Bankowa obsługa budżetu Gminy Niechlów, jednostek organizacyjnych oraz instytucji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Niechlów, jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury w latach 2019-2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNiechlów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Niechlów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-20
  • Numer ogłoszenia663338-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 663338-N-2018 z dnia 2018-12-20 r.

Gmina Niechlów: Bankowa obsługa budżetu Gminy Niechlów, jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury w latach 2019-2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niechlów, krajowy numer identyfikacyjny 41105063000000, ul. ul. Głogowska  31 , 56215   Niechlów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 655 435 688, e-mail niechlow@zgwrp.org.pl, faks 0-65 5435814.
Adres strony internetowej (URL): www.niechlow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.niechlow.biuletyn.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w firmie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczone osobiście
Adres:
Gmina Niechlów, ul. Głogowska 31, 56-215 Niechlów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Niechlów, jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury w latach 2019-2022
Numer referencyjny: ZP/18/2018/12
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) otwarcie, prowadzenie i zamykanie na wniosek Zamawiającego lub jego jednostek organizacyjnych i instytucji kultury rachunków podstawowych i pomocniczych, rachunków tworzonych do obsługi projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, w tym wszystkich rachunków bankowych jednostek organizacyjnych (nie wyłączając nowo otwieranych rachunków w trakcie trwania umowy), w oparciu o odrębne dyspozycje z uwzględnieniem warunków przedstawionych w niniejszej SIWZ, ofercie Wykonawcy i w warunkach umowy na bankową obsługę budżetu Gminy Niechlów, jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania (uwaga: jednostki organizacyjne Gminy Niechlów oraz instytucje kultury podpisują umowy indywidualnie na warunkach ustalonych w postępowaniu). Do rachunków bankowych Zamawiającego, za wyjątkiem rachunku podstawowego, Wykonawca automatycznie uruchomi mechanizm podzielonej płatności (split payment). Liczba rachunków bankowych Gminy Niechlów, jednostek organizacyjnych i instytucji kultury: 52 szt. b) otwarcie i prowadzenie rachunków walutowych, c) potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych (bez prowizji i opłat), d) zapewnienia obsługi kasowej w co najmniej 1 punkcie na terenie Gminy Niechlów (wymóg obiektywny uzasadniony specyfiką przedmiotu zamówienia oraz możliwościami organizacyjnymi Zamawiającego). Obsługa kasowa w tym punkcie będzie prowadzona dla pracowników Zamawiającego i jednostek poza kolejnością lub/i w punkcie tym zostanie otwarty punkt dla wpłat/wypłat gotówkowych na rachunki Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji. Wykonawca winien zapewnić obsługę indywidualną (bezkolejkową) pracowników Zamawiającego, jednostek organizacyjnych i instytucji kultury w godz. min. 8.00 - 16.00, a w wyjątkowych sytuacjach przy wcześniejszym uprzedzeniu Zamawiającego. W przypadku interesantów nie wymaga się obsługi poza kolejnością. Przewiduje się, iż obsługa interesantów będzie miała charakter incydentalny (mają oni przelewy bankowe z własnych kont bankowych oraz obsługę kasową w Urzędzie Gminy Niechlów). Wpłaty i wypłaty gotówkowe na rachunki bankowe Gminy Niechlów i innych jednostek objętych postępowaniem dokonywane przez upoważnionych pracowników wszystkich podmiotów Zamawiającego oraz wpłaty dokonywane przez interesantów (charakter incydentalny) bez opłat i prowizji. Nie przewiduje się realizacji wypłat świadczeń socjalnych wypłacanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niechlowie w kasach banku Wykonawcy. Zamawiający nie będzie korzystał z usługi przechowywania depozytów. W ramach usługi Wykonawca winien umożliwić dokonywanie wpłat fizycznych na rzecz budżetu gminy, jednostek organizacyjnych i instytucji kultury (bez prowizji i opłat), e) wydawanie blankietów czekowych, bez prowizji i opłat, f) przyjmowania i realizacji zmian w kartach wzorów podpisów zamawiającego, jego jednostek organizacyjnych i instytucji kultury, bez prowizji i opłat, g) Wykonawca zapewni możliwość wymiany gotówki na nominały o mniejszej wartości tj. na banknoty jak i na bilon. Za wymienioną usługę bank nie będzie pobierał żadnych prowizji ani opłat, h) lokowanie wolnych środków na rachunku bieżącym, na lokatach typu 3-dniowe w przypadku gdy stawka oprocentowania będzie wyższa niż oprocentowanie środków na rachunku bieżącym (lokata 3-dniowa). Dotyczy to wszystkich jednostek objętych postępowaniem. Uruchamianie takiej opcji będzie wymagało odrębnej dyspozycji Zamawiającego. Szczegóły wymienionej usługi określi umowa. Wysokość oprocentowania będzie ustalana na według zmiennej stopy procentowej zmienianej w okresach miesięcznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach w innych bankach. Oprocentowanie lokat 3-dniowych określone w oparciu o stawkę WIBID 1M z pierwszego dnia roboczego miesiąca ,,plus” ,,minus” marża banku określona w umowie (stała w okresie umownym z zastrzeżeniem zmian opisanych w SIWZ). i) udzielenie Gminie Niechlów na jej wniosek kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku niedoboru budżetowego w wysokości ustalonej w uchwale budżetowej na dany rok o zmiennym oprocentowaniu, którego zabezpieczeniem będzie weksel ,,in blanco” wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy Niechlów (bez dodatkowego badania sytuacji finansowej gminy). W roku 2019 limit kredytu na rachunku bankowym planuje się na poziomie 3.000.000,00 złotych z zastrzeżeniem, iż kwota może wzrosnąć. W takiej sytuacji Wykonawca uruchomi wyższą kwotę kredytu na zasadach ustalonych w niniejszym postępowaniu bez prowizji. W 2018 roku Gmina Niechlów nie korzystała z kredytu w rachunku bieżącym. Kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od dnia złożenia wniosku. Kredyt oprocentowany wg. zmiennej stopy procentowej obowiązującej w dniach, za które naliczane są odsetki i równy jest WIBOR 1M powiększony o marzę w stosunku rocznym. Oprocentowanie kredytu w bieżącym miesiącu liczone jest jako średnia arytmetyczna wszystkich kwotowań WIBOR 1M powiększony o marżę w stosunku rocznym. Oprocentowanie kredytu w bieżącym miesiącu liczone jest jako średnia arytmetyczna wszystkich kwotowa WIBOR 1M z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek powiększona o marżę banku. Marża banku jest stała w okresie obowiązywania umowy. Bank nie będzie pobierał opłat od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym. Termin postawienia kredytu do dyspozycji zostanie określony przez Zamawiającego. Odsetki od kredytu naliczane są miesięcznie i pobierane ostatniego dni każdego miesiąca z rachunku wskazanego przez Zamawiającego. j) realizacja przelewów złożonych w formie elektronicznej „na zewnątrz” w tym samym dniu, jeśli zostaną złożone przed ostatnią sesją wychodzącą eliksir w Banku, natomiast przelewów złożonych w formie elektronicznej „wewnętrznych” w tym samym dniu. W przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej z przyczyn leżących po stronie Banku, umożliwi on realizację przelewów w formie papierowej bez ponoszenia z tego tytułu opłat i prowizji przez Zamawiającego. Takie sytuacje mogą mieć jedynie charakter wyjątkowy i Wykonawca winien wcześniej zawiadomić Zamawiającego o takim przypadku. k) realizacja wyłącznie dyspozycji podpisanych przez osoby upoważnione posiadacza rachunku wymienione w karcie wzorów podpisów, - przygotowywanie kart wzorów podpisów, - przygotowywanie zmiany karty wzorów podpisów bez opłat i prowizji, l) wdrożenie elektronicznego sytemu obsługi bankowej (home banking) we wszystkich obsługiwanych jednostkach organizacyjnych Gminy Niechlów i instytucji kultury na 7 stanowiskach jak również przeszkolenie pracowników, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących oprogramowanie w okresie trwania umowy oraz świadczenie jego serwisu. Za wymienioną usługę (korzystanie z systemu typu home banking) Bank nie pobiera żadnych opłat i prowizji. Czas reakcji od zgłoszenia problemu telefonicznie, faxem lub pocztą elektroniczną: niezwłocznie. System oraz jego wdrożenie nastąpi w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo zgodne z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Niechlów i winien zapewniać w szczególności: - dostęp do usług bankowości elektronicznej 24 godziny w każdym dniu roboczym, - dostęp do usług bankowości elektronicznej zabezpieczony chronionymi hasłami, - możliwa praca wielu użytkowników z przyznawaniem uprawnień użytkownika na podstawie podanej nazwy użytkownika, hasła lub certyfikatu. Automatyczna blokada po kilkukrotnych próbach dostępu z błędnie podanym hasłem, - możliwość wcześniejszego przygotowania i wysłania zleceń w terminie wcześniejszym niż termin realizacji, - możliwość łączenia dowolnej liczby pojedynczych przelewów bankowych w grupy pozwalające na złożenie na nich akceptacji przez osoby upoważnione, - dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym tj. w momencie zatwierdzenia do realizacji, - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym, na jego subkontach, na rachunkach pomocniczych i na subkontach tych rachunków wszystkich podmiotów objętych postępowaniem, - dostępność przez sieć szerokopasmową. Obsługę systemu bankowości elektronicznej na platformie internetowej. Na stacji roboczej użytkownika nie jest instalowane dodatkowe oprogramowanie konsumencie, - przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji we wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, - składanie poleceń przelewów, w tym poleceń przelewów do ZUS i US ze wszystkich wyżej wymienionych rachunków w ramach dostępnych środków, - tworzenie zbioru danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, - uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, - informację o odrzuceniu transakcji z podaniem komunikatu o przyczynie (nie później niż w ciągu 24 godzin od wprowadzenia dyspozycji przez Zamawiającego), - generowanie (wydruk) wyciągów niewymagających stempla bankowego. Podawanie w wyciągu bankowym pełnych informacji o źródle płatności, adresu, rodzaju płatności, kwoty, tytułu prawnego operacji, dacie dokonania płatności gotówkowej przez dłużnika. Wyciągi bankowe winny być generowane w formacie używanym do importu sald i historii operacji do systemów finansowo - księgowych (preferowany format pliku MT940). - przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu przez cały okres obowiązywania umowy. Za dostarczenie w formie papierowej i elektronicznej wyciągu do każdego rachunku Bank nie będzie pobierał żadnych prowizji i opłat. - generowanie (wydruk) potwierdzenia zrealizowanego przelewu, - możliwość wykonania operacji w tym samym czasie na różnych rachunkach bankowych jednostki przez jednego bądź kilku użytkowników systemu, - umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym zgodnie z systemem pełnomocnictw na różnych poziomach autoryzacji - z uwzględnieniem różnej klasy podpisów (w tym podpisy łączne) lub autoryzacji z wykorzystaniem tokenów z zachowaniem wszelkiej konfiguracji podpisów. Wykonawca nie pobierze opłat za dostawę, użytkowanie i serwis tokenów przez cały okres umowy. Wykonawca przeszkoli nieodpłatnie pracowników Zamawiającego i jednostek w zakresie obsługi systemu elektronicznej bankowości, zarówno na etapie wdrożenia systemu jak i w trakcie eksploatacji. Wykonawca będzie dokonywał aktualizacji, konserwacji i serwisowania systemu elektronicznej bankowości bezpłatnie. ł) wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach bankowych, wydawanie opinii bankowej o prowadzonych rachunkach bankowych oraz innych opinii odnośnie udzielania wsparcia w zdefiniowaniu struktury rachunków odpowiadającej potrzebom Zamawiającego i zaświadczeń – w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednostek organizacyjnych i instytucji kultury. m) oprocentowanie środków na rachunkach. Naliczanie i dopisywanie odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach następować będzie raz na miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. Wysokość oprocentowania będzie ustalana na podstawie stawki WIBID 1 M ,,plus” ,, minus” marża określona w złożonej przez Bank ofercie – do ustalenia oprocentowania rachunków bankowych w bieżącym miesiącu przyjmuje się średnią arytmetyczną wszystkich notowań WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego miesiąc naliczenia odsetek. Marża jest stała w całym okresie umownym z zastrzeżeniem opisu dopuszczonych zmian umowy. n) zerowanie rachunków bieżących, zgodnie z dyspozycjami (Zamawiający określi konta, dla których usługa winna być wykonywana), polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku pozostałych na wymienionych rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący budżetu Gminy Niechlów. Za wymienioną usługę Bank nie pobiera żadnych opłat i prowizji. Zamawiający złoży dyspozycję na 3 dni wcześniej, z zastrzeżeniem, iż ostateczne kwoty poda dopiero w dniu 31 grudnia oraz, że zerowanie odbędzie się na dzień 31 grudnia godz. 00.00. o) przekazywanie odsetek ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych w dniu kapitalizacji na rachunek dochodów wskazany przez Zamawiającego, p) umożliwienie Zamawiającemu pobieranie opłat z tytułu kosztów związanych z funkcjonowaniem określonych przez Zamawiającego rachunków bankowych z innych wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji, r) wykonywanie innych czynności bankowych, których potrzeba wykonania wynika ze specyfiki przedmiotu zamówienia, niezbędne do kompleksowej realizacji świadczenia w kształcie wynikającym ze stosunku zobowiązaniowego, s) realizacja dyspozycji pisemnych złożonych w banku do godz. 15.00 w dniu złożenia, a złożone później mogą być przekazywane do rozrachunku w następnym dniu roboczym, t) pośrednictwo Banku, jeśli jest wymagane, w przypadku dochodzenia roszczeń z gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych i innych zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych, u) zapewnienie dostępu Zamawiającemu do elektronicznych wyciągów bankowych w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonywane operacje na rachunkach, w) sporządzanie na wniosek Zamawiającego historii każdego rachunku bankowego otwieranego do obsługi konkretnego projektu realizowanego przez Zamawiającego, x) prowadzenie przez bank, na rzecz obsługi Zamawiającego obsługi płatności masowych (wpłacanych w pieniądzu i przelewem), kierowanych na rachunek rozliczeniowy klienta, poprzez tzw. rachunki wirtualne, stanowiące identyfikatory płatności. Usługa ta polega na przyjmowaniu, przetwarzaniu, identyfikacji oraz konsolidacji płatności masowych (codziennie), wpływających na rachunki wirtualne i księgowaniu ich na rachunku rozliczeniowym Zamawiającego, zbiorczymi kwotami przyjętych wpłat oraz przekazywaniu Zamawiającemu raportu (pliku analitycznego), zawierającego szczegółowe dane, dotyczące przyjętych wpłat (następnego dnia po dokonaniu wpłat). Wpływy na rachunki wirtualne są rejestrowane w systemie transakcyjnym banku i księgowane w godzinach sesji przychodzących. Środki pieniężne wpływające na rachunki wirtualne, do momentu przekazania ich na konto, nie są oprocentowane. Za rok 2017 obsługa płatności masowych dotyczy 6.700 szt. wpłat na rachunek wirtualny (w zakresie podatków i opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi). Zamawiający zamierza realizować tę usługę w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej i Wodociągów w Niechlowie w zakresie czynszu, opłat za wodę i ścieki oraz wywozy nieczystości (szacowana liczba wpłat na rachunek wirtualny rocznie: 12.900 szt.). Liczba podmiotów obsługi płatności masowych może wzrosnąć. Szczegóły korzystania z usługi określi umowa. Urząd Gminy Niechlów pracuje na systemie RADIX, Zakład Gospodarki Mieszkaniowej i Wodociągów w Niechlowie pracuje na systemie TP-MEDIA LogicSynergy Sp. z o.o. Wykonawca winien zapewnić pełną kompatybilność systemów: własnego i Zamawiającego w celu zapewnienia ciągłości w dostępie do świadczonych przez siebie usług bankowych a także pełną funkcjonalność systemu u Zamawiającego. Wykonawca pokryje wszelkie koszty niezbędne do poniesienia w celu zapewnienia kompatybilności i funkcjonalności systemów: banku i Zamawiającego, jeżeli wystąpi taka okoliczność. y) wyznaczenia bezpłatnie opiekuna – doradcy Zamawiającego – dla Gminy Niechlów i pozostałych jednostek, w przypadku zmiany doradcy wymagane podanie sposobu kontaktu, z) zaopatrzenie Gminy Niechlów w ilości – 1 szt., wskazanych jednostek organizacyjnych – w ilości 2 szt. w terminale do obsługi płatności bezgotówkowych wraz z przeszkoleniem pracowników w zakresie ich obsługi, z zastrzeżeniem zwiększania ilości terminali. Terminal dostarczony dla Urzędy Gminy Niechlów winien umożliwiać podział jednej płatności na dedykowane różne konta bankowe, których dotyczy (przewiduje się 2 konta). Dopuszcza się rozwiązanie polegające na dostarczeniu dwóch odrębnych terminali z funkcją „tytuł przelewu” (każdy dedykowany do innego konta). Terminale dostarczone do jednostek organizacyjnych winny mieć funkcję „tytuł przelewu”. Wykonawca jest zobowiązany do serwisowania i ewentualnych napraw terminali w okresie umownym. Zamawiający nie dopuszcza podpisania umowy trójstronnej na obsługę terminali płatniczych pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą oraz dostawcą usługi. zz) udzielanie telefonicznie (na wniosek Zamawiającego), a w szczególnych sytuacjach – potwierdzenie pisemne w ciągu 2 dni informacji o godzinie wpływu środków na konto Zamawiającego od kontrahenta. Bank nie będzie pobierał od Gminy Niechlów, jej jednostek i instytucji kultury żadnych opłat ani prowizji, innych niż zaproponowane w formularzu ofertowym, za wykonywane czynności, objęte przedmiotem zamówienia. W szczególności Bak nie będzie pobierał prowizji ani opłat: - za wpłaty gotówkowe od osób fizycznych na konto Zamawiającego, jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury objętych postępowaniem, - polecenia przelewu wydanego przez Zamawiającego na rachunek prowadzony przez Bank Wykonawcy, - w związku z poleceniem wydanym przez Zamawiającego na rachunek prowadzony przez Bank Wykonawcy, - za rozpatrzenie wniosku o kredyt w rachunku bieżącym oraz za gotowość środków w ramach wysokości określonej odrębną umową (nawet w przypadku zwiększenia kwoty kredytu w okolicznościach opisanych powyżej). Realne zapotrzebowanie w roku w granicach dopuszczonych uchwałą Zamawiający określi poprzez złożenie stosownego wniosku, - otwarcia, prowadzenia, zamykania rachunków, kont i subkont, - z tytułu obsługi lokat terminowych, - z tytułu potwierdzenia salda na rachunkach bankowych, wydawania historii prowadzonych rachunków, - za druki i formularze niezbędne do przeprowadzenia transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, - wydawanie zaświadczeń, aneksów i opinii bankowych, - za karty wzorów podpisów, nawet w przypadku ich zmian, - opłat i prowizji z tytułu wypłat gotówkowych, - prowizji i opłat za wymianę gotówki na nominały o mniejszej wartości, tj. na banknoty jak i bilon, - za instalację i udostępnienie usług systemu bankowości elektronicznej, w tym urządzeń do obsługi systemu (np. czytników kart, tokenów), za przeszkolenie niezbędnej ilości osób z zakresu obsługi systemu oraz za bieżące doradztwo, pomoc i aktualizację systemu, - za abonament bankowości elektronicznej, - za serwisowanie systemu bankowości elektronicznej, - prowizji ani opłat za otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych, - opłaty aktywacyjnej za obsługę płatności masowych.

II.5) Główny kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-02   lub zakończenia: 2022-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-01-02 2022-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą 1) Do oferty wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 2) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. – jeżeli dotyczy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia. Zamawiający, zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp wymaga aby, wykonawca który, zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 1. 2. Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca przekazuje Zamawiającemu po złożeniu oferty Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.niechlow.pl) informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); 3. Oświadczenia i dokumenty, do których złożenia Zamawiający wezwie Wykonawcę po upływie terminu składania ofert na zasadach opisanych poniżej w związku z wykorzystaniem w procedurze legitymacji zawartej w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (tzw. „procedura odwrócona”). Zamawiający może, w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o ile taka możliwość została przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w ogłoszeniu o zamówieniu. 1. zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017, poz. 1876 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Forma oświadczeń i dokumentów składanych w postępowaniu a) Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. b) Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. c) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. d) Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączane w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów żądanych przez Zamawiającego, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów żądanych przez Zamawiającego, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń i dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Wszelkie okoliczności związane ze składaniem, oceną dokumentów, ich form i ważności, a także okoliczności składania dokumentów przez wykonawców, którzy mają siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zawarto w ustawie Pzp oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. Załącznik nr 2 do SWIZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie że nie należy do tej samej grupy kapitałowej z żadnym z wykonawców którzy złożyli ofertę w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Atrakcyjność kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym 15,00
Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym 20,00
Oprocentowanie środków na lokatach 3-dniowych 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany umowy są możliwe, jeżeli nie naruszają postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. W ramach zmian istotnych przewiduje się możliwość wprowadzenia następujących zmian: - obniżenie opłat wyspecyfikowanych w formularzu ofertowym w obrębie kryterium cena, oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym, podwyższeniu oprocentowania na rachunku bieżącym, - przewiduje się możliwość zmian umowy w zakresie wysokości kredytu w rachunku bieżącym w zależności od zakresu legitymacji zawartej w uchwale budżetowej, - inne zmiany, których potrzeba wprowadzenia wynika z okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, - wprowadzenie do umowy dodatkowych płatnych usług, wynikających z poszerzającego się wachlarza usług bankowych, jeżeli korzystanie z nich jest dla Zamawiającego korzystne i ułatwia właściwą realizację postanowień umownych i/lub obowiązków wynikających z przepisów prawa, - wprowadzenie nowych wersji oprogramowania oraz zmiany dokumentacji użytkowej na koszt banku. Niniejsze nie wymaga formy pisemnej. Bank odpowiednio wcześniej poinformuje o tym fakcie Zamawiającego, - wprowadzenie dodatkowych lub ograniczenie ilości stanowisk home banking, - wprowadzenie dodatkowych lub ograniczenie ilości posiadanych terminali do obsługi bezgotówkowej,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCY DANYCH OSOBOWYCH WYKONAWCÓW. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami RODO. Dane te mogą dotyczyć tak samego Wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie Wykonawca przedkłada celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 2.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Niechlów z siedzibą w Niechlowie przy ul. Głogowskiej 31, 56-215 Niechlów, tel. (65) 543 56 76; 2.2 w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Panią Kingą Zduńską pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. 2.3 Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oraz w celu archiwizacji; 2.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy Urzędu Gminy Niechlów oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 2.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, jednocześnie dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej akt: B5 (5 lat), B10 (10 lat). Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy); 2.6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 2.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 2.8 posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 2.9 nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 4. Zobowiązuje się Wykonawcę do przestrzegania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1), w szczególności w odniesieniu do wykonywania przez osobę, której dane dotyczą, przysługujących jej praw, oraz obowiązku podawania jej informacji, o których mowa w art. 13 i 14. W imieniu Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest podać w formie pisemnej wszystkim osobom, których Zamawiający będzie przetwarzał dane osobowe w związku z realizacją niniejszego zamówienia, informacje wymienione w art. 13 i 14 Rozporządzenia 2016/679. Oryginały dokumentów Wykonawca przekazuje Zamawiającemu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebna pożyczka - Oleśnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebna pożyczka Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI