Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej zamiatarki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej zamiatarki ciągnionej na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Kazimierzu Dolnym Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKazimierz Dolny
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-05-27
  • ZamawiającyMiejski Zakład Komunalny w Kazimierzu Dolnym Sp. z o.o
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00166581
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej zamiatarki ciągnionej na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Kazimierzu Dolnym Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Komunalny w Kazimierzu Dolnym Sp. z o.o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366152410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Filtrowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-120

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@mzkkazimierzdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzkkazimierzdolny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sektor wodny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej zamiatarki ciągnionej na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Kazimierzu Dolnym Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f4b0b86-d6d7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013970/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej zamiatarki ciągnionej na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Kazimierzu Dolnym Sp. z o.o.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej http://inwestycje@mzkkazimierzdolny.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Dokumenty przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w formie
elektronicznej są sporządzane, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) –
zwane dalej jako „Rozporządzenie” – w związku z art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 346 z
późn. zm.), odsyłającym do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj.
Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z późn. zm.) oraz zgodnie z formatami podpisu elektronicznego
określonymi w tych przepisach prawa – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt.,
.xades, .pades, .txt, .xls, .xlsx, .zip.
2. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:
a) odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
b) odnośnie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub
otaczającym.
UWAGA!
Złożenie na dokumencie własnoręcznego podpisu a następnie jego zeskanowanie i przesłanie do
Zamawiającego nie jest równoznaczne z podpisem osobistym, o którym mowa w art. 63 ust. 2 ustawy
oraz niniejszej SWZ i w takim przypadku oferta zostanie odrzucona.
Przez podpis osobisty, zgodnie art. 2 ust. 1 pkt 9) ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach
osobistych (Dz. U. z 2021 r., poz. 816), należy rozumieć zaawansowany podpis elektroniczny w
rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23
lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji
elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany za
pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
c) odnośnie podpisu zaufanego:
- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB (Szczegółowe informacje dotyczące podpisu
zaufanego można uzyskać pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpiszdokumentelektroniczniewykorzystajpodpis-
zaufany)
Jeżeli jest to możliwe, zalecane jest stosowanie podpisu otaczającego – wewnętrznego – który polega
na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie
(plik podpisywany i plik podpisu).
35. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do
„Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodniezart.13ust.1i2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiegoiRady(UE) 2016/679
zdnia27kwietnia2016r.wsprawieochronyosóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobo
wych i wsprawieswobodnegoprzepływutakich danychorazuchyleniadyrektywy95/46/WE(ogólne
rozporządzenieo ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,
żeadministratorem Pani/Panadanychosobowychjest że:administratoremPani/Pana
danychosobowychjestMiejskiZakładKomunalny wKazimierzuDolnymSp. z o.o. z
wKazimierzuDolnym,ul. Filtrowa 8.2. AdministratorwyznaczyłInspektoremOchronyDanych,zktórym
może się Pani/Pankontaktowaćwsprawachzwiązanych z ochrona danych poprzez pocztę
elektronicznąnaadres:
iod@mzkkazimierzdolny.pl lub listownienaadresMiejski ZakładKomunalnywKazimierzuDolnymSp. z
o.o. z siedzibąwKazimierzu Dolnym, ul.Filtrowa8., zdopiskiem„InspektorOchronyDanych”;3. Pani/Pana
dane osoboweprzetwarzanebędąnapodstawieart. ust.1lit.cRODOwcelupro wadzenia
postępowaniaoudzieleniezamówieniapublicznegoorazzawarciaumowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowa nych procedur udzielania zamówień
publicznych spoczywający na Zamawiającym;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osobylub podmioty, którym udostępniona zosta nie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18
oraz art.
74 ustawy Pzp;5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w po stępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp;7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zauto matyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8.Posiada Pan/Pani:na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie zgodnym z ustawą Pzp oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, wcelu zapew nienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesupublicznegoUniiEuropejskiejlubpaństwaczłonkow skiego, takżenie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.prawo
do wniesienia skargi do PrezesaUrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje
Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danychosobowych;prawodoprzenoszeniadanychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych,gdyżpod ‐
stawąprawnąprzetwarzaniaPani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10. Jednocześnie
Zamawiający przypominaociążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wyni kającym z art. 14
RODOwzględem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemuwzwiązku z
prowadzonympostępowaniemiktóreZamawiającypośredniopozyska od wykonawcy biorącego udział w
postępowaniu, chyba żemazastosowanieco najmniejjednozwyłączeń, o
którychmowawart.14ust.5RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może
naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.04.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej zamiatarki ciągnionej na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Kazimierzu Dolnym Sp. z o.o.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34921100-0 - Zamiatarki drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A. Cena brutto oferty (parametr C) - waga 60%;
B. Okres gwarancji i rękojmi (parametr G) - waga 20 %;
C. Miejsce dokonania naprawy gwarancyjnej i serwisu sprzętu (parament S)- 20%

Ad. A) Kryterium Cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia (parametr C)
Punkty w kryterium cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia zostaną przyznane w sposób następujący:

najniższa cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia

C = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 60%
cena ofertowa  brutto za wykonanie zamówienia oferty ocenianej

Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.

Ad. B) Kryterium Okres gwarancji i rękojmi (parametr G) Punkty w kryterium Okres gwarancji i rękojmi zostaną przyznane w sposób następujący:
1) okres gwarancji i rękojmi dla zamiatarki ciągnionej waga 20%

gwarancja i rękojmia oferty ocenianej
G = ---------------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 20 %
najdłuższa zaoferowana gwarancja
i rękojmia powyżej 24 m-cy

Powyższy wzór nie będzie obowiązywał w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi w wymiarze 24 miesięcy liczonych od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy (termin minimalny). Zaoferowanie okresu gwarancji poniżej 24 m-cy skutkować będzie odrzuceniem oferty. Jeżeli Wykonawca w swojej ofercie, zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny ofert w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” zostanie mu policzony okres 60 miesięcy jako maksymalny zgodny z żądaniem i możliwościami Zamawiającego.


Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie w sumie 20 punktów.

Ad C) Kryterium Miejsce dokonania naprawy gwarancyjnej i serwisu zamiatarki ciągnionej dokonana zostanie na podstawie miejsca zadeklarowanego w formularzu ofertowym zgodnie z poniższą tabelą:
Liczba punktów za miejsce dokonania naprawy gwarancyjnej i serwisu sprzętu

Miejsce dokonania naprawy gwarancyjnej i serwisu ciągnika
Liczba punktów możliwa do uzyskania
do 30 km od Kazimierza Dolnego
20 punktów
do 45 km od Kazimierza Dolnego
15 punktów
do 50 km od Kazimierza Dolnego
10 punkty
do 100 km od Kazimierza Dolnego
5 punktów
Powyżej 100 km od Kazimierza Dolnego
0 punktów

Wykonawca może uzyskać w kryterium „Miejsce dokonania naprawy gwarancyjnej i serwisu sprzętu” maksymalnie 20 punktów.
W przypadku niewskazania miejsca dokonania naprawy gwarancyjnej i serwisu sprzętu, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje miejsce powyżej 100 km od Kazimierza Dolnego oferta otrzyma 0 pkt.

2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
S = C + G + S
Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt odpowiada 1 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce dokonania naprawy gwarancyjnej i serwisu sprzętu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

8. Do oferty należy dołączyć:
• Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, o ile ofertę podpisuje pełnomocnik;
• Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;
• Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy
z Wykonawców.
• W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, podpisane (jednym z podpisów, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Inne:
• Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do oferty należy dołączyć:
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
– jeżeli dotyczy;
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie
przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

14. Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy, za zgodą obu Stron, w okolicznościach:
a) Po dwukrotnej naprawie tej samej części zamiennej podzespołu, jeżeli nadal wykazują one wady, Wykonawca wymieni je na nowe, wolne od wad w terminie 7 dni roboczych, licząc od dnia złożenia przez Zamawiającego trzeciej reklamacji.
b) W sprawach spornych wynikłych przy stwierdzaniu możliwości skorzystania z gwarancji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do powołania biegłego, który na podstawie ekspertyzy wskaże przyczynę uszkodzenia. Wynik ekspertyzy wraz z uzasadnieniem będzie wiążący dla Stron.
c) W przypadku, gdy z ekspertyzy, o której mowa w pkt. b wynikać będzie, że Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z gwarancji, kosztami ekspertyzy zostanie obciążony Wykonawca. W przypadku, gdy z ekspertyzy wynikać będzie, że uszkodzenia nie są objęte gwarancją, kosztami ekspertyzy zostanie obciążony Zamawiający.
d) Zgłoszenia awarii oraz reklamacji, o których mowa w ust. 3, Zamawiający składać będzie drogą mailową na adres e-mail: lub pisemnie na adres:……………
e) W sytuacjach, gdy naprawa jest niemożliwa w siedzibie Zamawiającego lub czas naprawy przekracza 72 godziny, Wykonawca zapewni zamiatarkę ciągnionej zastępczą.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: oferty należy składać, za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-27 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebna pożyczka 2000zł - Parczew
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam potrzebuje pożyczyć 2000zl do świąt oddam w ratach . Czekam na kontakt.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Prudniku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kazimierz Dolny: Sprzedaż wraz z dostawą pieczywa na potrzeby SP PZOL w Celejowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kazimierz Dolny: Sprzedaż wraz z dostawą artykułów mleczarskich na potrzeby własne SP PZOL w Celejowie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA (ZP.271.8.2022)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Włocławskiego