Zakup wraz z dostawą i instalacją systemu do głosowania oraz sprzętu multimedialnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup wraz z dostawą i instalacją systemu do głosowania oraz sprzętu multimedialnego dla Biura Rady Powiatu w ramach realizacji inwestycji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrodzisk Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-11
  • ZamawiającyPOWIAT GRODZISKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-02
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i instalacją systemu do głosowania oraz sprzętu multimedialnego dla Biura Rady Powiatu w ramach realizacji inwestycji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 022 3008523

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zo@powiat-grodziski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą i instalacją systemu do głosowania oraz sprzętu multimedialnego dla Biura Rady Powiatu w ramach realizacji inwestycji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe5496e9-f131-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007051/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup systemu do głosowania oraz rejestracji przekazu audio wideo z obrad sesji Rady Powiatu Grodziskiego + zakup projektora i ekranu projekcyjnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): tak

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres niniejszego opracowania obejmuje wyposażenie multimedialne dla Sali konferencyjnej w siedzibie Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ul. Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim.

2. PODSTAWA OPRACOWANIA
Podstawę niniejszego opracowania stanowią potrzeby funkcjonalne systemu multimedialnego w Sali Konferencyjnej/Posiedzeń Rady powiatu, które mają zapewnić:
- przeprowadzenie posiedzeń Rady Powiatu przy pomocy systemu konferencyjnego, z funkcją ich rejestracji audio i wideo, przeprowadzenia głosowań, streamingu wideo za pomocą urządzeń nie wchodzących w zakres niniejszego opracowania;
- umożliwienie odtwarzania treści audiowizualnych;
- zapewnienie jak najlepszej zrozumiałości mowy odtwarzanych treści oraz podczas obrad.
- obsługę nie wymagającą wiedzy z zakresu elektroakustyki.

3. FUNKCJE PROJEKTOWANEGO SYSTEMU MULTIMEDIALNEGO
System multimedialny został zaprojektowany w sposób umożliwiający zapewnienie funkcjonalności odpowiadającej dzisiejszym wymaganiom rynku konferencyjnego. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań technologicznych będzie umożliwiał prowadzenia posiedzeń Rady Powiatu, prowadzenie prezentacji, prelekcji, wideokonferencji.
Projekt multimediów obejmuje wyposażenie sali konferencyjnej. Projektowany system multimedialny składał się będzie z systemu wideo, systemu nagłośnienia, jak również systemu konferencyjnego z funkcją głosowania.
Urządzenia zarządzające sygnałami będą znajdować się w szafce sprzętowej, umieszczonej w sali konferencyjnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wyposażenie szafki obejmuje matrycę wideo, programowalny procesor DSP o otwartej strukturze oprogramowania, wyposażony między innymi w eliminator sprzężeń działający w czasie rzeczywistym, jednostkę centralną systemu konferencyjnego/głosowania, odbiorników mikrofonów bezprzewodowych.
System multimedialny będzie zapewniał nagłośnienie prowadzonych spotkań w sali konferencyjnej. Zarządzanie systemem audio będzie odbywało się za pomocą dedykowanego panelu sterowania, który będzie działać z wykorzystaniem sieci strukturalnej, natomiast zarządzanie projektorem i ekranem oraz matrycą wideo (w razie potrzeby) będzie odbywać się za pomocą pilotów.
4. SYSTEM NAGŁOŚNIENIA
Centralnym punktem systemu będzie procesor DSP znajdujący się w szafce rackowej o otwartej strukturze oprogramowania i możliwości stworzenia dowolnego toru audio i dowolnej funkcjonalności,
W sali znajdować się będą głośniki sufitowe, zamontowane w specjalnej obudowanie natynkowej na suficie.
W celu umożliwienia prowadzenia prelekcji salę wyposaża się w dwa zestawy mikrofonowe bezprzewodowe, które należy podłączyć do procesora DSP.
W celu prowadzenia spotkań rady przewiduje się system dyskusyjny, przewodowy z funkcją głosowania i możliwością rejestracji dźwięku oraz obrazu za pomocą kamery PTZ.
5. SYSTEM PROJEKCJI

Salę należy wyposażyć w projektor multimedialny zainstalowany na uchwycie sufitowym oraz ekran elektrycznie rozwijany.

6. PRZYŁĄCZA, OKABLOWANIE

Sala konferencyjna jest obecnie wyposażona w stoły z przyłączami stołowymi, które należy uzbroić i doprowadzić do nich kable. Do jednego z przyłączy HDMI, do drugiego HDMI oraz VGA + audio. Stanowisko informatyka (wskazane przez Zamawiającego) należy wyposażyć w przyłącze natynkowe HDMI. Kable należy zakończyć w szafce rackowej i podłączyć do matrycy video.
Wszystkie kable w podłodze należy prowadzić pod podłogą techniczną, natomiast kable na suficie i ścianach w korytach kablowych, które należy przewidzieć po uzgodnieniach z Zamawiającym.
Urządzenia należy połączyć ze sobą zgodnie ze schematem kablowym.
Wszystkie kable należy wyposażyć w odpowiednie przyłącza odpowiadające rodzajowi kabli oraz przyłączom docelowym w urządzeniach.

7. OPIS URZĄDZEŃ
Zastosowane w projekcie urządzenia zostały oznaczone zgodnie z poniższą tabelą:
I. SYSTEM WIDEO
Lp. Opis Ilość
1. Projektor multimedialny 1
2. Ekran elektryczny 1
3. Sterowanie do ekranu, pilot 2
4. MATRYCA VIDEO/ Skaler 1
5. Uchwyt do projektora 1
6. Kamera PTZ 1
7. Instalacja/montaż/okablowanie 1
II. SYSTEM NAGŁOŚNIENIA
1. Procesor audio 1
2. Wzmacniacz mocy 1
3. Programowalny, sieciowy panel sterowania, ścienny 1
4. Zestaw głośników sufitowych 8
5. Obudowa natynkowa dla zestawu głośnikowego 8
6. Zestaw bezprzewodowy z mikrofonem dynamicznym do ręki 2
7. Koszty instalacji/koszty okablowania 1
8. Koszty programowania/strojenia 1
III. SYSTEM KONFERENCYJNY Z FUNKCJĄ GŁOSOWANIA
1. Jednostka centralna systemu z funkcją nagrywania 1
2. Mikrofon dla pulpitów 27
3. Pulpit przewodniczącego z opcja głosowania i identyfikacji kartą 1
4. Pulpit systemu dyskusyjnego z funkcją głosowania i identyfikacji kartą 26
5. Karta RFID 40
6. Programator kart RFID 1
7. Oprogramowanie do wyświetlania informacji na zewnętrznych odbiornikach 1
8. Oprogramowanie do głosowania 1
9. Oprogramowanie do identyfikacji kart 1
10. Oprogramowanie do dyskusji 1
11. Oprogramowanie do importu i eksportu 1

8. PARAMETRY TECHNICZNE URZĄDZEŃ
Poniższe parametry techniczne najważniejszych urządzeń należy traktować jako minimalne.
Należy dostarczyć urządzenia o nie gorszych parametrach niż:
8.1. SYSTEM
8.2. NAGŁOŚNIENIA I WIDEO
8.2.1. ZESTAW GŁOŚNIKÓW SUFITOWYCH (do poz. II. 4 z zał. nr 7 do SWZ)
Zestaw głośników sufitowych • 2 drożny głośnik sufitowy dedykowany do zabudowy natynkowej
• Skuteczność: min. 102 dB
• Średnica : 20,5 cm
• Pasywny głośnik sufitowy
• Przetworniki: dynamiczne
• Obudowa ABS
• Kolor biały
• Impedancja 16 Ohm
• Pasmo przenoszenia: min 60-20 000 Hz
• Instalacja 100V/70V: 2.5/5/10/20 W
• Maskownica: aluminiowa
• Odporny na wilgoć

8.2.2. PROCESOR AUDIO (do poz. II. 1 z zał. nr 7 do SWZ)
Procesor audio • Obsługa min. 128x128 kanałów
• Obsługa protokołu AVB
• Min. 4 wejść mikrofonowo liniowych z kasowaniem echa akustycznego
• Min4 wyjść audio
• Dedykowany do połączeń telefonicznych: min jedno łącze telefoniczne RJ-11 i min jedno łącze VOIP (SIP) 2 kanałowe
• Obsługa min. 8 konfigurowalnych kanałów audio USB
• Łącze AVB
• Łącze USB
• Port RS-232
• Port Gigabit Ethernet
• Min. 4 pin GPIO
• Oprogramowanie o otwartej strukturze z możliwością zaimplementowania w oprogramowaniu bloków służących do obróbki sygnałów dźwiękowych
• Filtry: górnoprzepustowe, dolnoprzepustowe, półkowe, Uber.
• Miksery: standardowe, matrycujące, automatyczne, room kombinery, rutery, selektory źródła.
• Korektory: graficzne, parametryczne, eliminatory sprzężeń działające w czasie rzeczywistym.
• Crossovery: 2-4 drożne.
• Bloki służące do obróbki dynamicznej: leveler, kompresor, peak limiter, ducker, AGC – automatyczna kontrola wzmocnienia sygnału, bramka szumów.
• Bloki opóźnień: od 5 ms do 1930 ms.
• Bloki kontroli: głośności, odwrócenia fazy, komend logicznych.
• Możliwość tworzenia presetów nastawów poszczególnych bloków audio.
• Bloki generatorów dźwiękowych
• Gwarancja minimum 5 lat

8.2.3. WZMACNIACZ MOCY (do poz. II. 2 z zał. nr 7 do SWZ)
Wzmacniacz mocy • 2 kanałowy wzmacniacz mocy
• RMS wyjściowe na 4 Ohm: 2x120 W
• RMS wyjściowe na 8 Ohm: 2x60 W
• Moc na 100V: 2x120 W
• Moc wyjściowa po zmostkowaniu: 240W
• Zasilanie: 230 V
• Wzmacniacz klasy D
• Pasmo przenoszenia: 50-20 000 Hz
• Wysokość: 1U

8.2.4. KAMERA PTZ (do poz. I. 6 z zał. nr 7 do SWZ)
Kamera PTZ Kamera Full HD PTZ
• Rozdzielczość: 1080P60/50
• 1080l60/50
• 1080P30/25
• 720P60/50
• 720P30/25
Złącza:
• HDMI
• RJ-45
• Audio In
• RS-232/RS-485
USB/IP
• 1080P30
Optyka:
• Max jasność obiektywu: F1,8
• Zoom optyczny: 12x
• Zoom cyfrowy: 16x
• Cyfrowa redukcja szumów: Tak
• Kąt widzenia w poziomie: 72,5°
• Kąt widzenia w pionie: 44,8°
• Zakres ruchu w poziomie: +/- 170°
• Zakres ruchu w pionie: -25° ~ +25°
Ogólne:
• Gwarancja minimum 2 lata
• Możliwość montażu pod sufitem

8.2.5. UCHWYT DO PROJEKTORA (do poz. I. 5 z zał. nr 7 do SWZ)
Uchwyt do projektora • Regulacja wysokości min od 40 do 64 cm
• Uchwyt sufitowy

8.2.6. PROGRAMOWALNY, SIECIOWY PANEL STEROWANIA, ŚCIENNY (do poz. II. 3 z zał. nr 7 do SWZ)
Programowalny, sieciowy panel sterowania, ścienny • Ścienny, programowalny, panel sterowania
• Kompatybilny z procesorem DSP
• Połączenie z procesorem za pomocą standardowego okablowania CAT-5/6/7
• Zasilanie z POE+
• Minimum 32 presety/ustawienia do zaprogramowania
• Wyświetlacz OLED
• Możliwość regulacji jasności wyświetlacza
• Automatyczne ściemnianie w momencie gdy nie jest używany
• Technologia dotykowa, pojemnościowa
• Min. odległość połączenia (bez switcha) pomiędzy kontrolerem, a procesorem 99m
• Gwarancja minimum 5 lat

8.2.7. ZESTAW BEZPRZEWODOWY Z MIKROFONEM DYNAMICZNYM DO RĘKI (do poz. II. 6 z zał. nr 7 do SWZ)
Zestaw bezprzewodowy z mikrofonem dynamicznym do ręki • System cyfrowy
• Pasmo przenoszenia min. 20Hz do 20kHz
• Nadajnik i odbiornik do ręki
• Zasięg minimum 29m
• Min. zakres praca w temperaturze 0 stopni do +40 stopni
• Uchwyt z gwintem do statywu w zestawie

4.2.6.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj dostawy, montażu i konfiguracji sprzętu audio-video w sali konferencyjnej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostawy, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku,
- dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
a) specjaliści ds. programowania i strojenia systemów audio: osoba posiadająca certyfikat producenta wystawiony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, poświadczający umiejętność programowania procesorów DSP oraz wykonanie strojenia systemu dźwiękowego w oparciu o zaoferowane w Zamówieniu urządzenia na przestrzeni ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
b) specjaliści ds. systemu konferencyjnego - osoba, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nadzorowała montaż i uruchomienie systemu konferencyjnego, posiada certyfikat dystrybutora na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, poświadczający umiejętność programowania i uruchamiania systemu konferencyjnego w oparciu o zaoferowane w Zamówieniu urządzenia na przestrzeni ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenia, o których mowa w pkt 1 powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 powyżej stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia.
5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda podmiotowego środka dowodowego tj.:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
2) w przypadku specjalistów ds. programowania i strojenia systemów audio przedstawić certyfikat producenta wystawiony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, poświadczający umiejętność programowania procesorów DSP oraz wykonanie strojenia systemu dźwiękowego w oparciu o zaoferowane w Zamówieniu urządzenia na przestrzeni ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
3) w przypadku specjalistów ds. systemu konferencyjnego przedstawić certyfikat wystawiony przez dystrybutora na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, poświadczający umiejętność programowania i uruchamiania systemu konferencyjnego w oparciu o zaoferowane w Zamówieniu urządzenia na przestrzeni ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
6. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt 5 ppkt 1) powyżej , liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Pzp, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:
1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;
2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym;
3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:
a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,
b) zreorganizował personel,
c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,
d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,
e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.
3. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.

X. Odstąpienie od składania podmiotowych środków dowodowych.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452) - dalej jako „rozporządzenie”.
2. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (§ 2 ust. 1 rozporządzenia).
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w § 2 ust. 1 rozporządzenia, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporządzenia (§ 2 ust. 2 rozporządzenia).
4. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku (§ 4 ust. 1 rozporządzenia).
5. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, w przypadkach, o których mowa w art. 20 ust. 3 Pzp (§ 5 rozporządzenia).
6. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument (§ 6 ust. 1 rozporządzenia).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale XI SWZ (z wyłączeniem oświadczenia o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 1 SWZ), dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-11 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-11 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Formularz ofertowy przygotowany według wzoru Załącznika nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy;
4) Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika – jeżeli dotyczy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
5) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ponowne skręcenie magnetofonu szpulowego zk120- Józefów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ponowne skręcenie magnetofonu szpulowego zk120. Rozkręciłem do czyszczenia -nie potrafię skręcić z powrotem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI