BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH G

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstróda
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-25
  • ZamawiającyGMINA MIEJSKA OSTRÓDA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00084762
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 896429439

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuranski@um.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-205a7262-ce86-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005595/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Ostróda oraz jednostek organizacyjnych Gminy.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/umostroda

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umostroda

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ (m.in. § 6, 9, 10 SWZ)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 315788,28 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Ostróda oraz jednostek organizacyjnych Gminy, zgodnie z postanowieniami § 3 SWZ, wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ) oraz zakresem rzeczowym czynności związanych z obsługą bankową budżetu (załącznik nr 4 do SWZ).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Bankową obsługę budżetu Gminy Miejskiej Ostróda oraz n/w jednostek organizacyjnych:
a) Urząd Miejski w Ostródzie- ul. A. Mickiewicza 24;
b) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej- ul. Olsztyńska 2;
c) Ostródzkie Centrum Sportu i Rekreacji- ul. Tadeusza Kościuszki 22A;
d) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Armii Krajowej- ul. Seweryna Pieniężnego 30A;
e) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Gustawa Gizewiusza- ul. Olsztyńska 7;
f) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Jana Pawła II- ul. Rycerska 5;
g) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4- ul. Tadeusza Kościuszki 14;
h) Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Kornela Makuszyńskiego- Os. Młodych 8;
i) Przedszkole Nr 1- ul. Bolesława Chrobrego 3;
j) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ostródzie- ul. Plebiscytowa 50;
k) Środowiskowy Dom Samopomocy BRATEK- ul. 11 Listopada 25;
l) Żłobek Miejski w Ostródzie- ul. Bolesława Chrobrego 3a.
2) Zamawiający zastrzega, że liczba jednostek Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek Gminy, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, wybrany Wykonawca zawrze z tymi jednostkami umowy obsługi bankowej na warunkach wynikających z niniejszego postępowania oraz złożonej oferty.
3. Zakres bankowej obsługi budżetu:
1) otwarcie i prowadzenie następujących rachunków bankowych:
a) rachunków bieżących Gminy Miejskiej Ostróda- jako jednostki samorządu terytorialnego, Urzędu Miejskiego w Ostródzie jako jednostki budżetowej i wszystkich pozostałych jednostek organizacyjnych, wyszczególnionych w ust. 2 pkt 1;
b) rachunków pomocniczych Gminy Miejskiej Ostróda- jako jednostki samorządu terytorialnego oraz Urzędu Miejskiego w Ostródzie jako jednostki budżetowej i wszystkich jednostek organizacyjnych wyszczególnionych w ust. 2 pkt 1, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych;
c) możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, na warunkach zadeklarowanych w ofercie;
d) likwidację rachunków bankowych na pisemny wniosek;
e) potwierdzenie otwarcia prowadzenia i zamknięcia rachunków bankowych;
f) telefoniczne udzielanie informacji o wysokości salda na rachunku;
g) zakładanie depozytów;
2) realizację zleceń płatniczych- przelewów przekazywanych w formie elektronicznej- na następujących zasadach:
a) przelewy dokonywane wewnątrz Banku muszą być realizowane w czasie rzeczywistym;
b) przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 15:00 powinny być zrealizowane w tym samym dniu roboczym;
c) przelewy walutowe w euro, złożone do godziny 11:00 powinny być zrealizowane w tym samym dniu roboczym: przelew SEPA do godz. 16:00; ekspres euro do godz. 13:00; przelew TARGET 2- do godz. 15:00; przelew zagraniczny D0- do godz. 13:00;
3) realizację zleceń płatniczych;
4) obsługa płatności masowych;
5) księgowanie na rachunkach z datą wpłaty, wpłat dokonywanych przez Zamawiającego bezpośrednio w kasie banku;
6) identyfikacja płatności przychodzących;
7) „zerowanie” rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych zgodnie z dyspozycjami Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek organizacyjnych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący Gminy Miejskiej Ostróda- jednostki samorządu terytorialnego;
8) przeksięgowanie w dniu 31 grudnia każdego roku skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Ostróda na dzień 31 grudnia danego roku na wskazany przez kierowników jednostek rachunek bankowy dochodów budżetowych;
9) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku (jednostki budżetowe związane z budżetem Gminy Miejskiej Ostróda): wypłaty gotówkowe do kwoty 50.000,- zł bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia;
10) potwierdzanie informacji:
a) Urzędowi Miejskiemu- o jednostce samorządu terytorialnego w zakresie sald stanów środków i dokonywanych operacji gospodarczych bez ograniczeń, wyciągami w systemie bankowości elektronicznej stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia;
b) Urzędowi Miejskiemu- o jednostce budżetowej jednostki samorządu terytorialnego w zakresie sald stanów środków i dokonywanych operacji gospodarczych bez ograniczeń, wyciągiem w systemie bankowości elektronicznej i stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia;
c) jednostkom organizacyjnym wyszczególnionym w ust. 2 pkt 1, stanu sald i operacji finansowych dokonanych danego dnia wyciągiem w formie elektronicznej;
11) realizowanie zleceń stałych, a w tym obciążania rachunku spłatami rat kapitałowych i odsetek od zaciągniętych kredytów, wg harmonogramu dostarczonego przez Zamawiającego;
12) udzielanie „na hasło” osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia;
13) wprowadzenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych (zgodnego ze standardem IBAN);
14) bankowość elektroniczna on-line, podpis elektroniczny;
15) wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy wyszczególnionych w ust. 2 pkt 1, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania i szkolenia pracowników Zamawiającego.
W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione bezpłatne informacje na temat realizowanej przez Wykonawcę usługi, w szczególności:
a) dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową w każdym dniu roboczym przez 24 godziny na dobę,
b) importowanie płatności w postaci pliku zbiorczego,
c) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych,
d) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,
e) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich w/w rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów;
f) składanie poleceń przelewu, w tym: poleceń przelewów do ZUS i US, przelewu zagranicznego, ze wszystkich w/w rachunków w ramach dostępnych środków;
g) wykonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji;
h) uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach;
i) możliwość eksportu / importu danych do pliku tekstowego w odpowiednim formacie;
j) realizację grup zleceń (do 1000 zleceń) maksymalnie w ciągu 15 minut w systemie bankowości elektronicznej;
k) generowanie (wydruk) wyciągów nie wymagających stempla bankowego;
l) potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on-line (po realizacji przelewu natychmiastowa informacja w systemie bankowości elektronicznej);
m) umożliwienie równocześnie (w tym samym czasie) wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostki;
n) pełną informację o lokatach, możliwość zarządzania lokatami, w tym otrzymanie wyciągu, z rachunku lokaty w postaci elektronicznej (w ogólnie dostępnym formacie danych typu PDF, CSV, itp.);
o) przechowywanie wysyłanych przelewów i wyciągów w archiwum systemu;
p) nadawanie uprawnień użytkownikom systemu elektronicznego w dowolnym momencie obowiązywania umowy, zmiana tych uprawnień poprzez wydanie dyspozycji bez opłat i prowizji;
q) umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym;
16) Obsługa na zamówienie bez blankietów czekowych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, tj. tzw. zlecenie otwarte polegające na elektronicznym wskazaniu przez Zamawiającego kwoty jaką należy zabezpieczyć w kasie Banku na wyznaczony dzień do odbioru przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego;
17) Wyznaczenie jednego doradcy klienta- dla Urzędu Miasta i innych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Ostróda. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Wykonawcy.
Dalszy ciąg opisu przedmiotu zamówienia w części "Pozostałe informacje".

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie środków na rachunkach bankowych

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostępność usług

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: opłata za przewalutowanie transakcji zagranicznej

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1896 ze zm.) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa bankowego.
Informacje dodatkowe:
1. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum), warunek udziału jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1896 ze zm.) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa
w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa bankowego i zrealizuje usługo, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
2. W przypadku banków zagranicznych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe, w miejsce w/w dokumentów należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju siedziby banku, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w formie oddziału.
3. W przypadku instytucji kredytowych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe w miejsce w/w dokumentów należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju siedziby banku, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz dowód otrzymania przez Komisję Nadzoru Finansowego od właściwych władz nadzorczych państwa macierzystego stosownego zawiadomienia / informacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy, w zakresie § 11 ust. 1 pkt 5 SWZ, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1896) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa bankowego. W przypadku banków zagranicznych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe, w miejsce w/w dokumentów należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju siedziby banku, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w formie oddziału. W przypadku instytucji kredytowych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe w miejsce w/w dokumentów należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju siedziby banku, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz dowód otrzymania przez Komisję Nadzoru Finansowego od właściwych władz nadzorczych państwa macierzystego stosownego zawiadomienia / informacji.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 2, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania:
a) jeżeli w imieniu: wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego lub podwykonawcy, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2;
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców.
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców- oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia w załączniku nr 2 do SWZ, w części dotyczącej wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określono w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/umostroda

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-25 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dalszy ciąg opisu przedmiotu zamówienia:
4. Oprocentowanie rachunków Zamawiającego: naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków na bieżących rachunkach bankowych powinno następować miesięcznie, ostatniego dnia miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczana będzie każdego miesiąca, jako iloczyn średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBID 1M z miesiąca poprzedniego i stałego współczynnika określonego w złożonej ofercie, niezmiennego przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M. O wysokości oprocentowania Bank zawiadomi Zamawiającego pisemnie, jeżeli informacja ta nie jest ujęta w wyciągach bankowych.
5. Bank zobowiązany jest do przyjmowania w kasie banku wpłat gotówkowych od osób trzecich bez prowizji.
6. Dokumenty potwierdzające sytuację finansową Gminy w tym: Uchwały Rady Miasta w sprawie uchwalenia budżetu, w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta; sprawozdania w tym: Rb Z, Rb NDS, Rb N, Rb 27S, Rb 28S, Rb 28 NWS, RB 34S, sprawozdania z wykonania budżetu; uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o sprawozdaniach z wykonania budżetu, opinii o projekcie budżetu, opinii o projekcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej, opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu, znajdują się na stronie internetowej https://bipostroda.warmia.mazury.pl/ (zakładka Budżet).
7. Wykonawca zawrze umowę obsługi rachunku bankowego indywidualnie z każdą jednostką wymienioną w § 3 ust. 2 pkt 1 SWZ.
8. Zamawiający wymaga, aby wykonawca w trakcji realizacji przedmiotu zamówienia posiadał na terenie miasta Ostróda co najmniej jedną placówkę, tj. siedzibę, oddział, filię, punkt kasowy, itp. W placówce należy zapewnić bezpłatną, bez prowizji obsługę kasową dla kontrahentów Zamawiającego. Wykonawca musi umożliwić dokonywanie płatności przez kontrahentów na rzecz Zamawiającego z pomocą terminali kart płatniczych w tym płatności mobilnych w placówkach bankowych pełniących role kas Urzędu.
9. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: wybór banku do obsługi bankowej budżetu determinuje obowiązek, aby wszystkie jednostki budżetowe j.s.t. (tylko te jednostki wykonują budżet w rozumieniu art. 211 ustawy o finansach publicznych) prowadziły własne rachunki bankowe w tym banku, w którym prowadzony jest rachunek bieżący budżetu, na zasadach wynikających z najkorzystniejszej oferty wybranej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Podział zamówienia na części mógłby doprowadzić do sytuacji, w której rachunki jednostek budżetowych Zamawiającego, byłby prowadzone przez inne banki niż bank, w którym jest prowadzony rachunek bieżący budżetu.

Dotyczy terminu wykonania zamówienia:
Zamawiający przewiduje możliwość rozpoczęcia realizacji usługi po 1 września 2021 r. w sytuacji gdy do podpisania umowy dojdzie po tym terminie. Termin realizacji przedmiotu umowy rozpocznie się wówczas z dniem podpisania umowy i zakończy dnia 31 sierpnia 2025 r. .
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług doradcy do spraw zamówień publicznych
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług doradcy do spraw zamówień publicznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI