”Zapewnienie przenośnych urządzeń do bezprzewodowej komunikacji służących do obsługi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
”Zapewnienie przenośnych urządzeń do bezprzewodowej komunikacji służących do obsługi odwiedzających, obsługi punktów wydawania i odbioru urządzeń, dezynfekcji urządzeń oraz kierowania ruchem ....”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-09-06
  • ZamawiającyPaństwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-26
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
”Zapewnienie przenośnych urządzeń do bezprzewodowej komunikacji służących do obsługi odwiedzających, obsługi punktów wydawania i odbioru urządzeń, dezynfekcji urządzeń oraz kierowania ruchem ....”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-603

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

”Zapewnienie przenośnych urządzeń do bezprzewodowej komunikacji służących do obsługi odwiedzających, obsługi punktów wydawania i odbioru urządzeń, dezynfekcji urządzeń oraz kierowania ruchem ....”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed1369f9-0652-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/auschwitz,a,1981928,zapewnienie-przenosnych-urzadzen-do-bezprzewodowej-komunikacji-sluzacych-do-obslugi-odwiedzajacych-o.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę i pozostałe dokumenty sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej tzn. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. UWAGA! Próbki należy złożyć fizycznie w formie paczki w siedzibie Zamawiającego. Paczka powinna być opisana firmą i adresem Wykonawcy oraz numerem lub tytułem postępowania, którego dotyczą.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia przenośnych urządzeń do bezprzewodowej komunikacji służących do obsługi odwiedzających, obsługi punktów wydawania i odbioru urządzeń, dezynfekcji urządzeń oraz kierowania ruchem odwiedzających w wyznaczonych strefach/stanowiskach, która składa się z:
1.1. zapewnienia przenośnych urządzeń do bezprzewodowej komunikacji służących do obsługi odwiedzających,
1.2. obsługi stref/stanowisk wydawania i odbioru w/w urządzeń;
1.3. obsługi strefy/stanowiska do dezynfekcji w/w urządzeń (jeżeli Wykonawca zdecyduje, o dezynfekcji w budynku Zamawiającego);
1.4. kierowania ruchem odwiedzających w wyznaczonych strefach/stanowiskach
1.5. serwisu, przez co rozumie się wsparcie techniczne dla edukatorów i odwiedzających na terenie byłego obozu Auschwitz I zlokalizowanego przy ulicy Więźniów Oświęcimia 20
w Oświęcimiu,

4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi polegające na zapewnieniu i obsłudze urządzeń do bezprzewodowej komunikacji, w tym:
a) co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto,
b) łączna wartość wszystkich usług musi wynosić minimum 300 000 zł brutto.
Przez urządzenia do bezprzewodowej komunikacji Zamawiający rozumie przenośne urządzenia nagłaśniające złożone z nadajnika i mikrofonu oraz odbiorników ze słuchawkami do komunikacji bezprzewodowej.
Przez zapewnienie rozumie się udostępnienie urządzeń wraz z obsługą;
Przez obsługę Zamawiający rozumie: przygotowanie, ustawienie, wydanie, odbieranie, serwisowanie, dezynfekowanie, ładowanie urządzeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane; wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 10 do SWZ;
Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia w Formularzu ofertowym spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w pkt 3 SWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia, w ppkt 2.1.1 i 2.1.2. SWZ, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 106 Pzp, w postaci:
1. opisu technicznego nadajników i odbiorników o których mowa w pkt 3 SWZ, w ppkt 2.1.1 i 2.1.2. SWZ zawierającego: nazwę nadajnika, nazwę odbiornika, waga, ilość kanałów, rodzaj technologii, częstotliwość. Opis techniczny należy złożyć w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
2. próbek w postaci 2 takich samych nadajników i 12 takich samych odbiorników wraz z akcesoriami, w tym ładowarkami. Urządzenia muszą być naładowane i gotowe do użycia oraz spełniać parametry o których mowa w pkt 3 SWZ pn Opis przedmiotu zamówienia, w ppkt 2.1.1 i 2.1.2 SWZ. Próbki urządzeń muszą być zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonywać usługę z wykorzystaniem więcej niż jednego rodzaju/typu urządzeń opisanych w ppkt. 2.1.1 i 2.1.2 SWZ, tj. przy pomocy wielokrotności typów urządzeń Zamawiający wymaga złożenia wielokrotności próbek. Przez wielokrotność próbek Zamawiający rozumie złożenie po 2 te same nadajniki oraz po 12 tych samych odbiorników dla każdego oferowanego typu.
UWAGA! Próbki należy złożyć fizycznie w formie paczki w siedzibie Zamawiającego. Paczka powinna być opisana firmą i adresem Wykonawcy oraz numerem lub tytułem postępowania, którego dotyczą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty pełnomocnictwo przekazuje się w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie winno być złożone wraz z ofertą.
4. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt. 8.3 SWZ, mogą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmiany umowy znajdują się w paragrafie 7 Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-06 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia 105 dni od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania maksymalnej ilości wydanych urządzeń, o których mowa w ppkt.3 pkt.3 SWZ (planowana data rozpoczęcia realizacji usługi: wrzesień / październik 2021).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę wagi sklepowej - Olkusz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę wagi sklepowej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI