Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Borzęcin, jednostek organizacyjnych Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Borzęcin, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Borzęcinie w okresie od 7 kwietnia 2022 r. do dnia 6 kwietnia 2025 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBorzęcin
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-15
  • ZamawiającyGmina Borzęcin
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00073404
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Borzęcin, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Borzęcinie
w okresie od 7 kwietnia 2022 r. do dnia 6 kwietnia 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borzęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000532180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Borzęcin

1.5.2.) Miejscowość: Borzęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-825

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@borzecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Borzęcin, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Borzęcinie
w okresie od 7 kwietnia 2022 r. do dnia 6 kwietnia 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f564f81-9a1c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024168/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Borzęcin, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Borzęcinie w okresie od 7 kwietnia 2022 r. do dnia 6 kwietnia 2025 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/ugborzecin,m,202395,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej (tylko w przypadku awarii miniPortalu lub ePUAPu).2)Adres elektronicznej skrzynki podawczej zamawiającego
(ePUAP):/1vs0f46ttb/SkrytkaESP 3)Adres poczty elektronicznej zamawiającego: przetargi@borzecin.pl4)Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:•„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”oraz do•„Formularza do komunikacji”.5)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx)oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).6)Za datę przekazania oferty,wniosków,zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7)Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ.8)Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia,wnioski,zawiadomienia oraz informacje przy użyciu poczty elektronicznej,każda ze stron na żądanie drugiej strony
niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.9)Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty,ani żadnego dokumentu czy oświadczenia wskazanego w rozdziale VIII ust.1 SWZ składanego wraz z ofertą, przy użyciu poczty elektronicznej.Sposób składania ofert:1)Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem„Formularza do złożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na
miniPortalu.Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu,w szczegółach danego postępowania.2)Ofertę należy sporządzić w języku polski.3)Ofertę składa się,pod rygorem nieważności,w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4)Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl/ 5)Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,
wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.6)Do oferty należy dołączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VIII ust. 1 w formie elektronicznej
(opatrzone podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód), a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.7)Oferta
może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):1)W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferty), zawiadomień oraz przekazywanie
informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza:„Formularz do komunikacji”dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.2)Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email:przetargi@borzecin.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Borzęcin, 32-825 Borzęcin, tel.: 14 68-46-370, faks: 14 68-46-372;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Borzęcin jest Pan Artur Kuchno, kontakt: e-mail: ido@borzecin.pl, tel: 14 68-46-370;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Borzęcin, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Borzęcinie w okresie od 7 kwietnia 2022 r. do dnia 6 kwietnia 2025 r. , prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 tekst jednolity);
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.02.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Borzęcin, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Borzęcinie w okresie od 7 kwietnia 2022 r. do dnia 6 kwietnia 2025 r.
2. Jednostki objęte przedmiotem zamówienia:
a) Gmina Borzęcin,
b) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Borzęcinie,
c) Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie,
d) Zespół Szkół i Przedszkola im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Przyborowie,
e) Zespół Szkolno – Przedszkolny im. Jana Pawła II w Borzęcinie Górnym,
f) Zespół Szkolno – Przedszkolny im. Błogosławionej Karoliny Kózkówny w Borzęcinie Dolnym,
g) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Bielczy,
h) Gminny Ośrodek Kultury w Borzęcinie.
3. Obsługa bankowa obejmuje w szczególności:
3.1 bieżącą obsługę bankową budżetu Gminy Borzęcin, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Borzęcinie,
3.2 udzielanie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Borzęcin na wniosek Zamawiającego,
3.3 pozostałe usługi bankowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-07 do 2025-04-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty (C) – 60%,
Marża dla oprocentowania środków pieniężnych na rachunkach bankowych (R) – 20 %,
Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (S) – 20%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża dla oprocentowania środków pieniężnych na rachunkach bankowych (R)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (S)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że:
Posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2021 r. poz. 2439 ze zm.).
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.
6. Poleganie na zasobach podmiotu trzeciego:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. poprzedzającym, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 PZP, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego zdolności technicznej lub zawodowej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z przepisami niniejszego rozdziału:
1) Z postępowania wyklucza się wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 108 ust. 1 PZP.
2) Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, tj.:
• zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, a w przypadku, o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o którym mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
2) Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania.
3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
4) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1) Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2) Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, oraz Kalkulację ceny – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1A do SWZ
3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP:
• o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 SWZ;
• spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w rozdziale VII ust. 2 SWZ;
Wzór oświadczenia, o których mowa powyżej znajdują się w załączniku nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 2a do SWZ).
4) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5) Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
3. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamaw.dopuszcza możl.dokonania zmian umowy w przypadku,gdy:1)zaistnieje konieczność rozszerzenia przedm.umowy w związku z konieczn.wyk.zadań nałożonych na jedn.samorządu teryt.ustawami,2)pojawia się nowe produkty bankowe lub rozwiązania organ.,których wykorz.będzie korzystne dla Zamaw.,3)wprowadzona zostanie modyfikacja bądź wymiana systemów informat.,w tym systemu finansowo–księg.,4)zmianie ulegną przepisy prawa podat., w szczegól.w zakresie podatku od towarów i usług,które dotyczyć będą przedm.umowy.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2.Strony postan.iż zgodnie z art.439ust.2ustawy Pzp,dokonają w formie aneksu zmiany wynagr.spowod.zmianą cen mat.lub kosztów związanych z realizacją umowy rozumianej jako wzrost odpowiednio cen lub kosztów,jak i ich obniżenie względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagr.Wykonawcy zawartego w ofercie,przy uwzględnieniu nast.warunków i zasad dokonania przedm.zmiany wysokości wynagr.:1)Strony mogą wnioskować o zmianę wys.wynagr.Wyk.,w przypadku zmiany ceny mat.lub kosztów związ.z real. umowy po upływie12mscy,licząc od dnia zawarcia umowy oraz nie częściej niż po upływie kolejnych12 mscy licząc od dnia zawarcia aneksu zmien.wys.wynagr.Wyk.2)Strony mogą wnioskować o zmianę wys.wynagr.w przypadku gdy zmiana ceny mat.lub kosztów związ.z real.niniejszej umowy będzie wyższa lub niższa o co najmniej1%niż wys.średnioroczn.wskaźnika cen towarów i usług konsump.ogółem ogłaszanym w komunik.Prezesa GUS w Dz.Urzęd.RP„Monitor Polski”w terminie do31stycznia roku nast.za poprzedni rok kalend.,3)Zamaw.nie dopuszcza zmian wynagr.o wskaźnik, o którym mowa w ust.2pkt2 w zakresie kosztów objętych zmianami możliwymi do przeprow.na podstawie ust.2,w szczególn.kosztów pracowniczych;4)W przypadku wystąpienia okol.wskazanej w ust.2pkt2Wyk.lub Zamaw.w terminie nie dłuższym niż31dni po upływie12 mscy,licząc od dnia zawarcia umowy,może złożyć wniosek odpowiednio Zamaw.lub Wyk.o zmianę wynagr.,jeżeli zmiany te będą miały wpływ na wynagr.za wyk.przedm.umowy przez Wykon.;5)Wykon.wraz z wnioskiem,o którym mowa w ust.2pkt4 jest zobowiązany przedłożyć Zamaw.pisemną kalkulację szczegółowo uzasadniającą zmianę cen mat.lub kosztów.Z uprawnienia tego może skorzystać także Zamaw.;6)Jeżeli Wyk., w terminie określ.w ust.2pkt4nie wystąpi do Zamaw.o zmianę wynagr.a Zamaw.uzna,że zmiany cen mat.lub kosztów nie mają faktycznego wpływu na wynagr.za wykonanie przedm.umowy przez Wyk.;7)Zamaw.w terminie do21 dni roboczych od daty otrz.kompl.wniosku od Wyk.,rozpatrzy wniosek o zmianę umowy w zakresie określonym w ust.2pkt2.Zamaw.uprawniony jest do:a)dokonania zmiany umowy w przypadku uznania zasadności złożonego wniosku,tj. jeżeli przedłożona kalkulacja potwierdzi że zmiany ceny mat.i kosztów wpływają na wynagr.za wykon.przedm.umowy,b)niewyrażenia zgody na dokonanie zmiany umowy w przypadku uznania braku zasadności złożonego wniosku,tj.jeżeli przedłożona kalkulacja nie potwierdzi,że zmiany ceny mat.i kosztów wpływają na wynagr.za wykonanie przedm.umowy.O swoim stanowisku Zamaw.pisemnie powiadomi Wyk..8)W przypadku,o którym mowa w ust.2pkt7 lit.b)Wyk.w terminie 21 dni ponownie może przedstawić kalkulację uzasadn.zmianę wynagr.z uwzględnieniem uwag Zamaw. Zamaw.ponownie dokona analizy nowej kalk.w terminie nie dłuższym niż21dni od dnia jej otrzymania.Zamaw.uprawniony jest do czynności określonych w ust.2pkt7lit a i b.9)Zmiana wynagr.wchodzi w życie z dniem zawarcia pisemnego aneksu do umowy,nastąpi od daty wprow.zmiany w umowie i dotyczy wyłącznie niezrealizowanej części umowy.10)Zamaw.wskazuje, że maks.wartość zmiany wynagr.jaką dopuszcza w efekcie zastosowania post.o zasadach wprow.zmian wysokości wynagr.,o których mowa w ust.2to5%wynagr.brutto.11)W przypadku zmiany wysokości należnego Wyk.wynagr.w związku ze zmianą cen mat.ub kosztów związanych z realizacją umowy,Wykon.niezwłocznie dokona zmiany wynagr.Podwykonawcy na zasadach i w trybie określonym w ust.2pod rygorem zapłaty kary umownej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Strony zobow.się dokonać zmiany wys.wynagr.należnego Wyk.,w formie pisemn.aneksu,każdorazowo w przypadku wyst.jednej z nast.okoliczności:1)zmiany stawki podatku od towarów i usług,2)zmiany wys.minim.wynagr.za pracę albo wys.minim.stawki godz.ustalonego na podstawie przepisów o minim.wynagr.za pracę,3)zmiany zasad podlegania ubezpiecz.społecznym lub ubezpiecz.zdrowotnemu lub wysok.stawki składki na ubezpiecz.społeczne lub zdrowotne,4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapit.,o których mowa w ustawie z dnia4października 2018 r.o pracowniczych planach kapit.(dalej:PPK),-na zasadach i w sposób określ.w ust.2-9,jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykon.Umowy przez Wykon.2.Zmiana wysok.wynagr.należnego Wyk.w przypadku zaistnienia przesłanki,o której mowa w ust.1 pkt.1),będzie odnosić się wyłącznie do części przedm.Umowy zrealiz.,zgodnie z term.ustalonymi Umową,po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy,do której zastos.znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.3.W przypadku zmiany,o której mowa w ust.1pkt.1),wartość wynagr.netto nie zmieni się,a wartość wynagr.brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.4. Zmiana wys.wynagr.w przypadku zaistnienia przesłanki,o której mowa w ust.1 pkt.2 lub3,będzie obejmować wyłącznie część wynagr.należnego Wyk. w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wys.kosztów wyk.umowy przez Wyk.w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minim.wynagr.za pracę albo wysokość minim.stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpiecz.społecznym lub ubezpiecz.zdrowotnemu lub w zakresie wysok.stawki składki na ubezp.społeczne lub zdrowotne.5.W przypadku zmiany,o której mowa w ust. 1 pkt. 2),wynagr.Wyk.ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wyk.w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracown.świadcz.usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minim.wynagrodz.za pracę,z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minim.wynagr. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wyk.będzie odnosić się wyłącznie do części wynagr.pracowników świadczących usługi,o których mowa w zdaniu poprzedzającym,odpowiadającej zakresowi,w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z real.przedm.umowy.6.W przypadku zmiany,o której mowa w ust.1pkt.3),wynagr.Wyk.ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wyk.ponoszonego w związku z wypłatą wynagr.pracownikom świadczącym usługi.Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wyk.będzie odnosić się wyłącznie do części wynagr.pracowników świadczących usługi,o których mowa w zdaniu poprzedzającym,odpowiadającej zakresowi,w jakim wykonują oni prace bezpośr.związane z real.przedm.umowy.7.W przypadku zmiany,o której mowa w ust.1pkt.4),wynagr.Wyk.ulegnie zmianie o kwotę odpowiad.zmianie kosztu Wyk.ponoszonego w związku z odpowiednią zmianą wynagr., rozumianą jako suma wzrostu kosztów realiz.zamów.publicz.wynikająca z wpłat do PPK przez podmioty zatrudniające,uczestniczące w realiz.zamów. publicznego.8.W celu zawarcia aneksu,o którym mowa w ust.1,każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wys.wynagr.należnego Wyk.,wraz z uzasadn.zawierającym w szczególn.szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty,o jaką wynagr.Wykonawcy powinno ulec zmianie,oraz wskazaniem daty,od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysok.kosztów wyk. umowy uzasadn.zmianę wysok.wynagr.należnego Wykonawcy.
Pozostały rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały opisane w SWZ!
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI