IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
UWAGA!Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawcy nie wnoszą wadium. Wadium należy wnieść na etapie składania ofert przed upływem wyznaczonego terminu na ich złożenie.1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.900 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych i 00/100).Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj. w: a. pieniądzu;b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c. gwarancjach bankowych;d. gwarancjach ubezpieczeniowych;e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299 z późn. zm.).4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności,2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia: poręczenie to zobowiązanie poręczyciela (podmiotu udzielającego poręczenia) względem zamawiającego, do wykonania zobowiązania na wypadek, gdyby wykonawca tego zobowiązania nie wykonał (zapłata całej kwoty wadium, na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności). Poręczenie musi być płatne na pierwsze żądanie, czyli musi być poręczeniem bezwarunkowym, a także nieodwołalnym. Musi wskazywać termin obowiązywania poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego Sp. z o.o. nr rachunku: 05 1160 2202 0000 0002 5584 6944 z dopiskiem wadium w postępowaniu na „Zakup systemu informacji multimedialnej dla Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego”, a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu środków finansowych na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.8. Rekomenduje się, aby Wykonawca wskazał w ofercie numer rachunku bankowego, na który ma zostać zwrócone wadium wniesione w pieniądzu.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
6
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
6
Kryteria selekcji wykonawców:
2.Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów (kryteria selekcji).1) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy 6, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. W takiej sytuacji Zamawiający odstąpi od przyznawania punktów w kryterium selekcji.2)Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 6, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego 6 Wykonawców, wyłonionych na podstawie kryteriów selekcji o których mowa w warunkach zamówienia – w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. c Informacji i wymagań - ponad minimalnie wymaganą liczbę wykonanych zamówień , dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.3)W przypadku, o którym mowa w pkt 2, przy wyborze Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do dialogu konkurencyjnego Zamawiający będzie kierował się liczbą należycie wykonanych zamówień, spełniających warunek, o którym mowa w Rodz. V ust. 1 pkt 2 lit. c Informacji i wymagań, w następujący sposób: za każde dodatkowe należycie wykonane lub wykonywane zamówienie powyżej liczby wymaganej warunkiem, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. c Informacji i wymagań, Wykonawca otrzyma 2 punkty, przy czym punktacji będzie podlegać nie więcej niż 6 dodatkowych zamówień.4)W przypadku, gdy po przeprowadzeniu selekcji, o której mowa w pkt 3, wszyscy wykonawcy otrzymają identyczną liczbę punktów Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego 6 Wykonawców, których wartość zamówień podlegających ocenie w ramach kryteriów selekcji, będzie najwyższa. W przypadku, gdy po przeprowadzeniu selekcji, o której mowa w pkt 3, na pozycji 6 uplasuje się dwóch lub więcej Wykonawców o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego tego Wykonawcę, którego wartość zamówień podlegających ocenie w ramach kryteriów selekcji, będzie najwyższa.14.Wykonawca w zakresie kryteriów selekcji nie może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów oraz nie może wskazywać zamówień wykazanych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. 15.Wykonawcy wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niewykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub z powodu istnienia podstaw wykluczenia z postępowania, nie będą oceniani w zakresie kryterium selekcji. 16.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp w zakresie kryterium selekcji będą oceniani łącznie.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
1,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
OPIS POTRZEB I WYMAGAŃ ZAMAWIAJĄCEGO, O KTÓRYM MOWA W ART. 60 C UST 1 PKT 1 USTAWY PZP.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż, oraz instruktaż z systemu informacji multimedialnej na potrzeby Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego Sp. z o.o. w ramach Projektu „More with Park” nr RPKP.01.04.02-04-0002/19 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.4. Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości Poddziałania 1.4.2. Wsparcie MŚP poprzez instytucje otoczenia biznesu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, o których mowa w niniejszym ustępie nie zostaną mu przyznane (art. 93 ust. 1a ustawy Pzp).1. Informacje ogólneZamawiający planuje zakup, dostawę i wdrożenie systemu informacji multimedialnej dla obiektu Bydgoskiego Centrum Targowo-Wystawienniczego położonego w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 187. Zakup podyktowany jest koniecznością usprawnienia działania obiektu w zakresie organizacji targów, szkoleń oraz innych imprez.2. CelCelem dialogu jest uzyskanie jak najkorzystniejszych cenowo jak i technologicznie rozwiązań mających na celu realizacje potrzeb zamawiającego:a) stworzenie centralnie sterowego systemu informacji multimedialnej, ułatwiającego organizację wydarzeń w obiekcie, komunikację z odwiedzającym / słuchaczem, za pomocą wyświetlania agendy danego wydarzenia,b) umożliwienie wyświetlania treści reklamowych,c) rejestrację materiałów z wydarzeń za pomocą kamery w celu późniejszego wykorzystania do celów marketingowych,d) streaming na żywo materiałów z wydarzeń do sieci lub na zainstalowanych monitorach,c) umożliwienie obsługi systemu informacji multimedialnej za pomocą dostarczonych komputerów.3. Warunki obligatoryjne:a) Elementy z których musi składać się system i które są elementem współfinansowanym ze środków UE:*2 monitory min. 65” 4K*8 monitorów min. 43” 4K*4 monitory mobilne na stojakach z kółkami do łatwego przenoszenia min. 65”*wszystkie obsługują WIFI*4 zestawy komputerowe:-Min. ilość zainstalowanej pamięci RAM: 8GB,̶ Min. pojemność półprzewodnikowego dysku twardego: 256GB,̶ Min. częstotliwość taktowania procesora 2600 GHz-bezprzewodowa klawiatura + mysz*kamera 4K z regulowanym statywem i 3 osiowy gimbal obsługujący wagę kamery.*Oprogramowanie do tworzenia treści informacyjnych, obsługujący centralne wyświetlanie treści na monitorach*Montaż monitorów i konfiguracja.-możliwość centralnego zarządzania treścią na monitorach-dystrybucja treści poprzez sieć LAN-oprogramowanie obsługujące wyświetlacze w rozdzielczości min. 4k-obsługa wielu formatów plików dla zdjęć jak i filmówKamera:-rozdzielczość rejestracji 4k-możliwość streamingu na żywo (warunek fakultatywny)b) Gimbal:-Pracujący w zakresie 3osi-obsługujący wagę kamery-umożliwiający podstawowe sterowanie kamerą (przybliżenie, włączenie/wyłączenie rejestracji)c) Komputer:-komputer przenośny / laptop-Dysk SSD o minimalnej pojemności 256 GB SATA III (półprzewodnikowy)-Procesor wielordzeniowy klasy x86, przeznaczony do pracy w stacjach roboczych, taktowanie bazowe minimalne 2,6 GHz, o wydajności w teście PassMark - PerformanceTest min. 1844 pkt.-RAM 8GB, możliwość rozbudowy o 16GB 1 slot wolny-Bezprzewodowa klawiatura w układzie US-QWERTY, (wersja polska) wraz z myszą-2 gniazda USB 3.0-Karta WLAN 802.11 ac-karta sieciowa 10/100/1000 RJ-45, zintegrowana z płytą główną-Cyfrowe połączenie z ekranem np. HDMI-Minimalne wymagania Grafiki: powinna umożliwiać pracę ze wsparciem dla HDMI v 1.4 ze sprzętowym wsparciem dla kodowania H.264 oraz MPEG2, directX 11.1, OpenGL 4.x, OpenCL 1.2, o maksymalnej rozdzielczości nie mniejszej niż 4096 × 2160 60Hz cyfrowo.-Karta dźwiękowa zgodna z HD-Dobór podzespołów w taki sposób by komputer zapewniał płynne odtwarzanie treści w rozdzielczości 4k. 60fps4. Warunki fakultatywne:-wbudowane w wyświetlacze głośniki-sterowanie wyświetlaczem w zakresie *wyłączania *włączania *resetu *zmiany poziomu głosu-wbudowany kreator treści-obsługa poprzez interfejs www bez instalowania dodatkowych dedykowanych aplikacji -harmonogramy wyświetlania-gotowe szablony do zarządzania treścią-monitorowanie aktualnie odtwarzanych treści-awaria sieci nie powinna wyłączać aktualnie wyświetlanych treści-w przypadku awarii sieci możliwość dodania treści na wyświetlacz za pomocą napędu flash-możliwość połączenia z siecią LAN przewodowo i bezprzewodowo-wyświetlacze wyposażone w porty USB oraz gniazda HDMI i RJ45-polski interfejs-mocowanie wyświetlaczy w standardzie VESA-oprogramowanie do wrzucania treści tego samego producenta co wyświetlacze-wbudowana w wyświetlacze funkcjonalność wyświetlania treści, bez konieczności montażu dodatkowych modułów-wliczone w cenę i bezterminowe licencje-technologia chroniąca matryce przed efektem wypaleniaPlany obiektu z poglądowym rozmieszczeniem monitorów:PLANY DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO: www.bppt.pl; www.bip.bpp.bydgoszcz.pl
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Zamawiający nie przewiduje nagród dla Wykonawców, którzy podczas dialogu przedstawią rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert.
Wstępny harmonogram postępowania:
5. Wstępny harmonogram postępowania:a. składanie i otwarcie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – 15.01.2021 r.;b. zaproszenie do dialogu konkurencyjnego – ok. 22.01.2021 r.;c. zaproszenie do złożenia ofert – ok. 05.04.2021 r.;d. składanie i otwarcie ofert – ok. 19.04.2021 r.;e. wybór najkorzystniejszej oferty – ok. 19.05.2021 r.
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Tak
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Zamawiający przewiduje II etap dialogu (dopuszcza możliwość).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający zamieścił na stronie: www.bppt.pl; www.bip.bpp.bydgoszcz.pl, zgodnie z treścią art. 37 ust. 3 ustawy Pzp informacje i wymagania dotyczące prowadzonego postępowania.
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy opisane zostaną w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
15.01.2021, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, o których mowa w niniejszym ustępie nie zostaną mu przyznane (art. 93 ust. 1a ustawy Pzp).