednostek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojcieszków oraz podległych gminnych jednostek organizacyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWojcieszków
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wojcieszków
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-09
  • Numer ogłoszenia634261-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 634261-N-2019 z dnia 2019-12-09 r.

Gmina Wojcieszków: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojcieszków oraz podległych gminnych jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojcieszków, krajowy numer identyfikacyjny 55016600000000, ul. ul. Kościelna  38 , 21-411  Wojcieszków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 257 554 299, e-mail urzad_gminy@wojcieszkow.pl, faks 257 554 123.
Adres strony internetowej (URL): www.wojcieszkow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ugwojcieszkow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=191

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugwojcieszkow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=191

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Gminy Wojcieszków, Ul. Kościelna 46, 21-411 Wojcieszków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojcieszków oraz podległych gminnych jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny: ING.271.4.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojcieszków w okresie od 20 grudnia 2019r. do 31 grudnia 2023 r. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Prowadzenie rachunków bankowych 1. Bank będzie prowadził rachunki podstawowe oraz rachunki pomocnicze na rzecz podmiotów objętych zamówieniem w ilości określonej przez Zamawiającego. 2. Rachunki, o których mowa w pkt. 1 należy otworzyć bezpłatnie, niezwłocznie po podpisaniu umowy, jednak nie później niż do 20 grudnia 2019r. 3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Bank na każde żądanie Zamawiającego niezwłocznie, jednak nie dłużej niż w ciągu 1 dnia roboczego, utworzy dowolną liczbę rachunków bankowych dla wskazanych podmiotów objętych zamówieniem. 4. Bank niezwłocznie, jednak nie dłużej niż w ciągu 5 dni roboczych, będzie zamykał rachunki bankowe wskazane przez podmioty objęte zamówieniem. 5. Bank w terminie do 15 stycznia każdego roku złoży Zamawiającemu pisemną informację o ilości prowadzonych rachunków bankowych wraz z nazwą i numerami tych rachunków, według stanu na dzień 1 stycznia każdego roku. 6. Wszystkim podmiotom objętym zamówieniem Bank będzie udostępniał wyciągi bankowe do wszystkich rachunków bankowych tych podmiotów za każdy dzień, w którym wystąpiły obroty na tych rachunkach, w formie elektronicznej za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, w formie pliku elektronicznego w formacie PDF, w następnym dniu roboczym do godz. 9.00. W przypadku wyciągów przekazywanych za pośrednictwem poczty elektronicznej podmioty objęte zamówieniem wskażą adresy, na które winny być przesyłane wyciągi z poszczególnych rachunków bankowych. Jednocześnie Bank zobowiązany jest do udostępniania wyciągów bankowych w formie papierowej (bez załączników). 7. Wyciąg bankowy będzie zawierał co najmniej:  nazwę i numer rachunku bankowego  wszystkie informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez Kontrahentów w opisie płatności - wszystkie informacje wprowadzone do systemu przy składaniu polecenia przelewu  numer rachunku, nazwę beneficjenta i Kontrahenta  datę wpłaty  datę przelewu 8. Wyciągi bankowe przekazywane w formie pliku elektronicznego muszą spełniać wszelkie cechy dowodu księgowego oraz zawierać klauzulę, że na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe, dokument jest wydrukiem i nie wymaga dodatkowego podpisu oraz stempla bankowego. 9. Kapitalizacja odsetek na rachunkach prowadzonych przez Gminę dokonywana będzie w okresach miesięcznych. Wysokość oprocentowania równa będzie iloczynowi stopy WIBID 1M liczonego z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek i współczynnika zaoferowanego przez Bank. 10. Wykonawca prowadzący obsługę stworzy możliwość lokowania wolnych środków znajdujących się na rachunkach bankowych w postaci lokat typu OVERNIGHT oraz weekendowych. Wykonawca zapewni możliwość automatycznego przenoszenia wolnych środków pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na rachunki lokat OVERNIGHT oraz weekendowych w przypadku, gdy stawka oprocentowania będzie wyższa niż oprocentowanie środków na rachunkach bankowych. Szczegółowe warunki lokowania wolnych środków zostaną ustalone z Wykonawcą, z którym zostanie podpisana umowa na obsługę bankową. 11. Wykonawca zapewni powrót środków pieniężnych z lokat OVERNIGHT następnego dnia roboczego po upływie terminu wniesionych lokat, nie później niż o godz. 8.00, a odsetki od lokat zostaną zaksięgowane ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. 12. Wolne środki znajdujące się na rachunkach bankowych nie będą automatycznie przenoszone na lokatę OVERNIGHT ostatniego dnia każdego kwartału. 13. Zamawiający może zawierać z Wykonawcą umowy lokaty na okres dłuższy niż OVERNIGHT na podstawie indywidualnie wynegocjowanych warunków. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach niż Bank wyłoniony w niniejszym postępowaniu przetargowym, zgodnie z art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. 14. Bank, na żądanie Zamawiającego, w okresie trwania umowy, umożliwi Zamawiającemu obsługę płatności masowych, dotyczących przyjmowania opłat z tytułu gospodarki odpadami komunalnymi oraz z tytułu podatków i opłat lokalnych. Obsługa płatności masowych realizowana będzie bezpłatnie, na warunkach ustalonych w trakcie trwania umowy. Umożliwienie realizacji płatności masowych jest możliwością Zamawiającego, natomiast Bank ma zapewnić gotowość do wdrożenia usługi, która nastąpi na pisemne żądanie Zamawiającego. 15. Bank zrealizuje przelewy złożone w systemie bankowości elektronicznej do godz. 15.00 w kwocie do 1 mln zł w tym samym dniu roboczym. Natomiast przelewy złożone w systemie po godz. 15.00 winny zostać zrealizowane najpóźniej w następnym dniu roboczym I sesją ELIXIR. 16. Bank zrealizuje przelewy złożone w systemie bankowości elektronicznej do godziny 15.00 o wartości 1 mln zł i więcej w tym samym dniu roboczym za pośrednictwem systemu SORBNET lub szybszym. 17. Bank zrealizuje przelewy papierowe złożone w placówce Banku przez podmioty objęte zamówieniem do godz. 14.00 w tym samym dniu roboczym, a po godz. 14.00 najpóźniej w następnym dniu roboczym. 19. Przelewy pomiędzy rachunkami podmiotów objętych zamówieniem realizowane będą w czasie rzeczywistym. 20. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji za:  Otwieranie i zamykanie rachunków,  Prowadzenie rachunków pomocniczych;  Wpłaty i wypłaty gotówki dokonane przez Zamawiającego, jednostki organizacyjne, osoby fizyczne i prawne oraz innych Kontrahentów na rachunki bieżące i pomocnicze,  Sporządzanie wyciągów bankowych,  Realizowanie przelewów elektronicznych,  Realizowanie przelewów papierowych w ramach banku,  Wydawanie zaświadczeń, opinii oraz przekazywanie informacji określonych niniejszym opisem. 21. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę gotówkową Zamawiającego:  Podjęcia gotówki z rachunków bankowych codziennie do godz. 15.00,  Wpłaty gotówki na rachunki bankowe codziennie do godz. 15.00. Bankowość elektroniczna 1. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni ciągłe i sprawne funkcjonowania sytemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych prowadzonych dla podmiotów objętych zamówieniem. 2. Wykonawca zapewni dostęp do systemu bankowości elektronicznej wszystkim podmiotom objętym zamówieniem. 3. Wykonawca bezpłatnie zorganizuje praktyczne szkolenia dla wszystkich operatorów w zakresie pełnej obsługi systemu w siedzibie podmiotów objętych zamówieniem. Na potwierdzenie przeszkolenia operatorów każdego z ww. podmiotów niezbędne jest uzyskanie potwierdzenia od osób przeszkolonych, w formie oświadczenia tych osób, o nabyciu umiejętności obsługi programu niezbędnych na danym stanowisku pracy. 4. W przypadku istotnej zmiany wersji oprogramowania bankowości elektronicznej Wykonawcy, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie pracowników podmiotów objętych zamówieniem na zasadach, jak w pkt. 3, w miesiącu poprzedzającym miesiąc zmiany wersji oprogramowania bankowości elektronicznej, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 5. Jeżeli do obsługi systemu bankowości elektronicznej Wykonawcy niezbędne będzie posługiwanie się akcesoriami typu: karta, czytnik, token lub inne, Wykonawca bezpłatnie dostarczy te akcesoria w ilości określonej przez Zamawiającego wszystkim jednostkom objętym zamówieniem, nie później niż przed rozpoczęciem okresu realizacji przedmiotu zamówienia, a także udostępni szkoleniowe egzemplarze w trakcie szkoleń, o których mowa w pkt. 3. 6. Wyboru rodzaju akcesorium, spośród możliwych do zastosowania w systemie bankowości elektronicznej Wykonawcy, dokona Zamawiający. 7. Dane osobowe operatorów systemu bankowości elektronicznej niezbędne do pracy w systemie bankowości elektronicznej zostaną przekazane Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy. 8. W przypadku zgubienia, zniszczenia, kradzieży akcesoriów, o których mowa w pkt. 5, Wykonawca w ciągu jednego dnia roboczego od zgłoszenia wyda bez dodatkowych opłat jego nowy egzemplarz, a dodatkowo w przypadku zgubienia lub kradzieży dokona niezwłocznego zastrzeżenia. Wykonawca zapewni także bez dodatkowych opłat nowe akcesoria, w przypadku wygaśnięcia ważności dotychczasowych oraz wyda akcesoria nowym operatorom zgłoszonym przez podmioty objęte zamówieniem w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 9. System bankowości elektronicznej Wykonawcy musi umożliwiać dokonywanie autoryzacji (zatwierdzenia) jednego przelewu przez dwóch operatorów, przy czym jeden z operatorów autoryzujących może być również operatorem wprowadzającym dane przelewu do systemu. W przypadku, gdy system wymaga posługiwania się akcesoriami typu karta, czytnik, token itp. wykonanie tych czynności musi być możliwe przy założeniu, że każdy z tych operatorów posługuje się tylko jednym i tym samym akcesorium. 10. System bankowości elektronicznej Wykonawcy musi umożliwiać: a) składanie poleceń przelewu, w tym poleceń przelewu zagranicznego, ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, w tym limitu kredytu w rachunku podstawowym, b) składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich usuwania, przeglądania, modyfikowania przed datą realizacji, c) dokonanie autoryzacji wielu przelewów jednocześnie (tzw. autoryzacja przelewów zbiorczych), d) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o statusie wszystkich operacji i saldach na wszystkich rachunkach w podziale wg rodzaju rachunku, e) dostęp upoważnionych operatorów Gminy Wojcieszków do sald i operacji na wszystkich rachunkach bankowych objętych zamówieniem, f) pracę wielu operatorów jednocześnie na każdym z rachunków bankowych, g) tworzenie zbiorów danych rachunków, Kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, h) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy Kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów; przy czym w okresie obowiązywania umowy Bank zobowiązany jest zapewnić możliwość przeszukiwania on-line zbiorów danych z całego okresu objętego obsługą bankową oraz prowadzić w tym okresie archiwum, i) eksport wszystkich danych o saldach i operacjach w danym miesiącu w pełnej szczegółowości do systemu Microsoft Office Excel indywidualnie na polecenie operatora. 11. Bank zobowiązany jest na własny koszt zainstalować i konserwować w okresie trwania umowy wszystkie niezbędne dodatkowe akcesoria wymagane do pracy w systemie bankowości elektronicznej. 12. Bank musi zapewnić całodobową ochronę systemu przed atakami zewnętrznymi, np. cyberprzestępców. 13. System elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych. Usługi świadczone przez Wykonawcę 1. Bank będzie świadczył na rzecz podmiotów objętych zamówieniem, kontrahentów oraz świadczeniobiorców następujące usługi:  obsługę kasową tj. wpłaty i wypłaty na i z rachunków podmiotów objętych zamówieniem,  realizację wypłat na rzecz pracowników podmiotów objętych zamówieniem upoważnionych do odbioru gotówki po weryfikacji tożsamości tego pracownika na podstawie dokumentu tożsamości (dowodu osobistego/paszportu),  przyjmowanie i na bieżąco wprowadzanie do systemu transakcyjnego Banku i realizacja przelewów składanych w wersji papierowej przez podmioty objęte zamówieniem;  realizację czeków własnych i obcych, wydawanie blankietów czekowych do rachunków podmiotów objętych zamówieniem. 2. Bank świadczyć będzie usługi będące przedmiotem zamówienia co najmniej w godzinach pracy Urzędu Gminy Wojcieszków. W przypadku zmiany godzin pracy Urzędu stosownej zmianie ulegną godziny otwarcia placówki Banku. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zmianie godzin urzędowania z 14-dniowym wyprzedzeniem. 3. Zamawiający deklaruje, że wszystkie przelewy wewnętrzne oraz wychodzące jednostek objętych zamówieniem składane będą w systemie bankowości elektronicznej, o ile nie zaistnieje awaria sprzętu lub połączenia sieciowego uniemożliwiająca technicznie złożenie dyspozycji przelewu za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Wykonawcy lub w przypadku wystąpienia ważnego interesu Zamawiającego. W ww. przypadkach podmioty objęte zamówieniem będą składały do realizacji papierowe polecenia przelewu. Kredyt krótkoterminowy 1. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Bank przyzna Zamawiającemu w każdym roku budżetowym objętym zamówieniem odnawialny limit kredytowy w bieżącym rachunku budżetu Gminy w kwocie do 500.000,00 zł. 2. Kredyt zostanie udzielony na podstawie umowy kredytu. Uruchomienie kredytu nastąpi nie później niż w ciągu 2 dni od podpisania umowy. 3. Spłata kredytu udzielonego w bieżącym rachunku budżetu Gminy następowała będzie w każdym roku do dnia 31 grudnia, a w ostatnim roku obowiązywania umowy w ostatnim jej dniu. 4. Bank nie będzie pobierał żadnych prowizji za udzielenie/uruchomienie kredytu, ani z tytułu niewykorzystania przyznanego limitu. Jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki naliczane od faktycznego dziennego zadłużenia w tym rachunku. 5. Oprocentowanie kredytu w rachunku będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę Banku (marża jest stała w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową). Ustala się miesięczny okres odsetkowy. Pierwszy dzień każdego miesiąca jest dniem zmiany oprocentowania kredytu na dany miesiąc. Stawkę WIBOR na dany okres odsetkowy ustala się na podstawie notowań z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy. 6. Do naliczania odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni a rok liczy 365 dni. 7. Odsetki płatne będą w ostatnim dniu każdego miesiąca, a w ostatnim miesiącu obowiązywania umowy w ostatnim jej dniu. 8. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. 9. Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały dostęp do kredytu w rachunku bieżącym w okresie obowiązywania umowy kredytu bez konieczności składania dodatkowego wniosku. Ustalenia ogólne 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania niezmienności warunków umowy na niekorzyść Zamawiającego w stosunku do złożonej oferty ( np. wysokości opłat, prowizji, stałych współczynników odnoszących się do oprocentowania środków na rachunkach bieżących i innych warunków umowy, dokonywanie niekorzystnych dla Zamawiającego zmian wynikających np. ze wzrostu kosztów własnych Banku i innych przyczyn zależnych od niego). Niedopuszczalne jest wprowadzanie niekorzystnych zmian wyłącznie na podstawie powiadomień o decyzji Zarządu Wykonawcy lub innego organu Wykonawcy. 2. Dla innych ewentualnych czynności, nieprzewidzianych w SIWZ, będących przedmiotem doraźnego zlecenia Zamawiającego, Wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości nie wyższej niż określone w obowiązującej w banku oficjalnej tabeli, stanowiącej załącznik do umowy. Z tytułu wykonywania czynności obsługi bankowej opisanych w przedmiocie zamówienia Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji niż te, które zostały określone w ofercie Wykonawcy. 3. Zamawiający wymaga od wybranego w przetargu Wykonawcy - Banku, osób w nim zatrudnionych oraz osób, za których pośrednictwem bank wykonuje czynności bankowe, zachować tajemnicę bankową, która obejmuje wszystkie informacje dotyczące czynności bankowej, uzyskane w czasie negocjacji, w trakcie zawierania i realizacji umowy, na podstawie której bank tę czynność wykonuje, zgodnie z art. 104 ustawy Prawo bankowe. 4. Wykonawca zapewni jednakowe warunki prowadzenia obsługi bankowej wszystkim podmiotom objętym zamówieniem. 5. Wykonawca powinien dysponować oddziałem, filią lub punktem kasowym w Wojcieszkowie, w przypadku braku oddziału, fili lub punktu kasowego, wykonawca zobowiązuje się w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy do utworzenia oddziału, filii, punktu kasowego lub placówki prowadzonej na podstawie art. 6a-d ustawy Prawo bankowe. Do momentu utworzenia placówki Wykonawca zagwarantuje możliwość prowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego Koszty usług stanowiących przedmiot zamówienia 1. Za świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia, za wyjątkiem kredytu w rachunku bieżącym, Wykonawca będzie pobierał należne opłaty i prowizje. 2. Bank będzie pobierał wynagrodzenie z tytułu: - miesięcznej opłaty za prowadzenie rachunku podstawowego; - miesięcznej opłaty (abonament) za udostępnienie systemu bankowości elektronicznej; - opłaty za wykonanie przelewu zewnętrznego w formie papierowej; - opłaty za pobranie druków czeków; 3. Jedynym wynagrodzeniem Wykonawcy z tytułu świadczenia usług będących przedmiotem wynagrodzenia są opłaty wymienione w pkt. 2 oraz odsetki od kredytu w rachunku bieżącym z tytułu faktycznego jego wykorzystania. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia żadnych dodatkowych opłat. 4. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat za: - Otwieranie i zamykanie rachunków, - Wpłaty gotówki dokonane przez Zamawiającego, jednostki organizacyjne oraz innych Kontrahentów na rachunki bieżące i pomocnicze, - Sporządzanie wyciągów bankowych, - Realizowanie przelewów elektronicznych oraz realizowanie przelewów papierowych w ramach banku, - Wydawanie zaświadczeń, opinii oraz przekazywanie informacji określonych niniejszym opisem. 5. Należne bankowi opłaty i prowizje pobierane będą z rachunków wskazanych przez Zamawiającego. Bank może realizować dyspozycje obciążające rachunki bankowe (zarówno zlecenia Zamawiającego, jak również obciążenia z tytułu opłat i prowizji), tylko i wyłącznie do wysokości salda rachunków. W przypadku braku środków na rachunku uniemożliwiający realizacje obciążeń, Bank obowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego, wzywając go jednocześnie do uzupełnienia brakujących środków. Dane dotyczące obsługi bankowej budżetu Gminy Wojcieszków: Liczba rachunków podstawowych – 14; Liczba rachunków pomocniczych – 20; Realizacja przelewów zewnętrznych miesięcznych – ok 2 800 szt. (średnio w miesiącu); Wypłaty gotówkowe (średnio miesięcznie) – 50 000,00 zł; Wpłaty gotówkowe (średnio miesięcznie) – 60 000,00 zł; Liczba stanowisk do systemu bankowości elektronicznej – 7 stanowisk; Wykorzystanie blankietów czekowych – 30 szt.;

II.5) Główny kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66112000-8
66113000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-20 2023-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do prowadzenia działalności określonej przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Prawo bankowe (Dz. U. z 2019r. poz. 2357 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty dotyczące udziału podwykonawców w realizacji zamówienia. 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, albo oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6. Przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia powinny być załączone do oferty i w szczególności zawierać wskazanie: a. Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy; b. Wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy oraz określeniem adresu i siedziby; c. Ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; d. Dokument powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy powinny być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają: a. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - składa pisemnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu potwierdzenia braku podstaw do wkluczenia danego wykonawcy; b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - składa pisemnie ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, którego spełnianie warunków dotyczy; Wykonawcy i podmioty mające siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty o których mowa w rozdziale 7 cześć I. Inne dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu. 1. Formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 40,00
Oprocentowanie środków na rachunkach podstawowych i pomocniczych 25,00
Oprocentowanie lokat OVERNIGHT i weekendowych 30,00
Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zamieszcza poniżej istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy. Umowa na wykonanie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Wojcieszków wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie od 20 grudnia 2019 roku do 31 grudnia 2023 roku musi spełniać wymogi zawarte w SIWZ oraz będzie zawierać w swojej treści następujące zapisy: 1. Umowa zawarta na czas oznaczony – tj. od 20 grudnia 2019 roku do 31 grudnia 2023 roku; 2. Szczegółowe określenie przedmiotu umowy, zgodnie z zapisami SIWZ, uwzględniające wymogi, zastrzeżenia i zapisy dotyczące nie pobierania opłat za określone tam czynności bankowe; 3. Wszystkie czynniki cenotwórcze, podane przez wykonawcę w ofercie sa stałe w okresie obowiązywania umowy. 4. Należne bankowi opłaty i prowizje bankowe pobierane będą z rachunków wskazanych przez Zamawiającego, bank może realizować dyspozycje obciążające rachunki bankowe (zarówno zlecenia Zamawiającego jak i obciążenia z tytułu opłat i prowizji należnych bankowi) tylko do wysokości salda rachunku. W przypadku braku środków na rachunku bankowym uniemożliwiający realizację obciążeń, bank niezwłocznie wezwie Zamawiającego do uzupełnienia brakujących środków. 5. Odsetki należne Zamawiającemu z tytułu oprocentowania rachunków, naliczane będą w okresie miesięcznym na ostatni dzień miesiąca, według stopy WIBID 1M obowiązującej w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca i marży banku podanej w ofercie. 6. Odsetki należne Zamawiającemu z tytułu lokowania wolnych środków na lokatach typu OVERNIGHT oraz weekendowych naliczane będą w okresie miesięcznym na ostatni dzień miesiąca według stopy WIBID O/N obowiązującej w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca i marży banku podanej w ofercie. 7. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym naliczane będzie w okresie miesięcznym w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększoną o stała marżę banku. Stawkę WIBOR ustala się na podstawie notowań z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy. W umowie kredytu zostanie określony dzień roboczy, z którego będzie pochodzić stawka WIBOR 1M do wyliczenia oprocentowania kredytu. 8. Bank realizuje wyłącznie dyspozycje z rachunku podpisane przez osoby upoważnione przez Posiadacza rachunku – wymienione w karcie wzorów podpisów, która stanowi załącznik do umowy. 9. Bank zobowiązuje się do realizacji zleceń płatniczych Posiadacza rachunku w terminie jednego dnia roboczego. 10. Bank ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy, wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania postanowień umowy. 11. Bank zobowiązuje się do zapłacenia odszkodowania za zawinione przez siebie niewykonania lub nienależyte wykonanie postanowień umowy w wysokości 200% stawki odsetek za zwłokę od zaległości podatkowe za każdy dzień opóźnienia. 12. Posiadacz rachunku zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej w pkt. 10 kary. 13. W przypadku, gdy bank nie posiada placówki na terenie miejscowości Wojcieszków – zobowiązuje się do otwarcia oddziału, filii, punktu kasowego lub placówki prowadzonej na podstawie art. 6a-d ustawy Prawo bankowe w miejscowości Wojcieszków w terminie 1 miesiąca od daty podpisania umowy. Do momentu otwarcia placówki Bank zapewni codzienną obsługę budżetu oraz możliwość przeprowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego. W przypadku niespełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy 14. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a) Aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny; b) Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; c) Rezygnacji z wykonania części zamówienia; d) Waloryzacji wynagrodzenia; e) Zmiany stawki VAT; f) Braku lub wady dokumentacji przetargowej; g) Wystąpienia siły wyższej. 15. Obowiązek zachowania tajemnicy bankowej przez bank, osoby w nim zatrudnione oraz osoby, za których pośrednictwem bank wykonuje czynności bankowe, która obejmuje wszystkie informacje dotyczące czynności bankowej, uzyskane w czasie negocjacji, w trakcie zawierania i realizacji umowy, na podstawie której bank tę czynność wykonuje, zgodnie z art. 104 ustawy Prawo Bankowe. 16. Zapewnienie funkcjonowania rachunków wskazanych przez Zamawiającego po zakończeniu okresu trwania umowy, przez okres do 3 miesięcy, łącznie z dostępem do systemu bankowości elektronicznej, z zachowaniem ceny określonej w umowie pierwotnej. Wykonawca w składanym wzorze umowy zobowiązany jest uwzględnić Opis przedmiotu zamówienia z SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje pracowników lub ekip (2-3 os.) do prac murarskich - Wadowice, Oświęcim
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje pracowników lub ekip (2-3 os.) do prac murarskich. Inwestycje to budynki mieszkalne. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie Wadowic, Oświęcimia. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI