Bankowa obsługa budżetu Gminy Szczucin w latach 2024-2027

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Szczucin w latach 2024-2027
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczucin
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-17
  • ZamawiającyGMINA SZCZUCIN
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-03
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00475391
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Gminy Szczucin w latach 2024-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZUCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczucin

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-230

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umigsczucin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umigszczucin

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bankowa obsługa budżetu Gminy Szczucin w latach 2024-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb25e050-7a30-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb25e050-7a30-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FB.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia obejmuje bankową obsługę budżetu Gminy Szczucin, jej organu oraz samorządowych jednostek organizacyjnych i zakładu budżetowego w latach 2024 - 2027 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: • (cena) koszty obsługi bankowej – waga kryterium 60%
punktacja oferty w kryterium - (cena) koszty obsługi bankowej - PC będzie wyliczona w następujący sposób:

PC = P1) + P2) + P3) + P4) + P5) + P6) + P7)

1) opłata za otwarcie rachunku bankowego – 4%
Cn/Cb x 100 pkt x 4% = P1)
gdzie:
P1) - otrzymane punkty,
Cn - cena (opłata) najniższa,
Cb - cena badanej oferty;

2) opłata miesięczna za prowadzenie rachunku bankowego – 10%
Cn/Cb x 100 pkt x 10% = P2)
gdzie:
P2) - otrzymane punkty,
Cn - cena (opłata) najniższa,
Cb - cena badanej oferty;

3) opłata jednorazowa za uruchomienie SIMP – 12%
Cn/Cb x 100 pkt x 12% = P3)
gdzie:
P3) - otrzymane punkty,
Cn - cena (opłata) najniższa,
Cb - cena badanej oferty;

4) opłata za dokonanie jednej operacji w Systemie Identyfikacji Masowych Płatności – 10%
Cn/Cb x 100 pkt x 10% = P4)
gdzie:
P4) - otrzymane punkty,
Cn - cena (opłata) najniższa,
Cb - cena badanej oferty;

5) opłata za przelewy zewnętrzne elektroniczne (do innego banku) - 13%
Cn/Cb x 100 pkt x 13% = P5)
gdzie:
P5) - otrzymane punkty,
Cn - cena (opłata) najniższa,
Cb - cena badanej oferty;

6) opłata za przelewy zewnętrzne papierowe (do innego banku) - 5%
Cn/Cb x 100 pkt x 5% = P6)
gdzie:
P6) - otrzymane punkty,
Cn - cena (opłata) najniższa,
Cb - cena badanej oferty;

7) opłata bankowa za wykonanie czynności innej niż wyżej wymienione – 6%
Cn/Cb x 100 pkt x 6% = P7)
gdzie:
P7) - otrzymane punkty,
Cn - cena (opłata) najniższa,
Cb – cena (opłata) badanej oferty;

• oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku skonsolidowanym i rachunkach niepodlegających konsolidacji będzie wyliczona w następujący sposób:
Cb/Cmax x 100 pkt x 15% = PD
gdzie:
PD - otrzymane punkty,
Cmax -najwyższe oprocentowanie,
Cb – oprocentowanie badanej oferty.

Wykonawca zobowiązany jest podać oferowane oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku skonsolidowanym i rachunkach niepodlegających konsolidacji jako stopa bazowa WIBID O/N plus/minus marża banku, w punktach procentowych.
Tylko i wyłącznie dla potrzeb liczenia oferty - wyceny oferty Wykonawca ma przyjąć wartość WIBID O/N z dnia 31 października 2023 r., wynoszącą 4,56%
W kryterium – oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku skonsolidowanym
i rachunkach niepodlegających konsolidacji najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która zaproponuje najwyższe oprocentowanie środków pieniężnych.

• oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku budżetu gminy będzie wyliczona w następujący sposób:

Cn/Cb x 100 pkt x 25% = PK
gdzie:
PK - otrzymane punkty,
Cn - oprocentowanie najniższe,
Cb – oprocentowanie badanej oferty;
Wykonawca zobowiązany jest podać oferowane oprocentowanie kredytu w rachunku budżetu jako suma stopy bazowej WIBOR O/N plus/minus marża banku, w punktach procentowych.
Tylko i wyłącznie dla potrzeb liczenia oferty - wyceny oferty Wykonawca ma przyjąć wartość WIBOR O/N z dnia 31.10.2023 wynoszącą 4,86%
W kryterium – oprocentowanie kredytu w rachunku budżetu najkorzystniejsza ofertą będzie oferta, która zaproponuje najniższe oprocentowanie kredytu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku skonsolidowanym i rachunkach niepodlegających konsolidacji

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku budżetu gminy

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Warunek 1 : Wykonawca posiada Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub inny dokument dotyczący utworzenia banku i uprawniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2324 z późn. zm.).;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w załączniku nr 4 Wzór Umowy
do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-17 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pożyczki pod zastaw samochodu Iveco daily - Kryg
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuje pożyczki pod zastaw samochodu Iveco daily z silnikiem 2,3 l o mocy 130 KM przebieg 164229km izoterma z agregatem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI