Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i montaż kompletnej aparatury nagłaśniającej do sali widowiskowej Buskiego Samorządowego Centrum Kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: BUSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM KULTURY W BUSKU-ZDROJU
1.3.) Oddział zamawiającego: BSCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290625643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 22
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 370 54 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bsck.busko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bsck.busko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż kompletnej aparatury nagłaśniającej do sali widowiskowej Buskiego Samorządowego Centrum Kultury
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da445111-0733-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl oraz za
pośrednictwem ePUAP.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią punktu 24 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią punktu 24 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AD.26.1.02.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi zakup i montaż kompletnej aparatury nagłaśniającej do Sali Widowiskowej (zlokalizowanej przy al. Mickiewicza 22, 28-100 Busko-Zdrój) w tym, nagłośnienia frontowego, nagłośnienia monitorowego, miksera dźwiękowego, procesorów, mikrofonów oraz pozostałego wyposażenia audio. Docelowo, będąca przedmiotem niniejszego zamówienia, aparatura nagłaśniającą, ma podnieść jakość dźwięku i komfort odbioru wydarzeń organizowanych w Sali Widowiskowej, przy jednoczesnym zapewnieniu lepszego komfortu pracy artystom na scenie. Przedmiot zamówienia, obejmuje również działania z zakresu przebudowy systemu elektroakustycznego Sali Widowiskowej. Planuje się wykonać nowe instalacje sygnałowe i sterownicze, wbudowanie i montaż urządzeń w obiekcie, konfiguracje, strojenie sprzętu oraz szkolenie personelu z obsługi nowego systemu nagłaśniającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
50342000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audio
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32343000-9 - Wzmacniacze
51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
Wymienioną w pkt 14.1 SWZ cenę deklaruje się na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ podając: cenę netto, stawkę podatku VAT i cenę brutto.
Zaoferowana cena jest ceną ryczałtową i musi zawierać wszelkie koszty Wykonawcy związane z prawidłową i właściwą realizacją przedmiotu zamówienia, przy zastosowaniu obowiązujących norm, z uwzględnieniem ewentualnego ryzyka wynikającego z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie wyrażona cyfrą poniżej 5 końcówkę należy pominąć, jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie wyrażona cyfrą powyżej lub równą 5 należy zaokrąglić w górę o jeden).
Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty.
Błąd w obliczeniu ceny, którego nie można poprawić na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 Ustawy spowoduje odrzucenie oferty.
Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:
Nr| Nazwa kryterium| Waga| Punkty
1 |Cena |70% |70 pkt
2 |Okres gwarancji |30% |30 pkt
Punkty przyznawane za podane w pkt 17.1 SWZ kryterium będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium: | Wzór obliczenia punktacji:
1 Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 70
gdzie:
• Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
• Cof - cena brutto podana w ofercie
2 Okres gwarancji
Liczba punktów = (Gof/Gmax) * 30
gdzie:
• Gof – oferowany okres gwarancji
• Gmax - najdłuższy okres gwarancji podany w ofercie
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi zaoferować minimalny okres tj. co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia (sprzęt, prace montażowe).
Za zaoferowanie 36 miesięcznego okresu gwarancji, Wykonawca otrzyma 0 punktów. Ocenie podlega okres powyżej 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji nie dłuższy niż 72 miesiące. Okres gwarancji udzielony na ponad 72 miesiące nie będzie dodatkowo punktowany. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać maksymalnie 100 pkt.
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, której suma punktów ze wszystkich kryteriów będzie największa.
Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach określonych w pkt. 7 SWZ;
2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował co najmniej: 3 (słownie „trzy”) zamówienia, gdzie każde polegało na dostawie i montażu w ramach jednego zadania systemów: nagłośnienia frontowego i cyfrowych konsolet fonicznych i mikrofonów bezprzewodowych i bezprzewodowej komunikacji interkomowej w obiektach o charakterze widowiskowym tj. teatry, opery, sale koncertowe, filharmonie, sale widowiskowo-kinowe oraz sale kongresowe z funkcjami widowiskowymi i koncertowymi (wyklucza się audytoria/sale wykładowe), każde zamówienie o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto i ilości minimum 300 miejsc na widowni;
Ocena spełnienia tego warunku będzie weryfikowana na podstawie informacji przedstawionych w Załączniku nr 6 do SWZ wraz z dowodami należytego wykonania usług (referencje, protokoły odbioru usługi lub inne równoważne dokumenty, z których będzie jednoznacznie wynikać należyte wykonanie usługi).
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub 2 osobami, która będzie skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającym jego realizację na odpowiednim poziomie jakości: − co najmniej 1 osoba w charakterze inżyniera specjalisty w specjalności inżynieria dźwięku lub akustyka lub elektroakustyka do nadzorowania dostaw i montażu legitymującą się min. 5-letnim doświadczeniem zawodowym (po uzyskaniu tytułu inżyniera) oraz udziałem w koordynowaniu/nadzorowaniu co najmniej trzech dostaw i montażu nagłośnienia frontowego i cyfrowych konsolet fonicznych i mikrofonów bezprzewodowych i bezprzewodowej komunikacji interkomowej zrealizowanych w obiektach o charakterze widowiskowym teatry, opery, sale koncertowe, filharmonie, sale widowiskowo-kinowe oraz sale kongresowe z funkcjami widowiskowymi i koncertowymi (wyklucza się audytoria/sale wykładowe), każda o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto i ilości minimum 300 miejsc na widowni,
− co najmniej 1 osoba posiadająca certyfikat obsługi/konfiguracji oferowanego systemu frontowego wydany przez producenta oferowanego systemu. W związku z powyższym Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest dostarczyć w/w certyfikat
Ta sama osoba, może łączyć obie ww. funkcje, pod warunkiem spełnienia wszystkich kryteriów przypisanych poszczególnym funkcjom.
Ocena spełnienia tego warunku będzie weryfikowana na podstawie informacji przedstawionych w Załączniku nr 7 do SWZ - dane osoby podejmującej się funkcji inżynieria dźwięku lub akustyka lub elektroakustyka oraz osoby posiadającego certyfikat obsługi/konfiguracji oferowanego systemu frontowego wydany przez producenta oferowanego systemu - należy wypełnić tabelkę i wskazać wykaz osób, przewidzianych do realizacji zamówienia z podaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Każdy z Wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi
Załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego to:
- oficjalne karty katalogowe producenta oferowanych wyrobów.
Pod pojęciem oficjalne karty katalogowe Zamawiający rozumie karty katalogowe, instrukcje techniczne wydane przez producenta oferowanych przez Wykonawcę wyroby lub pochodzące z oficjalnej strony internetowej producenta potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych na dzień składania ofert.
Zamawiający nie dopuszcza oświadczeń, kart technicznych itp. opracowanych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby karty katalogowe dla urządzeń równoważnych zawierały wszystkie parametry techniczne opisane w Załączniku nr 2. W przypadku braku danych potwierdzających postawione przez Zamawiającego wymagania, na oficjalnych kartach katalogowych, Zamawiający dopuszcza jako środek dowodowy oświadczenie złożone i podpisane przez osoby upoważnione ze strony producenta. Dane zawarte w kartach katalogowych i oświadczeniach producenta będą podstawą do sprawdzenia czy oferowane urządzenia spełniają parametry techniczne.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień SWZ oraz ustawy PZP.
Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do SWZ
Każdy z Wykonawców wraz z ofertą składa:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
c) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 4 SWZ;
d) wykaz oferowanego wyposażenia stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
Po badaniu ofert pod kątem spełniania przesłanek odrzucenia oraz po wstępnej weryfikacji oświadczeń dotyczących spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty:
a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy PZP sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
c) Wykaz doświadczenia Wykonawcy, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów—oświadczenie Wykonawcy - wzór: Załącznik nr 6 do SWZ;
d) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - oświadczenie Wykonawcy - wzór: Załącznik nr 7 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w ppkt 10.1. lit. b, składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Ustawy;
b) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ppkt 10.1. lit. a – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm). W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 10.1. lit. a i b SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te, potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wymienione w pkt 10 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy (Załącznik nr 8 do SWZ - Wzór umowy) w następujących przypadkach:
1) zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 455 ust. 1e ustawy PZP,
2) zmiany, w tym zmiany istotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego tj.:
a) zmiany postanowień umowy polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia albo zaistniałych podczas realizacji niniejszej umowy, obniżenie wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego,
b) zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego,
c) zmiana terminu wykonania zamówienia wskutek zawieszenia/wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
d) zaistnienia przesłanek, o których mowa w § 2 ust. 2 niniejszej umowy,
e) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów.
Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ustępie poprzedzającym. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być przedstawiony na piśmie.
Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 455 ustawy PZP.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pełna dokumentacja w postaci SWZ, dostępna na https://miniportal.uzp.gov.pl
Następujące załączniki stanowią integralną część SWZ:
1. Formularz oferty;
2. Wykaz oferowanego wyposażenia
3. Szczegółowa specyfikacja techniczna;
4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu;
5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
6. Wykaz posiadanego doświadczenia;
7. Wykaz osób;
8. Wzór umowy;
9. Oświadczenie wykonawcy o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO;
10. Instrukcja miniPortal.