Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdów specjalistycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdów specjalistycznych na potrzeby ZGKiMR Sp. z o.o. w Baruchowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBaruchowo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-11-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej i Mechanizacji Rolnictwa Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-07
  • Numer ogłoszenia607795-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607795-N-2020 z dnia 2020-11-07 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mechanizacji Rolnictwa Spółka z o.o.: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdów specjalistycznych na potrzeby ZGKiMR Sp. z o.o. w Baruchowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mechanizacji Rolnictwa Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 34040849100000, ul. Baruchowo  54 , 87-821  Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 845 612, e-mail zgk@baruchowo.pl, faks 542 845 612.
Adres strony internetowej (URL): www.zgkbaruchowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.baruchowo.pl/?a=8776

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.baruchowo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mechanizacji Rolnictwa Sp. z o.o. w Baruchowie, Baruchowo 54 87-821, Baruchowo Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdów specjalistycznych na potrzeby ZGKiMR Sp. z o.o. w Baruchowie
Numer referencyjny: ZGK.01.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdów specjalistycznych na potrzeby ZGKiMR Sp. z o.o. w Baruchowie.

II.5) Główny kod CPV: 66114000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34144510-6
34144710-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa używanej ładowarki teleskopowej (nie starszej niż rok produkcji 2019 o przebiegu nie większym niż 200 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej ładowarki teleskopowej (nie starszej niż rok produkcji 2019 o przebiegu nie większym niż 200 godzin), 2. Wymagania dotyczące leasingu: a) Okres leasingowania - 24 miesięcznych rat - okres spłaty rat leasingowych, b) raty leasingowe ustalone ze zmiennym oprocentowaniem WIBOR 1M średnim z miesiąca poprzedzającego wystawienie faktury VAT, c) Opłata wstępna do 46% - wartości netto przedmiotu leasingu, d) Pierwsza rata do 20% - wartości netto przedmiotu leasing, d) Opłata końcowa 20% - wartości netto przedmiotu leasingu, e) Preferowany okres spłaty rat leasingowych - pięć ostatnich dni miesiąca, f) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów, g) Możliwość wykupu przedmiotu Leasingu z prawem do pierwokupu, h) Waluta leasingu - polski złoty, raty leasingowe oraz inne wartości są stałe w okresie leasingowania, i) Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego, j) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu.3. Szczegółowy opis i parametry techniczne przedmiotu zamówienia przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.4. Wykonawca oświadcza, że jest wyłącznym właścicielem ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem i że jest ona wolna od wad fizycznych i prawnych. W przypadku zakupu ładowarki teleskopowej poza terytorium kraju, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dowód zakupu z kraju w którym zastała zakupiona.5. Odbiór ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych pełnomocników.6. Cena ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę brutto zgodną ze złożoną ofertą przetargową. Cena ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem winna zawierać koszt dostawy (do siedziby Zamawiającego w miejscowości Baruchowo), przeszkolenie, instruktaż stanowiskowy oraz pierwszy rozruch.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego ładowarki teleskopowej oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego ładowarki teleskopowej, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia.8. Dostawa ładowarki teleskopowej nastąpi do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.9. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w przedmiotowym postępowaniu nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej ładowarki teleskopowej (nie starszej niż rok produkcji 2019 o przebiegu nie większym niż 200 godzin), 2. Wymagania dotyczące leasingu: a) Okres leasingowania - 24 miesięcznych rat - okres spłaty rat leasingowych, b) raty leasingowe ustalone ze zmiennym oprocentowaniem WIBOR 1M średnim z miesiąca poprzedzającego wystawienie faktury VAT, c) Opłata wstępna do 46artości netto przedmiotu leasingu, d) Pierwsza rata do 20artości netto przedmiotu leasing, d) Opłata końcowa 20Nie zaimplementowano.artości netto przedmiotu leasingu, e) Preferowany okres spłaty rat leasingowych - pięć ostatnich dni miesiąca, f) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów, g) Możliwość wykupu przedmiotu Leasingu z prawem do pierwokupu, h) Waluta leasingu - polski złoty, raty leasingowe oraz inne wartości są stałe w okresie leasingowania, i) Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego, j) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu.3. Szczegółowy opis i parametry techniczne przedmiotu zamówienia przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.4. Wykonawca oświadcza, że jest wyłącznym właścicielem ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem i że jest ona wolna od wad fizycznych i prawnych. W przypadku zakupu ładowarki teleskopowej poza terytorium kraju, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dowód zakupu z kraju w którym zastała zakupiona.5. Odbiór ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych pełnomocników.6. Cena ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę brutto zgodną ze złożoną ofertą przetargową. Cena ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem winna zawierać koszt dostawy (do siedziby Zamawiającego w miejscowości Baruchowo), przeszkolenie, instruktaż stanowiskowy oraz pierwszy rozruch.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego ładowarki teleskopowej oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego ładowarki teleskopowej, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia.8. Dostawa ładowarki teleskopowej nastąpi do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.9. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w przedmiotowym postępowaniu nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66114000-2, 34144710-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa samochodu ciężarowego z zamontowanym urządzeniem hakowym przeznaczone do obsługi kontenerów załadunkowych wykonanych zgodnie z normą DIN 30722
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu ciężarowego z zamontowanym urządzeniem hakowym przeznaczonego do obsługi kontenerów załadunkowych wykonanych zgodnie z normą DIN 30722), 2. Wymagania dotyczące leasingu: a) Okres leasingowania - 48 miesięcznych rat - okres spłaty rat leasingowych, b) raty leasingowe ustalone ze zmiennym oprocentowaniem WIBOR 1M średnim z miesiąca poprzedzającego wystawienie faktury VAT, c) Opłata wstępna do 46% - wartości netto przedmiotu leasingu, d) Pierwsza rata do 20% - wartości netto przedmiotu leasing, d) Opłata końcowa 20% - wartości netto przedmiotu leasingu, e) Preferowany okres spłaty rat leasingowych - pięć ostatnich dni miesiąca, f) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów, g) Możliwość wykupu przedmiotu Leasingu z prawem do pierwokupu, h) Waluta leasingu - polski złoty, raty leasingowe oraz inne wartości są stałe w okresie leasingowania, i) Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego, j) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu.3. Szczegółowy opis i parametry techniczne przedmiotu zamówienia przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4.4. Wykonawca oświadcza, że jest wyłącznym właścicielem samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym wraz z osprzętem i że jest on wolny od wad fizycznych i prawnych. W przypadku zakupu samochodu ciężarowego poza terytorium kraju, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dowód zakupu z kraju w którym zastała zakupiona.5. Odbiór samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych pełnomocników.6. Cena samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym wraz z osprzętem jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę brutto zgodną ze złożoną ofertą przetargową. Cena hakowego urządzenia załadunkowego wraz z osprzętem winna zawierać koszt dostawy (do siedziby Zamawiającego w miejscowości Baruchowo), przeszkolenie, instruktaż stanowiskowy oraz pierwszy rozruch.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego hakowego urządzenia załadunkowego, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia.8. Dostawa samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym nastąpi do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.9. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w przedmiotowym postępowaniu nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu ciężarowego z zamontowanym urządzeniem hakowym przeznaczonego do obsługi kontenerów załadunkowych wykonanych zgodnie z normą DIN 30722), 2. Wymagania dotyczące leasingu: a) Okres leasingowania - 48 miesięcznych rat - okres spłaty rat leasingowych, b) raty leasingowe ustalone ze zmiennym oprocentowaniem WIBOR 1M średnim z miesiąca poprzedzającego wystawienie faktury VAT, c) Opłata wstępna do 46artości netto przedmiotu leasingu, d) Pierwsza rata do 20‹Ä˙5Lˇ""SWVUP˙u˙u˙u ˙učŹáartości netto przedmiotu leasing, d) Opłata końcowa 20artości netto przedmiotu leasingu, e) Preferowany okres spłaty rat leasingowych - pięć ostatnich dni miesiąca, f) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów, g) Możliwość wykupu przedmiotu Leasingu z prawem do pierwokupu, h) Waluta leasingu - polski złoty, raty leasingowe oraz inne wartości są stałe w okresie leasingowania, i) Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego, j) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu.3. Szczegółowy opis i parametry techniczne przedmiotu zamówienia przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4.4. Wykonawca oświadcza, że jest wyłącznym właścicielem samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym wraz z osprzętem i że jest on wolny od wad fizycznych i prawnych. W przypadku zakupu samochodu ciężarowego poza terytorium kraju, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dowód zakupu z kraju w którym zastała zakupiona.5. Odbiór samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych pełnomocników.6. Cena samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym wraz z osprzętem jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę brutto zgodną ze złożoną ofertą przetargową. Cena hakowego urządzenia załadunkowego wraz z osprzętem winna zawierać koszt dostawy (do siedziby Zamawiającego w miejscowości Baruchowo), przeszkolenie, instruktaż stanowiskowy oraz pierwszy rozruch.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego hakowego urządzenia załadunkowego, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia.8. Dostawa samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym nastąpi do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.9. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w przedmiotowym postępowaniu nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66114000-2, 34144510-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pożyczki - Kcynia
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania24-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję pożyczki bez baz. Posiadam umowę o pracę. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI