Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mochowo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mochowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sierpecka, 2
1.5.2.) Miejscowość: Mochowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-214
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne@mochowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mochowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mochowo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1fcc141-70e7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000644/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mochowo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mochowo.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 138742,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe prowadzenie obsługi bankowej budżetu gminy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi Gminy Mochowo.Jednostki objęte obsługą bankową to: Gmina Mochowo/Urząd Gminy Mochowo, Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mochowie, Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Bożewie, Szkoła Podstawowa im. Powstańców Styczniowych w Ligowie, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mochowie, Gminna Biblioteka Publiczna w Mochowie. Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych, jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych (głównych i pomocniczych dla każdej jednostki) – ustala się oprocentowanie środków na rachunkach, liczone według zmiennej stawki procentowej WIBID 1M skorygowanej o wskaźnik Banku określony w ofercie. Oprocentowanie będzie wyrażone jako iloczyn stawki WIBID 1M i stałego wskaźnika korekty przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca, tj. w ostatnim dniu kalendarzowym. 2) Przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i obcych. 3) Dokonywanie wypłat gotówkowych własnych i obcych. 4) Dokonywanie wypłat gotówkowych świadczeń pomocy społecznej (według imiennych list). 5) Wydawanie blankietów czekowych. 6)Prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych w systemie tradycyjnym i elektronicznym na rachunki w banku obsługującym, i rachunki w innych bankach. 7) Potwierdzenie stanu sald rachunków na każdy dzień roboczy. 8) Kredyt uruchamiany bez odrębnego wniosku kredytowego do wysokości określonej w uchwale budżetowej na pokrycie niedoborów środków w trakcie roku budżetowego – uruchomienie na podstawie odrębnej dyspozycji Zamawiającego (w roku 2021 kredyt na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 1.200.000,00 zł - Uchwała Nr 195.XXII.2020 Rady Gminy Mochowo z dnia 30 grudnia 2020 r. Uchwała budżetowa Gminy Mochowo na 2021 rok. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, bez innych dodatkowych warunków oraz dokumentów. 9) Przyjmowanie lokat terminowych (długo - i krótkoterminowych). 10) Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869 z późn. zm.). 11) Udzielanie informacji telefonicznej o stanie sald rachunków osobom upoważnionym. 12) Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej wraz z oprogramowaniem, instalacją, serwisem i przeszkoleniem pracowników oraz z niezbędnymi urządzeniami takimi jak: tokeny, karty, czytniki kart – stanowiska mają funkcjonować z dniem obowiązywania umowy – (system ten zapewni importowanie zleceń płatniczych z oprogramowania płacowego i świadczeń pomocy społecznej – w kilku popularnych formatach – stanowiska mają funkcjonować z dniem obowiązywania umowy). 13) Zapewnienie kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa w zakresie bankowej obsługi finansowej budżetu gminy. 14) Bezterminowy dostęp do historii operacji na rachunkach bankowych w systemie bankowości elektronicznej.