IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Termin dostawy |
15,00 |
Okres gwarancji |
15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach (dla każdej części zamówienia): 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 2) dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia, 3) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, 4) wystąpiła konieczność zmiany personelu Wykonawcy, zamawiającego oraz numerów kontaktowych wymienionych w umowie, 5) Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania zamówienia. W przypadku zmian, o których mowa powyżej, Wykonawca powinien przedstawić oraz wykazać Zamawiającemu za pomocą odpowiednich dokumentów, w jaki sposób ww. zmiany wpływają na koszt wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawca wykaże wpływ zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia, Strony dokonają stosownej zmiany Umowy, w formie pisemnego aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-04, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa nowego agregatu chłodniczego wraz z jego instalacją, lodowiska o wymiarach 20 x 40 m oraz maszyny do pielęgnacji lodowisk – rolby w formie leasingu operacyjnego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Część I: Kompaktowy agregat chłodniczy: a) wydajność chłodnicza dostosowana do powierzchni lodowiska o wymiarach 20 x 40 m, b) moc ziębnicza agregatu dokładnie 202kW celem poprawnego mrożenia tafli lodowiska, dla warunków pracy agregatu w temperaturze powietrza zewnętrznego +10oC i temperaturze glikolu -8oC /-11oC, c) agregat musi posiadać pełen roboczy wsad czynnika chłodzącego R410A dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie, d) Wykonawca zapewnia, na swój koszt, czynnik chłodzący na ewentualne uzupełnienia w przypadku ubytków naturalnych powstałych w okresie normalnej pracy lodowiska oraz okoliczności wynikłych z winy Wykonawcy, e) agregat musi posiadać min. dwa obiegi chłodnicze pracujące łącznie na czterech sprężarkach, po dwie sprężarki na jeden obieg chłodniczy, każdy obwód chłodniczy musi być wyposażony w przetwornik wysokiego i niskiego ciśnienia, presostat wysokiego ciśnienia, f) agregat musi posiadać cztery sprężarki, które zapewniają minimum cztery stopnie regulacji wydajności: 25%, 50%, 75%, 100%, g) współczynnik efektywności energetycznej EER sprężarek w punkcie pracy min. =>3,16, h) poziom ciśnienia akustycznego mierzonego z 10m nie był wyższy niż 62,9 dB, i) max. spadek ciśnienia po stronie glikolu na parowniku <72,6kPa, j) dostępne ciśnienie cieczy na wyjściu chillera >205kPa, k) współczynnik zanieczyszczenia parownika 0,000086 (m2*K)/W, l) wymagane podłączenie hydrauliczne było DN 100, m) wymiary urządzenia nie mogą przekraczać: długość 3850 mm, szerokość 2250 mm, wysokość 2200 mm, n) waga urządzenia nie może przekraczać 3000kg, o) panel elektryczny musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny, p) obudowa agregatu – aluminiowo magnezowa wysokoodporna na działanie warunków atmosferycznych, q) przepływ powietrza przez skraplacz musi być niezależny na każdym obiegu chłodniczym, (oddzielenie przepływu powietrza przez skraplacze) pozwala to na płynniejszą pracę każdego obiegu chłodniczego, r) skraplacz lamelowy w wykonaniu Cu (rury) - Al (lamele) z kratką ochronną bloku lamelowego, skraplacze w wykonaniu pionowym a nie w układzie V (w celu lepszego wyczyszczenia z brudu ich powierzchni), s) parownik płaszczowo – rurowy, t) wskaźniki ciśnienia czynnika chłodniczego, u) presostat zabezpieczający każdą sprężarkę po stronie wysokiego ciśnienia, v) wbudowany moduł pompowy, który powinien zawierać: odcięcie wejścia i wyjścia, filtr, naczynie wzbiorcze min. 25dm3, zawór bezpieczeństwa 3 bar, manometry przez i za parownikiem, zawór regulacji przepływu cieczy przez parownik, czujnik przepływu, w) kompletna szafa zasilająco - sterującą, która powinna dodatkowo zawierać: na elewacji szafy lampkę sygnalizacji zasilania oraz lampkę sygnalizacji alarmu ogólnego, rozłącznik główny, czujnik zaniku i kolejności faz oraz jego zabezpieczenie nadmiarowo - prądowe, zabezpieczenie sterowania każdej sprężarki oraz grzałki oleju, termostat zabezpieczający start sprężarek przed zbyt niską temperatura oleju, wentylatory skraplacza sterowane płynnie poprzez falowniki, x) Agregat powinien posiadać dedykowane oprogramowanie sterujące w taki sposób, aby służyło ono do ciągłego nadzoru nad parametrami pracy urządzenia, y) agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrolę następujących elementów: temperaturę glikolu i czynnika chłodniczego, ciśnienie czynnika chłodniczego, dane diagnostyczne, harmonogram włączania/wyłączania, zabezpieczenie przed zamarznięciem parownika, sterowanie zdalne: styki bezprądowe dla awarii całego urządzenia, modyfikowanie wartości zadanych temperatur glikolu, monitorowanie wartości zadanych glikolu, temperatury powietrza otoczenia, działania agregatu, wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek, uruchamianie lub zatrzymywanie urządzenia, sterownik pozwala na określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz zarządza pracą pomp. Sterowanie zdalne powinno modyfikować wartości zadanych temperatur glikolu, monitorować zadane temperatury glikolu, monitorować działanie agregatu, wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek, uruchamianie lub zatrzymanie urządzenia, sterownik powinien umożliwić określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz zarządzać pracą pompy. z) agregat chłodniczy musi posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinien spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawnych w tym norm i przepisów w zakresie bezpieczeństwa użytkowania i ochrony środowiska, aa) dostawca musi zapewnić instalację agregatu chłodniczego na lodowisku. Dla potwierdzenia spełnienia parametrów technicznych agregatu Wykonawca musi dostarczyć kartę techniczną zastosowanego agregatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66114000-2, 42513000-5, 42513290-4, 45331231-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 60
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Termin dostawy |
15,00 |
Okres gwarancji |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy przedmiotu leasingu dla każdej części: maksymalnie do dnia 20 października 2018 roku. Okres trwania umowy leasingu dla każdej części: 60 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa nowego agregatu chłodniczego wraz z jego instalacją, lodowiska o wymiarach 20 x 40 m oraz maszyny do pielęgnacji lodowisk – rolby w formie leasingu operacyjnego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2) Część II: Maszyna do pielęgnacji lodowiska – rolba Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę maszyny do pielęgnacji lodowiska – rolby, dedykowanej do lodowiska o powierzchni do 1200 m2. Specyfikacja techniczna: a) Silnik: - LPG/benzyna, pojemność 962 cm3, chłodzony cieczą, Moc 22 kW (29 KM)/3600 obr/min b) Napęd na 4 koła hydrostatyczny, c) Instalacja elektryczna: 12 V, d) Prędkość (przód i tył): 0-13 km/h, e) Pojemność zbiornika wody: 510 litrów, f) Pojemność zbiornika na śnieg: 2 m3, zbiornik podnoszony uchylnie w celu łatwego opróżniania, g) Pojemność zbiornika paliwa: 40 litrów, h) Promień skrętu: 3,5 m, i) Koła: 205/70 R15, j) Wysokość: 1900 mm, k) Szerokość robocza: 1765 mm, l) Długość robocza: 3300 mm, m) Waga netto: 1850 kg, n) Głębokość pracy: 0,01 mm – 3 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66114000-2, 37481000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 60
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Termin dostawy |
15,00 |
Okres gwarancji |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy przedmiotu leasingu dla każdej części: maksymalnie do dnia 20 października 2018 roku. Okres trwania umowy leasingu dla każdej części: 60 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa nowego agregatu chłodniczego wraz z jego instalacją, lodowiska o wymiarach 20 x 40 m oraz maszyny do pielęgnacji lodowisk – rolby w formie leasingu operacyjnego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3) Cześć III: Lodowisko Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Dostawę mobilnego lodowiska o wymiarach 20m x 40m wraz z wyposażeniem o którym mowa w punkcie b poniżej, montażem, demontażem i uruchomieniem w pierwszym roku użytkowania (montaż przed I sezonem i demontaż po I sezonie). Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeszkolenia dwóch osób wskazanych przez zamawiającego podczas montażu oraz demontażu w I sezonie. Projektowane lodowisko mobilne o wymiarach 20x40 m zlokalizowane będzie przy ul. Sportowej w Środzie Wielkopolskiej. Lodowisko będzie wykorzystywane dla celów rekreacyjnych i funkcjonować będzie w sezonie jesienno – zimowym, tj. do 15 marca. a) Parametry lodowiska: - wymiary lodowiska (długość x szerokość) –20,0 x 40,0 m - czynna powierzchnia lodowiska – 800m2 - charakter lodowiska – rekreacyjne - użytkowanie lodowiska – sezonowe - maksymalna temperatura powietrza zewnętrznego - + 10 C - maksymalna temperatura powietrza nad płytą lodowiska - +10C - odporność przy prędkości wiatru do min. 2m/s, - promieniowanie rozproszone, b) Pozostałe elementy lodowiska: - chłodziwo do chłodzenia płyty lodowiska - bandy - paletopojemniki do magazynowania glikolu c) Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: - prace związane z rozłożeniem lodowiska, - dostawę i montaż specjalistycznego orurowania chłodniczego w wykonaniu dedykowanym dla płyty lodowiska o wymiarach 20m x 40m z lokalizacją kolektorów na krótszym boku lodowiska, • dostawa instalacji lodowiska z rury PEHD 16 mm x 2,0 mm wykonanych w układzie Tichelmana zawiera komplet rur PEHD, kształtek, grzebieni dystansowych, szybkozłączek victaulik, zaślepek, odpowietrzników, listew montażowych w rozstawie co 0,5m - dostawę i montaż rekreacyjnych band lodowiskowych: • o wysokości 1,2 m, • wyposażone w bramkę wejście/wyjście, o szerokości od 0,8m, oraz bramę wjazdową dla maszyny do pielęgnacji lodowiska „rolby” o szerokości minimum 3,3m, • posiadające stojaki samoprzymarzające do tafli lodowiska, niewymagające stałego kotwienia do podłoża, • konstrukcja band musi być wykonana ze stali cynkowanej ogniowo, a wypełnienie z płyt PEHD o grubości min.8 mm w kolorze białym, • bandy wyposażone w dolną listwę okopową gr 10mm z PEHD w kolorze żółtym do wysokości 0,20 m oraz górne pochwyty w kolorze niebieskim, - dostawę i napełnienie instalacji 35% roztworem glikolu etylenowego w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy układu z pojemnikami do jego magazynowania, - dostawa i rozłożenie 882m2 izolacji lodowiska minumum 5cm EPS 200 wraz z dostawą foli zabezpieczającej minumum 1900m2 - montaż i rozruch instalacji, wytworzenie tafli lodu grubości minimum 5cm, - przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania lodowiska - min. 2 osoby, - serwis lodowiska i urządzeń w okresie funkcjonowania lodowiska. W ramach serwisu Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania awarii i wykonywania czynności serwisowych niezwłocznie, nie później niż do 48 godzin od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Zgłoszenia będą dokonywane telefonicznie potwierdzone faksem lub e-mailem przez Zamawiającego. Wykonawca w okresie leasingu zobowiązany będzie także świadczyć na rzecz Zamawiającego doradztwo techniczne i inne w zakresie funkcjonowania lodowiska, - demontaż lodowiska po zakończonym okresie - pisemną gwarancję na wszystkie elementy lodowiska, - dostawę 1 kpl dokumentacji technicznej „Instrukcja montażu i użytkowania lodowiska sezonowego”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66114000-2, 42513000-5, 42513290-4, 45331231-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 60
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Termin dostawy |
15,00 |
Okres gwarancji |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy przedmiotu leasingu dla każdej części: maksymalnie do dnia 20 października 2018 roku. Okres trwania umowy leasingu dla każdej części: 60 miesięcy od dnia podpisania umowy.