Bankowa obsługa budżetu Gminy Krośnice w latach 2022-2026

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Krośnice w latach 2022-2026
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrośnice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-15
  • ZamawiającyGmina Krośnice
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00198329
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Gminy Krośnice w latach 2022-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krośnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Krośnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-320

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kbien@ug.krosnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.krosnice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bankowa obsługa budżetu Gminy Krośnice w latach 2022-2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b97f4585-e65f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.krosnice.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGPOŚiI.271.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na świadczeniu kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Krośnice i podległych jednostek organizacyjnych Gminy:
− Urzędu Gminy Krośnice
− Zespół Szkół w Krośnicach Szkoła Podstawowa w Krośnicach im. Ignacego Łukasiewicza
− Szkoła Podstawowa w Bukowicach im. Piastów Śląskich
− Szkoła Podstawowa w Kuźnicy Czeszyckiej im. Edmunda Bojanowskiego
− Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Krośnicach
− Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krośnicach
− Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Krośnicach
1. Obsługa bankowa obejmować będzie otwarcie i prowadzenie na rzecz podmiotów biorących udział w zamówieniu rachunków bankowych prowadzonych w złotych polskich w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej, w tym :
1) Rachunków bieżących jednostek biorących udział w zamówieniu, rachunków pomocniczych, w tym : rachunków funduszy celowych i specjalnych, rachunków lokat, rachunków związanych z rozliczeniem środków otrzymanych z funduszy krajowych i Unii Europejskiej oraz rachunków płatności masowych.
Gmina Krośnice posiada 7 rachunków podstawowych, około 22 rachunki pomocnicze, 18 rachunków lokat oraz 10 rachunków związanych z wydzielonymi środkami pomocowymi i unijnymi. Otwieranie kolejnych rachunków następować będzie na rzecz i wniosek podmiotów biorących udział w zamówieniu, w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej . Rachunki podmiotów biorących udział w zamówieniu będą otwierane przez osoby uprawnione ze strony podmiotów do tych czynności na podstawie dokumentów składanych w banku zgodnie z obowiązującymi wymogami.
2) Środki zgromadzone na rachunkach będą podlegały oprocentowaniu w oparciu o średnią stopę WIBID 1 M pomnożoną przez współczynnik zaoferowany przez Wykonawcę.
2. Przez prowadzenie rachunków bankowych rozumie się:
1) Codzienne wydawanie wyciągów z rachunków w formie papierowej lub udostępnienie możliwości codziennego pobierania wyciągów za pośrednictwem Internetu
2) Wydawanie blankietów czeków gotówkowych, których liczbę oszacowano na około 150 sztuk rocznie łącznie dla rachunków podstawowych i pomocniczych,
3) Otwieranie nowych rachunków, które nastąpi najpóźniej w terminie 2 dni roboczych po dniu złożenia dyspozycji przez jednostkę Zamawiającego,
4) Zamykanie rachunków bankowych w trakcie trwania umowy, które będzie dokonywane na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnione. Zamknięcie nastąpi najpóźniej do końca miesiąca od daty wpływu oświadczenia do banku.
5) Możliwość otwierania na wniosek jednostki rachunków nieoprocentowanych,
6) przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych na wszystkie rachunki bankowe. Liczba wpłat gotówkowych w 2021 roku wyniosła około 5.000 sztuk. Liczba wypłat wyniosła w 2021 roku około 50 sztuk.
7) Przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Zamawiającego realizowane będzie bez pobierania opłat i prowizji. Wypłaty gotówkowe realizowane będą na podstawie czeków gotówkowych.
3. Prowadzenie rozliczeń i płatności w obrocie krajowym, których liczba oszacowana na podstawie roku 2021 wynosi 65.000 sztuk przelewów, w tym około 600 to przelewy wewnętrzne pomiędzy jednostkami Gminy Krośnice. Zamawiający wymaga:
1) realizację poleceń przelewu w wersji elektronicznej poprzez udostępniony Zamawiającemu elektroniczny system obsługi bankowej najbliższą sesją systemem ELIKSIR. W chwili obecnej Zamawiający posiada 18 stanowisk na których działa elektroniczny system obsługi bankowej, oraz 16 osób uprawnionych do podpisywania i zatwierdzania operacji bankowych,
2) realizowanie poleceń przelewu do innego banku w trybie przyspieszonym,
3) zlecenie wysłane przez Zamawiającego do godziny 13.00 będzie zrealizowane w tym samym dniu, w razie niezrealizowania zlecenia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu odsetki ustawowe za opóźnienie od kwoty każdego nieterminowo zrealizowania zlecenia,
4) Dokonywanie przelewów pomiędzy rachunkami Wykonawcy bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu ½ godziny od złożenia przelewu,
5) Umożliwienie składania zleceń z data przyszłą dokonania przelewu,
6) Umożliwienie zakładania rachunków lokat terminowych w systemie bankowym, bez konieczności osobistego stawiennictwa Zamawiającego w siedzibie banku
7) Możliwość importowania przelewów wystawionych w systemie finansowo – księgowym oraz płacowym Zamawiającego
8) Możliwość przeszukiwania zbiorów wszystkich operacji dokonanych na wszystkich rachunkach według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta , daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów w systemie bankowym on- Line zbiorów danych z całego okresu objętego umową,
9) W przypadku technicznego braku możliwości dokonania płatności za pośrednictwem bankowości elektronicznej, Wykonawca zobowiązuje się przyjąć i zrealizować przelewy w postaci papierowej z zapewnieniem, że realizacja przelewów nastąpi w dniu ich złożenia, bez dodatkowych opłat.
4. Zapewnienie możliwości zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego w rachunku podstawowym budżetu Gminy Krośnice polegające na:
1) udzieleniu kredytu w rachunku bieżącym budżetu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, po corocznym określeniu kwoty w uchwale budżetowej na kolejny rok przez Radę Gminy Krośnice, lub uchwałach zmieniających limit zadłużenia,
2) kredyt krótkoterminowy zostanie udzielony bez opłat i prowizji, jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu,
3) oprocentowanie kredytu krótkoterminowego będzie oparte na średniej stawce WIBOR 1 M powiększonej o marże zaoferowaną przez Wykonawcę,
4) limit kredytu krótkoterminowego wynikający z odrębnie corocznie zawartej umowy będzie do dyspozycji Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy i będzie uruchamiany w koniecznej wysokości bez wcześniejszego zawiadomienia o uruchomieniu, a Wykonawca nie będzie pobierał prowizji od postawionej do dyspozycji a niewykorzystanej kwoty kredytu,
5) naliczanie i pobieranie odsetek od wykorzystanej kwoty kredytu będzie następowało ostatniego dnia każdego miesiąca z rachunku pomocniczego wydatków Urzędu Gminy,
6) każdy wpływ środków na rachunek podstawowy budżetu Gminy Krośnice będzie powodował zmniejszenie salda kredytu,
7) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracja wekslową,
8) wydawanie opinii bankowych, zaświadczeń i innych niezbędnych dokumentów,
9) zapewnienie przez Zamawiającego możliwości zakładania lokat typu (overnight) na rachunkach głównych,
10) obsługę płatności masowych w zakresie dochodów realizowanych przez Gminę Krośnice
11) udostępnianie możliwości drukowania elektronicznych potwierdzeń wykonania przelewu zgodnie z art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2012 roku poz. 1376),
12) posiadanie zdolności do prowadzenia transakcji dewizowych,
13) prowadzenie placówki Wykonawcy na terenie miejscowości Krośnice,

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość wskaźnika korygującego stawkę WIBID 1M zastosowana przy oprocentowaniu środków na rachunkach bankowych (W)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość marży korygującej stawkę WIBOR 1M zastosowane przy oprocentowaniu kredytu na rachunku bieżącym (M)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w tym realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2439 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty: co najmniej, jedną usługę polegającą na obsłudze bankowej budżetu wraz z jej jednostkami organizacyjnymi co najmniej przez pełen rok budżetowy, przy czym wysokość obsługiwanego budżetu musi być większa niż 30.000.000,00 zł (słownie: trzydzieści milionów złotych 00/100)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 PZP - (wzór oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.109 ust.1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
e) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
f) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy (należy wypełnić zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 10.2. lit. a), wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców: z uwzględnieniem wymogów wskazanych w pkt. 8.1.4) SIWZ; (wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.
c) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
12.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
12.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Miliczu o/Krośnice nr 77 9582 1023 2002 0200 0101 0004 z dopiskiem wadium w postępowaniu: „Bankowa obsługa budżetu Gminy Krośnice w latach 2022-2026”.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
12.4 Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
12.5 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 12.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
12.6 Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
12.7 Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

19.6 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku:
a) zaistnienia konieczności rozszerzenia przedmiotu umowy w związku z koniecznością wykonywania zadań nałożonych na jednostki samorządu terytorialnego ustawami,
b) pojawią się nowe produkty bankowe lub rozwiązania organizacyjne, których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego,
c) wprowadzona zostanie modyfikacja bądź wymiana systemów informacyjnych, w tym systemu finansowo – księgowego,
d) zmianie ulegną przepisy prawa podatkowego w szczególności w zakresie podatku od towarów i usług, które dotyczyć będą przedmiotu niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępny na e-PUAP i udostępniony na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie pisma o rozłożenie na raty do PARP- Kowary
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie pisma o rozłożenie na raty do PARP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI