Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Część druga - Sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu 61 urządzeń do wnoszenia opłat za parkowanie (parkomatów) zlokalizowanych w strefie płatnego parkowania w Nysie. III.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI W NYSIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531872000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przewozy@mzk.nysa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.nysa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część druga - Sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu 61 urządzeń do wnoszenia opłat za parkowanie (parkomatów) zlokalizowanych w strefie płatnego parkowania w Nysie. III.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6328163e-59ca-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/mzk_nysa
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/mzk_nysa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Zakupowej:
1) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
b) Google Chrome 31,
c) Mozilla Firefox 26,
d) Opera 18.
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) zainstalowana wtyczka flash-flash player – dotyczy Zamawiającego
c) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
f) zainstalowany Acrobat Reader;
g) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
Wymagania dotyczące podpisywania elektronicznym podpisem kwalifikowanym dokumentów składanych przez Platformę Zakupową: Dokumenty należy podpisać elektronicznym podpisem, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1173 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 137 ustawy o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych zostały opisane w Rozdziale XVII ust 7 SWZ.
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Za datę przekazania oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
Maksymalny rozmiar przesyłanych plików:
1) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pomocą Platformy Zakupowej wynosi 150 MB Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować zgodnie z ust. 8) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
2) Przy dużych plikach kluczowe jest łącze internetowe i dostępna przepustowość łącza po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz użytkownika.
3) Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.
4) W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików
dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda.
Korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezpłatne!
Pełną obsługę techniczną Platformy Zakupowej świadczy firma Open Nexus, ul. Krzywoustego 3, 61-144 Poznań. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z centrum wsparcia klienta +48 22 101 02 02 ; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Szczegółowe wymagania techniczne oraz instrukcje znajdują się pod adresem: http://mzk.nysa.pl/site.php?s=21
Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferty przetargowej) dopuszczone są wyłącznie formaty danych wskazane w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przysyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem rar
W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Miejski Zakład Komunikacji w Nysie sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 59, 48-303 Nysa;
2. Administrator wyznaczył Koordynatora ds. bezpieczeństwa informacji, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych
w następujący sposób:
- pod adresem poczty elektronicznej: przewozy@mzk.nysa.pl;
- pisemnie na adres siedziby Administratora
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Część druga - Sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu 61 urządzeń do wnoszenia opłat za parkowanie (parkomatów) zlokalizowanych w strefie płatnego parkowania w Nysie. III.” postępowanie nr ZP/W/6/2021 prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zmianami), dalej zwaną „ustawą PZP”;
5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących oferenta jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Zamawiający informuje o:
1) prawie dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;
2) prawie sprostowania danych osobowych* na podstawie art.16 RODO;
3) prawie żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **, na podstawie art. 18 RODO;
4) prawie do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy zachodzi obawa, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, na podstawie art. 21 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/W/6/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2206464 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego 61 fabrycznie nowych parkometrów, zlokalizowanych w Strefie płatnego parkowania w Nysie.
2. Przedmiot leasingu zostanie przekazany Zamawiającemu przez Projekt Parking Sp. z o.o., ul. Drużbickiego 11, 61-693 Poznań, który został Wykonawcą wyłonionym w przetargu nieograniczonym na: Część I: Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 61 urządzeń do wnoszenia opłat za parkowanie oraz oprogramowania do obsługi strefy płatnego parkowania w Nysie, na rzecz Miejskiego Zakładu Komunikacji w Nysie Sp. z o.o. Nr postępowania: ZP/W/3/2021
3. Leasingobiorca po protokolarnym odbiorze od Wykonawcy przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot leasingu przeniesie prawo własności przedmiotu leasingu na rzecz Leasingobiorcy.
4. Leasingodawca zobowiązuje się oddać przedmiot leasingu, Leasingobiorcy do używania i pobierania pożytków na okres 60 miesięcy od dnia 02.01.2022r. do 31.12.2027r., a Leasingobiorca zobowiązuje się zapłacić Leasingodawcy wynagrodzenie zgodnie ze złożona ofertą.
5. Leasingodawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Wykonawcy kwoty 1856542,32 zł, tytułem rozliczenia umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
6. Przedmiot leasingu pozostaje własnością Leasingodawcy przez cały okres trwania umowy.
7. Odpisów amortyzacyjnych z tytułu używania przedmiotu leasingu w czasie jej trwania będzie dokonywał Leasingodawca.
8. Leasingobiorca obowiązany jest na własny koszt ubezpieczyć przedmiot leasingu na okres trwania umowy leasingu.
9. Rozpoczęcie spłaty rat leasingowych od miesiąca lutego 2022 r.
10. Oprocentowanie zmienne w oparciu o WIBOR 1M.
11. Ilość rat leasingowych 59.
12. Wysokość opłaty wstępnej 0%. (Opłata wstępna wliczona do rat leasingowych).
13. Opłata końcowa 1%.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert wskazanych w Rozdziale XXI ust 1 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiają nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający może wezwać do złożenia w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
- oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym lub odpowiadające im dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiają nie określił szczególnych warunków udziału w postępowaniu w związku z powyższym nie określa obowiązku składania dokumentów lub oświadczeń w tym zakresie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
2. Harmonogram spłat leasingowych z wyszczególnieniem części odsetkowej i kapitałowej.
3. Projekt umowy leasingu wraz z Ogólnymi Warunkami leasingu.
4. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa na wezwanie zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-21 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/mzk_nysa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-21 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni