„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mniów i jej jednostek organizacyjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mniów i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 22 marca 2024 r. do 21 marca 2028 r.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMniów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-12
  • ZamawiającyGmina Mniów
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-01
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00228442
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mniów i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 22 marca 2024 r. do 21 marca 2028 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mniów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Mniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010346

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Centralna 9

1.5.2.) Miejscowość: Mniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-080

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413737004

1.5.8.) Numer faksu: 413737024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mniow.biuletyn.net/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mniów i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 22 marca 2024 r. do 21 marca 2028 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65717036-d7f0-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078934/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mniów i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 22 marca 2024 r. do 21 marca 2028 r.”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

mniow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.mniow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://mniow.ezamawiajacy.pl/ w zakładce korespondencja

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mniów i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 22 marca 2024 r. do 21 marca 2028 r.” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.
zm.), dalej „ustawa Pzp”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKPiB.272.2.2024.KO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 169000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy
Mniów i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 22 marca 2024 r. do 21marca 2028 r. W skład jednostek organizacyjnych wchodzą:
1.1. Gmina Mniów;
1.2. Urząd Gminy Mniów;
1.3. Centrum Usług Wspólnych w Mniowie;
1.4. Samorządowy Klub Dziecięcy „Tęczowa kraina” w Mniowie;
1.5. Szkoła Podstawowa w Mniowie;
1.6. Szkoła Podstawowa w Grzymałkowie;
1.7. Szkoła Podstawowa w Zaborowicach;
1.8. Szkoła Podstawowa w Cierchach;
1.9. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mniowie;
1.10. Gminny Zakład Usług Komunalnych w Mniowie

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

66112000-8 - Usługi depozytowe

66115000-9 - Usługi transferu płatności międzynarodowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-22 do 2028-03-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny i wagami:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium Maksymalna liczba punktów
1. Cena 60% 60
2. Oprocentowanie lokat i rachunków 40% 40



15.2. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie zaoferowanej ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie jako cena ryczałtowa.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 80 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, obliczona wg wzoru:
Cena oferty najtańszej
Liczba punktów = ———————————————x 60
Cena oferty badanej
Kryterium „Oprocentowanie lokat i rachunków” będzie rozpatrywane na podstawie zaoferowanej marży banku dla rachunków bieżących, lokat terminowych, podanych przez Wykonawcę w ofercie, w tym:
15.3.1. Oprocentowanie rachunków bieżących
Zamawiający ofercie o najniższej marży banku przyzna 20 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, obliczona wg wzoru:
WiBiD 1M - marża oferowana
Liczba punktów = ——————————————————--x 20
WIBID 1M — najniższa oferowana marża
15.3.2. Oprocentowanie lokat terminowych
Zamawiający ofercie o najniższej marży banku przyzna 20 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, obliczona wg wzoru:
WIBID 1M - marża oferowana
Liczba punktów = ——————————————————x 20
WIBID1M — najniższa oferowana marża
Uwagi:
(1) Dla WIBID 1M zostanie przyjęta stopa z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego miesiąc, w którym zostało wszczęte postępowanie o udzielenie zamówienia (tj. 5,65%).
(2) Przez najniższą oferowaną marżę należy rozumieć najniższą oferowaną marżę spośród wszystkich złożonych ofert.
(3) Za niezgodną z warunkami zamówienia uznaje się ofertę, w której Wykonawca zaoferował marżę wyższą niż WIBID 1M

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie lokat i rachunków

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca posiadający aktualne Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, a w przypadku, o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe - inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o którym mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
Uwagi:
(1) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa powyżej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawcy:
Wykonawca musi dysponować siedzibą centrali, oddziałem, filią lub punktem kasowym w Mniowie lub utworzenie oddziału, filii, punktu kasowego z możliwością obsługi kasowej, w tym realizowania wypłat gotówkowych na zlecenie Zamawiającego i jednostek organizacyjnych, nie późnej niż z dniem 22 marca 2024 r.
2) Osób:
Nie dotyczy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, a w przypadku, o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe - inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o którym mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

16.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
16.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
16.3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
16.4. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, żeby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
16.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
16.6. Wszelka korespondencja w sprawie oferty dokonywana będzie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego na adres wskazany w ofercie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegóły dotyczące zmiany umowy znajdują się w załączniku do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem www.mniow.ezamawiajacy.pl w zakładce oferty

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-12 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę weryfikację rozliczenia za pracę we Francji- Ostrowiec Świętokrzyski
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę weryfikację rozliczenia za pracę we Francji. Pracowałam tam ponad 3 miesiące. Otrzymałam dokumenty rozliczeniowe i chciałabym zweryfikować poprawność tego rozliczenia np.dodatek za urlop itp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI