Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowy Dwór Gdański w okresie od 1 stycznia 2022 roku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowy Dwór Gdański w okresie od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dwór Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-16
  • ZamawiającyGmina Nowy Dwór Gdański
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00305589
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowy Dwór Gdański w okresie od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Dwór Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wejhera 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 552472401

1.5.8.) Numer faksu: 552472405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastonowydwor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowy Dwór Gdański w okresie od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eef21c4c-5813-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001614/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Bankowa obsługa budżetu Gminy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.miastonowydwor.pl https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie jest prowadzone za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformy zakupowej:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os X 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa Java Script,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) platforma zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał się „Instrukcjami dla wykonawców”.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z platformy zakupowej, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy PZP.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający, tj. Gmina Nowy Dwór Gdański, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:
• administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu jest Burmistrz Nowego Dworu Gdańskiego z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański;
• w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych w Gminie Nowy Dwór Gdański, kontakt: inspektor@cbi24.pl;
• dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.14.2021 pn. Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowy Dwór Gdański w okresie od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku;
• odbiorcami danych osobowych będą organy kontrolne i podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych - zgodnie z właściwymi przepisami dla tych organów i podmiotów, podmioty uczestniczące w realizacji umowy oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy
z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
• dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a następnie przez okres przechowywania dokumentacji postępowania lub umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami o archiwizacji, tj. ustawą
z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
• obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
• w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• osoby, których dane osobowe dotyczą, posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora; organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
• osobom, których dane osobowe dotyczą, nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z obsługą bankową budżetu Gminy Nowy Dwór Gdański i jednostek organizacyjnych.
Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Nowy Dwór Gdański objętych postępowaniem przetargowym:
1) Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim
2) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gdańskim
3) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Nowym Dworze Gdańskim
4) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim
5) Szkoła Podstawowa w Lubieszewie
6) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kmiecinie
7) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Marzęcinie
8) Miejskie Przedszkole Nr 4 w Nowym Dworze Gdańskim
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych (także w trakcie wykonywania bankowej obsługi) budżetu gminy i jednostek organizacyjnych;
2) Otwarcia i zamknięcia rachunków na wniosek gminy lub jednostek organizacyjnych;
3) Realizacja poleceń przelewu – Zamawiający informuje, że przewidywana średniomiesięczna liczba poleceń przelewów Gminy i wszystkich wymienionych jednostek budżetowych w tym również na rachunki umiejscowione w banku obsługującym wynosi 4.400 szt., natomiast średniomiesięczna ilość przelewów pomiędzy rachunkami Gminy i jednostek budżetowych wynosi 170 szt. Zamawiający informuję, że mogą wystąpić również przelewy typu Sorbnet w ilości do 3 szt. w skali roku;
4) Realizacja wpłat i wypłat gotówkowych w godz. od 8.00. do 16.00. (zastępcza obsługa kasowa) – Zamawiający informuje, że przewidywana średniomiesięczna liczba wpłat gotówkowych wynosi 400 szt., natomiast średniomiesięczna liczba wypłat gotówkowych – autowypłata 30 szt. Zamawiający informuje, że w ramach wpłat gotówkowych raz w miesiącu przekazywane będą bilony i banknoty w formie zamkniętej pochodzące z obsługi strefy płatnego parkowania;
5) Realizacja tzw. płatności masowych – Zamawiający informuje, że przewidywana liczba rachunków masowych wynosi 9.900 szt.;
6) Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym przeznaczonym do obsługi budżetu Gminy do wysokości określonej upoważnieniem zawartym w uchwale budżetowej;
7) Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej;
8) Wydawanie oświadczeń, zaświadczeń i opinii na żądanie Zamawiającego lub kierowników jednostek organizacyjnych;
9) Wydawanie osobom upoważnionym wyciągów bankowych lub przesłanie elektronicznie;
10) Możliwość uzyskania informacji (podglądu) przez Gminę o stanie środków na rachunkach bankowych jednostek;
11) Bezterminowy dostęp do historii operacji na rachunkach bankowych w systemie bankowości elektronicznej;
12) Zapewnienie dokonywania operacji bankowych do ostatniego dnia roku kalendarzowego;
13) Dokonywanie kwartalnej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych;
14) Zapewnienie „zerowania” rachunków Zamawiającego i jednostek budżetowych, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami tych jednostek, polegające na przekazaniu w ostatnim dniu roboczym każdego roku kwot pozostałych na rachunkach wymienionych w dyspozycjach wraz z naliczonymi odsetkami na wskazane rachunki bankowe budżetu Gminy, wraz z opisem operacji wskazanym przez Zamawiającego i jednostki budżetowe. Zamawiający zakłada, że zerowanie może nie obejmować wszystkich rachunków;
15) Zobowiązanie do zwolnienia z opłat i prowizji wszystkich wpłat gotówkowych dokonywanych przez interesantów na rachunki gminy i jednostek organizacyjnych;
16) Za prowadzenie obsługi bankowej Zamawiający będzie uiszczał miesięczną opłatę ryczałtową, która będzie wielkością stałą w całym okresie obowiązywania umowy i będzie uiszczana do końca każdego miesiąca;
17) Opłata ryczałtowa określona w ofercie będzie obejmowała cały okres obowiązywania umowy i będzie pobierana z rachunku podstawowego Urzędu Miejskiego.
Bank zobowiązany jest zapewnić bezpłatne użytkowanie funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej poprzez uruchamianego go przez przeglądarkę internetową
i bezpłatne przeszkoleniem pracowników w zakresie jego administracji i obsługi. Elektroniczna obsługa systemu bankowego dotyczy gminy i jej jednostek organizacyjnych. Uruchomienie systemu bankowości elektronicznej winno nastąpić po podpisaniu umowy
w terminie umożliwiającym korzystanie z dniem obowiązywania umowy.
Wykonawca zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami Gminy Nowy Dwór Gdański.
Obsługa kasowa dotyczy przyjmowania od Gminy i jej jednostek organizacyjnych wpłat gotówkowych, dokonywania wypłat gotówkowych, obsługi autowypłaty (wypłata gotówkowa w kasie w banku dla wskazanego odbiorcy) zleconej przez jednostkę organizacyjną gminy oraz realizację poleceń przelewu.
W tym celu Bank winien posiadać na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański tj. w miejscowości Nowy Dwór Gdański oddział, filię lub punk kasowy zapewniający pełną obsługę bankową Gminy. W przypadku braku oddziału, filii lub punktu kasowego w miejscowości Nowy Dwór Gdański Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 03.01.2022 r. otworzyć placówkę (oddział, filię lub punkt kasowy) i w ten sposób zapewnić pełną obsługę bankową Gminy.
W przypadku nie spełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy.
Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym przeznaczonym do obsługi budżetu Gminy (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem i deklaracją wekslową) winno nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego. Uruchomiony kredyt zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. Wysokość kredytu będzie określona przez Radę Miejską. Odsetki będą naliczane od kwoty wykorzystanego kredytu, według kalendarza realnego (365-366 dni) i płatne w okresach miesięcznych z dołu w ostatnim dniu kończącym każdy okres obrachunkowy. Maksymalna kwota udzielonego kredytu w rachunku bieżącym wynikała będzie z upoważnienia zawartego w uchwale budżetowej na 2022 rok.
Oprocentowanie kredytu ustala się według zmiennej stawki WIBOR 1M i stałego wskaźnika zwanego marżą banku czyli WIBOR 1M +/- marża Banku. Do naliczenia należnych odsetek za dany miesiąc należy przyjąć średnią arytmetyczną stawki WIBOR 1M z wszystkich notowań tej stawki z miesiąca poprzedzającego spłatę odsetek (niezależnie w jakich dniach w danym miesiącu korzystano z kredytu).
Oprocentowanie środków (pozostałych) znajdujących się na wszystkich rachunkach Gminy Nowy Dwór Gdański i jej jednostek organizacyjnych odbywać się będzie w oparciu o obowiązujące w banku stopy procentowe.
Bank dla czynności i usług będących przedmiotem zamówienia nie będzie pobierał innych, niż wymienione w Formularzu cenowym oferty prowizji ani opłat z tytułu wykonywania obsługi bankowej budżetu Gminy Nowy Dwór Gdański i jej jednostek organizacyjnych
w okresie obowiązywania umowy.
Materiały dotyczące budżetu Gminy Nowy Dwór Gdański oraz sprawozdawczości są zamieszczone na stronie BIP http://bip.miastonowydwor.pl/

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66112000-8 - Usługi depozytowe

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o poniższe kryteria:
- Cena ryczałtowa usługi – 50 pkt
- Krótkoterminowy kredyt obrotowy odnawialny – 30 pkt
- Termin uruchomienia kredytu – 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Krótkoterminowy kredyt obrotowy odnawialny

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin uruchomienia kredytu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj. Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1896.).
(W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 3 do SWZ), w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (tekst jednolity - Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1896);

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) pełnomocnictwo (o ile dotyczy);
2) oświadczenie dot. realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia (o ile dotyczy) – załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
2) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu poszczególnych wykonawców.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII SWZ.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
5. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składają wykonawcy w takim zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Banku, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) nałożenia na Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne nowych obowiązków w zakresie obsługi bankowej, w wyniku zmiany bezwzględnie obowiązujących przepisów ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie;
2) zmian standardów świadczenia obsługi bankowej w sposób korzystny dla Zamawiającego nie skutkujących zmianą wynagrodzenia należnego Wykonawcy na podstawie umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania;
3) zmian zasad rozliczeń międzybankowych krajowych i/lub zagranicznych w zakresie umożliwiającym uwzględnienie tych zmian w sposób korzystny dla Zamawiającego nie skutkujących zmianą wynagrodzenia należnego Wykonawcy na podstawie umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozliczenie podatku z zagranicy- Czersk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozliczenie podatku z zagranicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI