Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu specjalistycznego – W

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu specjalistycznego – WUKO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzysucha
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-04-26
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przysusze
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-10
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00279969
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu specjalistycznego – WUKO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przysusze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670984138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 52

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaiat@epgkim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.epgkim.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

-

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu specjalistycznego – WUKO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecebe624-f2b1-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ecebe624-f2b1-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Komunikacja w postepowaniu o udzielnie zamówienia, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza udostępnionego za pośrednictwem platformy e- Zamówienia (ezamowienia.gov.pl) Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcą za pomocą poczty elektronicznej na adres podany przez niego w złożonej ofercie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postepowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Postępowanie prowadzone jest formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
3. Komunikacja w postepowaniu o udzielnie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń miedzy Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie pzp, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza udostępnionego za pośrednictwem platformy e- Zamówienia (Formularz do komunikacji).
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postepowaniem Zamawiający i Wykonawca posługuje się numerem referencyjnym lub identyfikatorem postepowania lun numerem ogłoszenia.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcą za pomocą poczty elektronicznej na adres podany przez niego w złożonej ofercie.
6. Oświadczenia i dokumenty niestanowiące oferty i towarzyszących jej dokumentów, w tym zadawania pytań, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji, dostępnego w zakładce „Formularze” jako załącznik. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych z pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail Zmawiającego.
7. Wykonawca przed złożeniem oferty oraz możliwości korzystania w postepowaniu z zakładki „Formularz do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy na Platformie e- Zamówienia.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłany za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacji dotyczących specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanej z funkcjonowaniem Platformy e- Zmaówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem 32 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej Portal Dostępowy | (ezamowienia.gov.pl) w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PGKiM/P-01/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zmówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w formie leasingu operacyjnego samochodu specjalistycznego – WUKO.
2. Informację dotyczące samochodu specjalistycznego – WUKO
a) Samochód specjalistyczny musi być sprawny, nieuszkodzony, gotowy do pracy, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów.
b) Szczegółowe wymagania dotyczące samochodu specjalistycznego – WUKO – parametry techniczne zostały określone w SWZ
c) Warunki leasingu:
• Okres leasingu – 84 miesiące
• Liczba rat leasingu – 84 (nie wlicza się opłaty wstępnej oraz wykupu) co miesiąc w równych ratach
• Wstępna opłata - 10% wartości netto przedmiotu zamówienia + VAT
• Wartość wykupu - po zakończeniu leasingu 1% wartości netto przedmiotu zamówienia + VAT
• Oprocentowanie – stałe
• Raty leasingowe będą płacone od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu umowy,
• Regaty leasingu muszą zawierać wszelkie koszty, Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów (np. kosztów związanych z obsługą leasingu, ewentualne opłaty administracyjne, itp.) poza ratami
• Wykonawca nie będzie żądał prawnych zabezpieczeń umowy leasingu (poręczeń, zastaw, itp.)
• Pozostałe warunki leasingu mogą być regulowane przez wewnętrzny regulamin leasingodawcy, w zakresie nie sprzecznym z uregulowaniem zawartym w niniejszym SWZ
• Przeniesienie własności przedmiotu zamówienia na Zamawiającego po zakończeniu umowy leasingu, po wniesieniu opłaty wykupu oraz uregulowaniu wszelkich należności wynikających z SWZ i umowy
d) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z samochodem: instrukcję obsługi, dokumenty niezbędne do rejestracji
e) Zamawiający sfinansuje ubezpieczenie sprzętu (OC) niezależnie od zawartej umowy oraz dokona swobodnego wyboru ubezpieczenia.
f) Serwis dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego w terminie 5 dni od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do określenia przyczyny powstania usterki oraz przedłożenia kosztorysu naprawy przed wykonaną naprawą, która nie jest objęta gwarancją.
g) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji dokumentu gwarancji, w którym wskaże jakie elementy sprzętu objęte są gwarancją. Niniejszy dokument będzie stanowił załącznik do umowy. Gwarancja powinna obejmować minimum: elementy zabudowy specjalistycznej WUK, Przy czym w przedmiotowym dokumencie musi być wskazane mi.in.:
- przeglądy gwarancyjne w szczególności zabudowy specjalistyczne zapewniające bezusterkową eksploatację w okresie udzielonej gwarancji,
- koszt przeglądów gwarancyjnych w szczególności zabudowy specjalistycznej ponosi Wykonawca (naprawy wraz z ewentualnym transportem, dojazdami, robocizną, wymiany części zamiennych wyłącznie na fabrycznie nowe, wymiany części eksploatacyjnych, olejów oraz filtrów),
- usuwanie wszelkich wad i usterek ujawnionych w okresie gwarancji,
- czas wykonania przeglądu w okresie gwarancyjnym,
- okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni niesprawności przedmiotu umowy spowodowanej awarią i czasem naprawy,
- przeglądy gwarancyjne oraz serwisy polegające na usuwaniu usterek będą przeprowadzane na terenie Zamawiającego
- W okresie gwarancji koszt dojazdu serwisu lub transport przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego(w przypadku takiej konieczności) ponosi Wykonawca, -
- przypadku przedłużenia czasu usunięcia awarii powodującej wyłączenie przedmiotu zamówienia z użytkowania ponad okresy wymienione powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego (tj. w terminie 24 godz. od upłynięcia terminów wskazanych powyżej) dostarczenia na własny koszt pojazdu/beczki asenizacyjnej, zastępczej o parametrach tożsamych lub zbliżonych z przedmiotem zamówienia, do czasu usunięcia awarii przez serwis Wykonawcy. W przypadku dostarczania pojazdu o parametrach zbliżonych do parametrów przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego,

h) Dopuszczalne są dodatkowe dokumenty, standardowo stosowane przez Wykonawcę – umowa leasingu, przy czym umowa stanowiąca załącznik do SWZ ma pierwszeństwo przed umową zaproponowaną przez Wykonawcę,
i) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia dwóch pracowników Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, w zakresie jej obsługi,
j) Podstawą odbioru przedmiotu umowy będzie podpisany przez obie strony protokół zdawczo – odbiorczy samochodu bez uwag
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) W celu wykazana spełnienia braku podstaw wykluczenia Wykonawca składa na wezwanie zamawiającego następujących podmiotowych środków dowodowych: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5 podstaw wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie, z którego wynikać będzie które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem do SWZ – oświadczenie dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

a) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
b) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu interpretacji jej zapisów przez strony,
c) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem,
d) Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT,
e) Zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam prywatnej pożyczki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam prywatnej pożyczki Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI