Doradztwo finansowe dla projektu pn. „Poprawa funkcjonowania i efektywności kosztowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Doradztwo finansowe dla projektu pn. „Poprawa funkcjonowania i efektywności kosztowej leczenia psychiatrycznego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim Drewnica Sp. z o.o.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZąbki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-07-12
  • Zamawiający"MAZOWIECKI SZPITAL WOJEWÓDZKI DREWNICA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00101189
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Doradztwo finansowe dla projektu pn. „Poprawa funkcjonowania i efektywności kosztowej leczenia psychiatrycznego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim Drewnica Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "MAZOWIECKI SZPITAL WOJEWÓDZKI DREWNICA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: .

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142256270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Rychlińskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Ząbki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 224197253

1.5.8.) Numer faksu: 224197200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@drewnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drewnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doradztwo finansowe dla projektu pn. „Poprawa funkcjonowania i efektywności kosztowej leczenia psychiatrycznego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim Drewnica Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d6ad6a3-da50-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Działania 6.1 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/drewnica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/drewnica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Zgodnie z
art. 61 ust. 1 ustawy komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanieofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a
wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,
zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami
adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma
obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl
przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie
może trafić do folderu SPAM.Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z
2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl Szczegółowe
zasady i wymogi techniczne zawarto w SWZ>

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje nt. RODO znajdują się w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje nt. RODO znajdują się w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 49000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doradztwo finansowe dla projektu pn. „Poprawa funkcjonowania i efektywności kosztowej leczenia psychiatrycznego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim Drewnica Sp. z o. o.” realizowanego w ramach Działania 6.1 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66171000-9 - Doradztwo finansowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79211000-6 - Usługi księgowe

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) 40% wg. wzoru matematycznego
Doświadczenie Personelu Wykonawcy (DPW) 60%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Personelu Wykonawcy (DPW)

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie

2) zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący doświadczenia wykonawcy oraz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje minimum jedną (1) usługę polegającą na doradztwie finansowym w ramach projektu dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego o wartości projektu nie mniejszej jak 30 mln zł (brutto);

b) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1(jedną) osobą Doradcy, posiadającą:
- wyższe wykształcenie ekonomiczne, zarządzania, finansów lub rachunkowości,
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w doradztwie finansowym dla projektów dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
- doświadczenie w doradztwie finansowym dla co najmniej 1 (jednego) projektu dofinansowanego ze środków unii europejskiej w perspektywie finansowej na lata 2014-2020 o wartości projektu minimum 30 mln złotych (brutto)
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
UWAGA: Poprzez doradztwo finansowe Zamawiający rozumie usługę obejmującą co najmniej:
- współpracę z organami kontrolującymi w zakresie finansowej realizacji projektu,
- kontrole wydatków pod kątem zgodności z harmonogramem rzeczowo – finansowym projektu,
- przygotowywanie i rozliczanie wniosków o płatność zaliczkową,
- przygotowywanie i rozliczanie wniosków o refundację i wkładu własnego,
- okresowe przeglądy finansowej realizacji projektu,
- przygotowanie niezbędnych dokumentów i danych księgowych w celu prawidłowego rozliczania projektu,
- prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi,
- kontrolowanie poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów,
- kontrolowanie zgodności bilansu finansowanego projektu, wykonanej w oparciu o zapisy księgowe,
- przygotowanie raportów o finansowym postępie realizacji projektu,
- weryfikację dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz usług, na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w rozdz. V ust. pkt 2 lit. a), z podaniem danych zamawiającego usługi, nazwę projektu, data wykonania/wykonywania usługi, wartość projektu, wzór stanowi załącznik nr 7
b) Wykazu osób, na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w rozdz. V ust. 1 pkt 2 lit b - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6
stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

aktualne oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ
1) uzupełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ (oryginał)
2. Wraz z ofertą, Wykonawca ma obowiązek złożyć:
1) dokumenty i oświadczenia, które zostały wskazane w Rozdziale VI. cz. A i B jako składane wraz z ofertą,
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (oryginał);
3) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym: pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia : o ile dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa każdy z tych wykonawców, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wraz z ofertą składają oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (o ile dotyczy).
3. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania jemu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/drewnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

ad.do kryterium oceny
l.p. Liczba punktów Doświadczenie Doradcy (DPW)
1) 5 pkt za każdą dodatkową usługę nie więcej niż 10 pkt Doświadczenie w zarządzaniu projektem, polegające na prowadzeniu doradztwa finansowego dla projektu dofinansowanego ze środków unii europejskiej w perspektywie finansowej na lata 2014-2020, których „produktem” były roboty budowlane (budowa, przebudowa, rozbudowa).
2) 5 pkt za każdą dodatkową usługę nie więcej niż 20 pkt Doświadczenie w zarządzaniu projektem, polegające na prowadzeniu doradztwa finansowego dla projektu dofinansowanego ze środków unii europejskiej w perspektywie finansowej na lata 2014-2020, a wartość projektu była nie niższa niż 3 000 000,00 zł brutto
3) 10 pkt za każdą dodatkową usługę nie więcej niż 30 pkt Doświadczenie w zarządzaniu projektem, polegające na prowadzeniu doradztwa finansowego dla projektu dofinansowanego ze środków unii europejskiej w perspektywie finansowej na lata 2014-2020, dotyczących ochrony zdrowia
Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w art. 505 PZP i następnych.
2. Środkami ochrony prawnej, są:
1) odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej,
2) skarga do sądu.
3. Odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.
4. Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania odwoławczego, wniesione w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia podpisem zaufanym. Pisma w formie pisemnej wnosi się za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, a pisma w postaci elektronicznej wnosi się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
6. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w inny sposób.
7. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
8. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 6 i 7 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
9. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom i uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Kwestie dotyczące skargi do sądu są uregulowane w art. 579-590 PZP.
10. Szczegółowe regulacje dotyczące przysługujących Wykonawcy środków ochrony prawnej zawiera Dział IX ustawy PZP.
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług doradztwa prawnego - Płock, Gostynin, Sierpc
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług doradztwa prawnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.