„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodów osobowych oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodów osobowych oraz dostawczych na potrzeby realizacji zadań Gminy Kobylnica”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKobylnica
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-02
  • ZamawiającyCENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00175273
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodów osobowych
oraz dostawczych na potrzeby realizacji zadań Gminy Kobylnica”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 841 59 12

1.5.8.) Numer faksu: 59 841 59 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodów osobowych
oraz dostawczych na potrzeby realizacji zadań Gminy Kobylnica”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-276a96fe-db56-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019295/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodów osobowych oraz dostawczych na potrzeby realizacji zadań Gminy Kobylnica.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie odbywa się w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica . W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: sekretariat@cuwkobylnica.pl . Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, zgodnie z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/46-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobylnica z siedzibą w Kobylnicy, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica reprezentowana przez Wójta Gminy, adres email: kobylnica@kobylnica.pl, tel. 59 858 62 00 w. 230, który wyznaczył do prowadzenia spraw związanych z zamówieniami publicznymi Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy;.
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować pod adresem email: j.mielczarek@kobylnica.eu tel. 59 858 62 00 wew. 259;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
4) art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
5) art. 18 w zw. z art. 19 ustawy Pzp;
6) Wypełnienie obowiązku prawnego polega na prowadzeniu spraw, do których zobowiązane jest Gmina Kobylnica i jej jednostki w związku z realizacją zadań dot. realizacji niniejszego zamówienia publicznego;
7) W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 i 4 odbiorcami danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa a w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
b) inne podmioty, które na podstawie umów zawartych z Administratorem określonym w pkt. 1 świadczące obsługę w tym prawną i informatyczną na rzecz Zamawiającego;
8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane co najmniej zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, jednak nie dłużej niż 5 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, a jeżeli czas trwania umowy jest dłuższy – okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy oraz 10 lat od daty wygaśnięcia umowy zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy;
9) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego, konsekwencją niepodania określonych danych może być odrzucenie oferty;
10) Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu stosownie do art. 22 RODO;
11) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW-DOR.271.17.2022.OZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, na podstawie umowy leasingu, w rozumieniu art. 7 pkt. 4 ustawy Pzp, dziewięciu samochodów, zwanych w dalszej części „Pojazdami” lub „Samochodami”, z opcją wykupu na koniec okresu trwania leasingu wraz z wykupem samochodów
z dotychczasowej floty.
2. Podstawowe wymagania Zamawiającego w zakresie warunków leasingu:
1) Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na okres 60 miesięcy.
2) Wpłata początkowa: 5 % wartości Samochodów.
3) W cenie leasingu należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszt: leasingu, wszelkich opłat pośrednich, ubezpieczenia w zakresie opisanym w specyfikacji warunków zamówienia przez pierwsze 12 miesięcy; szkolenia, transportu pojazdów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z załadunkiem i rozładunkiem, zarówno samochodów będących przedmiotem zamówienia, o których mowa w ust. 5 poniżej, jaki i samochodów używanych o których mowa w ust. 20 poniżej; pozostałych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.
4) Raty niezmienne przez cały czas trwania umowy (stałe oprocentowanie), płatne zgodnie
z harmonogramem spłat rat leasingowych.
Wykonawca w terminie do 3 dni przed dniem podpisaniem umowy opracuje
i przedłoży Zamawiającemu celem akceptacji Harmonogramem spłat rat leasingowych.
5) Opłata manipulacyjna: 0%.
6) Opłata końcowa: 15 % wartości brutto przedmiotu leasingu.
7) Wykup przedmiotu leasingu w terminie do 30 dni od spłaty ostatniej raty – opłata końcowa.
8) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego.
9) Waluta leasingu: PLN.
10) Termin zapłaty (np. opłaty wstępnej, rat leasingowych, opłaty wkupu) zgodnie z umową, w tym opłaty wstępnej w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, rat leasingowych zgodnie z harmonogramem, sukcesywnie przez okres 60 miesięcy.
3. Wykonawca zobowiązuje się nabyć i oddać Zamawiającemu do używania, fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowe do użytku Samochody.
4. Wykonawca przez cały okres trwania Umowy wykonuje uprawnienia leasingodawcy wobec Przedmiotu Leasingu, a Zamawiający używa Przedmiotu Leasingu. Zamawiającemu przysługuje prawo wykupu Przedmiotu Leasingu po zakończeniu Umowy (Opcja).
