„Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych” – II postępowanie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych” – II postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłocławek
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-11
  • ZamawiającyGMINA MIASTO WŁOCŁAWEK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00338448
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych” – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych” – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c4421c7-6950-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003872/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu pn.” Włocławska Akademia Kariery Zawodowej w Zespole Szkół Elektrycznych”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. „Włocławska Akademia Kariery Zawodowej w Zespole Szkół Elektrycznych” realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie – 10.2.3 Kształcenie zawodowe

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W prowadzonym postępowaniu
komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod
adresem:https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. 2. Środkiem komunikacji
elektronicznej,służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie
Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod
adresem:https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w wierszu oznaczonym tytułem
oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. 3. Korespondencję związaną z
prowadzonym postępowaniem można również kierować na następujący adres poczty elektronicznej
Zamawiającego: zamowienia@um.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem pkt. 2

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek przez Wykonawcę jest bezpłatne. 2.
Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępna jest pod
adresem:https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. 3. Do połączenia używany jest
szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat
SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto
na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany,
wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz
komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.4. Wymagania techniczne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek: 1)
dopuszczalne przeglądarki internetowe: a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer
10, Internet Explorer 11, b) Google Chrome 31, c) Mozilla Firefox 26,d) Opera 18;2) pozostałe
wymagania techniczne:a) dostęp do sieci Internet,b) obsługa przez przeglądarkę protokołu
XMLHttpRequest – ajax,c) włączona obsługa JavaScript,d) zalecana szybkość łącza internetowego
powyżej 500 KB/s, e) zainstalowany Acrobat Reader, f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe
Java - Java SE RuntimeEnvironment 6 Update 24 lub nowszy; 3) wspierane są rozwiązania
dostarczane przez firmy:a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni
Papierów Wartościowych S.A., b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby
Rozliczeniowej S.A., c) PowszechneCentrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies S.A.d)
Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.; 4) dopuszczalne
formaty przesyłanych danych:Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka
komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na
podstawie § 2ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.). Równocześnie Zamawiający
rekomenduje na format danych przesyłanych plików: *.pdf. 5) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku:
150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. 5. Korespondencję związaną z prowadzonym
postępowaniem można również kierować na następujący adres poczty elektronicznej Zamawiającego:
zamowienia@um.wloclawek.pl. 6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z
Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.63.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Wyposażenie pracowni elektrycznej i elektronicznej
1. Kompletny zestaw do badania silnika elektrycznego trójfazowego asynchronicznego klatkowego o mocy w zakresie od 0,5 kW do 2,5 kW wraz z wyposażeniem (pracownia elektryczna) zawód technik Elektryk
2. Płytka doświadczalna - układy cyfrowe (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 8 sztuk;
3. Zestaw edukacyjny z elektroniki (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 8 zestawów;
4. Oscyloskop cyfrowy II (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 3 sztuki;
5. Multimetr cyfrowy (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 15 sztuk;
6. Generator funkcyjny z częstościomierzem (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 5 sztuk;
7. Generator funkcyjny z wyjściem mocy (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 3 sztuki;
8. Oscyloskop cyfrowy I (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 5 sztuk;
9. Przewody pomiarowe (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 160,00 m
10. Zestaw do nauki lutowania elementów THT (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 15 zestawów;
11. Uchwyt montażowy z lupą (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 15 sztuk;
12. Tester sieci LAN i telefonicznych (pracownia elektroniczna)zawód technik elektronik – 16 sztuk;
13. Zaciskarka wtyczek RJ (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 16 sztuk;
14. Organizer z tworzywa sztucznego w formie skrzyneczki, na części elektroniczne, niewielkie narzędzia, drobne elementy montażowe (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 30 zestawów;
15. Suwmiarka (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 15 sztuk;

4.2.6.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

38600000-1 - Przyrządy optyczne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najkrótszy termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Wyposażenie pracowni komputerowej
16. Tablica interaktywna (zestaw: tablica + uchwyt + projektor) - pracownia komputerowa, zawód technik informatyk – 3 zestawy;
17. Komputer dla ucznia wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym (pracownia komputerowa) zawód technik informatyk – 45 sztuk;
18. Monitor dla ucznia (pracownia komputerowa) zawód technik informatyk – 45 sztuk;
19. Zestaw komputerowy dla nauczyciela wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym (pracownia komputerowa) zawód technik informatyk – 3 sztuki;
20. Monitor dla nauczyciela (pracownia komputerowa) zawód technik informatyk – 3 sztuki;
21. Oprogramowanie do zarządzania pracownią komputerową - zawód technik informatyk – 48 sztuk;
22. Oprogramowanie biurowe do komputerów stacjonarnych dla uczniów i nauczycieli (pracownia komputerowa) zawód technik informatyk – 48 sztuk;
23. Tablet wyposażenie pracowni zawodowej (pracownia informatyki) zawód technik informatyk – 32 sztuki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najkrótszy termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego,
o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego
na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,
- art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków
i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), według wzoru z załącznika nr 4 do SWZ;
b) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego,
o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP,
- art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP,
według wzoru z załącznika nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Opis przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy wraz z załącznikiem,
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzory oświadczeń zawarto w Załączniku nr 2 do SWZ, z zaostrzeniem, że:
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2, składa każdy z Wykonawców;
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
4) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium,
6) następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) Opis przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z projektowanymi
postanowienia umowy i ustawą PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: W prowadzonym postępowaniu Wykonawcy składają swoje oferty zapośrednictwem Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem:https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę przycisków w pilocie do TV - Grudziądz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Nie działa mi część przycisków w pilocie do tv Philips 55'. Problem między innymi z przyciskami nawigacyjnymi góra, dół, lewo, prawo i ok między nimi. Zlecę naprawę. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI