Dostawa nowego agregatu chłodniczego wraz z jego instalacją, lodowiska o wymiarach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa nowego agregatu chłodniczego wraz z jego instalacją, lodowiska o wymiarach 20 x 40 m oraz maszyny do pielęgnacji lodowisk – rolby w formie leasingu operacyjnego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚroda Wielkopolska
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-10-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyŚroda XXI Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-26
  • Numer ogłoszenia622488-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 622488-N-2018 z dnia 2018-09-26 r.

Środa XXI Sp. z o.o.: Dostawa nowego agregatu chłodniczego wraz z jego instalacją, lodowiska o wymiarach 20 x 40 m oraz maszyny do pielęgnacji lodowisk – rolby w formie leasingu operacyjnego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Środa XXI Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30171567700000, ul. ul. Daszyńskiego  5 , 63000   Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 28 677 49, e-mail joanna.marusik@sroda21.eu, faks 61 278 54 24.
Adres strony internetowej (URL): http://sroda21.eu/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://sroda21.eu/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://sroda21.eu/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Przygotowanie oferty dla każdej z części zamówienia: oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Ofertę należy składać na adres Zamawiającego: Środa XXI Sp. z o.o., Plac Zamkowy 1, 63-000 Środa Wielkopolska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego agregatu chłodniczego wraz z jego instalacją, lodowiska o wymiarach 20 x 40 m oraz maszyny do pielęgnacji lodowisk – rolby w formie leasingu operacyjnego
Numer referencyjny: S21.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
trzy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa nowego agregatu chłodniczego wraz z jego instalacją, lodowiska o wymiarach 20 x 40 m oraz maszyny do pielęgnacji lodowisk – rolby w formie leasingu operacyjnego, z podziałem na trzy części. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2 Usługi leasingu finansowego 42513000-5 – Urządzenia chłodnicze i mrożące 42513290-4 – Przemysłowe urządzenia chłodnicze 45331231-4 – Instalowanie urządzeń mrożących 37481000-3 – Maszyny do konserwacji lodu 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Część I: Kompaktowy agregat chłodniczy: a) wydajność chłodnicza dostosowana do powierzchni lodowiska o wymiarach 20 x 40 m, b) moc ziębnicza agregatu dokładnie 202kW celem poprawnego mrożenia tafli lodowiska, dla warunków pracy agregatu w temperaturze powietrza zewnętrznego +10oC i temperaturze glikolu -8oC /-11oC, c) agregat musi posiadać pełen roboczy wsad czynnika chłodzącego R410A dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie, d) Wykonawca zapewnia, na swój koszt, czynnik chłodzący na ewentualne uzupełnienia w przypadku ubytków naturalnych powstałych w okresie normalnej pracy lodowiska oraz okoliczności wynikłych z winy Wykonawcy, e) agregat musi posiadać min. dwa obiegi chłodnicze pracujące łącznie na czterech sprężarkach, po dwie sprężarki na jeden obieg chłodniczy, każdy obwód chłodniczy musi być wyposażony w przetwornik wysokiego i niskiego ciśnienia, presostat wysokiego ciśnienia, f) agregat musi posiadać cztery sprężarki, które zapewniają minimum cztery stopnie regulacji wydajności: 25%, 50%, 75%, 100%, g) współczynnik efektywności energetycznej EER sprężarek w punkcie pracy min. =>3,16, h) poziom ciśnienia akustycznego mierzonego z 10m nie był wyższy niż 62,9 dB, i) max. spadek ciśnienia po stronie glikolu na parowniku <72,6kPa, j) dostępne ciśnienie cieczy na wyjściu chillera >205kPa, k) współczynnik zanieczyszczenia parownika 0,000086 (m2*K)/W, l) wymagane podłączenie hydrauliczne było DN 100, m) wymiary urządzenia nie mogą przekraczać: długość 3850 mm, szerokość 2250 mm, wysokość 2200 mm, n) waga urządzenia nie może przekraczać 3000kg, o) panel elektryczny musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny, p) obudowa agregatu – aluminiowo magnezowa wysokoodporna na działanie warunków atmosferycznych, q) przepływ powietrza przez skraplacz musi być niezależny na każdym obiegu chłodniczym, (oddzielenie przepływu powietrza przez skraplacze) pozwala to na płynniejszą pracę każdego obiegu chłodniczego, r) skraplacz lamelowy w wykonaniu Cu (rury) - Al (lamele) z kratką ochronną bloku lamelowego, skraplacze w wykonaniu pionowym a nie w układzie V (w celu lepszego wyczyszczenia z brudu ich powierzchni), s) parownik płaszczowo – rurowy, t) wskaźniki ciśnienia czynnika chłodniczego, u) presostat zabezpieczający każdą sprężarkę po stronie wysokiego ciśnienia, v) wbudowany moduł pompowy, który powinien zawierać: odcięcie wejścia i wyjścia, filtr, naczynie wzbiorcze min. 25dm3, zawór bezpieczeństwa 3 bar, manometry przez i za parownikiem, zawór regulacji przepływu cieczy przez parownik, czujnik przepływu, w) kompletna szafa zasilająco - sterującą, która powinna dodatkowo zawierać: na elewacji szafy lampkę sygnalizacji zasilania oraz lampkę sygnalizacji alarmu ogólnego, rozłącznik główny, czujnik zaniku i kolejności faz oraz jego zabezpieczenie nadmiarowo - prądowe, zabezpieczenie sterowania każdej sprężarki oraz grzałki oleju, termostat zabezpieczający start sprężarek przed zbyt niską temperatura oleju, wentylatory skraplacza sterowane płynnie poprzez falowniki, x) Agregat powinien posiadać dedykowane oprogramowanie sterujące w taki sposób, aby służyło ono do ciągłego nadzoru nad parametrami pracy urządzenia, y) agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrolę następujących elementów: temperaturę glikolu i czynnika chłodniczego, ciśnienie czynnika chłodniczego, dane diagnostyczne, harmonogram włączania/wyłączania, zabezpieczenie przed zamarznięciem parownika, sterowanie zdalne: styki bezprądowe dla awarii całego urządzenia, modyfikowanie wartości zadanych temperatur glikolu, monitorowanie wartości zadanych glikolu, temperatury powietrza otoczenia, działania agregatu, wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek, uruchamianie lub zatrzymywanie urządzenia, sterownik pozwala na określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz zarządza pracą pomp. Sterowanie zdalne powinno modyfikować wartości zadanych temperatur glikolu, monitorować zadane temperatury glikolu, monitorować działanie agregatu, wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek, uruchamianie lub zatrzymanie urządzenia, sterownik powinien umożliwić określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz zarządzać pracą pompy. z) agregat chłodniczy musi posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinien spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawnych w tym norm i przepisów w zakresie bezpieczeństwa użytkowania i ochrony środowiska, aa) dostawca musi zapewnić instalację agregatu chłodniczego na lodowisku. Dla potwierdzenia spełnienia parametrów technicznych agregatu Wykonawca musi dostarczyć kartę techniczną zastosowanego agregatu. 2) Część II: Maszyna do pielęgnacji lodowiska – rolba Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę maszyny do pielęgnacji lodowiska – rolby, dedykowanej do lodowiska o powierzchni do 1200 m2. Specyfikacja techniczna: a) Silnik: - LPG/benzyna, pojemność 962 cm3, chłodzony cieczą, Moc 22 kW (29 KM)/3600 obr/min b) Napęd na 4 koła hydrostatyczny, c) Instalacja elektryczna: 12 V, d) Prędkość (przód i tył): 0-13 km/h, e) Pojemność zbiornika wody: 510 litrów, f) Pojemność zbiornika na śnieg: 2 m3, zbiornik podnoszony uchylnie w celu łatwego opróżniania, g) Pojemność zbiornika paliwa: 40 litrów, h) Promień skrętu: 3,5 m, i) Koła: 205/70 R15, j) Wysokość: 1900 mm, k) Szerokość robocza: 1765 mm, l) Długość robocza: 3300 mm, m) Waga netto: 1850 kg, n) Głębokość pracy: 0,01 mm – 3 mm. 3) Cześć III: Lodowisko Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Dostawę mobilnego lodowiska o wymiarach 20m x 40m wraz z wyposażeniem o którym mowa w punkcie b poniżej, montażem, demontażem i uruchomieniem w pierwszym roku użytkowania (montaż przed I sezonem i demontaż po I sezonie). Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeszkolenia dwóch osób wskazanych przez zamawiającego podczas montażu oraz demontażu w I sezonie. Projektowane lodowisko mobilne o wymiarach 20x40 m zlokalizowane będzie przy ul. Sportowej w Środzie Wielkopolskiej. Lodowisko będzie wykorzystywane dla celów rekreacyjnych i funkcjonować będzie w sezonie jesienno – zimowym, tj. do 15 marca. a) Parametry lodowiska: - wymiary lodowiska (długość x szerokość) –20,0 x 40,0 m - czynna powierzchnia lodowiska – 800m2 - charakter lodowiska – rekreacyjne - użytkowanie lodowiska – sezonowe - maksymalna temperatura powietrza zewnętrznego - + 10 C - maksymalna temperatura powietrza nad płytą lodowiska - +10C - odporność przy prędkości wiatru do min. 2m/s, - promieniowanie rozproszone, b) Pozostałe elementy lodowiska: - chłodziwo do chłodzenia płyty lodowiska - bandy - paletopojemniki do magazynowania glikolu c) Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: - prace związane z rozłożeniem lodowiska, - dostawę i montaż specjalistycznego orurowania chłodniczego w wykonaniu dedykowanym dla płyty lodowiska o wymiarach 20m x 40m z lokalizacją kolektorów na krótszym boku lodowiska, • dostawa instalacji lodowiska z rury PEHD 16 mm x 2,0 mm wykonanych w układzie Tichelmana zawiera komplet rur PEHD, kształtek, grzebieni dystansowych, szybkozłączek victaulik, zaślepek, odpowietrzników, listew montażowych w rozstawie co 0,5m - dostawę i montaż rekreacyjnych band lodowiskowych: • o wysokości 1,2 m, • wyposażone w bramkę wejście/wyjście, o szerokości od 0,8m, oraz bramę wjazdową dla maszyny do pielęgnacji lodowiska „rolby” o szerokości minimum 3,3m, • posiadające stojaki samoprzymarzające do tafli lodowiska, niewymagające stałego kotwienia do podłoża, • konstrukcja band musi być wykonana ze stali cynkowanej ogniowo, a wypełnienie z płyt PEHD o grubości min.8 mm w kolorze białym, • bandy wyposażone w dolną listwę okopową gr 10mm z PEHD w kolorze żółtym do wysokości 0,20 m oraz górne pochwyty w kolorze niebieskim, - dostawę i napełnienie instalacji 35% roztworem glikolu etylenowego w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy układu z pojemnikami do jego magazynowania, - dostawa i rozłożenie 882m2 izolacji lodowiska minumum 5cm EPS 200 wraz z dostawą foli zabezpieczającej minumum 1900m2 - montaż i rozruch instalacji, wytworzenie tafli lodu grubości minimum 5cm, - przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania lodowiska - min. 2 osoby, - serwis lodowiska i urządzeń w okresie funkcjonowania lodowiska. W ramach serwisu Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania awarii i wykonywania czynności serwisowych niezwłocznie, nie później niż do 48 godzin od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Zgłoszenia będą dokonywane telefonicznie potwierdzone faksem lub e-mailem przez Zamawiającego. Wykonawca w okresie leasingu zobowiązany będzie także świadczyć na rzecz Zamawiającego doradztwo techniczne i inne w zakresie funkcjonowania lodowiska, - demontaż lodowiska po zakończonym okresie - pisemną gwarancję na wszystkie elementy lodowiska, - dostawę 1 kpl dokumentacji technicznej „Instrukcja montażu i użytkowania lodowiska sezonowego” 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, jeżeli pozwolą one uzyskać cechy lub parametry nie gorsze niż przywołane. Warunkiem stosowania rozwiązań równoważnych jest pisemne zatwierdzenie przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich odpowiednikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na wybraną jego część. Stosownie do art. 36aa ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy. 6. Umowa zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą lub wybranymi wykonawcami w przypadku wyboru różnych Wykonawców na poszczególne części zamówienia. 7. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest mowa o ofercie należy przez to rozumieć ofertę oddzielnie dla każdej części zamówienia o której mowa w Dziale III SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 66114000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42513000-4
42513290-4
45331231-4
37481000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  60   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania dostawy przedmiotu leasingu dla każdej części: maksymalnie do dnia 20 października 2018 roku. Okres trwania umowy leasingu dla każdej części: 60 miesięcy od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu dla żadnej z części
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu dla żadnej z części
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu dla żadnej z części
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, wykonawca składa w formie określonej przez Zamawiającego, dla każdej części: Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów dla każdej części zamówienia: oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykaz dokumentów, składanych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, dla części I zamówienia: 1) karta techniczna zastosowanego agregatu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 70,00
Termin dostawy 15,00
Okres gwarancji 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach (dla każdej części zamówienia): 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 2) dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia, 3) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, 4) wystąpiła konieczność zmiany personelu Wykonawcy, zamawiającego oraz numerów kontaktowych wymienionych w umowie, 5) Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania zamówienia. W przypadku zmian, o których mowa powyżej, Wykonawca powinien przedstawić oraz wykazać Zamawiającemu za pomocą odpowiednich dokumentów, w jaki sposób ww. zmiany wpływają na koszt wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawca wykaże wpływ zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia, Strony dokonają stosownej zmiany Umowy, w formie pisemnego aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa nowego agregatu chłodniczego wraz z jego instalacją, lodowiska o wymiarach 20 x 40 m oraz maszyny do pielęgnacji lodowisk – rolby w formie leasingu operacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Część I: Kompaktowy agregat chłodniczy: a) wydajność chłodnicza dostosowana do powierzchni lodowiska o wymiarach 20 x 40 m, b) moc ziębnicza agregatu dokładnie 202kW celem poprawnego mrożenia tafli lodowiska, dla warunków pracy agregatu w temperaturze powietrza zewnętrznego +10oC i temperaturze glikolu -8oC /-11oC, c) agregat musi posiadać pełen roboczy wsad czynnika chłodzącego R410A dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie, d) Wykonawca zapewnia, na swój koszt, czynnik chłodzący na ewentualne uzupełnienia w przypadku ubytków naturalnych powstałych w okresie normalnej pracy lodowiska oraz okoliczności wynikłych z winy Wykonawcy, e) agregat musi posiadać min. dwa obiegi chłodnicze pracujące łącznie na czterech sprężarkach, po dwie sprężarki na jeden obieg chłodniczy, każdy obwód chłodniczy musi być wyposażony w przetwornik wysokiego i niskiego ciśnienia, presostat wysokiego ciśnienia, f) agregat musi posiadać cztery sprężarki, które zapewniają minimum cztery stopnie regulacji wydajności: 25%, 50%, 75%, 100%, g) współczynnik efektywności energetycznej EER sprężarek w punkcie pracy min. =>3,16, h) poziom ciśnienia akustycznego mierzonego z 10m nie był wyższy niż 62,9 dB, i) max. spadek ciśnienia po stronie glikolu na parowniku <72,6kPa, j) dostępne ciśnienie cieczy na wyjściu chillera >205kPa, k) współczynnik zanieczyszczenia parownika 0,000086 (m2*K)/W, l) wymagane podłączenie hydrauliczne było DN 100, m) wymiary urządzenia nie mogą przekraczać: długość 3850 mm, szerokość 2250 mm, wysokość 2200 mm, n) waga urządzenia nie może przekraczać 3000kg, o) panel elektryczny musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny, p) obudowa agregatu – aluminiowo magnezowa wysokoodporna na działanie warunków atmosferycznych, q) przepływ powietrza przez skraplacz musi być niezależny na każdym obiegu chłodniczym, (oddzielenie przepływu powietrza przez skraplacze) pozwala to na płynniejszą pracę każdego obiegu chłodniczego, r) skraplacz lamelowy w wykonaniu Cu (rury) - Al (lamele) z kratką ochronną bloku lamelowego, skraplacze w wykonaniu pionowym a nie w układzie V (w celu lepszego wyczyszczenia z brudu ich powierzchni), s) parownik płaszczowo – rurowy, t) wskaźniki ciśnienia czynnika chłodniczego, u) presostat zabezpieczający każdą sprężarkę po stronie wysokiego ciśnienia, v) wbudowany moduł pompowy, który powinien zawierać: odcięcie wejścia i wyjścia, filtr, naczynie wzbiorcze min. 25dm3, zawór bezpieczeństwa 3 bar, manometry przez i za parownikiem, zawór regulacji przepływu cieczy przez parownik, czujnik przepływu, w) kompletna szafa zasilająco - sterującą, która powinna dodatkowo zawierać: na elewacji szafy lampkę sygnalizacji zasilania oraz lampkę sygnalizacji alarmu ogólnego, rozłącznik główny, czujnik zaniku i kolejności faz oraz jego zabezpieczenie nadmiarowo - prądowe, zabezpieczenie sterowania każdej sprężarki oraz grzałki oleju, termostat zabezpieczający start sprężarek przed zbyt niską temperatura oleju, wentylatory skraplacza sterowane płynnie poprzez falowniki, x) Agregat powinien posiadać dedykowane oprogramowanie sterujące w taki sposób, aby służyło ono do ciągłego nadzoru nad parametrami pracy urządzenia, y) agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrolę następujących elementów: temperaturę glikolu i czynnika chłodniczego, ciśnienie czynnika chłodniczego, dane diagnostyczne, harmonogram włączania/wyłączania, zabezpieczenie przed zamarznięciem parownika, sterowanie zdalne: styki bezprądowe dla awarii całego urządzenia, modyfikowanie wartości zadanych temperatur glikolu, monitorowanie wartości zadanych glikolu, temperatury powietrza otoczenia, działania agregatu, wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek, uruchamianie lub zatrzymywanie urządzenia, sterownik pozwala na określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz zarządza pracą pomp. Sterowanie zdalne powinno modyfikować wartości zadanych temperatur glikolu, monitorować zadane temperatury glikolu, monitorować działanie agregatu, wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek, uruchamianie lub zatrzymanie urządzenia, sterownik powinien umożliwić określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz zarządzać pracą pompy. z) agregat chłodniczy musi posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinien spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawnych w tym norm i przepisów w zakresie bezpieczeństwa użytkowania i ochrony środowiska, aa) dostawca musi zapewnić instalację agregatu chłodniczego na lodowisku. Dla potwierdzenia spełnienia parametrów technicznych agregatu Wykonawca musi dostarczyć kartę techniczną zastosowanego agregatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66114000-2, 42513000-5, 42513290-4, 45331231-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 60
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 70,00
Termin dostawy 15,00
Okres gwarancji 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy przedmiotu leasingu dla każdej części: maksymalnie do dnia 20 października 2018 roku. Okres trwania umowy leasingu dla każdej części: 60 miesięcy od dnia podpisania umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa nowego agregatu chłodniczego wraz z jego instalacją, lodowiska o wymiarach 20 x 40 m oraz maszyny do pielęgnacji lodowisk – rolby w formie leasingu operacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2) Część II: Maszyna do pielęgnacji lodowiska – rolba Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę maszyny do pielęgnacji lodowiska – rolby, dedykowanej do lodowiska o powierzchni do 1200 m2. Specyfikacja techniczna: a) Silnik: - LPG/benzyna, pojemność 962 cm3, chłodzony cieczą, Moc 22 kW (29 KM)/3600 obr/min b) Napęd na 4 koła hydrostatyczny, c) Instalacja elektryczna: 12 V, d) Prędkość (przód i tył): 0-13 km/h, e) Pojemność zbiornika wody: 510 litrów, f) Pojemność zbiornika na śnieg: 2 m3, zbiornik podnoszony uchylnie w celu łatwego opróżniania, g) Pojemność zbiornika paliwa: 40 litrów, h) Promień skrętu: 3,5 m, i) Koła: 205/70 R15, j) Wysokość: 1900 mm, k) Szerokość robocza: 1765 mm, l) Długość robocza: 3300 mm, m) Waga netto: 1850 kg, n) Głębokość pracy: 0,01 mm – 3 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66114000-2, 37481000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 60
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 70,00
Termin dostawy 15,00
Okres gwarancji 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy przedmiotu leasingu dla każdej części: maksymalnie do dnia 20 października 2018 roku. Okres trwania umowy leasingu dla każdej części: 60 miesięcy od dnia podpisania umowy.


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa nowego agregatu chłodniczego wraz z jego instalacją, lodowiska o wymiarach 20 x 40 m oraz maszyny do pielęgnacji lodowisk – rolby w formie leasingu operacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3) Cześć III: Lodowisko Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Dostawę mobilnego lodowiska o wymiarach 20m x 40m wraz z wyposażeniem o którym mowa w punkcie b poniżej, montażem, demontażem i uruchomieniem w pierwszym roku użytkowania (montaż przed I sezonem i demontaż po I sezonie). Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeszkolenia dwóch osób wskazanych przez zamawiającego podczas montażu oraz demontażu w I sezonie. Projektowane lodowisko mobilne o wymiarach 20x40 m zlokalizowane będzie przy ul. Sportowej w Środzie Wielkopolskiej. Lodowisko będzie wykorzystywane dla celów rekreacyjnych i funkcjonować będzie w sezonie jesienno – zimowym, tj. do 15 marca. a) Parametry lodowiska: - wymiary lodowiska (długość x szerokość) –20,0 x 40,0 m - czynna powierzchnia lodowiska – 800m2 - charakter lodowiska – rekreacyjne - użytkowanie lodowiska – sezonowe - maksymalna temperatura powietrza zewnętrznego - + 10 C - maksymalna temperatura powietrza nad płytą lodowiska - +10C - odporność przy prędkości wiatru do min. 2m/s, - promieniowanie rozproszone, b) Pozostałe elementy lodowiska: - chłodziwo do chłodzenia płyty lodowiska - bandy - paletopojemniki do magazynowania glikolu c) Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: - prace związane z rozłożeniem lodowiska, - dostawę i montaż specjalistycznego orurowania chłodniczego w wykonaniu dedykowanym dla płyty lodowiska o wymiarach 20m x 40m z lokalizacją kolektorów na krótszym boku lodowiska, • dostawa instalacji lodowiska z rury PEHD 16 mm x 2,0 mm wykonanych w układzie Tichelmana zawiera komplet rur PEHD, kształtek, grzebieni dystansowych, szybkozłączek victaulik, zaślepek, odpowietrzników, listew montażowych w rozstawie co 0,5m - dostawę i montaż rekreacyjnych band lodowiskowych: • o wysokości 1,2 m, • wyposażone w bramkę wejście/wyjście, o szerokości od 0,8m, oraz bramę wjazdową dla maszyny do pielęgnacji lodowiska „rolby” o szerokości minimum 3,3m, • posiadające stojaki samoprzymarzające do tafli lodowiska, niewymagające stałego kotwienia do podłoża, • konstrukcja band musi być wykonana ze stali cynkowanej ogniowo, a wypełnienie z płyt PEHD o grubości min.8 mm w kolorze białym, • bandy wyposażone w dolną listwę okopową gr 10mm z PEHD w kolorze żółtym do wysokości 0,20 m oraz górne pochwyty w kolorze niebieskim, - dostawę i napełnienie instalacji 35% roztworem glikolu etylenowego w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy układu z pojemnikami do jego magazynowania, - dostawa i rozłożenie 882m2 izolacji lodowiska minumum 5cm EPS 200 wraz z dostawą foli zabezpieczającej minumum 1900m2 - montaż i rozruch instalacji, wytworzenie tafli lodu grubości minimum 5cm, - przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania lodowiska - min. 2 osoby, - serwis lodowiska i urządzeń w okresie funkcjonowania lodowiska. W ramach serwisu Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania awarii i wykonywania czynności serwisowych niezwłocznie, nie później niż do 48 godzin od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Zgłoszenia będą dokonywane telefonicznie potwierdzone faksem lub e-mailem przez Zamawiającego. Wykonawca w okresie leasingu zobowiązany będzie także świadczyć na rzecz Zamawiającego doradztwo techniczne i inne w zakresie funkcjonowania lodowiska, - demontaż lodowiska po zakończonym okresie - pisemną gwarancję na wszystkie elementy lodowiska, - dostawę 1 kpl dokumentacji technicznej „Instrukcja montażu i użytkowania lodowiska sezonowego”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66114000-2, 42513000-5, 42513290-4, 45331231-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 60
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 70,00
Termin dostawy 15,00
Okres gwarancji 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy przedmiotu leasingu dla każdej części: maksymalnie do dnia 20 października 2018 roku. Okres trwania umowy leasingu dla każdej części: 60 miesięcy od dnia podpisania umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługi doradztwa prawnego - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługi doradztwa prawnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.