5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących Samochodów:
1) Dostawę samochodu osobowego (kombivan) w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z jego ubezpieczeniem w zakresie AC, OC, NWW, Assistance przez pierwsze 12 miesięcy leasingu. Minimalne wymagania (w tym minimalne parametry jakościowe, techniczne, konstrukcyjne i funkcjonalne, a także rodzaj i zakres wyposażenia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 4 pkt 1 do SWZ.
2) Dostawę 4 samochodów osobowych (suv) w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z ich ubezpieczeniem w zakresie AC, OC, NWW, Assistance przez pierwsze 12 miesięcy leasingu Minimalne wymagania (w tym minimalne parametry jakościowe, techniczne, konstrukcyjne i funkcjonalne, a także rodzaj i zakres wyposażenia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 4 pkt 2 do SWZ.
3) Dostawę samochodu osobowego (kombi) w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z jego ubezpieczeniem w zakresie AC, OC, NWW, Assistance przez pierwsze 12 miesięcy leasingu Minimalne wymagania (w tym minimalne parametry jakościowe, techniczne, konstrukcyjne i funkcjonalne, a także rodzaj i zakres wyposażenia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 4 pkt 3 do SWZ.
4) Dostawę 2 samochodów osobowych (van) w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z ich ubezpieczeniem w zakresie AC, OC, NWW, Assistance przez pierwsze 12 miesięcy leasingu. Minimalne wymagania (w tym minimalne parametry jakościowe, techniczne, konstrukcyjne i funkcjonalne, a także rodzaj i zakres wyposażenia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 4 pkt 4 do SWZ.
5) Dostawę samochodu dostawczego (furgon) w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z jego ubezpieczeniem w zakresie AC, OC, NWW, Assistance przez pierwsze 12 miesięcy leasingu. Minimalne wymagania (w tym minimalne parametry jakościowe, techniczne, konstrukcyjne i funkcjonalne, a także rodzaj i zakres wyposażenia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 4 pkt 5 do SWZ.
6. Samochody muszą spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U z 2021 r. poz.450 ze zm.) oraz posiadać certyfikat zgodności z normami CE.
7. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi przedmiotu zamówienia. Szkolenie takie musi zakończyć się w dniu odbioru i przebiegać w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Koszt szkolenia ponosi w całości Wykonawca.
8. Wymagania dot. gwarancji Samochodów:
1) na silnik i podzespoły mechaniczne – minimum 3 lata licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego
2) na powłokę lakierniczą – minimum 2 lata licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. Okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielanej przez producenta pojazdu
3) gwarancja na perforację nadwozia – minimum 6 lat licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego
UWAGA: Łączny oferowany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert (Załącznik Nr 1a do SWZ).
9. Wymagania ogólne dot. warunków gwarancji i serwisu:
1) Maksymalny czas naprawy niewymagającej wymiany części – 72 h
2) Maksymalny czas naprawy wymagającej wymiany części – 10 dni roboczych
3) W przypadku gdy naprawa przekroczy podaną przez Wykonawcę w pkt 1 ilość godzin, a w pkt 2 ilość dni roboczych, a Wykonawca nie może jej wykonać, to dostarcza produkt zastępczy identycznych lub lepszych parametrach
4) Maksymalna liczba napraw powodująca wymianę naprawianej części na nową – 4 naprawy
5) Możliwość zgłaszania awarii min. w dni robocze w godzinach 07.30 – 15.30 lub 08.00. – 16.00.
UWAGA: Warunki gwarancji i serwisu stanowią kryterium oceny ofert (Załącznik Nr 1a do SWZ).
10. Wykonawca musi dysponować w dniu składania ofert autoryzowaną stacją obsługi serwisowej, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego, posiadającą możliwość wykonania wszystkich usług serwisowych dla oferowanych Samochodów.
11. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia każdego Samochodu od dnia podpisania bez uwag protokołu przekazania/przejęcia Samochodu (na pierwszy rok trwania leasingu tj. 12 miesięcy) w zakresie AC, OC, NNW, Assistance:
1) na terenie Polski dla Samochodów, o których mowa w ust. 3 pkt 1, 2, 4 i 5 powyżej,
2) na terenie Polski i Europy dla Samochodu, o którym mowa w ust. 3 pkt 3 powyżej.
12. Oferowane Samochody muszą spełniać wymagania minimum Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji spalin.
13. Zamówienie obejmuje również udzielenie przez Wykonawcę autoryzacji Zamawiającemu do wykonywania przeglądów i napraw gwarancyjnych samochodów stanowiących przedmiot zamówienia.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania dokładnego przeglądu Samochodów stanowiących przedmiot dostawy.
15. Dostarczane Samochody nie mogą być prototypami oraz autami demonstracyjnymi.
16. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego przedmiotu dostawy na wolny od wad.
17. Odbiór Samochodów, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia nastąpi w Kobylnicy
ul. Wodna 20/2 na podstawie protokołów zdawczo - odbiorczych. Samochody dostarczone mają być na oponach letnich.
18. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z każdym Samochodem:
1) instrukcji obsługi Samochodu w języku polskim,
2) instrukcji obsługi urządzeń i wyposażenia dodatkowego w języku polskim,
3) książki serwisowej i karty gwarancyjnej w języku polskim
4) zestawu co najmniej 2 kompletów sterowników uruchamiających centralny zamek oraz Samochód,
5) kopii wyciągu ze świadectwa homologacji w języku polskim,
6) potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii karty pojazdu,
7) polis potwierdzających zawarcie umów ubezpieczenia Samochodu wraz z OWU,
8) dowodu rejestracyjnego wraz z tablicami rejestracyjnymi.
19. W ramach postępowania Wykonawca zobowiązuje się wykupić osiem samochodów z dotychczasowej floty Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. Wartość pojazdów oraz szczegółowe ekspertyzy wykonane przez Certyfikowanego Rzeczoznawcę Samochodowego zawarte zostały w załączniku nr 5 do SWZ. W w/w ekspertyzach zawarte zostały wszystkie szczegółowe dane pojazdów w tym data pierwszej rejestracji, dane identyfikacyjne oraz wyposażenie.
20. Nabycie pojazdów, o których mowa w ust. 20 powyżej oraz ich odbiór nastąpi w dacie skutecznego odbioru każdego z samochodów dostarczonych na koszt dostawcy.
21. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu niniejszego zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji G

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji i serwisu S

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę składa się na Formularzu oferty – zgodnie z Załącznikiem nr 1 oraz Załącznikami 1a, 1b, i 1c do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o składa każdy z wykonawców;
2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) pełnomocnictwo upoważniające do podpisania i złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1) SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Za niedopuszczalną należy uznać istotną zmianę zawartej umowy, tj. zmianę powodującą, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, zgodnie z art. 454 ustawy PZP.
2. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1) terminu realizacji umowy na skutek
a) niemożliwych do przewidzenia okoliczności, niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w ustalonym terminie,
b) gdy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca nie ma możliwości wykonania zamówienia;
– o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy;
2) przedmiotu zamówienia zaoferowanego przez Wykonawcę, w przypadku jego wycofania z dystrybucji i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę określoną w umowie, zgodnie z Formularzem oferty;
3) zmiany zakresu lub sposobu świadczenia usługi w związku ze zmianą przepisów prawa mających związek z realizacją przedmiotu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do warunków wynikających ze zmiany przepisów prawa;
4) ceny w przypadku, gdy w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
d) zasad naliczania i odprowadzenia składek w ramach Pracowniczych Planów Kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, Strony dokonają zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, stosownie do zasad określonych w ust. 3-13.
Pozostałe postanowienia dotyczące zmian umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica w myśl Ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania t. j. Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-02 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 853) Zamawiający również wykluczy z udziału w postępowaniu:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm. 3) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4), albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności
5. Zamawiający nie przewiduje fakultatywnych przesłanek wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy PZP.
6. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy PZP.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozliczenie podatku z zagranicy- Czersk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozliczenie podatku z zagranicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa odczynników laboratoryjnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kobylnica: Budowa placu zabaw i rekreacji przy ulicy Stefczyka w Kobylnicy
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: "Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Dębowiec"
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Dostawa samochodu osobowego finansowanego w formie leasingu - powtórne
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI