Zakup i dostawa stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik elektryk, sprzętu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik elektryk, sprzętu i akcesoriów elektrycznych, budowlanych i do obróbki metalu - 5 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyGMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00051859
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik elektryk, sprzętu i akcesoriów elektrycznych, budowlanych i do obróbki metalu - 5 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151399002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iz@czestochowa.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik elektryk, sprzętu i akcesoriów elektrycznych, budowlanych i do obróbki metalu - 5 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7d33164-b15b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003368/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sprzęt elektryczny i budowlany

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego. Projekty: Zawodowa współpraca 2 i 5

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.czestochowa.pl/przetargi/71430

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami: iz@czestochowa.um.gov.pl ZŁOŻENIE OFERTY: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie pytań, oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt 11 SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej: iz@czestochowa.um.gov.pl We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym sprawy, tj. IZ.271.21.2021. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Uwaga: Pytania wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ nie muszą być składane z uwzględnieniem powyższych Rozporządzeń, ani nie muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Komunikacja wykonawcy z zamawiającym opisana jest w punkcie 7 SWZ. ZŁOŻENIE OFERTY: Wykonawca zamierzający złożyć ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularza: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.Ofertę należy sporządzić w języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych: .odt, .doc, .docx, .pdf. Maksymalny rozmiar przesyłanych plików wynosi 150 MB. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (oferta opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Złożenie oferty opisane jest w punkcie 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.21.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik elektrykna potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 2”

4.2.6.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według następującego wzoru:P = [Cmin/Cb x 100 x 60%] + [Tb x 35%] + Nbgdzie:P - Liczba punktów obliczonych dla oferty badanej,Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej,Tb – Liczba punktów za termin dostawy w ofercie badanej przyznane w następujący sposób:21 dni: 35 pkt.22-23 dni: 34 pkt24-25 dni: 33 pkt26-27 dni: 32 pkt28-29 dni: 31 pkt30-31 dni: 30 pkt32-33 dni: 29 pkt34-35 dni: 28 pkt36-37 dni: 27 pkt38-39 dni: 26 pkt40-41 dni: 25 pkt42-43 dni: 24 pkt44-45 dni: 23 pkt46-47 dni: 22 pkt48-49 dni: 21 pkt50-51 dni: 20 pkt52-53 dni: 19 pkt54-55 dni: 18 pkt56-57 dni: 17 pkt58-59 dni: 16 pkt60-61 dni: 15 pkt62-63 dni: 14 pkt64-65 dni: 13 pkt66-66 dni: 12 pkt67-68 dni: 11 pkt69-70 dni: 10 pkt71-72 dni: 9 pkt73-74 dni: 8 pkt75-76 dni: 7 pkt77-78 dni: 6 pkt79-80 dni: 5 pkt81-82 dni: 4 pkt83-84 dni: 3 pkt85-86 dni: 2 pkt87-89 dni: 1 pkt90 dni: 0 pkt.Nb – Punkty za włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia100 – stały wskaźnik,60% - waga kryterium: cena35% - waga kryterium: termin dostawy5% - waga kryterium: włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia.Liczba punktów obliczona według powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Ostateczna ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty będą oceniane według następującego wzoru:P = [Cmin/Cb x 100 x 60%] + [Tb x 35%] + Nbgdzie:P - Liczba punktów obliczonych dla oferty badanej,Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej,Tb – Liczba punktów za termin dostawy w ofercie badanej przyznane w następujący sposób:21 dni: 35 pkt.22-23 dni: 34 pkt24-25 dni: 33 pkt26-27 dni: 32 pkt28-29 dni: 31 pkt30-31 dni: 30 pkt32-33 dni: 29 pkt34-35 dni: 28 pkt36-37 dni: 27 pkt38-39 dni: 26 pkt40-41 dni: 25 pkt42-43 dni: 24 pkt44-45 dni: 23 pkt46-47 dni: 22 pkt48-49 dni: 21 pkt50-51 dni: 20 pkt52-53 dni: 19 pkt54-55 dni: 18 pkt56-57 dni: 17 pkt58-59 dni: 16 pkt60-61 dni: 15 pkt62-63 dni: 14 pkt64-65 dni: 13 pkt66-66 dni: 12 pkt67-68 dni: 11 pkt69-70 dni: 10 pkt71-72 dni: 9 pkt73-74 dni: 8 pkt75-76 dni: 7 pkt77-78 dni: 6 pkt79-80 dni: 5 pkt81-82 dni: 4 pkt83-84 dni: 3 pkt85-86 dni: 2 pkt87-89 dni: 1 pkt90 dni: 0 pkt.Nb – Punkty za włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia100 – stały wskaźnik,60% - waga kryterium: cena35% - waga kryterium: termin dostawy5% - waga kryterium: włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia.Liczba punktów obliczona według powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Ostateczna ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa maszyn i sprzętu elektrycznego i budowlanego na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 5”

4.2.6.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42000000-6 - Maszyny przemysłowe

43320000-2 - Urządzenia budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według następującego wzoru:P = [Cmin/Cb x 100 x 60%] + [Tb x 35%] + Nbgdzie:P - Liczba punktów obliczonych dla oferty badanej,Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej,Tb – Liczba punktów za termin dostawy w ofercie badanej przyznane w następujący sposób:21 dni: 35 pkt.22-23 dni: 34 pkt24-25 dni: 33 pkt26-27 dni: 32 pkt28-29 dni: 31 pkt30-31 dni: 30 pkt32-33 dni: 29 pkt34-35 dni: 28 pkt36-37 dni: 27 pkt38-39 dni: 26 pkt40-41 dni: 25 pkt42-43 dni: 24 pkt44-45 dni: 23 pkt46-47 dni: 22 pkt48-49 dni: 21 pkt50-51 dni: 20 pkt52-53 dni: 19 pkt54-55 dni: 18 pkt56-57 dni: 17 pkt58-59 dni: 16 pkt60-61 dni: 15 pkt62-63 dni: 14 pkt64-65 dni: 13 pkt66-66 dni: 12 pkt67-68 dni: 11 pkt69-70 dni: 10 pkt71-72 dni: 9 pkt73-74 dni: 8 pkt75-76 dni: 7 pkt77-78 dni: 6 pkt79-80 dni: 5 pkt81-82 dni: 4 pkt83-84 dni: 3 pkt85-86 dni: 2 pkt87-89 dni: 1 pkt90 dni: 0 pkt.Nb – Punkty za włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia100 – stały wskaźnik,60% - waga kryterium: cena35% - waga kryterium: termin dostawy5% - waga kryterium: włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia.Liczba punktów obliczona według powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Ostateczna ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: włączenie osób z niepełnosprawnościami w realizację zamówienia

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty będą oceniane według następującego wzoru:P = [Cmin/Cb x 100 x 60%] + [Tb x 35%] + Nbgdzie:P - Liczba punktów obliczonych dla oferty badanej,Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej,Tb – Liczba punktów za termin dostawy w ofercie badanej przyznane w następujący sposób:21 dni: 35 pkt.22-23 dni: 34 pkt24-25 dni: 33 pkt26-27 dni: 32 pkt28-29 dni: 31 pkt30-31 dni: 30 pkt32-33 dni: 29 pkt34-35 dni: 28 pkt36-37 dni: 27 pkt38-39 dni: 26 pkt40-41 dni: 25 pkt42-43 dni: 24 pkt44-45 dni: 23 pkt46-47 dni: 22 pkt48-49 dni: 21 pkt50-51 dni: 20 pkt52-53 dni: 19 pkt54-55 dni: 18 pkt56-57 dni: 17 pkt58-59 dni: 16 pkt60-61 dni: 15 pkt62-63 dni: 14 pkt64-65 dni: 13 pkt66-66 dni: 12 pkt67-68 dni: 11 pkt69-70 dni: 10 pkt71-72 dni: 9 pkt73-74 dni: 8 pkt75-76 dni: 7 pkt77-78 dni: 6 pkt79-80 dni: 5 pkt81-82 dni: 4 pkt83-84 dni: 3 pkt85-86 dni: 2 pkt87-89 dni: 1 pkt90 dni: 0 pkt.Nb – Punkty za włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia100 – stały wskaźnik,60% - waga kryterium: cena35% - waga kryterium: termin dostawy5% - waga kryterium: włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia.Liczba punktów obliczona według powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Ostateczna ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa akcesoriów do obróbki metalu na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 5”

4.2.6.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według następującego wzoru:P = [Cmin/Cb x 100 x 60%] + [Tb x 35%] + Nbgdzie:P - Liczba punktów obliczonych dla oferty badanej,Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej,Tb – Liczba punktów za termin dostawy w ofercie badanej przyznane w następujący sposób:21 dni: 35 pkt.22-23 dni: 34 pkt24-25 dni: 33 pkt26-27 dni: 32 pkt28-29 dni: 31 pkt30-31 dni: 30 pkt32-33 dni: 29 pkt34-35 dni: 28 pkt36-37 dni: 27 pkt38-39 dni: 26 pkt40-41 dni: 25 pkt42-43 dni: 24 pkt44-45 dni: 23 pkt46-47 dni: 22 pkt48-49 dni: 21 pkt50-51 dni: 20 pkt52-53 dni: 19 pkt54-55 dni: 18 pkt56-57 dni: 17 pkt58-59 dni: 16 pkt60-61 dni: 15 pkt62-63 dni: 14 pkt64-65 dni: 13 pkt66-66 dni: 12 pkt67-68 dni: 11 pkt69-70 dni: 10 pkt71-72 dni: 9 pkt73-74 dni: 8 pkt75-76 dni: 7 pkt77-78 dni: 6 pkt79-80 dni: 5 pkt81-82 dni: 4 pkt83-84 dni: 3 pkt85-86 dni: 2 pkt87-89 dni: 1 pkt90 dni: 0 pkt.Nb – Punkty za włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia100 – stały wskaźnik,60% - waga kryterium: cena35% - waga kryterium: termin dostawy5% - waga kryterium: włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia.Liczba punktów obliczona według powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Ostateczna ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: włączenie osób z niepełnosprawnościami w realizację zamówienia

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty będą oceniane według następującego wzoru:P = [Cmin/Cb x 100 x 60%] + [Tb x 35%] + Nbgdzie:P - Liczba punktów obliczonych dla oferty badanej,Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej,Tb – Liczba punktów za termin dostawy w ofercie badanej przyznane w następujący sposób:21 dni: 35 pkt.22-23 dni: 34 pkt24-25 dni: 33 pkt26-27 dni: 32 pkt28-29 dni: 31 pkt30-31 dni: 30 pkt32-33 dni: 29 pkt34-35 dni: 28 pkt36-37 dni: 27 pkt38-39 dni: 26 pkt40-41 dni: 25 pkt42-43 dni: 24 pkt44-45 dni: 23 pkt46-47 dni: 22 pkt48-49 dni: 21 pkt50-51 dni: 20 pkt52-53 dni: 19 pkt54-55 dni: 18 pkt56-57 dni: 17 pkt58-59 dni: 16 pkt60-61 dni: 15 pkt62-63 dni: 14 pkt64-65 dni: 13 pkt66-66 dni: 12 pkt67-68 dni: 11 pkt69-70 dni: 10 pkt71-72 dni: 9 pkt73-74 dni: 8 pkt75-76 dni: 7 pkt77-78 dni: 6 pkt79-80 dni: 5 pkt81-82 dni: 4 pkt83-84 dni: 3 pkt85-86 dni: 2 pkt87-89 dni: 1 pkt90 dni: 0 pkt.Nb – Punkty za włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia100 – stały wskaźnik,60% - waga kryterium: cena35% - waga kryterium: termin dostawy5% - waga kryterium: włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia.Liczba punktów obliczona według powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Ostateczna ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa akcesoriów elektrycznych na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 5”

4.2.6.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według następującego wzoru:P = [Cmin/Cb x 100 x 60%] + [Tb x 35%] + Nbgdzie:P - Liczba punktów obliczonych dla oferty badanej,Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej,Tb – Liczba punktów za termin dostawy w ofercie badanej przyznane w następujący sposób:21 dni: 35 pkt.22-23 dni: 34 pkt24-25 dni: 33 pkt26-27 dni: 32 pkt28-29 dni: 31 pkt30-31 dni: 30 pkt32-33 dni: 29 pkt34-35 dni: 28 pkt36-37 dni: 27 pkt38-39 dni: 26 pkt40-41 dni: 25 pkt42-43 dni: 24 pkt44-45 dni: 23 pkt46-47 dni: 22 pkt48-49 dni: 21 pkt50-51 dni: 20 pkt52-53 dni: 19 pkt54-55 dni: 18 pkt56-57 dni: 17 pkt58-59 dni: 16 pkt60-61 dni: 15 pkt62-63 dni: 14 pkt64-65 dni: 13 pkt66-66 dni: 12 pkt67-68 dni: 11 pkt69-70 dni: 10 pkt71-72 dni: 9 pkt73-74 dni: 8 pkt75-76 dni: 7 pkt77-78 dni: 6 pkt79-80 dni: 5 pkt81-82 dni: 4 pkt83-84 dni: 3 pkt85-86 dni: 2 pkt87-89 dni: 1 pkt90 dni: 0 pkt.Nb – Punkty za włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia100 – stały wskaźnik,60% - waga kryterium: cena35% - waga kryterium: termin dostawy5% - waga kryterium: włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia.Liczba punktów obliczona według powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Ostateczna ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: włączenie osób z niepełnosprawnościami w realizację zamówienia

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty będą oceniane według następującego wzoru:P = [Cmin/Cb x 100 x 60%] + [Tb x 35%] + Nbgdzie:P - Liczba punktów obliczonych dla oferty badanej,Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej,Tb – Liczba punktów za termin dostawy w ofercie badanej przyznane w następujący sposób:21 dni: 35 pkt.22-23 dni: 34 pkt24-25 dni: 33 pkt26-27 dni: 32 pkt28-29 dni: 31 pkt30-31 dni: 30 pkt32-33 dni: 29 pkt34-35 dni: 28 pkt36-37 dni: 27 pkt38-39 dni: 26 pkt40-41 dni: 25 pkt42-43 dni: 24 pkt44-45 dni: 23 pkt46-47 dni: 22 pkt48-49 dni: 21 pkt50-51 dni: 20 pkt52-53 dni: 19 pkt54-55 dni: 18 pkt56-57 dni: 17 pkt58-59 dni: 16 pkt60-61 dni: 15 pkt62-63 dni: 14 pkt64-65 dni: 13 pkt66-66 dni: 12 pkt67-68 dni: 11 pkt69-70 dni: 10 pkt71-72 dni: 9 pkt73-74 dni: 8 pkt75-76 dni: 7 pkt77-78 dni: 6 pkt79-80 dni: 5 pkt81-82 dni: 4 pkt83-84 dni: 3 pkt85-86 dni: 2 pkt87-89 dni: 1 pkt90 dni: 0 pkt.Nb – Punkty za włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia100 – stały wskaźnik,60% - waga kryterium: cena35% - waga kryterium: termin dostawy5% - waga kryterium: włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia.Liczba punktów obliczona według powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Ostateczna ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa zestawu startowego PLC na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 5”

4.2.6.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według następującego wzoru:P = [Cmin/Cb x 100 x 60%] + [Tb x 35%] + Nbgdzie:P - Liczba punktów obliczonych dla oferty badanej,Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej,Tb – Liczba punktów za termin dostawy w ofercie badanej przyznane w następujący sposób:21 dni: 35 pkt.22-23 dni: 34 pkt24-25 dni: 33 pkt26-27 dni: 32 pkt28-29 dni: 31 pkt30-31 dni: 30 pkt32-33 dni: 29 pkt34-35 dni: 28 pkt36-37 dni: 27 pkt38-39 dni: 26 pkt40-41 dni: 25 pkt42-43 dni: 24 pkt44-45 dni: 23 pkt46-47 dni: 22 pkt48-49 dni: 21 pkt50-51 dni: 20 pkt52-53 dni: 19 pkt54-55 dni: 18 pkt56-57 dni: 17 pkt58-59 dni: 16 pkt60-61 dni: 15 pkt62-63 dni: 14 pkt64-65 dni: 13 pkt66-66 dni: 12 pkt67-68 dni: 11 pkt69-70 dni: 10 pkt71-72 dni: 9 pkt73-74 dni: 8 pkt75-76 dni: 7 pkt77-78 dni: 6 pkt79-80 dni: 5 pkt81-82 dni: 4 pkt83-84 dni: 3 pkt85-86 dni: 2 pkt87-89 dni: 1 pkt90 dni: 0 pkt.Nb – Punkty za włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia100 – stały wskaźnik,60% - waga kryterium: cena35% - waga kryterium: termin dostawy5% - waga kryterium: włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia.Liczba punktów obliczona według powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Ostateczna ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: włączenie osób z niepełnosprawnościami w realizację zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty będą oceniane według następującego wzoru:P = [Cmin/Cb x 100 x 60%] + [Tb x 35%] + Nbgdzie:P - Liczba punktów obliczonych dla oferty badanej,Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej,Tb – Liczba punktów za termin dostawy w ofercie badanej przyznane w następujący sposób:21 dni: 35 pkt.22-23 dni: 34 pkt24-25 dni: 33 pkt26-27 dni: 32 pkt28-29 dni: 31 pkt30-31 dni: 30 pkt32-33 dni: 29 pkt34-35 dni: 28 pkt36-37 dni: 27 pkt38-39 dni: 26 pkt40-41 dni: 25 pkt42-43 dni: 24 pkt44-45 dni: 23 pkt46-47 dni: 22 pkt48-49 dni: 21 pkt50-51 dni: 20 pkt52-53 dni: 19 pkt54-55 dni: 18 pkt56-57 dni: 17 pkt58-59 dni: 16 pkt60-61 dni: 15 pkt62-63 dni: 14 pkt64-65 dni: 13 pkt66-66 dni: 12 pkt67-68 dni: 11 pkt69-70 dni: 10 pkt71-72 dni: 9 pkt73-74 dni: 8 pkt75-76 dni: 7 pkt77-78 dni: 6 pkt79-80 dni: 5 pkt81-82 dni: 4 pkt83-84 dni: 3 pkt85-86 dni: 2 pkt87-89 dni: 1 pkt90 dni: 0 pkt.Nb – Punkty za włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia100 – stały wskaźnik,60% - waga kryterium: cena35% - waga kryterium: termin dostawy5% - waga kryterium: włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia.Liczba punktów obliczona według powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Ostateczna ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy.2. Zamawiający dopuszcza, w przypadku udokumentowanego wycofania z rynku, dostarczenie innego, niż wskazany w ofercie, przedmiotu zamówienia, jednak posiadającego funkcjonalność nie gorszą niż produkty zaproponowane w ofercie. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, bezwzględnie jednak musi być pisemnie zaakceptowana przez Zamawiającego.Zmiana ta nie może spowodować zmiany w kwocie wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: elektronicznie poprzez miniportal UZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę baterii w odkurzaczu Tefal - Bojszowy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę baterii w odkurzaczu Tefal. Długo ładuje się bateria, a podczas odkurzania szybko traci moc lądowania. Zainteresowanych proszę o kontakt.