Zakup klimatyzacji precyzyjnej do serwerowni siedziby Śl. OR ARiMR oraz dostawa i...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup klimatyzacji precyzyjnej do serwerowni siedziby Śl. OR ARiMR oraz dostawa i montaż 16 sztuk klimatyzatorów w serwerowniach Biurach Powiatowych Śl. OR ARiMR
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-09-12
  • ZamawiającyAgencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-01
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00378654
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup klimatyzacji precyzyjnej do serwerowni siedziby Śl. OR ARiMR oraz dostawa i montaż 16 sztuk klimatyzatorów w
serwerowniach Biurach Powiatowych Śl. OR ARiMR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Śląski Oddział Regionalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300147

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343782800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: OR12_Sekretariat@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

PAŃSTWOWA OSOBA PRAWNA

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

AGENCJA PŁATNICZA

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup klimatyzacji precyzyjnej do serwerowni siedziby Śl. OR ARiMR oraz dostawa i montaż 16 sztuk klimatyzatorów w
serwerowniach Biurach Powiatowych Śl. OR ARiMR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5615bdd9-48c0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały zamieszczone w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zostały zamieszczone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOR12.2619.2.2023.RW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejsze ogłoszenie dotyczy jedynie zakresu Zadania nr 2 w ramach unieważnionego pierwszego postępowania pn. "Zakup klimatyzacji precyzyjnej do serwerowni siedziby Śl. OR ARiMR oraz dostawa
i montaż 16 sztuk klimatyzatorów w serwerowniach Biurach Powiatowych
Śl. OR ARiMR".

Wobec powyższego przedmiot zamówienia obejmuje tylko:
a) dostawę i instalację 16 sztuk klimatyzacji o parametrach określonych
w „Specyfikacji Technicznej” stanowiącej Załącznik nr 3 do Umowy/1.2 do SWZ,
b) dla urządzeń z pkt a) usługi przeglądu i konserwacji w okresie udzielonej gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru
c) demontaż z serwerowni Biur Powiatowych Zamawiającego 16 szt. urządzeń klimatyzacyjnych wraz z oceną stanu
technicznego, w kontekście możliwości dalszej eksploatacji,
d) demontaż obecnie zainstalowanych, oraz montaż urządzeń klimatyzacyjnych wskazanych w lit. c powyżej, o ile będą
sprawne technicznie, w Lokalizacjach Zamawiającego wskazanych w punkcie III Załącznika nr 10 do Umowy,
e) utylizacja zgodnie z przepisami prawa niesprawnych urządzeń klimatyzacyjnych w ilości 17 szt. oraz przekazanie
Zamawiającemu dokumentów potwierdzających tą czynność.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zgodnie z § 11 projektowanych istotnych postanowień umownych (Załącznik nr 4 do SWZ) przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.
2. Prawem opcji objęty jest demontaż obecnie użytkowanych, oraz montaż urządzeń klimatyzacyjnych odzyskanych z serwerowni Biur Powiatowych w Lokalizacjach Zamawiającego wskazanych w punkcie III Załącznika nr 10 do Umowy, o ile zdemontowane urządzenia przejdą pozytywnie weryfikację możliwości dalszej eksploatacji.
3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie o skorzystaniu lub nie z prawa opcji i przedstawi rzeczywiste ilości zleconych usług w terminie 3 dni roboczych od otrzymania od Wykonawcy listy zdemontowanych i sprawnych urządzeń klimatyzacyjnych.
4. Maksymalna liczba urządzeń objętych prawem opcji wynosi 17 sztuk.
5. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować zamówienie tylko w zakresie podstawowym. Natomiast uprawnieniem Zamawiającego jest żądanie realizacji zamówienia w zakresie rozszerzonym, o którym mowa w ust. 2 powyżej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Cena (brutto) - 60%
- Okres gwarancji - 40%
Kryterium - cena (brutto)

Do badania wartości kryterium „Cena brutto” Zamawiający przyjmie sumę pozycji od 1 do 5 z kolumny G „Maksymalna wartość zamówienia w zł” przeliczoną w sposób wskazany w SWZ na podstawie informacji zawartych w ofercie wykonawcy.

C = (Cmin / Cb) x 60
gdzie:
C – liczba otrzymanych punktów za kryterium „Cena brutto”
Cmin – najniższa cena brutto urządzenia spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena brutto urządzenia w ofercie badanej

Okres gwarancji
G = (Gi* / Gmax) x 40
G – liczba otrzymanych punktów za kryterium „Okres gwarancji”
Gi – okres gwarancji oferty badanej
Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nieodrzuconych
*zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące i dłuży niż 60 miesięcy

UWAGA!
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmie do oceny okres 24 miesięcy.
W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji dłuży niż 60 miesięcy - Zamawiający przyjmie do oceny okres 60
miesięcy.

Suma punktów za poszczególne kryteria
Suma punktów = C + G
C - liczba otrzymanych punktów za kryterium „Cena (brutto)”
G - liczba otrzymanych punktów za kryterium „Okres gwarancji”
Obliczenia punktów dokonuje się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1. dysponuje co najmniej jedną (1) osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych
i elektromagnetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV (eksploatacyjne E – grupa I w zakresie obsługi, montażu, konserwacji i kontrolno-pomiarowym) wynikające z rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się
eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828 ze zm.);
2. dysponuje co najmniej jedną (1) osobą posiadającą certyfikat dla personelu,
o którym mowa w art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r., poz. 2065 tj.), która będzie wykonywała czynności w zakresie instalacji urządzeń chłodniczych lub klimatyzacyjnych;
3. dysponuje co najmniej jedną (1) osobą posiadającą certyfikat dla personelu,
o którym mowa w art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r., poz. 2065 tj.), która będzie wykonywała czynności w zakresie kontroli szczelności, konserwacji i serwisowania urządzeń chłodniczych lub klimatyzacyjnych;
4. dysponuje co najmniej jedną (1) osobą posiadającą aktualne (tj. ważne na dzień składania ofert) uprawnienia wydane przez producentów (autoryzowany serwis) do montażu i serwisowania wskazanych w ofercie urządzeń klimatyzacyjnych objętych przedmiotem zamówienia – jeśli jest wymagane w zakresie uzyskania gwarancji producenta zaoferowanego urządzenia;
5. wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) dostawy wraz z montażem klimatyzatorów / systemów klimatyzacji, o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Zamawiający dopuszcza spełnienie przez jedną osobę łącznie wszystkich warunków opisanych w punktach 1 do 4.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
-art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
-art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
-art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
-art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, sporządzone według wzoru, który stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3C do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia posiadających wymagane świadectwa/certyfikaty/uprawnienia określone w punkcie III.2.4 – Załącznik nr 11 do SWZ
2. Wykaz dostaw wykonanych (jeśli dotyczy), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
-opis/y techniczny/e lub
-wydruk/i ze stron internetowych, bądź
-katalog/i producenta/ów
pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ. Powyższa dokumentacja powinna być sporządzona w języku polskim lub w języku obcym z załączonym tłumaczeniem.
Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć wraz z ofertą i nie podlegają one uzupełnieniu!
Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:
1. oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie
zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w Rozdz. III.1. SWZ,
3. zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
4. zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy muszą złożyć oświadczenia w oparciu o Załącznik nr 9 do SWZ,
5. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem,
6. przed podpisaniem umowy przedłożą pełnomocnictwo do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli pełnomocnictwo takie nie zostało dołączone do oferty oraz umowę regulującą ich wzajemną współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawarcie umowy nastąpi w oparciu o wzór umowy złożony przez Wykonawcę, zaakceptowany przez Zamawiającego, uwzględniający istotne postanowienia umowy określone w załączniku nr 4 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1. zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych, ekonomicznych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zmian organizacyjnych w ARiMR,
2. wystąpienia zmian lub okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy a których wprowadzenie jest konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
3. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
4. zmiany podwykonawców lub innych podmiotów w przypadku korzystania przez Wykonawcę w realizacji,
5. siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy,
6. inne zmiany tj. zmiany przewidziane w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-12 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-12 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Naprawa przetwornicy - Wręczyca
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie naprawa przetwornicy Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.