IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Zamawiający nie ustanawia kryteriów selekcji – do dialogu zostaną zaproszeni wszyscy wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
0,00 |
Dostępność czasowa stanowisk obsługi klienta w siedzibie zamawiającego |
0,00 |
Dostępność ilościowa stanowisk obsługi klienta w siedzibie zamawiającego |
0,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
W Gminie Mielno istnieje jedna placówka bankowa, jest nią punkt banku świadczącego obecnie usługę obsługi bankowej budżetu Gminy Mielno. Punkt działa w siedzibie zamawiającego w wynajmowanym lokalu należącym do zamawiającego. Funkcjonowanie punktu związane jest ze świadczeniem w/w usługi oraz usług bankowych świadczonych komercyjnie dla ludności i podmiotów. Dodatkowym czynnikiem istotnym dla zamawiającego jest potrzeba zwiększenia dostępności usług bankowych dla ludności w okresie sezonu letniego, co wynika z troski zamawiającego o to, aby mieszkańcy Gminy Mielno, a także inni interesanci mieli możliwość wnoszenia opłat na rzecz Gminy Mielno w formie elektronicznej i gotówkowej bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, także w okresie sezonu letniego. Ze względu na ryzyko braku zainteresowania wykonawców prowadzeniem obsługi kasowej w siedzibie zamawiającego oraz brakiem wystarczającej wiedzy na temat zasad funkcjonowania opłatomatów, (w szczególności stopnia ich równoważności w stosunku do obsługi kasowej), zamawiający zdecydował się na przeprowadzenie postępowania o udzielanie zamówienia na obsługę bankową budżetu Gminy Mielno w formie dialogu konkurencyjnego. Celem dialogu jest uzyskanie od wykonawców informacji pozwalających na jednoznaczne i precyzyjne opisanie przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, kryteriów oceny ofert i ich znaczenia w SIWZ oraz zachowanie konkurencji. W szczególności celem zamawiającego jest uzyskanie następujących informacji: 1) w jakim stopniu wykonawcy są zainteresowani prowadzeniem obsługi kasowej w siedzibie zamawiającego; 2) w jakim stopniu wykonawcy są zdolni do zaspokojenia potrzeb zamawiającego przy użyciu opłatomatów; 3) jaka jest relacja poziomu kosztów prowadzenia obsługi kasowej w siedzibie zamawiającego do obsługi przy użyciu opłatomatów, w nawiązaniu do zakresu czynności możliwych do załatwienia w każdej z form świadczenia usługi;4) jakie są istotne cechy dostępnych opłatomatów w zakresie funkcjonalności, wymagań technicznych w zakresie miejsca instalacji, obsługi, dostępu do mediów, itp. oraz istotne elementy wpływające na koszt urządzenia; 5) jaka jest opinia wykonawców w zakresie zastosowania wynagrodzenia ryczałtowego za usługi objęte zamówieniem, 6) jaka jest opinia wykonawców do proponowanych terminów realizacji zamówienia, 7) jaka jest opinia wykonawców co do oczekiwania zamawiającego w zakresie sezonowego wzmocnienia obsady punktu kasowego lub udostępniania dodatkowego opłatomatu, oraz wpływie tego oczekiwania na cenę i formę wynagrodzenia.Mając na uwadze zakres oczekiwanych informacji, zamawiający dopuszcza prowadzenie dialogu w dwóch turach, pierwszej o charakterze ogólnym i drugiej poświęconej kwestiom technicznym dotyczącym zastosowania opłatomatów oraz terminali POS. Ze względu na sytuację epidemiczną, zamawiający przewiduje prowadzenie dialogu w formie telekonferencji, za pośrednictwem wybranych przez wykonawcę narzędzi. Bliższe informacje co do terminów i formy prowadzenia dialogu, osób prowadzących dialog i uprawnionych do kontaktu, zostaną przekazane w zaproszeniu do dialogu (patrz: Wstępny harmonogram postępowania).
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Zamawiający nie przewiduje nagród dla wykonawców za przedstawienie rozwiązania stanowiącego podstawę do składania ofert.
Wstępny harmonogram postępowania:
Zamawiający przewiduje następujący harmonogram postępowania: 1) Składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowanie: do 08.01.2021 r.; 2) Ocena wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przekazanie informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zaproszenia do dialogu konkurencyjnego: do 12.01.2021 r.; 3) Dialog konkurencyjny (negocjacje) kończący się przekazaniem informacji o zamknięciu dialogu: do 22.01.2021 r.; 4) Doprecyzowanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i przekazanie jej Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert: do 29.01.2021 r.; 5) Orientacyjny termin składania ofert: do 12.02.2021 r.; 6) Orientacyjny termin rozstrzygnięcia postępowania: do 19.02.2021 r.; 7) Orientacyjny termin zawarcia umowy: do 26.02.2021 r.
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
Ze względu na złożoność zamówienia zamawiający nie możne na tym etapie postępowania, ustalić znaczenia kryteriów oceny ofert w sekcji IV.2.2) , i w związku z tym, na podstawie art. 60c ust. 1a ustawy, podaje kryteria oceny ofert w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego. Zamawiający doprecyzuje kryteria oceny ofert i ich znaczenie po zakończeniu dialogu z wykonawcami w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), która zostanie przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
08.01.2021, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wniosek o dopuszczenie do postępowania należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Wniosek o dopuszczenie do postępowania – nie otwierać przed godz. 1200 dnia 08.01.2021 r. – Bankowa obsługa budżetu Gminy Mielno”