„Zielona biblioteka dla każdego – od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zielona biblioteka dla każdego – od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” – etap III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMuszyna
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-09-13
  • ZamawiającyMiasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00381068
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zielona biblioteka dla każdego – od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” – etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184714009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343472601

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Rynek 31

1.11.4.) Miejscowość: Muszyna

1.11.5.) Kod pocztowy: 33-370

1.11.6.) Województwo: małopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.11.9.) Numer telefonu: 184714009

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zielona biblioteka dla każdego – od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” – etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0a81351-4bb4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056962/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 "Zielona biblioteka dla każdego - od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna" - etap III

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji
elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.
za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej.
2. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość
składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty
elektronicznej, email: przetargi@muszyna.pl lub zwietecha@muszyna.pl.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
4. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu
(załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB.
5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje
wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną.
Szczegółowe wymagania dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I, Podrozdział 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.
2. Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Panią Dorotę Sadowską. Kontakt z Inspektorem
możliwy jest przez e-mail: rodo@muszyna.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego nr Zp.271.25.2023
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO.
8. Posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy
Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
- Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani
zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
- Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp.271.25.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis zamówienia:
Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu audio na potrzeby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna obejmuje dostawę:
1. Kolumna aktywna - 2 szt
2. Uchwyt kolumnowy ścienny - 2 szt
3. Mikser cyfrowy 8-kanałowy z interface USB 2.0 - 1 szt
4. Rejestrator cyfrowy audio – 4-kanałowy - 1 szt
5. Mikrofon nagłowny - 8 szt
6. Stacjonarny, poczwórny odbiornik diversity z wbudowanym skanowaniem częstotliwości - 2 szt
7. Mikrofon/nadajnik do ręki (Handheld) z przetwornikiem dynamicznym - 8 szt
8. Nadajnik osobisty (Bodypack) - 8 szt
9. Aktywna antena kierunkowa - 2 szt
10. Falowa antena pasywna - 1 szt
11. Szerokopasmowy Dystrybutor Antenowy - 1 szt
12. Kabel antenowy bcn - 4 szt
13. Skrzynia transportowa na zestaw mikrofonów bezprzewodowych - 1 szt
14. Mikrofon pojemnościowy wielkomembranowy sparowany Stereo Set - 2 szt
15. Kabel XLR 6 m czarne Klotz klotz my206 - Neutrik - 14 szt
16. Sterownik świateł DMX wraz z case - 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku A do SWZ pn.: zadanie_nr_1_dostawa_sprzętu_audio_wymagane_minimalne_parametry_techniczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

32342450-1 - Rejestratory głosu

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę
Wzór: C = [( Cn/Cb)*60]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Okres gwarancji jakości
Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „okres gwarancji jakości” zostanie obliczona wg następującego schematu:
a) wykonawca otrzyma 0 punktów za udzielenie gwarancji jakości na okres 23 miesięcy i krótszy,
b) wykonawca otrzyma 10 punktów za udzielenie gwarancji jakości na okres w przedziale od 24 do 32 miesięcy,
c) wykonawca otrzyma 20 punktów za udzielenie gwarancji jakości na okres w przedziale od 33 do 42 miesięcy,
d) wykonawca otrzyma 30 punktów za udzielenie gwarancji jakości na okres w przedziale od 41 do 50 miesięcy,
e) wykonawca otrzyma 40 punktów za udzielenie gwarancji jakości na okres w przedziale od 51 do 60 i dłuższy.

Zamawiający nie będzie przyznawał punktów częściowych. Oznacza to, że wykonawca w ramach tego kryterium może otrzymać odpowiednio 0 albo 10, albo 20, albo 30, albo 40 punktów.

UWAGA:
Okres gwarancji jakości wykonawca powinien podać w ofercie w pełnych miesiącach.
W przypadku, jeżeli wykonawca poda okres gwarancji jakości w niepełnych miesiącach, do oceny oferty zamawiający przyjmie krótszy okres gwarancji jakości wynikający z danego przedziału czasowego (np. jeżeli wykonawca poda w ofercie okres gwarancji jakości 24 miesięcy i 20 dni, zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje 24-miesięczny okres gwarancji jakości).

Oferta wykonawcy, który nie wskaże w ofercie okresu gwarancji jakości lub zaoferuje okres gwarancji jakości krótszy niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - liczba punktów otrzymana za kryterium okres gwarancji jakości
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis zamówienia:
Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna obejmuje dostawę:
1. Czytnik do audiobooków InkBOOK Czytnik Focus czerwony - 2 szt
2. Komputer stacjonarny i5-12400 8GB 500GB SSD W11Pro + kl + mysz Office 2021 Home & Business - 3 szt
3. Monitor 24" - 3 szt
4. UPS Zasilacz awaryjny 750VA,230V,AVR,4 Shuko 3
5. Komputer stacjonarny i7- 16GB 500GB SSD 2TB W11 Pro + kl + my Office 2021 Home & Business 1
6. Monitor 27" 1
7. UPS Zasilacz awaryjny 750VA,230V,AVR,4 Shuko 1
8. Laptop W11Pro i5-1235U/16GB/512GB/INT/15.6 FHD/Black/1YR + Dodatki Mysz Torba HDD Office 2021 Home & Business - 1 szt
9. Projektor z obiektywem szerokokątnym + uchwyt sufitowy - 1 szt
10. Access Point (11 Mb/s - 802.11b, 1733 Mb/s - 802.11ac, 300 Mb/s - 802.11n, 54 Mb/s - 802.11a, 54 Mb/s - 802.11g) - 1 szt
11. Ekran elektryczny z pilotem sufitowy - 1 szt
12. Zasilacz awaryjny 1200 AVR CDS 19" 2U - 1 szt
13. Oprogramowanie Corel CorelDRAW GS 2021 PL/CZ Box CDGS2021MLDP - 2 szt
14. Skaner A3 - 1 szt
15. Aparat cyfrowy body + obiektyw 15-35 mm f/2.8L IS USM + karta pamięci 128GB - 1 szt
16. Czytnik kodów kreskowych CZARNY, USB+PODST. - 4 szt
17. Ploter 36” (A0) - 1 szt
18. Bindownica - 1 szt
19. Niszczarka dokumentów 4,5x30 - 2 szt
20. Oczyszczacz powietrza - 2 szt
21. Klawiatura Przewodowa Czarna RU - 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku B do SWZ pn.: zadanie_nr_2_dostawa_sprzętu_komputerowego_wymagane_minimalne_parametry_techniczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę
Wzór: C = [( Cn/Cb)*60]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Okres gwarancji jakości
Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „okres gwarancji jakości” zostanie obliczona wg następującego schematu:
a) wykonawca otrzyma 0 punktów za udzielenie gwarancji jakości na okres 23 miesięcy i krótszy,
b) wykonawca otrzyma 10 punktów za udzielenie gwarancji jakości na okres w przedziale od 24 do 32 miesięcy,
c) wykonawca otrzyma 20 punktów za udzielenie gwarancji jakości na okres w przedziale od 33 do 42 miesięcy,
d) wykonawca otrzyma 30 punktów za udzielenie gwarancji jakości na okres w przedziale od 41 do 50 miesięcy,
e) wykonawca otrzyma 40 punktów za udzielenie gwarancji jakości na okres w przedziale od 51 do 60 i dłuższy.

Zamawiający nie będzie przyznawał punktów częściowych. Oznacza to, że wykonawca w ramach tego kryterium może otrzymać odpowiednio 0 albo 10, albo 20, albo 30, albo 40 punktów.

UWAGA:
Okres gwarancji jakości wykonawca powinien podać w ofercie w pełnych miesiącach.
W przypadku, jeżeli wykonawca poda okres gwarancji jakości w niepełnych miesiącach, do oceny oferty zamawiający przyjmie krótszy okres gwarancji jakości wynikający z danego przedziału czasowego (np. jeżeli wykonawca poda w ofercie okres gwarancji jakości 24 miesięcy i 20 dni, zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje 24-miesięczny okres gwarancji jakości).

Oferta wykonawcy, który nie wskaże w ofercie okresu gwarancji jakości lub zaoferuje okres gwarancji jakości krótszy niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - liczba punktów otrzymana za kryterium okres gwarancji jakości
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia:
Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe:
1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) opisu/ów technicznego/ych i/lub wydruk/i ze stron internetowych producenta, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych materiałów oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ. Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać, której pozycji dotyczą materiały.
2) Zamawiający dopuszcza złożenie wyżej wskazanych przedmiotowych środków dowodowych w języku angielskim.
2. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą one, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez Zamawiającego wymagania.
3. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Przepisu ust. 3 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Wymagane przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu:
1) opis/y techniczny/e i/lub wydruk/i ze stron internetowych producenta, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych materiałów oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ. Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać, której pozycji dotyczą materiały.
2) Zamawiający dopuszcza złożenie wyżej wskazanych przedmiotowych środków dowodowych w języku angielskim.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zawartość oferty:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).
2. Przedmiotowe środki dowodowe w postaci opisu/ów technicznego/ych i/lub wydruk/i ze stron internetowych producenta, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych materiałów oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ. Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać, której pozycji dotyczą materiały. Zamawiający dopuszcza złożenie wyżej wskazanych przedmiotowych środków dowodowych w języku angielskim.
3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – (załącznik nr 5 do SWZ) - jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy.
Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możliwości zastosowania znaków projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanowią załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna NIP: 7342832196 REGON: 492021950 w imieniu i na rzecz której działa Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.
Rodzaj Zamawiającego: Zamawiający publiczny-jednostka sektora finansów publicznych-inne państwowe i samorządowe
instytucje kultury.
Przedmiot działalności Zamawiającego: Rekreacja, kultura, religia.
Niniejsze zadanie uzyskało dofinansowanie w ramach Kierunku interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021–2025”, Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa Wykluczeniu podlega również Wykonawca o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Szczegółowe wymagania dot. opisu przedmiotu zamówienia i warunków jego wykonania określono w SWZ i załącznikach stanowiących jego integralną cześć.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę wagi sklepowej - Olkusz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę wagi sklepowej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI