Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mochowo wraz z podległymi jednostkami

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mochowo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMochowo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-05
  • ZamawiającyGmina Mochowo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00008012
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mochowo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mochowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sierpecka, 2

1.5.2.) Miejscowość: Mochowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-214

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne@mochowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mochowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mochowo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1fcc141-70e7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000644/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mochowo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mochowo.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 138742,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe prowadzenie obsługi bankowej budżetu gminy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi Gminy Mochowo.Jednostki objęte obsługą bankową to: Gmina Mochowo/Urząd Gminy Mochowo, Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mochowie, Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Bożewie, Szkoła Podstawowa im. Powstańców Styczniowych w Ligowie, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mochowie, Gminna Biblioteka Publiczna w Mochowie. Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych, jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych (głównych i pomocniczych dla każdej jednostki) – ustala się oprocentowanie środków na rachunkach, liczone według zmiennej stawki procentowej WIBID 1M skorygowanej o wskaźnik Banku określony w ofercie. Oprocentowanie będzie wyrażone jako iloczyn stawki WIBID 1M i stałego wskaźnika korekty przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca, tj. w ostatnim dniu kalendarzowym. 2) Przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i obcych. 3) Dokonywanie wypłat gotówkowych własnych i obcych. 4) Dokonywanie wypłat gotówkowych świadczeń pomocy społecznej (według imiennych list). 5) Wydawanie blankietów czekowych. 6)Prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych w systemie tradycyjnym i elektronicznym na rachunki w banku obsługującym, i rachunki w innych bankach. 7) Potwierdzenie stanu sald rachunków na każdy dzień roboczy. 8) Kredyt uruchamiany bez odrębnego wniosku kredytowego do wysokości określonej w uchwale budżetowej na pokrycie niedoborów środków w trakcie roku budżetowego – uruchomienie na podstawie odrębnej dyspozycji Zamawiającego (w roku 2021 kredyt na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 1.200.000,00 zł - Uchwała Nr 195.XXII.2020 Rady Gminy Mochowo z dnia 30 grudnia 2020 r. Uchwała budżetowa Gminy Mochowo na 2021 rok. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, bez innych dodatkowych warunków oraz dokumentów. 9) Przyjmowanie lokat terminowych (długo - i krótkoterminowych). 10) Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869 z późn. zm.). 11) Udzielanie informacji telefonicznej o stanie sald rachunków osobom upoważnionym. 12) Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej wraz z oprogramowaniem, instalacją, serwisem i przeszkoleniem pracowników oraz z niezbędnymi urządzeniami takimi jak: tokeny, karty, czytniki kart – stanowiska mają funkcjonować z dniem obowiązywania umowy – (system ten zapewni importowanie zleceń płatniczych z oprogramowania płacowego i świadczeń pomocy społecznej – w kilku popularnych formatach – stanowiska mają funkcjonować z dniem obowiązywania umowy). 13) Zapewnienie kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa w zakresie bankowej obsługi finansowej budżetu gminy. 14) Bezterminowy dostęp do historii operacji na rachunkach bankowych w systemie bankowości elektronicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty powinna być wyliczona zgodnie z zasadą podaną w formularzu cenowym oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ. Cena powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie będą oferowane. Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie lokat 1 – 7-dniowych

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Posiadanie uprawnień do wykonywania czynności bankowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe – Dz. U. z 2020 r., poz. 1896 z późn. zm.); jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz załączonych dokumentów; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty Bank zobowiązany jest dołączyć oświadczenia na potwierdzenie: 1) braku podstaw wykluczenia, 2) spełniania warunków udziału w postępowaniu,w zakresie wskazanym w Rozdziale IV i V, które stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Propozycje treści oświadczenia stanowi Załączniki Nr 2 do SWZ. Do oferty Bank załącza również: 1) pełnomocnictwo, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych Banku, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika; 2) pełnomocnictwo w przypadku Banków wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Banki wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia; 3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełniania warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy na warunkach w niej wskazanych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-05 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez miniPortal zgodnie z instrukcją zawartą w Rozdziale VII SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-02-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 6000 zł - Sokołów Podlaski
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 6000 zł na 12 miesięcy bez BIK. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI